Denkt er iemand anders ook meteen aan bukkake?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Mastertje het volgende:
Hier, kep nog wel een van haar msn;
[afbeelding]
Nee, ze voegt niemand meer toe!![]()
aan wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Denkt er iemand anders ook meteen aan bukkake?
Wel heel blij die laatstequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:15 schreef Mastertje het volgende:
Jeuj stormloop voorbij, thnx macgyver! Of C. O'neill
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeemig, hier wel erg hot![]()
Ben jij wel eens opgepakt O.o ?quote:
Helaas geef ik je gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 00:10 schreef 14.gif het volgende:
Omdat kelly er niet is... als die weer terugkomt zal het weer stormlopen, zeg ik je
Zaterdagnacht, ja, ik hoor nu ook niet op internet te zittenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Het is ook gewoon midden in de nacht, ik ga er vanuit dat er wel wat andere dingen te doen vallen
jij zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 26 maart 2006 00:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zaterdagnacht, ja, ik hoor nu ook niet op internet te zitten![]()
Zou wel een goeie publiciteitsstunt zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 00:47 schreef B-Fifty-Two het volgende:
ik zit te wachten op kelly.zip , pomme.zip en kellypomme.zip
HEIDEN!!quote:Op zondag 26 maart 2006 09:39 schreef 14.gif het volgende:
The Back Dormatory Boys ftw
De tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op zondag 26 maart 2006 10:19 schreef Mastertje het volgende:
Grr the back door boys staat op 23%![]()
En waarom is er in vredesnaam opeens een uur van me weekend af?
Haha die lui hebben zo'n censuur dat ze amper kunnen internetten johquote:Op zondag 26 maart 2006 10:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt![]()
Ik denk trouwens dat nu de Chinese bevolking pas begint te stemmen, dus het wordt waarschijnlijk nog spannend![]()
Nou, ik denk dat ze zelfs door de regering worden opgeroepen om te stemmenquote:Op zondag 26 maart 2006 10:32 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha die lui hebben zo'n censuur dat ze amper kunnen internetten joh![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:35 schreef Mastertje het volgende:
Oh nee3 miljard vs 16 miljoen?
Anyway, wat is googleidols.com nouweer voor troep; http://googleidols.com/pommekelly_heats.php
U woont in Apeldoorn?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
DIe Kelly lijkt erg veel op een Kelly uit mijn radio-klas.
Ik ook maar ffquote:Op zondag 26 maart 2006 10:37 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Dat is om te kunnen stemmen welke video je het leukste vindt!![]()
Edit: gestemd![]()
Iedereen zit vast nog aan de koffiequote:Op zondag 26 maart 2006 10:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik ook maar ffGelukkig is het niet ook nog tegen elkaar, anders zouden we weer iedereen op moeten trommelen.
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Iedereen zit vast nog aan de koffie![]()
Hopelijk komt Kelly gauw weer on in dit topic![]()
Zal ik dan maar eens een leven gaan zoeken?![]()
quote:
Ik heb liever haarzelf op MSNquote:Op zondag 26 maart 2006 10:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Voeg me maar ff toe op msn, geef ik je wel een berichtje als ze online komt!
Ik kan niet stemmenquote:We're sorry, we couldn't find that poll. It may have been removed by its owner or deleted for inactivity.
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".quote:Op zondag 26 maart 2006 11:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Vaag, maar bedoel je de poll van deze of deze site?![]()
Das ook pech hebben.quote:
huh, dat is echt wel vaagquote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".
Ik lig er niet wakker vanquote:
ff je catch leeg gooien dusquote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De 2e... Hij staat bij mij ook nog steeds op de semi-finals... Finaleplaatsen staan nog oningevuld bij "schedule".
Tijd staat goedquote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
huh, dat is echt wel vaag![]()
![]()
Staat je pc nog op wintertijd ofzo?![]()
Ik zou niet weten waar het aan kan liggen![]()
De cache is geleegd, en er staat geen proxy aan...quote:Op zondag 26 maart 2006 11:15 schreef Mastertje het volgende:
Gebruik je een proxy?Je moet ook neit je cookies wegdoen, maar je catch.
Bedoelt u soms Cache?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:15 schreef Mastertje het volgende:
Gebruik je een proxy?Je moet ook neit je cookies wegdoen, maar je catch.
Vraag het anders in DIGquote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De cache is geleegd, en er staat geen proxy aan...
Ik kijk nog steeds tegen de semi-finals aan.
Goed liedje, datquote:
Pomme is 1 lettergreepquote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef Noir666 het volgende:
Iemand zou eens de Peppie en Kokkie theme moeten nemen, en de namen vervangen door Pomme en Kelly![]()
*toet*toet*boing*boing* Pomme en Kelly![]()
![]()
![]()
Ja..maar..ehm...niet mierenneukenquote:
Ik ken iemand die een hondje heeft die Pom heet.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef VaderJacob het volgende:
maar seriues, in welke streek noemen ze kinderen pomme![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
*knipje*
Voor een hond nog best een leuke naamquote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een hondje heeft die Pom heet.
Ik vind het best een leuke naam, maar ik weet niet of Oma Appel het nog steeds zo leuk vindt als ze 35+ is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |