Wordt dus een plekkie tussen de nummers 10 en 15.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
FC Dordrecht zal na dit seizoen de nodige spelers zien vertrekken.
-Waslijst-
Spelersbudget van 7 ton, begroting voor komend seizoen zal (ietsjes) hoger liggen. Ook gaan er geruchten dat de nieuwe hoofdsponsor getekend heeft, maar dat dit nog niet bekend wordt gemaakt voor vrijdag.quote:dat een club met een begroting van 7 ton
Sta je nu ook, op maar 4 punten achter Emmen, de nummer 5. Pas maar op dat jullie niet weer teruggaan naar waar je vandaan komt.........quote:Wordt dus een plekkie tussen de nummers 10 en 15.
Wij hebben plannen en realistische ambities. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef DRD het volgende:
[..]
Spelersbudget van 7 ton, begroting voor komend seizoen zal (ietsjes) hoger liggen. Ook gaan er geruchten dat de nieuwe hoofdsponsor getekend heeft, maar dat dit nog niet bekend wordt gemaakt voor vrijdag.
en de enige om wie ik rouwig ben dat ze vertrekken zijn die twee huurlingen van RKC, en misschien Lopes als die gaat. De rest heeft afgelopen seizoen niet het niveau gehaald wat je moet nastreven, ook als Dordt zijnde.
[..]
Sta je nu ook, op maar 4 punten achter Emmen, de nummer 5. Pas maar op dat jullie niet weer teruggaan naar waar je vandaan komt.........
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorryquote:Wij hebben plannen en realistische ambities. Sorry.
Alweer?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef DRD het volgende:
[..]
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorry
Wacht nou maar af wat er aan spelers gehaald gaat worden en wat voor team er staat in augustus. Ik denk dat je je gaat verbazen.
Dat valt af te wachten. Al vond ik het team dit seizoen toch minder presteren dan ik had gedacht. Toen ze hier speelden in de jaarlijkse oefenpot, maakten ze echt een betere indruk dan een jaar eerder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef DRD het volgende:
[..]
Wij hebben 6 punten van jullie dit seizoen. Sorry
Wacht nou maar af wat er aan spelers gehaald gaat worden en wat voor team er staat in augustus. Ik denk dat je je gaat verbazen.
Dit is slecht nieuws. Juist een speler die het niveau naar mijn mening aan zou moeten kunnen. Gelukkig blijft van Dieren wel, en Sprockel staat ook op het punt van bijtekenen. Nu Holman nog proberen te houden en de kern blijft nog redelijk bij elkaar.quote:'Mark Otten volgend seizoen weer in Nijmegen te bewonderen' | Door: Steven, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 15:52 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 18:07 | 12 reacties
De kans is groot dat Mark Otten volgend seizoen in de Goffert speelt. De speler, die twee jaar geleden nog naar Feyenoord vertrok, staat in de belangstelling van NEC. Zijn komst zal dan ook niet geheel onlogisch zijn, aangezien hij zijn roots in Nijmegen heeft, het goed doet dit seizoen en zijn trainer ook in Nijmegen aan de slag gaat.
Forzanec.nl heeft dit bericht uit diverse bronnen vernomen. Het past in de lijn die NEC volgt, jonge spelers voor de oudere, en in dit geval dus als vervanger van Patrick Pothuizen, die na dit seizoen de Goffert gaat verlaten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Helmond Sport Volendam (Periode) FC Den Bosch Haarlem (Periode) AGOVV (Periode) Top Oss (Periode) FC Zwolle (Periode) |
Er is nog 1 wedstrijd, gat met Den Bosch is 2 punten. Dus het kan nogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Daar was ik al bang voor. Geen PO's dus voor Emmen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |