abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33840462
Jaja, Madonna is weer terug met een nieuw album en hoe!

Na een lading shit over haar heen te hebben gekregen voor het teleurstellend verkopende American Life besloot Madonna dat het weer tijd was voor pure fun, disco en dance: Confessions On A Dance Floor was geboren met behulp van producer de jour Stuart Price.

De recensies over het album waren zeer lovend. Of zoals de band Franz Ferdinand het heeft verwoord:
quote:
The music doesn't sound like a 47-year-old woman. We think she'll be making records that sound fresh and exciting when she's in her nineties - good on her. We also think Madonna has gone beyond that level. Age doesn't really necessarily matter any more. She's a figure like Edith Piaf or Eartha Kitt who will be seen as a grand singer and an icon for the rest of her life.
De eerste single, Hung Up, was al een wereldwijde hit en zelfs de grootste hit van Madonna in Nederland ooit. Zal haar tweede single Sorry net zulke hoge ogen gooien?

Madonna - Confessions on a Dance Floor #2

[ Bericht 25% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 19:30:54 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 19:28:12 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33840615
Wat is ook alweer de officiele releasedate van Sorry?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33840940
Sorry zal vanaf 9 januari officieel voor het eerst op de radio te horen zijn, maar op radio 538 wordt die al grijs gedraaid!

Wanneer de CD-single wordt uitgrabrach is een beetje vaag. Madonnaned heeft contact met Warner Netherlands en noemt 17 februari als datum. Madonnalicious heeft contact gehad met Warner Music Belgium en zij noemen maandag 20 februari. De video zou dan woensdag 8 februari zijn premiere moeten beleven.

Volgens Madonna France is dit overigens de cover van de single:

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 19:50:16 ]
pi_33842195
Ben benieuwd naar de remixen van Sorry
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_33843108
Ik ook, hoewel ik meestal geen liefhebber ben van remixes. De Petshop Boys hebben ook een remix voor Sorry gemaakt, maar of deze ook op de retailversie van de single komt te staan is nog onbekend.

Ik zei net overigens dat ik niet zo'n liefhebber ben van remixes, maar stiekem hoop ik wel dat ze de remix van Let It Will Be die ze gebruikte tijdens haar COADF promo performances uitbrengt. Die heeft een stukje meer pit dan de albumversie zeg!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:51:43 #6
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_33844167
'Sorry' is een leuke plaat en ik lig nog steeds om dat 'ikk ben droevik' in een deuk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr_Booze op 08-01-2006 20:59:13 ]
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 8 januari 2006 @ 20:54:41 #7
16874 creno
born this way
pi_33844299
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Sorry zal vanaf 9 januari officieel voor het eerst op de radio te horen zijn, maar op radio 538 wordt die al grijs gedraaid!
Is de radio-versie anders dan de album-versie (zoals bij hung-up het geval was) ? of draaien ze bij 538 gewoon de album-versie ? Ik had begrepen uit het petshopboysnieuwtje dat dat de radio-versie zou worden, of heb ik dat verkeerd begrepen ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_33844488
"Ik ben droevik" is cute inderdaad. Wordt overigens niet veranderd. Madonna wil niet.

@ creno: De radio-versie is 3:58 als ik het wel heb en de album versie is 4:43. Dus er zit wel verschil in. De Petshop Boys hebben een remix gemaakt, niet de radio versie. Dat is een edit van Stuart Price zelf.
pi_33848415
OMFG is dat mens 47!?!! Dat is OUD!! Ik denken die is iets van dertig ofzo, want zo ziet ze eruit. En dat vind ik al ranzig om te zien in een balletpakje, boh, vet ranzig man. En dan is ze 47 !?? HOE DURFT ZE!! BAH! Ranzig man. Dat is dan de oude generatie.
pi_33849456
Zo hee, open mind.

Ik ken weinig vrouwen op die leeftijd die het nog zo kunnen bolwerken:

[ Bericht 59% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 23:13:31 ]
pi_33856675
Als je denkt dat Madonna in haar dertiger jaren is, dan ben je wel oliedom zeg... ze brak door begin jaren 80... dan had ze 5 jaar oud moeten zijn.

Bovendien ziet ze er erg smakelijk uit, ondanks dat ze richting de 50 gaat... je bent wel een beetje een oetlul, Vinge!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 9 januari 2006 @ 07:44:15 #12
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_33857005
Deze remixen zijn al te vinden op internet:
01-Madonna-Sorry (7 Extended Club Mix)
02-madonna-sorry (DJ mabel rework beat mix)
03-madonna-sorry (jayitos remix)
04-madonna-sorry (saint ken remix)

Hoe officieel deze zijn, weet ik niet maar ze klinken leuk.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_33858459
HuubTuub, de remixes die jij noet, zijn niet officieel.
pi_33873092
Ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer de Sorry single nu te downloaden is van iTunes of andere online muziekshops?
pi_33909319
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef vinge het volgende:
OMFG is dat mens 47!?!! Dat is OUD!! Ik denken die is iets van dertig ofzo, want zo ziet ze eruit. En dat vind ik al ranzig om te zien in een balletpakje, boh, vet ranzig man. En dan is ze 47 !?? HOE DURFT ZE!! BAH! Ranzig man. Dat is dan de oude generatie.
daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOM
pi_33909801
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef robster16 het volgende:

[..]

daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOM
idd nogal dom. maar los van dat. En niet om flauw te doen of zo, en voor haar leeftijd ziet ze er idd niet slecht uit. Maar als ik dan die clip zie en haar idd in dat pakje zie gaan en later een beetje rondhangen met die kids van de straat dan bekruipt me wel het gevoel van: ze moet zonodig. En ik vind het er ook niet echt meer mooi uitzien, ze heeft dan wel een strak lijf maar je ziet vooral aan haar gezicht dat ze niet bepaald piep meer is. Op zich is er niks mis mee natuurlijk, maar toch blijft het een beetje bizar dat ze daar op haar 47ste een beetje met die lui aan het rondhangen is......
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_33910317
ja, maar t thema van de videoclip is gebasseerd op de film Saturday Night Fever, en die look komt regelrecht uit die film, het hele thema van het album en het artwork is jaren 70, dus inclusief het pakje. En de volgende clip bevat een rollerdisco uit de jaren 70. Het is een thema, net als cowboys dat was bij Music...
pi_33920133
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef robster16 het volgende:
ja, maar t thema van de videoclip is gebasseerd op de film Saturday Night Fever, en die look komt regelrecht uit die film, het hele thema van het album en het artwork is jaren 70, dus inclusief het pakje. En de volgende clip bevat een rollerdisco uit de jaren 70. Het is een thema, net als cowboys dat was bij Music...
Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
pi_33920208
Ik weet niet of ik het hier wel of niet mag neerzetten aangezien het geen officieele release is. Mocht ik regels overtreden hoor ik dat graag, moderater.

Ik heb een jaar of 5 geleden een remix gemaakt van een Madonna track. Ik dacht dat jullie hem misschien wel konden waarderen (of niet). Have fun!

http://www.fatherhen-records.com/TRQ/madonna.htm

Oh, het is trouwens Frozen.

[ Bericht 12% gewijzigd door John.R.Cash op 10-01-2006 22:18:50 ]
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_33927065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...
pi_33929021
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef robster16 het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...
Een aantal jaren terug... dat waren de Middeleeuwen
Nothing takes the past away like the future!
pi_33929649
De tweede single 'sorry' is geweldig!!
pi_33939479
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.
pi_33944201
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:14 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.
Ik houd niemand tegen hoor, maar ik mag toch eerlijk zeggen wat ik denk? Trouwens, ik ben de laatste persoon die in hokjes denkt, ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over hoe de clip op mij overkomt, ze moet vooral doen waar ze zelf zin in heeft.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:04:34 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33944830
Madonna word nog steeds niets al Brit gezien bij de Brit Awards
Ze is genomineerd voor:

Pop Act
James Blunt • Katie Melua • Kelly Clarkson • Madonna • Westlife
International Female Solo Artist
Björk • Kelly Clarkson • Madonna • Mariah Carey • Missy Elliot
International Album
Arcade Fire Funeral • Green Day American Idiot • Kanye West Late RegistrationMadonna Confessions On A Dancefloor U2 How To Dismantle An Atomic Bomb
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')