Misschien was het wel haar idee om verspreid over het hele album Confessions On The Dancefloor fragmenten te gebruiken van muziek van andere artiesten/componisten. Niet omdat ze te weinig inspiratie had, maar misschien omdat ze al meermalen is beschuldigd van plagiaat en doet ze het nu express om bij wijze van haar middelvinger op te steken. Zo van "jullie kunnen me toch niets maken". Of misschien wil ze laten merken dat haar inspiratie gebaseerd is op de muziek van anderen die ze in haar hele leven heeft gehoord. (Dat doet elke componist trouwens. Eigen muziek schrijven komt voort uit alle muziek die je in je leven gehoord hebt. Maar omdat dat zoveel is kan je van hele kleine stukjes weer iets geheel nieuws maken.)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:02 schreef CrazyPhunk het volgende:
weten jullie wat me is opgevallen? in het liedje 'i love new york' hebben ze een sample gebruikt die ook in de opening credits zitten van de hitserie "Buffy, The Vampire Slayer".
en wel op 2:24
Is dit de meest recente "officiële" lijst?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..hele lijst met data...
Bewondering? Opening tune van "Buffy, the Vampire Slayer"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:26 schreef Netflier het volgende:
[..]
Misschien was het wel haar idee om verspreid over het hele album Confessions On The Dancefloor fragmenten te gebruiken van muziek van andere artiesten/componisten. Niet omdat ze te weinig inspiratie had, maar misschien omdat ze al meermalen is beschuldigd van plagiaat en doet ze het nu express om bij wijze van haar middelvinger op te steken. Zo van "jullie kunnen me toch niets maken". Of misschien wil ze laten merken dat haar inspiratie gebaseerd is op de muziek van anderen die ze in haar hele leven heeft gehoord. (Dat doet elke componist trouwens. Eigen muziek schrijven komt voort uit alle muziek die je in je leven gehoord hebt. Maar omdat dat zoveel is kan je van hele kleine stukjes weer iets geheel nieuws maken.)
Of het is een soort eerbetoon. Ook al wordt Madonna gezien als de grootste popartiest, ze laat duidelijk merken dat zij ook bewondering heeft voor andere artiesten.
Hm nou... don't hold your breath, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef calvobbes het volgende:
heeft iemand een idee of de concert DVD van de Reinvention tour nog uitkomt?
Of zal die DVD gaan dienen als opwarmertje voor de volgende tour?
bij de RIT varieerde het van 60 tot 90 euro geloof ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:55 schreef PowerPoes het volgende:
Hoeveel zal zo'n madonna kaartje gaan kosten? Wordt me eerste Madonna concert![]()
ze kunnen haar wel wat maken! in belgië mag 'frozen' niet meer verkocht worden. dat heeft een rechter daar beslistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:26 schreef Netflier het volgende:
[..]
Niet omdat ze te weinig inspiratie had, maar misschien omdat ze al meermalen is beschuldigd van plagiaat en doet ze het nu express om bij wijze van haar middelvinger op te steken. Zo van "jullie kunnen me toch niets maken
Ik zal niet lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef HuubTuub het volgende:
goh... er is een kans dat ik Madonna ga skippen dit keer.
Er is namelijk een grote kans dat (ahum) Barbra Streisand gaat touren in de US eind van het jaar.Dan heb ik daar mijn centjes hard voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:16 schreef Hapertje het volgende:
Entree: E 109,-/E 102,-/E 102,-/E 87,- (exclusief servicekosten)
Zolang niets is bevestigd hou ik het liever op geruchten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:13 schreef HuubTuub het volgende:
Ow als het in The Sun staat, dan is het waar. Gelukkig.
Inderdaad. The Sun is sinds dit album wat Madonna's werk betreft toch wat betrouwbaarder geworden. Toch vind ik de setlist wat apart. Ik had toch ook op z'n minst Future Lovers verwacht ofzo. Maar misschien komt dat nog.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:57 schreef schatje het volgende:
Kennelijk valt dat ook wel weer mee aangezien Madonna zich heeft laten fotograferen met een vrouwelijke journalist van The Sun. Om de krant te bedanken voor het supporten van haar album. Verder mocht de krant ook als één van de eerste beelden van de 'Sorry' video tonen. Het schijnt dat dit alles kwaad bloed heeft gezet bij The Mirror die vervolgens die haatcampagne zijn begonnen. Maareh, die setlist kan nog veranderd worden. Dat moet je daarom zoals ik al zei als geruchten beschouwen.
Ik zou het wel leuk vinden als ze Dress You Up gaat doen![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof het niet he-le-maal...![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:13 schreef HuubTuub het volgende:
Ow als het in The Sun staat, dan is het waar. Gelukkig.
Zie boven bij wat schatje zegt.quote:
Hoopgevend stukje wat betreft de bekendmaking van de tour:quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, een leuke site voor tour spoilers en geruchten, is http://www.ultimatemadonna.com/tour/ van Madonnatribe.com.
Oftewel, alle tourdata worden tegelijk bekend gemaakt!quote:Montreal's Rythme FM radio station host Mike Gauthier conducted a shot a telephone interview with a spokeperson from Groupe Gillette - the promoter of every major concert in town.
He mentioned that Madonna will be performing in Montreal on June 21 and the date is apparently confirmed, with June 22 being "on hold" as they will see if the ticket sale goes well before starting selling the second show.
They added that the long awaited official announcement for the tour should take place on this next monday April 3 with tickets going on sale the following saturday April 8.
The rumoured price range for the Montreal show (in Canadian dollars) is 110$, 185$ and around 300$.
They also said that the announcement for the tour has been delayed because they had to conclude every city and the European leg of the tour was the last one to be concluded.
Since no official word has been released by Madonna's camp so far they say they can't make an announcement for Montreal yet, but since they get a thousand calls every day about this tour, they wanted to share the few details they are allowed to tell.
bronquote:The official tour release happens on Monday 3rd April at 9am EST which means 2pm in the UK.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef MadGuy het volgende:
Is superbitch toevallig dat stukje met "I need a fan?" Hilarisch!
Doe ikquote:Je moet eens op de Saturday Night Life dingen van Madonna zoeken; Coffee Talk en Marika zijn heel leuk.
Mee eensch is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Madonna
47 jaar en ze wordt steeds mooier !
mega goede huid verzorging heet ze natuurlijk ook+ haar eet gedrag en natuurlijk klein beetje botox oid dus niet alleen botox!!quote:
Je had gelijk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:31 schreef Hapertje het volgende:
Mojo brengt maandag 3 april een persbericht uit over het Madonna-concert in Nederland op 3 september 2006. 4 september ook maar gelijk vrijhouden, die zal na het uitverkopen meteen in de verkoop gaan. Ik heb geen officiele bronnen, maar ga er maar gewoon vanuit! VVK 8 april vanaf 10.00 uur.
quote:MADONNA confesses ‘THE WORLD IS MY DANCE FLOOR’
Data wereldtournee 'Confessions Tour' bekend
Vandaag zijn de data bekend gemaakt van de ‘Confessions Tour' waarmee Madonna deze zomer over de wereld zal touren. De tour start op 21 mei in Los Angeles en doet daarna grotere steden in Amerika, Canada, Japan en Europa aan. Op zondag 3 september staat Madonna in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
De tourdata van de ‘Confessions Tour' zijn vandaag officieel bevestigd door Madonna’s managers Angela Becker en Guy Oseary, en Arthur Fogel, President van The Next Adventure (A Live Nation Company), de tour’s wereldwijde promotor. Behalve in Amsterdam geeft Madonna in Europa nog concerten in Londen, Parijs, Rome, Cardiff, Düsseldorf, Hannover en Horsens in Denemarken.
Voor de ‘Confessions Tour' werkt Madonna opnieuw samen met Director Jamie King en Musical Director Stuart Price. Jean Paul Gaultier en Arianne Phillips zijn verantwoordelijk voor de kostuumdesigns. Repetities voor de show zijn al in volle gang: ‘I’m going to turn the world into one big dance floor’, aldus Madonna.
Madonna’s nieuwe CD ‘Confessions on a Dance Floor’ kwam binnen op nummer één in maar liefst 29 landen. De meervoudige Grammy Award winnares, songwriter, schrijfster van kinderboeken, producer en artiest met ongeëvenaarde podiumreputatie verkocht in haar lange carrière ruim 200 miljoen albums en behaalde 35 nummer één hits.
De material girl weet zich keer op keer te vernieuwen en heeft met haar muziek, stijl en visie in de laatste decennia ontelbare artiesten en fans geïnspireerd. Madonna’s vorige tour, de 2004 ‘Re-Invention Tour’ was de meest succesvolle van dat jaar volgens het vooraanstaande Amerikaanse Billboard Magazine.
Pre sale
Voor Madonna Fan Club Icon Members is er een speciale pre-sale voor de Confessions Tour. Meer informatie hierover is te vinden op www.madonna.com
Radio 538 presents
MADONNA
Zondag 3 september 2006
ArenA - Amsterdam
Entree: ¤98, ¤96, ¤92, ¤86, ¤76, ¤66 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Let op: maximaal 6 tickets per persoon
Kaartverkoop door Ticket Service via de grotere postkantoren, de grotere Free Record Shops, VVV's, GWK's, 0900 3001250 (45 cpm), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Als je effe goed leest, zie je dat ik het over de vorige tour had. Niet deze Confessions.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Hapertje het volgende:
Nou... de mevrouw die ik aan de lijn had wist niks. Het ging buiten hen om! Maar vertel nou gewoon HuubTuub!
Dat kunnen ze morgen of overmorgen vast wel. De tour is vandaag pas bekend gemaakt en de vvk start zaterdag. Ik denk dat ze die info nog niet zo snel verspreid hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 20:49 schreef HuubTuub het volgende:
Erg suf dat Ticketservice je niet kan helpen, ik neem aan dat ze toch een antwoord zouden moeten kunnen geven op de vraag "hoeveel kosten de arena vloer kaarten"?
De presale start echter morgen al.quote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat kunnen ze morgen of overmorgen vast wel. De tour is vandaag pas bekend gemaakt en de vvk start zaterdag. Ik denk dat ze die info nog niet zo snel verspreid hebben.
Ow de presale...quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 MadGuy het volgende:
De presale start echter morgen al.
En dan nog. Je bent toch met meerdere mensen? Die houden heus wel een plaatsje voor je vrij. Je kunt ook gewoon naar het toilet gaan. Het ging bij RIT heel gemoedelijk en gezellig.quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef calvobbes het volgende:
Bij de presales die ik heb meegemaakt krijg je de kaarten een week of 2 vantevoren toegestuurd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je ze op de dag van het concert op moest halen.
vind ik ook best wel dom eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 21:20 schreef Sedusa het volgende:
ik heb net ticketservice gebeld en hun konden mij niet vertellen of rang 2 de zitplaatsen waren of dat het veld in 2 vakken verdeeld werd en dat het 2de vak dus 2de rang werd
Dat stond vorige keer ook niet aangegeven en toch was het in het Gelredome zo dat de mensen die vooraan stonden werden afgescheiden van de rest via een hekwerk. Ik denk om gedrang te voorkomen. Dit was volgens het principe, wie het eerst komt die het eerst maalt. Het had niets met de prijzen van kaartjes te maken o.i.d.quote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef calvobbes het volgende:
Het was een vraag in het algemeen
Zo te zien is er geen golden circle.
Anders was rang 1 wel duurder geweest dan rang 2.
Dit is meestal bij grote concerten om geduw en gedrang te voorkomen. Dit heeft niks met bijvoorbeeld de wensen van Madonna of Icon te maken maar puur uit veiligheid.quote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat stond vorige keer ook niet aangegeven en toch was het in het Gelredome zo dat de mensen die vooraan stonden werden afgescheiden van de rest via een hekwerk. Ik denk om gedrang te voorkomen. Dit was volgens het principe, wie het eerst komt die het eerst maalt. Het had niets met de prijzen van kaartjes te maken o.i.d.
Yep.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef HuubTuub het volgende:
veldkaart = rang1?
Je laat Barbra in de kou staan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef HuubTuub het volgende:
veldkaart = rang1?
Zou je de 2e show niet liever in het buitenland gaan zien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:25 schreef Hapertje het volgende:
@Madguy... ik was om 09.01 al klaar! Wat goed dat ik eindelijk lid ben geworden! Toch ga ik zaterdag nog wel liggen voor 4 september!
Mee eens, er is een leven buiten Madonna. Daar ben ik meer dan voorstander van.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:36 schreef Hapertje het volgende:
Ik ben eerder in Bercy, Parijs geweest. Maar wat een klotevolk, die Fransen! Vorig jaar in Earl's Court geweest, zat ik in het midden voor 250 euro en ik zag geen reet. Nee hoor. Geen Engeland meer voor mij. Duur en alles is zitten! Zit je slecht, dan zit je goed fout! Plus ik heb bijna mijn verbouwing en nieuwe auto afbetaald! En daarna ga ik lekker met mijn vriend naar Amerika. En daar kijk ik ook erg naar uit!
Zeker niet, de prijzen van Madonna vielen mee, de eerste geruchten gingen ver over de ¤100,-quote:
Die Fransen zijn gewoon irritante kutgasten, dus dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
...en die begon op een gegeven moment zelfs TE VECHTEN met zo'n Fransoos! Mijn vader!! Keurig nette zakenman enzo..
.
.
.
Nee hoor, dat lijkt me niet echt mogelijk. Ik denk wel dat er nog een datum bijkomt hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Sedusa het volgende:
betekend dit dat het concert dan al is uitverkocht?![]()
hopen maar op een vervolg concert op 4 september dan maar![]()
Bronquote:Concert Madonna uitverkocht
5 APRIL 2006 - APELDOORN - Zaterdag start bij de VVV-kantoren de
officiële voorverkoop van het Madonna-concert op 3 september in ArenA
Amsterdam. De vraag is alleen of er nog kaarten zijn.
Gisteren werd namelijk bekend dat de voorverkoop voor de leden van de
Madonna Fan Club Icon Members via de site van Madonna al is gestart.
Op dit moment geeft de Ticket Service computer bij de VVV's aan dat er
minder dan 50 kaarten beschikbaar zijn voor alle voorverkoopadressen
in Nederland!
De VVV is zeer teleurgesteld dat zij niet meer voor alle Madonnafans
hier in de regio kan betekenen, zoals het er nu uitziet. Het wachten
is op de eventuele aankondiging van een tweede concert, maar de
verwachting is, dat hier voor zaterdagochtend niets over bekend wordt
gemaakt. Om de telefoonlijnen niet te overbelasten, geeft de VVV
informatie op haar website.
Minder dan 50 voor de fanclub neem ik aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef schatje het volgende:
Op dit moment minder dan 50 kaarten beschikbaar?
Ik zou inderdaad vroeg gaan, maar het ligt er ook erg aan waar je woont of in welke stad of dorp je je kaarten wilt kopen. Robster, die hier ook wel eens post, had voor de RIT onze kaartjes gehaald en kwam volgens mij rond half 7 aan ofzo. Iedereen kreeg toen een nummer en kon in die volgorde om 10 uur kaarten kopen. Tot ze op waren, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef PowerPoes het volgende:
Iemand nog tips om zaterdagochtend aan kaarten te komen? Voor andere concerten ging ik altijd tegen 9u naar een GWK kantoortje, maar aangezien dit Madonna is, leek me dat niet zo'n strak plan. Ik wou tegen een uurtje of 4u opstaan, om rond 5u bij een postkantoor te liggen. (moet nog uitzoeken of het station open is, anders doe ik denk ik weer GWK). Niet drinken lijkt me wel een optie, anders ben ik me plekje kwijt:) Ik heb er echt zin in! Heerlijk die voorpret!
Mja, ik zie ook sites met 4 september als 2e concert. En zelf gok (/hoop) ik ook daaropquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef schatje het volgende:
2 september komt ze waarschijnlijk ook naar de Amsterdamse Arena.
klik hier
Dat hoop ik welquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:38 schreef creno het volgende:
komt er nou een 2e concert ?
En daar heb ik een kaartje voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef calvobbes het volgende:
2e concert is nu ook in de vvk!
Maandag de 4de
klopt, zo gek als een deurquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:59 schreef nr.126 het volgende:
96 euro exclusief kosten voor een veldkaart.
Dan ben je toch wel een beetje gek in je koppie![]()
![]()
![]()
Tja de prijzen zijn ook achterlijk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef manou het volgende:
valt tegen had veeel sneller verwacht
Dan zal het vast wel goed komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef Sedusa het volgende:
hmm vreemd want de telefoniste zei tegen mij dat ik een email zou krijgen waarin stond waar ik het geld naartoe over kon maken voor de kaartjes.
quote:UK's The SUN
RABBIS who failed to snap up a ticket for the new MADONNA tour dates are still in with a chance — but it’s a case of bad luck for everybody else.
Tickets to seven shows at Wembley in August sold out within hours yesterday.
However, the Queen of Pop has reserved 40 free seats at each show for Jewish leaders because of her involvement in the religion’s Kabbalah sect.
If you’re not a rabbi, you have one last chance – keep reading Bizarre as I’ll be giving away tickets in a great contest soon.
quote:From The Times:
Prices of up to £160 did not deter fans from buying tickets to see Madonna at Wembley Arena — 50,000 were sold within minutes of their release. Hospitality packages costing £429 were close to selling out. The singer has added a seventh Wembley concert on August 15.
bronquote:From the Daily Maily:
Tickets for Madonna’s Confessions Tour sold out today in just 10 minutes.
Fans snapped up every ticket for the first two Wembley Arena gigs as soon as the box office opened at 9am.
A further four Wembley dates were swiftly added - and all had sold out by lunchtime. Now a seventh gig has been added for August 15.
Demand for the tour has been phenomenal despite the cheapest tickets costing £80, with a top price of £160.
So far only the Wembley dates have been made available.
Tickets for the gig at Cardiff’s Millennium Stadium on July 30 go on sale later this month. The Confessions World Tour kicks off in Los Angeles on May 21.
Madonna is famed for her spectacular stage shows and says Confessions will "turn the world into one big dance floor".
neuh dat niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef schatje het volgende:
Desondanks helemaal uitverkocht![]()
.
Welke rang heb je dan en welk vak zit je?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb kaartjes!!.
wel beetje kutplaatsen geloof ik maar liever slechte plaatsen dan geen plaatsen.
48.000 Dat zijn er volgens mij minder dan bij Robbie Williams en andere concerten....quote:Extra concert Madonna na run op kaarten
DELFT (ANP) - Het concert dat Madonna op 3 september geeft in de Amsterdam ArenA is uitverkocht. ,,Om 10.00 begon de voorverkoop en binnen een half uur waren alle 48.000 kaarten weg'', aldus een woordvoerster van concertorganisator Mojo in Delft zaterdagochtend.
Op 4 september is een tweede concert gepland en de kaartverkoop is meteen begonnen. ,,Het extra concert vindt ook plaats in de Amsterdam ArenA en Madonna sluit er haar Confessions Tour mee af.'' Voor het concert op 4 september waren zaterdagochtend nog kaarten verkrijgbaar.
Vak 422. Rang 3 is dat, geloof ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:36 schreef earthquake het volgende:
[..]
Welke rang heb je dan en welk vak zit je?
Het kan inderdaad slechter.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef Hapertje het volgende:
Valt nog wel mee. Geeft goed zicht op het podium!
Mjah. Dat vind ik dus wat minder.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef earthquake het volgende:
Is wel helemaal de buitenste ring...
NU zijn er ook nog steeds veldkaarten voor de 4de te koop @ Ticketmasterquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:07 schreef Sammy3000 het volgende:
Zelfs als het officieel uitverkocht is, kan het zomaar gebeuren dat je kaarten hebt. Ticketmaster verkoopt ook kaarten met annuleringsverzekering. Elk moment kunnen daar kaarten van terugkomen (meestal last minute)...
Op dit moment zijn er nog steeds kaarten te koop via internet. Veldkaarten én zitplaatsen. Nog niet stressen, dus!
Hoeveel gaan ze dan wel niet vragen, de staanplaatsen zijn al 96 euro!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:50 schreef Sonja27 het volgende:
En op marktplaats is de handel weer losgebarsten.....
Hoe weet je dat? Is er ergens een overzicht van? Ik heb rang 3, vak 407, hoe goed/slecht is dat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef Hapertje het volgende:
Valt nog wel mee. Geeft goed zicht op het podium!
quote:Op zondag 9 april 2006 00:41 schreef Sammy3000 het volgende:
Nog enkele rang 3 kaartjes, maar Madonna's Confessions Tour is simpelweg uitverkocht in ons land!
Officieel niet hoor. Nogmaals, af en toe gaan de kaartjes terug de verkoop in als mensen hun betalingsverplichting niet nakomen of er vanaf zien.quote:Op zondag 9 april 2006 00:41 schreef Sammy3000 het volgende:
Nog enkele rang 3 kaartjes, maar Madonna's Confessions Tour is simpelweg uitverkocht in ons land!
Voor beide concerten zijn gewoon via ticketmaster kaartjes verkrijgbaar nu.quote:Op zondag 9 april 2006 11:01 schreef schatje het volgende:
Ik zou de mensen die nog een kaartje willen hebben daarom sterk willen aanraden om eerst Ticketmaster te checken i.p.v. een Marktplaats ofzo![]()
![]()
.
12 Ierse, Schotse en Engelse volksliederen gezongen door Guy Ritchie met het verveelde gekreun van Madonna op de achtergrondquote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef MadGuy het volgende:
Iets anders?
Ik dacht dat je tijdens het concert bedoelde.quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Hapertje het volgende:
Andere dingen is verjaardag van mijn zussie. Onze lieve hond onderbrengen... dat soort dingen.
Ik ben maandag op het veld te vinden. Wellicht dat ik nog een poging ga doen om de veldkaarten van maandag te ruilen met iemand voor veldkaarten op zondag...quote:Op maandag 10 april 2006 13:43 schreef Hapertje het volgende:
En Huubtuub... will you be there?
Je kan mij niet wijs maken dat 1 avond 4 miljoen euro kost. Ook wordt er grof verdient aan merchandise etc. Ze houdt er lekker aan over hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef calvobbes het volgende:
Bij een madonna concert is het niet zo dat ze op een kratje staat te zingen en daardoor al het geld van de tickets in haar eigen zak kan steken.
Bij een madonna concert gebeuren een heleboel dingen die niet gratis zijn. Natuurlijk de live band, een grote groep dansers, podium dat waarschijnlijk speciaal gemaakt moet worden etc.
Dat lijken veel mensen nog wel eens te vergeten.
Ow dat zal best. We hoeven echt geen medelijden met d'r te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef PhoenixPerry het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat 1 avond 4 miljoen euro kost. Ook wordt er grof verdient aan merchandise etc. Ze houdt er lekker aan over hoor.
Yep, maar het zijn 40 data van allemaal dezelfde opbrengst en sommige zelfs meer. Dus minimaal 160 miljoen euro komt er binnen. Dat kost heel de tour echt niet bij elkaar. Ze zal er zeker wel weer iest van 40 miljoen aan verdienen. Maar he, ik vind het alleen maar slim van haar hoor. Ik wilde dat mensen zoveel betaalde om mij te zien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat zal best. We hoeven echt geen medelijden met d'r te hebben.
En ik denk ook niet dat één concert 4 miljoen kost.
Want van die 4 miljoen moeten ook de repetities, reiskosten, rustdagen etc van worden betaald neem ik aan.
http://b2b.mojo.nl/hospitality/event.asp?heid=184quote:Ticket+ arrangementen: o.a. incl. voorontvangst, veldplaats met voorste-vak-bandje. Kosten zijn ¤ 220,00 ex 6% BTW, en
Nou... stuk leuker dan bowlen of zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef MadGuy het volgende:
Ja, inderdaad. Leuk bedrijfsuitje. Lekker naar Madonna.
quote:Madonna niet aangeklaagd door springstoffenfabrikant
12 april 2006 - Nieuws
De aangekondigde miljoenenclaim van een Tsjechische springstoffenfabrikant tegen popzangeres Madonna is volgens het bedrijf van de tafel geveegd. De firma Explosia, producent van de springstof semtex, had Madonna onlangs met een proces wegens auteursrechten bedreigd. De 47-jarige artieste heeft in Londen immers een bedrijf opgericht met de naam "Semtex Girls Ltd".
Na onderzoek van de situatie zag Explosia af van een klacht, aldus directeur Ladislav Lehky in de Praagse krant Mlada fronta Dnes. "Madonna gebruikt de naam enkel maar voor reclamedoeleinden, en we kunnen echt niet bewijzen dat dat ons schade zou berokkenen", meent hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |