De eerste single, Hung Up, was al een wereldwijde hit en zelfs de grootste hit van Madonna in Nederland ooit. Zal haar tweede single Sorry net zulke hoge ogen gooien?quote:The music doesn't sound like a 47-year-old woman. We think she'll be making records that sound fresh and exciting when she's in her nineties - good on her. We also think Madonna has gone beyond that level. Age doesn't really necessarily matter any more. She's a figure like Edith Piaf or Eartha Kitt who will be seen as a grand singer and an icon for the rest of her life.
Is de radio-versie anders dan de album-versie (zoals bij hung-up het geval was) ? of draaien ze bij 538 gewoon de album-versie ? Ik had begrepen uit het petshopboysnieuwtje dat dat de radio-versie zou worden, of heb ik dat verkeerd begrepen ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Sorry zal vanaf 9 januari officieel voor het eerst op de radio te horen zijn, maar op radio 538 wordt die al grijs gedraaid!
daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOMquote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef vinge het volgende:
OMFG is dat mens 47!?!! Dat is OUD!! Ik denken die is iets van dertig ofzo, want zo ziet ze eruit. En dat vind ik al ranzig om te zien in een balletpakje, boh, vet ranzig man. En dan is ze 47 !?? HOE DURFT ZE!! BAH! Ranzig man. Dat is dan de oude generatie.
idd nogal dom. maar los van dat. En niet om flauw te doen of zo, en voor haar leeftijd ziet ze er idd niet slecht uit. Maar als ik dan die clip zie en haar idd in dat pakje zie gaan en later een beetje rondhangen met die kids van de straat dan bekruipt me wel het gevoel van: ze moet zonodig. En ik vind het er ook niet echt meer mooi uitzien, ze heeft dan wel een strak lijf maar je ziet vooral aan haar gezicht dat ze niet bepaald piep meer is. Op zich is er niks mis mee natuurlijk, maar toch blijft het een beetje bizar dat ze daar op haar 47ste een beetje met die lui aan het rondhangen is......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef robster16 het volgende:
[..]
daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOM![]()
Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef robster16 het volgende:
ja, maar t thema van de videoclip is gebasseerd op de film Saturday Night Fever, en die look komt regelrecht uit die film, het hele thema van het album en het artwork is jaren 70, dus inclusief het pakje. En de volgende clip bevat een rollerdisco uit de jaren 70. Het is een thema, net als cowboys dat was bij Music...
dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
Een aantal jaren terug... dat waren de Middeleeuwenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef robster16 het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...![]()
Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
Ik houd niemand tegen hoor, maar ik mag toch eerlijk zeggen wat ik denk? Trouwens, ik ben de laatste persoon die in hokjes denkt, ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over hoe de clip op mij overkomt, ze moet vooral doen waar ze zelf zin in heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:14 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |