Ik nog harder als de FC het haalt ten koste van Emmen dus.quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef pekel het volgende:
Ik ga keihard in m'n vuistje lachen, mochten Den Bosch en De Graafschap zich niet plaatsen voor de PO's.
Was het ook, voor de winterstop.quote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik nog harder als de FC het haalt ten koste van Emmen dus.
De ploeg die volgens jou veel beter was als de FC
Jammer genoeg hebben ze na de winterstop niet gespeeld tegen elkaar.quote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus automatisch ook na de winterstop gezien onze vorm
He piemel,als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houdenquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Heb liever Emmen in de playoffs, dat kooplustige FCDB met gemeentegeld ben ik ook zat. oneerlijke concurrentie enzo
http://www.emmen.nl/md/781/b8_125%20nieuw.PDFquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Heb liever Emmen in de playoffs, dat kooplustige FCDB met gemeentegeld ben ik ook zat. oneerlijke concurrentie enzo
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2006 22:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
http://www.emmen.nl/md/781/b8_125%20nieuw.PDF
Bedankt voor Ten Heuvelquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef PabloLopez het volgende:
Ach, dat is landelijk bekend. Geen document ter overtuiging voor nodig lijkt me. Er werd enkele posts hierboven geclaimd dat Emmen meer recht op playoffs heeft dan FCDB, omdat FCDB het met gemeentegeld zou hebben bereikt. Wilde alleen aantonen dat beide partijen weleens bij de gemeente aangeklopt hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord..
Ik geloof niet dat het ML per se om jou of Emmen ging met zijn post...quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ah, ben blij dat je oude koeien uit de sloot haalt die ik liever niet meer zie. Jammer dat ik geen documenten kan tonen over de (vroegere) samenwerking tussen Feyenoord 2 (Excelsior) en Feyenoord..
Ach, ik kan nogal pissed off worden van dat geldgedoe. Genoeg nare herrineringen met mongolen uit buitendorpen hier enz...quote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het ML per se om jou of Emmen ging met zijn post...
Dat geloof ik best maar in deze moet je Pablo daar even voor bedankenquote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, ik kan nogal pissed off worden van dat geldgedoe. Genoeg nare herrineringen met mongolen uit buitendorpen hier enz...
Eigenlijk niet nee, maar als je moet kiezen dan lijkt Sparta de enige ploeg die te verslaan is in twee wedstrijden....quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geen geen een club een kans eerlijk gezegd
En er promoveert geen hond.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gras is groen, de bal is rond.
en jouw kop ziet er niet uit.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gras is groen, de bal is rond.
Dat de bal rond isquote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jouw kop ziet er niet uit.
Wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |