De presale start echter morgen al.quote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat kunnen ze morgen of overmorgen vast wel. De tour is vandaag pas bekend gemaakt en de vvk start zaterdag. Ik denk dat ze die info nog niet zo snel verspreid hebben.
Ow de presale...quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 MadGuy het volgende:
De presale start echter morgen al.
En dan nog. Je bent toch met meerdere mensen? Die houden heus wel een plaatsje voor je vrij. Je kunt ook gewoon naar het toilet gaan. Het ging bij RIT heel gemoedelijk en gezellig.quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef calvobbes het volgende:
Bij de presales die ik heb meegemaakt krijg je de kaarten een week of 2 vantevoren toegestuurd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je ze op de dag van het concert op moest halen.
vind ik ook best wel dom eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 21:20 schreef Sedusa het volgende:
ik heb net ticketservice gebeld en hun konden mij niet vertellen of rang 2 de zitplaatsen waren of dat het veld in 2 vakken verdeeld werd en dat het 2de vak dus 2de rang werd
Dat stond vorige keer ook niet aangegeven en toch was het in het Gelredome zo dat de mensen die vooraan stonden werden afgescheiden van de rest via een hekwerk. Ik denk om gedrang te voorkomen. Dit was volgens het principe, wie het eerst komt die het eerst maalt. Het had niets met de prijzen van kaartjes te maken o.i.d.quote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef calvobbes het volgende:
Het was een vraag in het algemeen
Zo te zien is er geen golden circle.
Anders was rang 1 wel duurder geweest dan rang 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |