quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Indd, achteraf beetje veranderenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wow, vet pimp... dan doe je dus N&T met bio 1,2... zeg dat dan![]()
Ze hebben er al zo veel....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Extend het volgende:
[..]
Indd, achteraf beetje veranderen
Weet iemand al wanneer er nieuwe filmpjes komen? Hebben ze nog niet gezegd zover ik het allemaal gelezen heb.
Adoreer ALHIER Pomme ende Kelly 8, prutserquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar ik vind N&G toffer klinken.![]()
Kellyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Adoreer ALHIER Pomme ende Kelly 8, prutser![]()
Kellyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
En terecht
Was het net kelly of pomme die op fok zat?
pooier mijn aardappel?quote:
Hij is doodsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef Magno het volgende:
Dit gaat echt veel te hard :S
Het sterft al langzaam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef Magno het volgende:
Dit gaat echt veel te hard :S
Helaasch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:36 schreef Qunix het volgende:
Tempo gaat achteruit.........
kelly - was - hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef Qunix het volgende:
Als Kelly weer terug is, wordt het weer druk.
Hoop ik dan.
weer terug??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef Qunix het volgende:
Als Kelly weer terug is, wordt het weer druk.
Hoop ik dan.
ik heb ook gedeeltelijk een l-e-v-e-nquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef Reinnn85 het volgende:
onder welke steen hebben jullie gezeten...kijk eens wie als laatste postte in deeltje 6
Goed gemodereerdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:06 schreef NJ het volgende:
Hoi. Kap eens met dat gebagger hier.
Dit is gewoon een fantopic, niet een of andere postkrikreeks uit GC, of een topic waarin je op elkaar kunt zeiken. Hou het ontopic en hou het leuk.
Sommige mensen zullen een aantal posts missen, ik stel voor dat deze mensen wat voorzichter posten.
Dank u.
Dr zijn een redelijk aantal posts verwijderd netquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:21 schreef Noir666 het volgende:
Nounou, maar 1 pagina erbij sinds ik weg was gegaan, matig![]()
Ik ga voortaan mijn tijd niet meer zo verdoen hier met slowchat enzo![]()
Zijn er nog andere aanbidders aanwezig, of is iedereen al een leven gaan zoeken?![]()
Kap nou eens met dat gezeik over het aantal pagina's en de snelheid van de topics. Ik heb net bijna anderhalve pagina met posts gedelete en hoewel ik dit ook leuk vind om te volgen gaat er gewoon een slot op als het verzand in oeverloos geslowchat en postkrikken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:21 schreef Noir666 het volgende:
Nounou, maar 1 pagina erbij sinds ik weg was gegaan, matig![]()
Ik ga voortaan mijn tijd niet meer zo verdoen hier met slowchat enzo![]()
Zijn er nog andere aanbidders aanwezig, of is iedereen al een leven gaan zoeken?![]()
Ok, het spijt me, ik blijf ontopicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat gezeik over het aantal pagina's en de snelheid van de topics. Ik heb net bijna anderhalve pagina met posts gedelete en hoewel ik dit ook leuk vind om te volgen gaat er gewoon een slot op als het verzand in oeverloos geslowchat en postkrikken.
En mijne (alweer).quote:
Ze zijn wel de inspiratie voor ons befaamde duo geweest, dus ken uw klassiekersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
The Back Dormitory Boys klinkt wel heeeeeeeeel fout
Die krijgen geen vote!![]()
En op wie van de twee dan wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:ik ben weer eens flieft
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc24/th_05325_pk1.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img146.imagevenue.com/loc24/th_05330_pk2.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img102.imagevenue.com/loc24/th_05334_pk3.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc24/th_05339_pk4.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img107.imagevenue.com/loc24/th_05351_pk5.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img19.imagevenue.com/loc24/th_05355_pk6.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc24/th_05360_pk7.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img24.imagevenue.com/loc24/th_05364_pk8.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img44.imagevenue.com/loc24/th_05370_pk9.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Het is al laat hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ondertitel lezen(en beter de caps bekijken
)
quote:
Kelly blijft toch mijn favorietquote:
Uit welk filmpje komt jouw avatar?quote:
De eer van het maken ervan gaat naar Tonksquote:
Denkt er iemand anders ook meteen aan bukkake?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Mastertje het volgende:
Hier, kep nog wel een van haar msn;
[afbeelding]
Nee, ze voegt niemand meer toe!![]()
aan wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Denkt er iemand anders ook meteen aan bukkake?
Wel heel blij die laatstequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef Mastertje het volgende:
Jeuj stormloop voorbij, thnx macgyver! Of C. O'neill
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeemig, hier wel erg hot![]()
Ben jij wel eens opgepakt O.o ?quote:
Helaas geef ik je gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef 14.gif het volgende:
Omdat kelly er niet is... als die weer terugkomt zal het weer stormlopen, zeg ik je
Zaterdagnacht, ja, ik hoor nu ook niet op internet te zittenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Het is ook gewoon midden in de nacht, ik ga er vanuit dat er wel wat andere dingen te doen vallen
jij zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 26 maart 2006 00:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zaterdagnacht, ja, ik hoor nu ook niet op internet te zitten![]()
Zou wel een goeie publiciteitsstunt zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 00:47 schreef B-Fifty-Two het volgende:
ik zit te wachten op kelly.zip , pomme.zip en kellypomme.zip
HEIDEN!!quote:Op zondag 26 maart 2006 09:39 schreef 14.gif het volgende:
The Back Dormatory Boys ftw
De tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op zondag 26 maart 2006 10:19 schreef Mastertje het volgende:
Grr the back door boys staat op 23%![]()
En waarom is er in vredesnaam opeens een uur van me weekend af?
Haha die lui hebben zo'n censuur dat ze amper kunnen internetten johquote:Op zondag 26 maart 2006 10:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt![]()
Ik denk trouwens dat nu de Chinese bevolking pas begint te stemmen, dus het wordt waarschijnlijk nog spannend![]()
Nou, ik denk dat ze zelfs door de regering worden opgeroepen om te stemmenquote:Op zondag 26 maart 2006 10:32 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha die lui hebben zo'n censuur dat ze amper kunnen internetten joh![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:35 schreef Mastertje het volgende:
Oh nee3 miljard vs 16 miljoen?
Anyway, wat is googleidols.com nouweer voor troep; http://googleidols.com/pommekelly_heats.php
U woont in Apeldoorn?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
DIe Kelly lijkt erg veel op een Kelly uit mijn radio-klas.
Ik ook maar ffquote:Op zondag 26 maart 2006 10:37 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Dat is om te kunnen stemmen welke video je het leukste vindt!![]()
Edit: gestemd![]()
Iedereen zit vast nog aan de koffiequote:Op zondag 26 maart 2006 10:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik ook maar ffGelukkig is het niet ook nog tegen elkaar, anders zouden we weer iedereen op moeten trommelen.
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Iedereen zit vast nog aan de koffie![]()
Hopelijk komt Kelly gauw weer on in dit topic![]()
Zal ik dan maar eens een leven gaan zoeken?![]()
quote:
Ik heb liever haarzelf op MSNquote:Op zondag 26 maart 2006 10:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Voeg me maar ff toe op msn, geef ik je wel een berichtje als ze online komt!
Ik kan niet stemmenquote:We're sorry, we couldn't find that poll. It may have been removed by its owner or deleted for inactivity.
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".quote:Op zondag 26 maart 2006 11:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Vaag, maar bedoel je de poll van deze of deze site?![]()
Das ook pech hebben.quote:
huh, dat is echt wel vaagquote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".
Ik lig er niet wakker vanquote:
ff je catch leeg gooien dusquote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".
Tijd staat goedquote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
huh, dat is echt wel vaag![]()
![]()
Staat je pc nog op wintertijd ofzo?![]()
Ik zou niet weten waar het aan kan liggen![]()
De cache is geleegd, en er staat geen proxy aan...quote:Op zondag 26 maart 2006 11:15 schreef Mastertje het volgende:
Gebruik je een proxy?Je moet ook neit je cookies wegdoen, maar je catch.
Bedoelt u soms Cache?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:15 schreef Mastertje het volgende:
Gebruik je een proxy?Je moet ook neit je cookies wegdoen, maar je catch.
Vraag het anders in DIGquote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De cache is geleegd, en er staat geen proxy aan...
Ik kijk nog steeds tegen de semi-finals aan.
Goed liedje, datquote:
Pomme is 1 lettergreepquote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef Noir666 het volgende:
Iemand zou eens de Peppie en Kokkie theme moeten nemen, en de namen vervangen door Pomme en Kelly![]()
*toet*toet*boing*boing* Pomme en Kelly![]()
![]()
![]()
Ja..maar..ehm...niet mierenneukenquote:
Ik ken iemand die een hondje heeft die Pom heet.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef VaderJacob het volgende:
maar seriues, in welke streek noemen ze kinderen pomme![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
*knipje*
Voor een hond nog best een leuke naamquote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een hondje heeft die Pom heet.
Ik vind het best een leuke naam, maar ik weet niet of Oma Appel het nog steeds zo leuk vindt als ze 35+ is...
Dat is nog geheim... ze waren er wel mee bezig bij googleidol.com om iets van prijzen te regelenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:18 schreef Crudus het volgende:
Misschien domme vraag: maar wat kun je eigenlijk winnen? Respect?![]()
't Is Frans dacht ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind Pomme best wel een Belgische naam eigenlijk.
Pomme frites ja.quote:
Oui oui, mais of course.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:22 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Stond een paar topics had Pomme/Kelly zelf verteld!![]()
Ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:25 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ze zit hier wel op 't forum ja, kheb haar ook op msn
pommekellyquote:Op zondag 26 maart 2006 12:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik niet.Onder welke naam zit ze op het forum?
...en een stuk of veertig stalkers op de koop toequote:Op zondag 26 maart 2006 12:34 schreef HuHu het volgende:
Wat er valt te winnen, geen idee.
In ieder geval hebben ze de eeuwige roem al gewonnen.
Fans.... trouwe fans! Dat zijn we!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
...en een stuk of veertig stalkers op de koop toe![]()
Uiteraard, hoe kon ik daaraan twijfelen?quote:
PommeKellyquote:Op zondag 26 maart 2006 12:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik niet.Onder welke naam zit ze op het forum?
Weer een procent erbij!! *Orgasme van blijdschap krijgt*quote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef HuHu het volgende:
Huidige stand:
Pomme & Kelly 78% 6,778
The Back Dormitory Boys 22% 1,958
Een clip met Pomme en Kelly erin zou er zomaar voor kunnen zorgen dat ik weer muziekzenders ga kijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
msn![]()
http://nlpop.blog.nl/idol(...)dols_pomme_amp_kelly
Dat artikel op die blog is ook een reden om Jensen te kijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:16 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Een clip met Pomme en Kelly erin zou er zomaar voor kunnen zorgen dat ik weer muziekzenders ga kijken![]()
![]()
Nouuu, niet te ver gaan he, er zijn grenzenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat artikel op die blog is ook een reden om Jensen te kijken.
Zie poll op vorige paginaquote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef MrBean het volgende:
Wat is jullie favoriete filmpje?
Ik vind "Toxic" wel leuk, met die veel te grote politiepet.
Ze lijkt er echt totaal niet op...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef Canisfire het volgende:
Die linker ljkt trouwens eng veel op Nina uit gtst en of dat nou zo goed is
Zo zijn Pomme en Kelly helemaal nietquote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Gegarandeerd dat ze in Jensen zullen komen, die gast neemt iedereen in zn show die populair is
't is maar wat je er in wil lezen, hequote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zo zijn Pomme en Kelly helemaal niet
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef MrBean het volgende:
Ik heb gehoord dat Kelly verpulverde DextroEnergy snuift voor haar optredens. En Pomme schijnt wat te hebben met die kerel van ZipZoo.
Zo echt welquote:
Nee Pomme is knap, wil je zeggen..quote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef Crudus het volgende:
[..]
![]()
Topicvervuiling met deze lelijke grafdrol...
Als Kelly straks nog online komt, ga je dan even tegen haar zeggen dat je d'r in d'r bek wil pompen, zoals in topic #3?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als Kelly straks nog online komt, ga je dan even tegen haar zeggen dat je d'r in d'r bek wil pompen, zoals in topic #3?
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:24 schreef Canisfire het volgende:
Flikker eens op met je kutspam.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:24 schreef Canisfire het volgende:
Mijn eikelpiercing is ontstoken.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, m'n vriend heeft hetzelfde op de andere pc in huis...
Dus waarschijnlijk heeft xs4all de hik
Hier ook xs4all maar geen problemen hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb het ook, idd ook met xs4all
xs4all, je imago wat doe je![]()
lui?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:13 schreef B-Fifty-Two het volgende:
wat is de stand ?
Ja, bijna!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind Pomme best wel een Belgische naam eigenlijk.
Ah, we zijn er inmiddels achter wat het is, googleidol.com is zeer recent gewijzigd van ip-adres en name-server. En in sommige dns-servers van xs4all stond nog de oude en in een aantal andere al de nieuwe.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef Magno het volgende:
[..]
Hier ook xs4all maar geen problemen hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:13 schreef B-Fifty-Two het volgende:
shhht op dat nieuwe ip kan je nog een x voten
Dat meen je niet!!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef outcast_within het volgende:
58sec bij respect. Kelly krijgt jeuk aan der neus en wrijft en pomme krabt opeens haar wang!
...
ja viel me op...
doe je niks aan
Het is nog waar ookquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef outcast_within het volgende:
58sec bij respect. Kelly krijgt jeuk aan der neus en wrijft en pomme krabt opeens haar wang!
...
ja viel me op...
doe je niks aan
Schokkendquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef outcast_within het volgende:
...
ja viel me op...
doe je niks aan
Ja duh,quote:
Begin eens met de OP te lezenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef eBay het volgende:
wie zijn pomme en kelly ?
De stenen waar je onder lag.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef eBay het volgende:
had ik ook gezien gisterquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef outcast_within het volgende:
...
ja viel me op...
doe je niks aan
Waarom word ik apart genoemd?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:30 schreef Pido het volgende:
Deze hype is grappig. Echt fantastisch.
Well done girls. En Noir666 natuurlijk.
Grappig he?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom word ik apart genoemd?
Ik heb toch echt niet zo veel gedaan hier![]()
Zie internetquote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef eBay het volgende:
Mens, doe niet zo gek,quote:
je avatar is het coolstquote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom word ik apart genoemd?
Ik heb toch echt niet zo veel gedaan hier![]()
Wat Mastertje zegt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo gek,
nu voel ik me als de leider van deze gekkenbende ofzo![]()
dat is schattigquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef outcast_within het volgende:
...
ja viel me op...
doe je niks aan
Niet klagen, je hebt haar tenminste op je MSNquote:
ze zei van nietquote:Op zondag 26 maart 2006 18:50 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Niet klagen, je hebt haar tenminste op je MSN![]()
Tenzij ze je al verwijderd heeft![]()
quote:
Ocharme...quote:
Als ze reetschopper14 nou NIET heeft geblockt, dan wordt het allemaal nog net een graadje ingewikkelderquote:Op zondag 26 maart 2006 18:57 schreef Mastertje het volgende:
nouuuuuuuuuuuuuuuu![]()
ach heel FoK weer blij
tja maar die gast zit hier al een paar delen niet meer1quote:Op zondag 26 maart 2006 18:59 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Als ze reetschopper14 nou NIET heeft geblockt, dan wordt het allemaal nog net een graadje ingewikkelder![]()
![]()
Hij is er gewoon met haar vandoor gegaan!!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:01 schreef Mastertje het volgende:
[..]
tja maar die gast zit hier al een paar delen niet meer1
Tsja, het is een lastige keus.. dat plaatje nemen, of die van Kelly houden..dilemma, dilemmaquote:Op zondag 26 maart 2006 19:08 schreef Mastertje het volgende:
ok, ik had vanmiddag deze gemaakt, maar niemand waardeerd het: Een nieuwe webcam held
je hoeft dat plaatje ook niet te nemenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:10 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tsja, het is een lastige keus.. dat plaatje nemen, of die van Kelly houden..dilemma, dilemma![]()
"haha cool" ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 19:15 schreef Mastertje het volgende:
[..]
je hoeft dat plaatje ook niet te nemen![]()
gewoon zeggen "haha cool" ofzo![]()
Als je het over de duivel hebtquote:Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"haha cool" ofzo![]()
Ik blijf hopen dat Kelly zich hier vertoont trouwens![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef PommeKelly het volgende:
Ha mensen..Ik kom weer heel eventjes langs!
![]()
Hoe is het met jullie?![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef Noir666 het volgende:
Ik blijf hopen dat Kelly zich hier vertoont trouwens![]()
Ah, daar ben je, je komt als geroepenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
quote:Hahaha! =P
Sorry, ik had gister last van een beginnende migraine aanval (later nog uren last van gehad, bah) en heb toen even alle mensen van het Fok-forum tijdelijk geblokkeerd om nog meer vragen te voorkomen(ik zat diep in de stress en moest ook nog eens 10 vragenvuren tegelijk onderhouden).
Tis echt niks persoonlijks. =)
Ik zal je wel weer even unblocken dan, maar ik werd echt gestressed en zenuwachtig van alle vragen, aangezien het halve Fok-forum mij aan het Googlen enzo was, en zo achter vanálles aan informatie kon komen.. en dan zou ik met mijn domme hoofd wel weer zelf mn mond voorbij praten ofzo =P
Maarja, zoals ik al zei, niks persoonlijks. Ik was alleen bang voor nog meer stress (uiteindelijk dus wel urenlang bonkende koppijn gehad).
Hopelijk begrjip je het! En dit kost me toch geen stemmen?!
Liefs Kelly
Inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je, je komt als geroepen![]()
![]()
Zoals je ziet loopt het topic niet zo fantastisch snel als gisteren meer, maar dat is niet zo erg![]()
We snappen het, Kellyquote:
Maak es een fotoboek aanquote:Op zondag 26 maart 2006 19:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu blijft het ook voor mensen zonder superpowers ofzo volgbaar.
en zijn jullie je al aan het voorbereiden op de overwinning?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Let er a.u.b. op dat het niet weer in slowchat vervaltquote:
Haha, oké, dankje.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:19 schreef Noir666 het volgende:
[..]
We snappen het, Kelly![]()
Het lijkt mij ook geen pretje om plotseling zo beroemd te zijn![]()
Hoiquote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, oké, dankje.![]()
Nou ja, ik vind forums zoals dit wel heel leuk hoor, het is allemaal positieve support enzo, alleen het ge-Google en het ge-"ik-heb-haar-achternaam-wie-wil-hem-kopen?" vind ik wat minder
Die types zijn gelukkig al lang weggehaald, ik spreek denk ik wel voor de meeste users hier als ik zeg dat we je privacy respecterenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, oké, dankje.![]()
Nou ja, ik vind forums zoals dit wel heel leuk hoor, het is allemaal positieve support enzo, alleen het ge-Google en het ge-"ik-heb-haar-achternaam-wie-wil-hem-kopen?" vind ik wat minder
Als je ergens problemen mee hebt, dan kun je dequote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, oké, dankje.![]()
Woeha. Is dàt even grappig.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef 14.gif het volgende:
Wie wil mij haar achternaam verkopen?![]()
10 euro
uiteraardquote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die types zijn gelukkig al lang weggehaald, ik spreek denk ik wel voor de meeste users hier als ik zeg dat we je privacy respecteren![]()
Dat is lief! Dankje!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die types zijn gelukkig al lang weggehaald, ik spreek denk ik wel voor de meeste users hier als ik zeg dat we je privacy respecteren![]()
Oké, ik zal eraan denken, bedanktquote:Op zondag 26 maart 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je ergens problemen mee hebt, dan kun je de [afbeelding] gebruiken. Je kan daar een berichtje achterlaten en een moderator of admin zal dan actie ondernemen.
We vinden het namelijk allemaal erg leuk dat jullie hier zijn en we zouden niet willen dat jullie weggaan
*Mompelt in zichzelfquote:
Als we elk verzoeknummer zouden doen, hadden we inmiddels zo'n 2.014 filmpjes ipv 14.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Doen jullie trouwens ook verzoeknummertjes?![]()
Het bekende excuusquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef Noir666 het volgende:
[..]
En hou allemaal eens op met het zeiken over dat fotoboek, ze heeft hoofdpijn!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Als we elk verzoeknummer zouden doen, hadden we inmiddels zo'n 2.014 filmpjes ipv 14.
nou playbacken danquote:Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Als we elk verzoeknummer zouden doen, hadden we inmiddels zo'n 2.014 filmpjes ipv 14.
Wij kunnen er niet genoeg van krijgen, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat anders bedoelde met verzoeknummertjes, aan de smiley te zien.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Blaxje het volgende:
Aha, goedenavond.
Als vliegen op de stroop...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Sitethief het volgende:
Open een Poll op de site voor een verzoeknummer waar je zelf wat nummers in nomineert.
Nee, dat bedoelde ik niet....quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat anders bedoelde met verzoeknummertjes, aan de smiley te zien.![]()
Maar als je echt hoofdpijn hebt dan moet je stoppen, want dit helpt natuurlijk niet![]()
Goed punt.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat anders bedoelde met verzoeknummertjes, aan de smiley te zien.![]()
Maar als je echt hoofdpijn hebt dan moet je stoppen, want dit helpt natuurlijk niet![]()
Oke, ajuusquote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef PommeKelly het volgende:
Haha, bedankt voor de complimentjes..![]()
![]()
Ik moet weer gaan, het was weer kort maar krachtig maar gezellig.
![]()
Doeidoei!![]()
Wist ik veel.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
[..]
Als vliegen op de stroop...![]()
Dag Kelly, het was weer gezellig zolang het duurde![]()
![]()
Ik geloof je.quote:
Joh, grapje, no offensequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |