http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4794231quote:PvdA wil Blair op Europese kieslijst
De PvdA zou graag de Britse premier Tony Blair op zijn kandidatenlijst voor de verkiezingen van het Europese Parlement hebben. Dat heeft Max van den Berg, de leider van de Europese PvdA-fractie, laten weten. Van den Berg reageert hiermee op een oproep van het parlement in Brussel om meer Europese partijen te vormen. Een eerste stap zou zijn om meer buitenlandse kandidaten op de nationale kieslijsten te zetten.
Blair is toch gewoon van Labour... hij is wel christelijk ja, maar dat zijn zoveel PvdA'ers.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4794231
what the fuck moeten ze nou met een christen-democraat
Illegaal de partijkas spekken, zoals: http://forum.fok.nl/topic/833179quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4794231
what the fuck moeten ze nou met een christen-democraat
even mijn verbazing weergeven:quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Blair is toch gewoon van Labour... hij is wel christelijk ja, maar dat zijn zoveel PvdA'ers.
Scheve gedachtes zijn ze niet vreemd...quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
even mijn verbazing weergeven:
[afbeelding]
nah, dat moeten hooguit salonchristenen zijn
ik zie Bos zo snel niet naar God grijpen trouwens om iets te rechtvaardigen, zoals Blair dat deed met de oorlog tegen Irakquote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Blair is toch gewoon van Labour... hij is wel christelijk ja, maar dat zijn zoveel PvdA'ers.
Het is toch walgelijk dat die Blair daar zit, elke week schudt ie wel 20 drogredenen uit z'n mouw.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef pberends het volgende:
B-liar.
En heel die site eigenlijk wel, daar kan de FP nog wat van leren: http://politics.slashdot.org/quote:Patriot Act Game Pokes Fun at Government
Posted by ScuttleMonkey on Monday March 20, @02:36PM
from the can-i-play-as-the-government dept.
The Miami Herald is reporting that a new game based on Monopoly is taking a crack at Patriot Act and what creator Michael Kabbash describes as the curtailed freedom that has resulted. From the article: "The object of the game is not to amass the most money or real estate, but to be the last player to retain civil liberties. 'I've had people complain to me that when they play, nobody wins. They say "We're all in Guantanamo and nobody has any civil liberties left," he said. 'I'm like "Yeah, that's the point."'"
Och, Blair. Tsja. Ventje. Zoveel politiek respect heb ik niet voor hem, ik zou overigens best met hem een biertje kunnen drinken in een café hoor, maar dan ga ik het niet over politiek hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik zie Bos zo snel niet naar God grijpen trouwens om iets te rechtvaardigen, zoals Blair dat deed met de oorlog tegen Irak
Heerlijke vent is het toch. Blair: God zal oordelen over inval Irakquote:De Britse premier Tony Blair vindt dat uiteindelijk God en de geschiedenis hem zullen beoordelen op zijn besluit om de Britten de oorlog in Irak in te trekken. In The Times van zaterdag zegt Blair dat hij moet leven met het besluit om Irak aan te vallen, en met zijn geweten. Politiek en anti-oorlogsorganisaties hebben woedend gereageerd.
De vader van een soldaat die omkwam in Irak, Reg Keys, zei tegen de BBC dat Blair "God gebruikt als een excuus voor totaal strategisch falen". Labour-parlementslid Stephen Pound prees Blair juist om zijn "pijnlijke eerlijkheid".
http://www.miami.com/mld/miamiherald/entertainment/14131885.htmquote:Op zondag 26 maart 2006 01:07 schreef Yildiz het volgende:
[.. uit het nieuwsbericht ..]
en dan te bedenken dat op een gewone arbeidsdag gestemd wordt, dus mensen die 2x modaal verdienen laten makkelijker even hun werk liggen om te gaan stemmen, dan mensen die een uitkering trekken en de tijd van de wereld hebben...quote:Op zondag 26 maart 2006 11:25 schreef Yildiz het volgende:
Een opkomst van 73% vind ik ook aardig hoog.
Nee hoor, ik stem geen SP.quote:
Het is gebleken dat Opiniepeilers een direkte invloed kunnen hebben op de profilering van politieke partijen en thema's, door suggestieve vraagstellingen die het antwoord feitelijk al in de mond van de participanten legt en hen een vooraf gedefinieerde richting op kan sturen, bv bij een opiniepeiler als Maurice de Hond, die in het verleden heeft toegegeven bewust zijn macht als opiniepeiler misbruikt te hebben om het succes van een partij die hij steunde tpositief te beinvloeden.quote:
Omdat ik paars een mooie kleur vind en danny en ik iets speciaals hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef gelly het volgende:
Ik proef wat frustraties bij een zeker persoon. Gelukkig krijgt ie vrienden op bezoek en kan hij het geheel verbloemen met decadentie gelovende dat hij het gemaakt heeft. Want laten we wel zijn, een huis met oprit bewijst dat. Jammer dat je geestelijk welzijn niet kan kopen.
Ik heb een kater, dat is niet okay.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik heb een kater, dat is niet okay.
Biertje?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Maar met Denneweg-salades vooruitgeblikt naar de ondergang van de SP?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat, en wat we precies gaan doen met de SP-aanhang, is ruimschoots voorbereid.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar met Denneweg-salades vooruitgeblikt naar de ondergang van de SP?
Wijn. Mannen die wijn drinkenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Als je geen fatsoenlijke wijn kan vooroorloven, drink het dan ook niet. Of anders; klaag niet.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:27 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Wijn. Mannen die wijn drinken![]()
Vendettaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb allerminst een kater. V is for...
Hier stond een foto van Finder mmmmmquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |