Excelsior is weliswaar bijna kwampioen, maar de bal is rond! Hup VVV!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog een open deur die ingetrapt moet worden?
Hahah, als het nou vrijdag 0-5 wordt en Fortuna...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:04 schreef Mindlight het volgende:
Bijna kampioen?Dit kan niet meer mis. Waar blijven die samenvattingen op sbs6.nl nou?
Fortuna wint anders wel van mogelijke kampioenen. Zie vorig jaar toen Sparta bij ons kampioen kon worden en met 3-0 werd weggespeeld haha.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahah, als het nou vrijdag 0-5 wordt en Fortuna...![]()
Nee gefeliciteerd man.Hopen dat VVV in de play offs voor een wondertje kan zorgen, hoewel ik Willem II en k verwacht ADO wel makkelijk zie winnen.
Als Sparta om promotie/degradatie moet spelen, weet ik dat zo net nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar dus waarschijnlijk 3 Rotterdamse club's
Haha zelfs bij 0-5 maak ik me nog nergens zorgen omquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahah, als het nou vrijdag 0-5 wordt en Fortuna...![]()
Nee gefeliciteerd man.Hopen dat VVV in de play offs voor een wondertje kan zorgen, hoewel ik Willem II en k verwacht ADO wel makkelijk zie winnen.
Niet waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:53 schreef Mindlight het volgende:
Ja dat weet ik dus niet. Gisteren heb de spelers + een deel van de fans het feest al gevierd. Volgende week wordt een commercieel gebeuren ben ik bang.
Dat zou een grap van jewelste zijn!quote:
Het zou wel triest zijn als niemand Powel weet te achterhalen inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gonzalo topscorer denk ik.
Mourad gaat er nog 5 in leggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
En weer twee goals van Gonzalo, hoorde ik van (Berg &)Bos81. Goed bezig!
Staat nu op 16 toch? Santi Kolk heeft de beste papieren, met Sjoerd Ars.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Of hij breekt zijn been.quote:
Doe eerst maar Moerad.quote:
Van Dijk.quote:
Ik kan het me niet voorstellen, hij blijft nooit lang bij een club.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijft hij eigenlijk bij Emmen?
Hij komt wel altijd terug, dus sparta of willem 2 is nu weer aan de beurtquote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, hij blijft nooit lang bij een club.
Ja, contract voor 2 seizoenen met een optie tot nog een seizoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijft hij eigenlijk bij Emmen?
VI gelezen? Of zelf die brief gestuurd?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Die Calabro van Helmond mag wat mij betreft ook wel wat breken. Een beetje spugen richting supporters.
Beide niet, gehoord van een bekende op die tribune.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
VI gelezen? Of zelf die brief gestuurd?
Hij spuugde zelfs een ballenjongen in het gezicht, stond daarin.
Hoewel we dan elke week worden weggepoetst, offer ik daar in dat geval graag 34 keer anderhalf uur voor opquote:
quote:De Graafschap haalt Lasse Schone
De Graafschap heeft Lasse Schone gecontracteerd. De 19-jarige Deen tekent een contract voor een jaar, met een optie voor nog een seizoen.
De aanvallende middenvelder/vleugelspits komt van SC Heerenveen, waar zijn contract afloopt. Schone kwam dit seizoen overigens niet in actie voor de Friezen. Schone is aangetrokken op voorspraak van trainer Jan de Jonge, die hem bij Heerenveen enige seizoenen onder zijn hoede had. De Deen moet volgende week overigens nog wel de medische keuring goed doorstaan.
Wordt dus een plekkie tussen de nummers 10 en 15.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
FC Dordrecht zal na dit seizoen de nodige spelers zien vertrekken.
-Waslijst-
Spelersbudget van 7 ton, begroting voor komend seizoen zal (ietsjes) hoger liggen. Ook gaan er geruchten dat de nieuwe hoofdsponsor getekend heeft, maar dat dit nog niet bekend wordt gemaakt voor vrijdag.quote:dat een club met een begroting van 7 ton
Sta je nu ook, op maar 4 punten achter Emmen, de nummer 5. Pas maar op dat jullie niet weer teruggaan naar waar je vandaan komt.........quote:Wordt dus een plekkie tussen de nummers 10 en 15.
Wij hebben plannen en realistische ambities. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef DRD het volgende:
[..]
Spelersbudget van 7 ton, begroting voor komend seizoen zal (ietsjes) hoger liggen. Ook gaan er geruchten dat de nieuwe hoofdsponsor getekend heeft, maar dat dit nog niet bekend wordt gemaakt voor vrijdag.
en de enige om wie ik rouwig ben dat ze vertrekken zijn die twee huurlingen van RKC, en misschien Lopes als die gaat. De rest heeft afgelopen seizoen niet het niveau gehaald wat je moet nastreven, ook als Dordt zijnde.
[..]
Sta je nu ook, op maar 4 punten achter Emmen, de nummer 5. Pas maar op dat jullie niet weer teruggaan naar waar je vandaan komt.........
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorryquote:Wij hebben plannen en realistische ambities. Sorry.
Alweer?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef DRD het volgende:
[..]
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorry
Wacht nou maar af wat er aan spelers gehaald gaat worden en wat voor team er staat in augustus. Ik denk dat je je gaat verbazen.
Dat valt af te wachten. Al vond ik het team dit seizoen toch minder presteren dan ik had gedacht. Toen ze hier speelden in de jaarlijkse oefenpot, maakten ze echt een betere indruk dan een jaar eerder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef DRD het volgende:
[..]
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorry
Wacht nou maar af wat er aan spelers gehaald gaat worden en wat voor team er staat in augustus. Ik denk dat je je gaat verbazen.
Dit is slecht nieuws. Juist een speler die het niveau naar mijn mening aan zou moeten kunnen. Gelukkig blijft van Dieren wel, en Sprockel staat ook op het punt van bijtekenen. Nu Holman nog proberen te houden en de kern blijft nog redelijk bij elkaar.quote:'Mark Otten volgend seizoen weer in Nijmegen te bewonderen' | Door: Steven, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 15:52 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 18:07 | 12 reacties
De kans is groot dat Mark Otten volgend seizoen in de Goffert speelt. De speler, die twee jaar geleden nog naar Feyenoord vertrok, staat in de belangstelling van NEC. Zijn komst zal dan ook niet geheel onlogisch zijn, aangezien hij zijn roots in Nijmegen heeft, het goed doet dit seizoen en zijn trainer ook in Nijmegen aan de slag gaat.
Forzanec.nl heeft dit bericht uit diverse bronnen vernomen. Het past in de lijn die NEC volgt, jonge spelers voor de oudere, en in dit geval dus als vervanger van Patrick Pothuizen, die na dit seizoen de Goffert gaat verlaten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Helmond Sport Volendam (Periode) FC Den Bosch Haarlem (Periode) AGOVV (Periode) Top Oss (Periode) FC Zwolle (Periode) |
Er is nog 1 wedstrijd, gat met Den Bosch is 2 punten. Dus het kan nogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Daar was ik al bang voor. Geen PO's dus voor Emmen..
Ik heb het daar wel eens anders meegemaakt, welk café? Knikkerbak ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:21 schreef pekel het volgende:
Oja: Met 50 man gezellig in een Veendams cafe gedronken, gezelligheid en er kwamen ook nog een aantal Veendammers langs, waarmee we gewoon praatten.. Zo kan het ook, politie.
De Toeter. Was leuk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het daar wel eens anders meegemaakt, welk café? Knikkerbak ofzo?
Zit ik er naast als ik zeg dat De Graafschap 2x meer moet scoren als DB om de PO te halen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het wordt dus waarschijnlijk FCDB of Graafschap voor de PO. In het slechtste geval Emmen.
Wat een competitie
Tering zeg,gaat dat kutzootje van ons dadelijk nog de PO halen ookquote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Mindlight het volgende:
Ja het aantal voor gescoorde doelpunten gaat voor het onderlinge resultaat. Winst in Leeuwarden is dus in principe voldoende, ervanuitgaand dat de Graafschap niet met drie doelpunten uit bij Zwolle wint.
Precies, en dat is mooi! Het zou niet voor het eerst zijn dat de Graafschap na een kloteseizoen ineens promoveert.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering zeg,gaat dat kutzootje van ons dadelijk nog de PO halen ook
idd maar dat is wel de laatste club die ik de PO's gunquote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, en dat is mooi! Het zou niet voor het eerst zijn dat de Graafschap na een kloteseizoen ineens promoveert.
Nee,ben niet zo'n "Powel-supporter" zoals de meeste bij ons.quote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je dan wel weer dg?
quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd maar dat is wel de laatste club die ik de PO's gun
quote:Indien deelnemers uit de Gouden Gids Divisie in de eindrangschikking gelijk zijn geëindigd, is voor het bepalen van de positie op de fictieve ranglijst het doelsaldo bepalend. Is dit gelijk dan beslist het aantal vóór gescoorde doelpunten. In afwijking van het bepaalde in artikel 17 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal is, indien ook het aantal vóór gescoorde doelpunten gelijk is, het totale resultaat van de onderlinge wedstrijden beslissend. Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot. Deze regeling is van overeenkomstige toepassing op deelnemers uit de Eredivisie die na 34 speelronden gelijk geëindigd zijn.
We zullen zien.....quote:Op zondag 2 april 2006 17:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gaat wsl dan toch beroerd voor je worden dan
We hebben in elk geval goede ervaringen met den bosch als concurrent.quote:
quote:Lot De Graafschap weer aan FC Den Bosch gekoppeld
Het lot van De Graafschap is ook dit seizoen weer verbonden aan FC Den Bosch. Net als vorig seizoen wordt er in de laatste speelronde duidelijk wie van deze twee teams er mag deelnemen aan de play-offs. Vrijdag zal De Graafschap het in Zwolle op moeten nemen tegen FC Zwolle. Den Bosch reist af naar Leeuwarden en neemt het op tegen Cambuur Leeuwarden. Bij puntverlies van beide teams komt FC Emmen weer in beeld. Rond 22.45 uur zal duidelijk zijn wie aan het toetje. Ook vorig seizoen was de spanning tot de laatste minuut te snijden.
FC Den Bosch speelde een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht en De Graafschap trad aan tegen aartsrivaal Vitesse. Beide teams verloren, De Graafschap met 1-2 en de Bosschenaren gingen met 0-3 ten onder. Daar het doelsaldo in het Achterhoekers voordeel was, degradeerde FC Den Bosch rechtstreeks en mocht De Graafschap aan de toenmalige nacompetitie meedoen waarna het alsnog degradeerde.
Ook in het seizoen 2001-2002 zaten beide teams elkaar lang dwars in strijd om het behoudt van het eredivisieschap. Destijds was het allemaal zag het er allemaal wat rooskleuriger uit voor De Doetinchemmers. Het team van Jurrie Koolhof, die na afloop van de competitie werd ontslagen, ontliep de nacompetitie en hield zelfs FC Groningen onder zich. FC Den Bosch degradeerde via de nacompetitie naar de eerste divisie.
Ik nog harder als de FC het haalt ten koste van Emmen dus.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef pekel het volgende:
Ik ga keihard in m'n vuistje lachen, mochten Den Bosch en De Graafschap zich niet plaatsen voor de PO's.
Was het ook, voor de winterstop.quote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik nog harder als de FC het haalt ten koste van Emmen dus.
De ploeg die volgens jou veel beter was als de FC
Jammer genoeg hebben ze na de winterstop niet gespeeld tegen elkaar.quote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus automatisch ook na de winterstop gezien onze vorm
He piemel,als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houdenquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Heb liever Emmen in de playoffs, dat kooplustige FCDB met gemeentegeld ben ik ook zat. oneerlijke concurrentie enzo
http://www.emmen.nl/md/781/b8_125%20nieuw.PDFquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Heb liever Emmen in de playoffs, dat kooplustige FCDB met gemeentegeld ben ik ook zat. oneerlijke concurrentie enzo
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2006 22:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
http://www.emmen.nl/md/781/b8_125%20nieuw.PDF
Bedankt voor Ten Heuvelquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Ach, dat is landelijk bekend. Geen document ter overtuiging voor nodig lijkt me. Er werd enkele posts hierboven geclaimd dat Emmen meer recht op playoffs heeft dan FCDB, omdat FCDB het met gemeentegeld zou hebben bereikt. Wilde alleen aantonen dat beide partijen weleens bij de gemeente aangeklopt hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord..
Ik geloof niet dat het ML per se om jou of Emmen ging met zijn post...quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord..
Ach, ik kan nogal pissed off worden van dat geldgedoe. Genoeg nare herrineringen met mongolen uit buitendorpen hier enz...quote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het ML per se om jou of Emmen ging met zijn post...
Dat geloof ik best maar in deze moet je Pablo daar even voor bedankenquote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, ik kan nogal pissed off worden van dat geldgedoe. Genoeg nare herrineringen met mongolen uit buitendorpen hier enz...
Eigenlijk niet nee, maar als je moet kiezen dan lijkt Sparta de enige ploeg die te verslaan is in twee wedstrijden....quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geen geen een club een kans eerlijk gezegd
En er promoveert geen hond.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gras is groen, de bal is rond.
en jouw kop ziet er niet uit.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gras is groen, de bal is rond.
Dat de bal rond isquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jouw kop ziet er niet uit.
Wat is je punt?
Dat in principe alles mogelijk is. Al acht ik de kans nihil zeker met dit best of 3 systeem.quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jouw kop ziet er niet uit.
Wat is je punt?
Meer dan in de oude opzet idd maar als ik naar de clubs kijk dit seizoen.....quote:Op zondag 2 april 2006 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat in principe alles mogelijk is. Al acht ik de kans nihil zeker met dit best of 3 systeem.
idd en hij wordt steeds leukerquote:de jouwe is wel kermis hoor
Nope,ik maak me tegenwoordig dagelijks opquote:Op zondag 2 april 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk voor plastisch chirurgie?![]()
Klopt als een bal uit vijfhoeken en zeshoeken bestaat. Het is mogelijk om een perfect ronde bal te maken als men gebruik maakt van alleen vijfhoeken of zeshoeken. Het is me tot nu toe nog niet duidelijk welke Robbie precies bedoeldequote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet 100% is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken
Last niet nee, maar een zekere opbouw van wedstrijd spanning is wel aanwezig hier.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou net zeggen... nergens last van.
Hier ook maar evenquote:Ludieke aktie Optimaal FM voor Cambuur-supporters
Het Achterhoekse radiostation Optimaal FM heeft een ludieke actie op touw gezet om voetbalvereniging De Graafschap te steunen richting deelname aan de play-offs. Supporters van De Graafschap zijn opgeroepen om een krat bier te schenken aan de supporters van Cambuur Leeuwarden wanneer zij de Friese club naar een overwinning schreeuwen op concurrent FC Den Bosch.
De Graafschap moet vrijdag zelf winnen in en tegen Zwolle om deelname aan de play-offs veilig te stellen. Ze zijn dan wel afhankelijk van puntverlies van de Brabantse concurrent bij Cambuur Leeuwarden. Verschillende Graafschapsupporters hebben al positief gereageerd op de ludieke oproep en de nodige kratten bier afgeleverd bij de studio van Optimaal FM aan de Didamseweg 24 in Wehl. De Twentse bierbrouwer Grolsch, die ook lucht heeft gekregen van de ludieke actie, heeft aangeboden om ook mee te denken. Wanneer supporters van De Graafschap kratten bier inleveren van het merk Grolsch, zal de bierbrouwer het totaal aantal ingeleverde kratten bier aanvullen tot een zéér riant aantal. Cambuur Leeuwarden moet echter wel de wedstrijd tegen FC Den Bosch winnen.
Ook het logistieke gedeelte zal bierbrouwer Grolsch op zich nemen. De supportersvereniging van Cambuur Leeuwarden zal bij winst op FC Den Bosch een supportersfeestavond organiseren op een nog nader te bepalen avond. Bierbrouwer Grolsch zal dan zorgen dat de ingezamelde kratten bier naar Leeuwarden worden vervoerd. Bij voetbalverenigingen De Graafschap en Cambuur Leeuwarden en bij beide supportersverenigingen is verheugd gereageerd op de ludieke actie. ‘We hebben genoeg negativiteit meegemaakt het afgelopen seizoen’, aldus Cambuur Leeuwarden-voorzitter Harjan van Dam. ‘Op deze leuke manier kunnen we er toch weer een positieve draai aan geven en het seizoen goed afsluiten’.
Ook Han Berger, directeur voetbalzaken bij De Graafschap, vindt het een leuke en goede stunt. ‘Op deze manier kan je een positieve stimulans geven naar de supporters van Cambuur Leeuwarden om massaal achter de club te gaan staan, ook in de laatste wedstrijd van het seizoen.’ Graafschapspeler Rogier Meijer, die ook het idee positief ondersteund, heeft aangegeven het eerste krat bier te schenken aan de supporters van Cambuur Leeuwarden. Vele Graafschapcollega’s vielen de middenvelder meteen bij, waardoor de eerste stapel kratten bier al een feit is.
Supporters van De Graafschap én luisteraars van Optimaal FM die de ludieke actie ondersteunen, kunnen de kratten bier inleveren bij de studio van Optimaal FM aan de Didamseweg 24 in Wehl. Optimaal FM zal de aankomende dagen volop aandacht besteden aan de ludieke actie tijdens de reguliere uitzendingen. Ook door middel van het sturen van een sms-bericht kunnen supporters aangeven dat ze het intiatief ondersteunen en een krat bier overhebben voor een goed resultaat van Cambuur Leeuwarden op FC Den Bosch.
Sms ‘ofm bier voornaam + achternaam’ naar 5030
(ofm-spatie-bier-spatie-voornaam-spatie-achternaam) naar 5030.
Ook kan men bellen naar de studio van Optimaal FM in Wehl: (0314) 65 23 45.
Met de ludieke actie hoopt Optimaal FM dat het stadion van Cambuur Leeuwarden tijdens de wedstrijd tegen FC Den Bosch vol komt te zitten en dat de supporters van de thuisploeg Cambuur verbaal zo hard zullen steunen dat FC Den Bosch puntverlies lijdt. De Graafschap zal dan zelf het karwei af moeten maken in Zwolle.
FC Den Bosch en De Graafschap strijden beiden om een plek in de play-offs. De Brabanders staan met slechts één doelpunt verschil één plaats boven de Superboeren (de vijfde); de plaats die recht geeft op deelname aan de play-offs..
ML: is dit wat?quote:De Graafschap haalt Van Peppen binnen
6/4/2006 17:55
Ard van Peppen had een nieuwe aanbieding van Excelsior op zak, maar verdedigt volgend seizoen de kleuren van De Graafschap. De twintigjarige verdediger tekende een contract voor twee seizoenen in Doetinchem.
Het contract van Van Peppen bij Excelsior loopt komende zomer af. De Rotterdammers wilden de dit seizoen gedebuteerde verdediger graag houden, maar zien hem transfervrij overstappen naar De Graafschap.
Van Peppen is de derde nieuwe speler die De Graafschap de afgelopen weken vastlegde. Léon Hese (Helmond Sport) en Lasse Schöne (SC Heerenveen) gingen hem voor.
Ken hem via m'n neef, aardige jongen, talentje ook welquote:
Laten we het hopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef PabloLopez het volgende:
dat wordt lachen morgen!!!
Dus?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef pekel het volgende:
Ohja, morgen staat in het teken van afscheid van enkele Emmenaren die stoppen met voetballen. Dus Den Bosch en De Graafschap: verneuk ons afscheidsdagje niet.
Yep erg talentvolle linksback/midden die vooral in aanvallend opzicht sterk is. Jammer alleen van zijn collectie zilveren/gouden schoentjes, maar jullie krijgen er (gratis en voor niets) een prachtige spelersvrouw bijquote:
Altijd welkomquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
maar jullie krijgen er (gratis en voor niets) een prachtige spelersvrouw bij
Den Boschquote:Vrijdag:
FC Emmen 3 FC Eindhoven 1
Fortuna Sittard 1 Excelsior 1
HFC Haarlem 0 MVV 0
Cambuur L'ward. 1 FC Den Bosch 0
FC Zwolle 2 De Graafschap 3
VVV-Venlo 3 Go Ahead Eagles 0
Helmond Sport 0 BV Veendam 2
Stormv./Telstar 3 AGOVV Apeldoorn 1
TOP Oss 1 FC Volendam 2
FC Omniworld 2 FC Dordrecht 4
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 2. VVV-Venlo + 38 20 8 10 68 53-34 3. FC Volendam 38 19 9 10 66 59-43 4. Helmond Sp. 38 19 7 12 64 62-55 5. Graafschap 38 17 11 10 62 63-51 6. FC Emmen 38 18 6 14 60 68-56 7. FC Den Bosch 38 16 11 11 59 62-51 8. Haarlem + 38 17 8 13 59 57-51 9. FC Dordrecht 38 15 11 12 56 61-45 10. AGOVV Ap. + 38 17 5 16 56 64-62 11. TOP Oss + 38 15 10 13 55 51-53 12. FC Zwolle + 38 15 9 14 54 57-52 13. MVV 38 13 12 13 51 53-52 14. BV Veendam 38 14 9 15 51 54-60 15. Cambuur L. 38 12 14 12 47 48-50 16. St./Telstar 38 9 13 16 40 37-53 17. FC Eindhoven 38 11 6 21 39 53-65 18. G.A.Eagles 38 8 11 19 35 45-70 19. FC Omniworld 38 7 8 23 29 50-87 20. Fortuna Sit. 38 2 11 25 17 35-85 |
Wij hebben er patent opquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:54 schreef pekel het volgende:
De Graafschap kruipt toch wel door het oog van de naald, om er een term uit te gooien..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Wij hebben er patent op
Toch is het meer FCDB die het grondig heeft laten liggen.schijtclub
![]()
De Graafschapquote:
Dat is inderdaad wel lachwekkend. Past wel bij jullie dit seizoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch een triest zootje dit jaar als je ziet dat die teringzak uiteindelijk nog topscoorder is geworden
Misschien gaan v/d Hoorn en Bos wel weg na dit seizoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder hebben we een wanprestatie geleverd dit seizoen. v/d Hoorn OPROTTEN!
Laten we het hopen. Ze hebben beiden een wanprestatie geleverd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:56 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Misschien gaan v/d Hoorn en Bos wel weg na dit seizoen
Ja. Zeker zo'n Sergio van Dijk, die stond volgens mij niet eens zo ver achter toen Powel weg ging, maar heeft daarna ook nog maar een keer of drie gescoord geloof ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt genoeg over de rest van de spitsen in de GGD.
Gelukkig kwijt Powel nu weg bij Millwall. Dat is hem zeker gegund.
Verder hebben we een wanprestatie geleverd dit seizoen. v/d Hoorn OPROTTEN!
Van Dijk liep redelijk gelijk met Powel inderdaad. Die heeft het na de winterstop wel heel slecht gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja. Zeker zo'n Sergio van Dijk, die stond volgens mij niet eens zo ver achter toen Powel weg ging, maar heeft daarna ook nog maar een keer of drie gescoord geloof ik.
Wel meer dan 30 spelers met minstens 10 goals dit seizoen, dus fikse spreiding.
quote:TOPSCORERS:
1. Berry Powel (FC Den Bosch) 19
2. Sjoerd Ars (FC Omniworld) 17
Sergio van Dijk (FC Emmen) 17
Santi Kolk (FC Zwolle) 17
Mourad Mghizrat (FC Emmen) 17
Wasiu Taiwo (Fortuna Sittard) 17
7. Gonzalo (AGOVV Apeldoorn) 16
8. Hilmi Mihçi (FC Omniworld / FC Den Bosch) 15
9. Drazen Brncic (MVV) 14
Jan Bruin (Stormvogels / Telstar) 14
Sandro Calabro (Helmond Sport) 14
Ruud ter Heide (AGOVV Apeldoorn) 14
Brett Holman (Excelsior) 14
Cecilio Lopes (FC Dordrecht) 14
Andwélé Slory (Excelsior) 14
16. Ronald Hamming (BV Veendam) 13
Eddy Putter (FC Dordrecht) 13
Jack Tuyp (FC Volendam) 13
19. Achmed Ahahaoui (Haarlem) 12
Karim Bridji (Helmond Sport) 12
Laurens ten Heuvel (Haarlem) 12
Marnix Kolder (BV Veendam) 12
Niki Leferink (FC Emmen) 12
24. Samir El Gaaouiri (FC Volendam) 11
Reginald Faria (TOP Oss) 11
Harrie Gommans (MVV) 11
Donny de Groot (De Graafschap) 11
Damiën Hertog (Excelsior) 11
Loďc Loval (Go Ahead Eagles) 11
30. Jeffrey de Visscher (De Graafschap) 10
Zeker dat had ik niet verwacht. Ook Taiwo heeft het prima gedaan als speler van Fortuna.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:41 schreef Suijk het volgende:
De prestatie van Ars vind ik toch wel knap.
morgenquote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer beginnen de playoffs voor de ggd
Ik zie agovv ook nog wel winnen tegen top oss dus daar kan je maandag nog heenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
ja he
Waarom dat? Doelsaldo maakt toch niet uit...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
haarlem-zwollle, waarschijnlijk de meeste spannende wedstrijd van de 2.
Daar was het gelijk.. dus wie wint is door..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarom dat? Doelsaldo maakt toch niet uit...
Ja ok, maar dan kan het toch nog een keer gelijk worden en dus een derde wedstrijd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar was het gelijk.. dus wie wint is door..
Vlak v/d Sloot niet uit he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt maar dat kan bij die andere wedstrijd ook. Ik acht de kans groter dat hier vanavond een beslissing valt dan bij AGOVV - OSS. zie apeldoorn wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |