abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 00:31:30 #101
128220 Peter6000
pi_35022884
Wat een solitair gedoe, op deze manier

Uitzending was de moeite waard
Met Theo Maassen kabbelde het onderhoudend voort, van Aartsen was in het begin aardig, maar de 2e helft heb ik doorgespoeld, en het driehoeksgesprek Pauw-Witteman-Groenteman, die aan elkaar gewaagd waren, was zeer de moeite waard.

Hanneke Groenteman: diep in mij klikt een jaloers klokje
Theo Maassen: toen mijn broer van 16 begraven werd, waren we een uur te vroeg in het crematorium, en kregen mijn vader, moeder, zus en ik de slappe lach

Volgende week zijn Rita Verdonk en Hella de Jonge te gast
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 23:37:55 #102
128220 Peter6000
pi_35529509
Topuitzending van de Woestijnruiters weer

Maurice de Hond over de Deventer moordzaak, en zijn 100 procent overtuiging dat degene die er voor veroordeeld is, onschuldig is. http://www.ernestlouwes.com/
Yasmine Allas, over de verwijdering tussen haar moeder/ zus, en haar. Ze is zelf vrijgevochten, terwijl haar moeder en zus juist radicaliseerden tot de Islam.
Cees Dekker, een hoogleraar Moleculaire Biofysica die tevens Christen is, en in god gelooft.

Dit keer zaten alle gasten tegelijk aan tafel, en werden ze af en toe in elkaars gesprek betrokken door Pauw en Witteman. Maar alleen als er raakvlakken waren.

Een prettig en goed programma
Hangt ook van de gasten af natuurlijk, persoonlijk boeien politici mij bijvoorbeeld niet.

Maar dit was echt goed
  zondag 19 maart 2006 @ 00:12:06 #103
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36156463
Schopje

Weet iemand welke gasten morgenavond komen
pi_36157590
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Schopje [afbeelding]

Weet iemand welke gasten morgenavond komen [afbeelding]
Zie hieronder. Prettig programma, heb het nu al een paar keer gezien.

Zondag 19 maart te gast in Woestijnruiters:

Willem van Kooten
Hij begon veertig jaar geleden als dj Joost den Draaijer bij Radio Veronica en maakte later ook furore bij Radio Noordzee en op Hilversum 3. Introduceerde de hitparade in Nederland, was uitvinder van termen als 'goud van oud' en 'met stip op...' en bleef ook toen hij fortuin maakte als ondernemer altijd in de eerste plaats een radioman. Maar daar komt nu een einde aan. Van Kooten (65) doet zijn twee radiostations Arrow Jazz FM en Arrow Classic Rock van de hand. Met tegenzin. 'Ik heb in Nederland nooit ongestoord mijn vak kunnen uitoefenen', zegt hij. Hoe dat komt? 'De overheid, dat is altijd mijn grootste tegenstander geweest.' In Woestijnruiters lucht Van Kooten zijn hart over de staat van het land.

Kardinaal Simonis
'Kardinalen zijn de mannen die overblijven als de paus gekozen is', aldus Godfried Bomans. Ad Simonis werd 35 jaar geleden tot bisschop gewijd en is inmiddels al weer 21 jaar kardinaal en daarmee leider van de rooms-katholieke kerk in Nederland. 'Ik heb dit ambt niet zelf gezocht, het kwam op mijn route', zei hij ooit. In Woestijnruiters een gesprek met de kardinaal over zijn standpunten vroeger en nu. Hebben zijn opvattingen de tand des tijds doorstaan of heeft hij ze bijgesteld?

Ex-tbs'er Humprey Ludwig
Deze week is een commissie van de Tweede Kamer begonnen met een onderzoek dat moet leiden tot verbetering van de tbs-praktijk. Maar kan dat? In Woestijnruiters een gesprek met ex-tbs'er Humprey Ludwig - een schuilnaam - die in 2001 een boek schreef over zijn verblijf in onder meer het Pieter Baan Centrum en de Van Mesdagkliniek. Ludwig stak in 1990 zijn vrouw dood en werd veroordeeld tot vijf jaar cel en tbs. Hoewel hij volgens eigen zeggen een ander mens is geworden en geen gevaar meer is, ligt dat volgens hem niet aan de tbs-behandeling. 'Die is zinloos geweest.' Ook Ludwigs vriendin komt mee.

Woestijnruiters (Vara/NPS), Nederland 3, 22.25 uur
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 19 maart 2006 @ 00:51:19 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36157647
Dankje wel Reese,
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:49 schreef Reese het volgende:

[..]

Zie hieronder. Prettig programma, heb het nu al een paar keer gezien.
Ja, ik vind het ook een leuk programma.
Ik zal gelijk in mijn gids aankruisen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:24:33 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36228065
Ik had het zondag vergeten te kijken.
Maar ik heb zojuist op internet gekeken, was een leuke uitzending Zeker met Willem van Kooten.
pi_36391564
Die Moring !

ze kunnen allemaal dood vallen .
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2006 @ 23:47:19 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_36392728
Ik heb tot en met Wagtmans gezien dat was moloi. En goed dat Peter R. de Vries werd ontmaskert als crimineel top TV

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 10:10:07 #110
128220 Peter6000
pi_36397438
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot en met Wagtmans gezien dat was moloi. En goed dat Peter R. de Vries werd ontmaskert als crimineel top TV

Het interview met Möring was behoorlijk hilarisch, wel het hoogtepunt van deze uitzending.

Filosoferen over de betekenis van "geluk", dat geluk niet afhankelijk mag zijn van het ongeluk van andere.
Discipline ipv medicijnen, om het ongeluk te vergeten.

En de tweede helft van het interview werd het steeds hilarischer

Hem wordt gevraagd hoe zijn niet gelukkig kunnen zijn omdat hij weet dat de medemens ongelukkig is (honger, martelingen) te rijmen is met zijn "ik voel uberhaupt weinig voor de medemens, voor mijn part zit ik op een onbewoond eiland, als er maar voldoende boeken zijn".
De interviewers stellen hun vraag 2 keer, waarna Mörings antwoord eerste antwoord is: '"Ik begrijp het probleem"

Ik geef het toe: ik ben niet geīnteresseerd in de gemiddelde medemens

Möring blijkt wel compassie te kunnen voelen voor de mensheid, maar niet voor een individueel medemens.

http://www.uitzendinggemist.nl
  maandag 27 maart 2006 @ 12:18:03 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36401077
Woestijnruiters was ronduit hilarisch gister, het laatste interview . Hier terug te zien, vanaf de 34ste minuut.

Stream: http://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf

Downloadlink: mms://streams4.omroep.nl/tv/vara/woestijnruiters/bb.laatste.asf
pi_36401194
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het interview met Möring was behoorlijk hilarisch, wel het hoogtepunt van deze uitzending.

Filosoferen over de betekenis van "geluk", dat geluk niet afhankelijk mag zijn van het ongeluk van andere.
Discipline ipv medicijnen, om het ongeluk te vergeten.

En de tweede helft van het interview werd het steeds hilarischer

Hem wordt gevraagd hoe zijn niet gelukkig kunnen zijn omdat hij weet dat de medemens ongelukkig is (honger, martelingen) te rijmen is met zijn "ik voel uberhaupt weinig voor de medemens, voor mijn part zit ik op een onbewoond eiland, als er maar voldoende boeken zijn".
De interviewers stellen hun vraag 2 keer, waarna Mörings antwoord eerste antwoord is: '"Ik begrijp het probleem"

Ik geef het toe: ik ben niet geīnteresseerd in de gemiddelde medemens

Möring blijkt wel compassie te kunnen voelen voor de mensheid, maar niet voor een individueel medemens.

http://www.uitzendinggemist.nl
Het was geweldig .
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 21:10:03 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_36416753
Heb er ook van genoten. Klasse programma.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')