Dit is meestal bij grote concerten om geduw en gedrang te voorkomen. Dit heeft niks met bijvoorbeeld de wensen van Madonna of Icon te maken maar puur uit veiligheid.quote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat stond vorige keer ook niet aangegeven en toch was het in het Gelredome zo dat de mensen die vooraan stonden werden afgescheiden van de rest via een hekwerk. Ik denk om gedrang te voorkomen. Dit was volgens het principe, wie het eerst komt die het eerst maalt. Het had niets met de prijzen van kaartjes te maken o.i.d.
Yep.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef HuubTuub het volgende:
veldkaart = rang1?
Je laat Barbra in de kou staan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:20 schreef HuubTuub het volgende:
veldkaart = rang1?
Zou je de 2e show niet liever in het buitenland gaan zien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:25 schreef Hapertje het volgende:
@Madguy... ik was om 09.01 al klaar! Wat goed dat ik eindelijk lid ben geworden! Toch ga ik zaterdag nog wel liggen voor 4 september!
Mee eens, er is een leven buiten Madonna. Daar ben ik meer dan voorstander van.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:36 schreef Hapertje het volgende:
Ik ben eerder in Bercy, Parijs geweest. Maar wat een klotevolk, die Fransen! Vorig jaar in Earl's Court geweest, zat ik in het midden voor 250 euro en ik zag geen reet. Nee hoor. Geen Engeland meer voor mij. Duur en alles is zitten! Zit je slecht, dan zit je goed fout! Plus ik heb bijna mijn verbouwing en nieuwe auto afbetaald! En daarna ga ik lekker met mijn vriend naar Amerika. En daar kijk ik ook erg naar uit!
Zeker niet, de prijzen van Madonna vielen mee, de eerste geruchten gingen ver over de ¤100,-quote:
Die Fransen zijn gewoon irritante kutgasten, dus dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
...en die begon op een gegeven moment zelfs TE VECHTEN met zo'n Fransoos! Mijn vader!! Keurig nette zakenman enzo..
.
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |