Noemde je hem bal en moest hij door je benen heen?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:30 schreef Tobbes het volgende:
Bij ons deed er altijd 1 zo'n jongen mee die sowieso geschopt werd
nah , als ik geport was trapte ik gewoon trug tot ik bij de buut-vrij wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij kon zeker niet snel genoeg naar de buut rennen![]()
![]()
![]()
Nee, het was gewoon het lulletje van de schoolquote:Op zondag 26 maart 2006 11:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Noemde je hem bal en moest hij door je benen heen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon het lulletje van de school![]()
Terug trappen moest je bij ons niet proberenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:58 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
nah , als ik geport was trapte ik gewoon trug tot ik bij de buut-vrij wasen den mensen die je dan "niet zo lief vind" gewoon nog ff op doortrapen ^^
Haha! Inderdaad "per ongeluk". Bij ons was het dan zo dat als er iemand gepoort was er meteen een soort van schopfestijn losbrak en er dan af en toe verontwaardigd werd geroepen van: "Ik ben helemaal niet gepoort!"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dat stoeien was bij ons gewoon keihard rellen![]()
Of je nou gepoort was of niet een schop kon je altijd wel "per ongeluk" krijgen!
Ah, een medehengeloër die het ook gewoon hakkertje noemtquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
Wij noemden het hakkertje
En natuurlijk gewoon terughakken als je gepoort werd
slimme actiequote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik wou een keer grap maken door opeens naar de buut-paal te rennen zonder dat ik gepoort het, want dan kon ik zeggen dat ik echt niet gepoort werd. Niemand luistert dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |