Nee hoor, dat lijkt me niet echt mogelijk. Ik denk wel dat er nog een datum bijkomt hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Sedusa het volgende:
betekend dit dat het concert dan al is uitverkocht?![]()
hopen maar op een vervolg concert op 4 september dan maar![]()
Bronquote:Concert Madonna uitverkocht
5 APRIL 2006 - APELDOORN - Zaterdag start bij de VVV-kantoren de
officiële voorverkoop van het Madonna-concert op 3 september in ArenA
Amsterdam. De vraag is alleen of er nog kaarten zijn.
Gisteren werd namelijk bekend dat de voorverkoop voor de leden van de
Madonna Fan Club Icon Members via de site van Madonna al is gestart.
Op dit moment geeft de Ticket Service computer bij de VVV's aan dat er
minder dan 50 kaarten beschikbaar zijn voor alle voorverkoopadressen
in Nederland!
De VVV is zeer teleurgesteld dat zij niet meer voor alle Madonnafans
hier in de regio kan betekenen, zoals het er nu uitziet. Het wachten
is op de eventuele aankondiging van een tweede concert, maar de
verwachting is, dat hier voor zaterdagochtend niets over bekend wordt
gemaakt. Om de telefoonlijnen niet te overbelasten, geeft de VVV
informatie op haar website.
Minder dan 50 voor de fanclub neem ik aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef schatje het volgende:
Op dit moment minder dan 50 kaarten beschikbaar?
Ik zou inderdaad vroeg gaan, maar het ligt er ook erg aan waar je woont of in welke stad of dorp je je kaarten wilt kopen. Robster, die hier ook wel eens post, had voor de RIT onze kaartjes gehaald en kwam volgens mij rond half 7 aan ofzo. Iedereen kreeg toen een nummer en kon in die volgorde om 10 uur kaarten kopen. Tot ze op waren, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef PowerPoes het volgende:
Iemand nog tips om zaterdagochtend aan kaarten te komen? Voor andere concerten ging ik altijd tegen 9u naar een GWK kantoortje, maar aangezien dit Madonna is, leek me dat niet zo'n strak plan. Ik wou tegen een uurtje of 4u opstaan, om rond 5u bij een postkantoor te liggen. (moet nog uitzoeken of het station open is, anders doe ik denk ik weer GWK). Niet drinken lijkt me wel een optie, anders ben ik me plekje kwijt:) Ik heb er echt zin in! Heerlijk die voorpret!
Mja, ik zie ook sites met 4 september als 2e concert. En zelf gok (/hoop) ik ook daaropquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef schatje het volgende:
2 september komt ze waarschijnlijk ook naar de Amsterdamse Arena.
klik hier
Dat hoop ik welquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:38 schreef creno het volgende:
komt er nou een 2e concert ?
En daar heb ik een kaartje voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef calvobbes het volgende:
2e concert is nu ook in de vvk!
Maandag de 4de
klopt, zo gek als een deurquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:59 schreef nr.126 het volgende:
96 euro exclusief kosten voor een veldkaart.
Dan ben je toch wel een beetje gek in je koppie![]()
![]()
![]()
Tja de prijzen zijn ook achterlijk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef manou het volgende:
valt tegen had veeel sneller verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |