Met, dus. Ruige tijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
Met of zonder risico dat je half kapotgeschopt het 'veld' afmoet?
Dat is zonde. Dat echte schoppen, vooral als er 1 op z'n bek ging was vet. Heb menige kick uitgedeeld maar ook wat mogen incasserenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm, nee. Ik ken het alleen nog van de basisschool. En toen werd er meestal hard noch raak geschopt.
Geen idee. Anyone?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waar komt komt de naam eigelijk vandaan? Lagere technische school? omdat daar ook allemaal lompe boeren op zitten?
Speel dat eens in een mix van NL'ers, Marokkanen en Antilianen. Ik ben 2x geport in 1 jaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Nosh het volgende:
Bij ons op de basisschool heette het gewoon poorten, en meestal deden we het met blikjes.
Leukste was dat de plek om jezelf vrij te tikken aan de andere kant van het schoolplein was, zodat je je helemaal gek moest rennen, met 20 woeste mongolen achter je aan.
Totdat je getackeld werd, en je die dag alwéér thuiskwam met kapotte kleren, schaafwonden en blauwe ogen.
Heerlijk spel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef JackHerrer het volgende:
Het beste spel ooit wat er op de basisschool gespeeld werd!
quote:
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Klopt, bij ons werd je ook geschorst als je t deed, ik ben 1 keer gepoort, maar ik ben heel snel dus heb maar 1 trap gehad. Als ik moest uitdelen was ik óók heel snel
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gek.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lag.
Haahaha, ja!!! En als ze dan vielen jonge.. Dan was t feest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik probeerde altijd die gasten sneaky te tackelen
.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haahaha, ja!!! En als ze dan vielen jonge.. Dan was t feest.!
Haha kenker gastquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Of met 3 man onderling afspreken van 'het hek is safe', en dan die gasten door blijven trappen als ze de paal aangeraakt hadden. Wisten zij veel dat ze naar het hek toe moesten
.
Whehehe jah dan was ik ook snelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Klopt, bij ons werd je ook geschorst als je t deed, ik ben 1 keer gepoort, maar ik ben heel snel dus heb maar 1 trap gehad. Als ik moest uitdelen was ik óók heel snel
Hahaha wat een fag ben je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Of met 3 man onderling afspreken van 'het hek is safe', en dan die gasten door blijven trappen als ze de paal aangeraakt hadden. Wisten zij veel dat ze naar het hek toe moesten
.
en maar doorschoppen toen hij op de grond lag zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:01 schreef MaxPowered het volgende:
LTS! de goede oude tijd.
Ik weet nog dat ik de knieschijf van de pispaal brak met de ijzeren neus in mijn kisten
Yep, ik dacht altijd dat een blokjesbeugel niet los kon rakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
en maar doorschoppen toen hij op de grond lag zeker![]()
beginnersfoutquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Yep, ik dacht altijd dat een blokjesbeugel niet los kon raken
Amateurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij deden het met platgestampte cola-blikjes idd! Maar we deden het met een vriendengroepje, dus nooit serieuze verwondingen ofzo..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat is zonde. Dat echte schoppen, vooral als er 1 op z'n bek ging was vet. Heb menige kick uitgedeeld maar ook wat mogen incasseren![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:26 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
En er werd niet gevraagd of je meedeed, dus als je dat ding tusen je benen zag komen opeens, dan kon je gaan rennen
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 't ook gespeeld, maar 't werd al gauw van school verbannen omdat je er geschorst voor kon worden. Zo hebben we daarvoor 'n spelletje gedaan dat Dinoriders heet (van de gelijknamige tekenfilmserie toendertijd), iemand op de rug van 'n ander en zo 'n ander "paar" aanvallen door te schoppen, etc. Daar moest je nog goed handig voor zijn
maar..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:39 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk spelletje....notHoe leuk is het om iemand verrot te willen trappen..of getrapt willen worden,Maar dat zal dus net de kick wel zijn'''het voor zijn van''
Nou op de school waar ik zat werd zoiets niet gedaan en ja voor ik commentaar krijgt je bent een meisje
Klopt,maar logisch..ook jongens dus..
Maar heb zoiets ook niet kunnen/willen aanschouwen
![]()
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:39 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk spelletje....notHoe leuk is het om iemand verrot te willen trappen..of getrapt willen worden,Maar dat zal dus net de kick wel zijn'''het voor zijn van''
Nou op de school waar ik zat werd zoiets niet gedaan en ja voor ik commentaar krijgt je bent een meisje
Klopt,maar logisch..ook jongens dus..
Maar heb zoiets ook niet kunnen/willen aanschouwen
![]()
Ja en het deed pijn aan je mannelijkheid als een paar van die schoppen op je kinderbijslag kwamenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheid![]()
w0w ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheid![]()
MAar het dwingt wel respect afquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja en het deed pijn aan je mannelijkheid als een paar van die schoppen op je kinderbijslag kwamen![]()
Ehm succes dan maar hé...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:41 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
maar..
maar.....
Je bent een meisje![]()
LTS voetbal is tov![]()
Ik heb er meteen weer zin in, gelukkig moet ik vanmiddag voetballen kan ik in de 90e minuut even kijken of ik het nog heb![]()
ja dat zekerquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:17 schreef yosander het volgende:
Bij ons deden we het en tijdje maar het was niet echt slaan en schoppen, meer duwen en beuken.
Wij deden het dan ook altijd met een harde voetbal en daarmee mocht je dan diegene ook ff lekker hard mee raken!
Wat let je?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:21 schreef B-Fifty-Two het volgende:
en t waren alemaal mietjes die na 1 trap van mn kisten op de grond gingen
Wij hadden maar 18 leerlingen en 10 daarvan waren jongens......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja met 20 man beukend om hem heen raak je met die bal natuurlijk altijd wel iemand!
Toch schat ik de kans dat je iemand raakt best hoog inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hadden maar 18 leerlingen en 10 jongens......![]()
En een groep 'onder' ons had er 36...
Ja, maar aangezien ik niet de 'grootste' was werd ik haast nooit geraakt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toch schat ik de kans dat je iemand raakt best hoog in![]()
Das wel hendigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik niet de 'grootste' was werd ik haast nooit geraakt!
En die 'grote' jongens wel, gna gna...
Ja dat was ook altijd zo..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Das wel hendig![]()
dan ging die bal ook minder snel door je poten enzo![]()
enigste nadeel als je gepoort was, was je vaak de lulquote:
Dinoridersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 't ook gespeeld, maar 't werd al gauw van school verbannen omdat je er geschorst voor kon worden. Zo hebben we daarvoor 'n spelletje gedaan dat Dinoriders heet (van de gelijknamige tekenfilmserie toendertijd), iemand op de rug van 'n ander en zo 'n ander "paar" aanvallen door te schoppen, etc. Daar moest je nog goed handig voor zijn
dat stoeien was bij ons gewoon keihard rellenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dinoriders, en jullie spelversie
Maar LTS is gewoon super, eerst battelen wie het meest tactisch de bal kan stoppen/door iemands benen weet te werken, en dan ff lekker stoeien.. daar kwam het bij ons op neer
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
Toen ik in groep 2 zat ging het ook een keer helemaal loos. Naast onze school zat een andere school, normaal hadden we nooit samen pauze, maar toen wij een keer buiten waren,bleek de groep 2 van die school ook buiten te spelen. Wij lopen met een groep hun schoolplein op, beetje over en weer provoceren. Wij trekken ons eerst terug. Gaan we bij ons schoolplein de bosjes in, versamelen een vooraad stokken en rennen het andere plein op en beginnen dikke stokken naar die anderen te gooien, verder werd er nog wat geslagen en geschopt tot we naar binnen werden gestuurd.
Was eigenlijk best wel ziek.
Je kent de school waar dit bedacht isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken de bewuste LTS school waar dit spel bedacht is.
Toen het ook buiten de school gespeeld werd en het nog geen naam had, zijn ze het LTS-sen gaan noemen, vanwege die school waar het een bewuste traditie was, en dagelijks onder een groot aantal toeschouwers bekeken werd.
Het werd trouwens officieel met een blikje gespeeld, omdat een bal te groot was en niet toegestaan was op die school, zodra je een bepaald punt had aangeraakt mocht je niet meer gekickt worden.
Je snapt natuurlijk wel dat het niet de slimste mensen zijn die het speelden, het is niet voor niks een LTS spel.
Een tip waarmee je nooit getunneld kunt worden is door 1 been 1 cm op te tillen, zo is er namelijk geen gesloten goal, maar voordat je dit had uitgelegd lag je al ergens op de grond.
Een aantal medestudenten hebben eens het spel HTS-sen bedacht, hier zijn meerdere varianten op.
Het is alleen niet met schoppen helaas
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
groep 2![]()
Was je toen niet 5 jaar ofzo?
Jij kon zeker niet snel genoeg naar de buut rennenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:21 schreef B-Fifty-Two het volgende:
kutspelik droeg kisten rest had fokking puma's
en t waren alemaal mietjes die na 1 trap van mn kisten op de grond gingen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken de bewuste LTS school waar dit spel bedacht is.
Toen het ook buiten de school gespeeld werd en het nog geen naam had, zijn ze het LTS-sen gaan noemen, vanwege die school waar het een bewuste traditie was, en dagelijks onder een groot aantal toeschouwers bekeken werd.
Het werd trouwens officieel met een blikje gespeeld, omdat een bal te groot was en niet toegestaan was op die school, zodra je een bepaald punt had aangeraakt mocht je niet meer gekickt worden.
Je snapt natuurlijk wel dat het niet de slimste mensen zijn die het speelden, het is niet voor niks een LTS spel.
Een tip waarmee je nooit getunneld kunt worden is door 1 been 1 cm op te tillen, zo is er namelijk geen gesloten goal, maar voordat je dit had uitgelegd lag je al ergens op de grond.
Een aantal medestudenten hebben eens het spel HTS-sen bedacht, hier zijn meerdere varianten op.
Het is alleen niet met schoppen helaas
Noemde je hem bal en moest hij door je benen heen?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:30 schreef Tobbes het volgende:
Bij ons deed er altijd 1 zo'n jongen mee die sowieso geschopt werd
nah , als ik geport was trapte ik gewoon trug tot ik bij de buut-vrij wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij kon zeker niet snel genoeg naar de buut rennen![]()
![]()
![]()
Nee, het was gewoon het lulletje van de schoolquote:Op zondag 26 maart 2006 11:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Noemde je hem bal en moest hij door je benen heen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon het lulletje van de school![]()
Terug trappen moest je bij ons niet proberenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:58 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
nah , als ik geport was trapte ik gewoon trug tot ik bij de buut-vrij wasen den mensen die je dan "niet zo lief vind" gewoon nog ff op doortrapen ^^
Haha! Inderdaad "per ongeluk". Bij ons was het dan zo dat als er iemand gepoort was er meteen een soort van schopfestijn losbrak en er dan af en toe verontwaardigd werd geroepen van: "Ik ben helemaal niet gepoort!"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dat stoeien was bij ons gewoon keihard rellen![]()
Of je nou gepoort was of niet een schop kon je altijd wel "per ongeluk" krijgen!
Ah, een medehengeloër die het ook gewoon hakkertje noemtquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
Wij noemden het hakkertje
En natuurlijk gewoon terughakken als je gepoort werd
slimme actiequote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik wou een keer grap maken door opeens naar de buut-paal te rennen zonder dat ik gepoort het, want dan kon ik zeggen dat ik echt niet gepoort werd. Niemand luistert dus
Beste kick ooitquote:
Dit ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Heet dat LTS voetbal?
Wij noemden het "poorten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |