12 Ierse, Schotse en Engelse volksliederen gezongen door Guy Ritchie met het verveelde gekreun van Madonna op de achtergrondquote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef MadGuy het volgende:
Iets anders?
Ik dacht dat je tijdens het concert bedoelde.quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Hapertje het volgende:
Andere dingen is verjaardag van mijn zussie. Onze lieve hond onderbrengen... dat soort dingen.
Ik ben maandag op het veld te vinden. Wellicht dat ik nog een poging ga doen om de veldkaarten van maandag te ruilen met iemand voor veldkaarten op zondag...quote:Op maandag 10 april 2006 13:43 schreef Hapertje het volgende:
En Huubtuub... will you be there?
Je kan mij niet wijs maken dat 1 avond 4 miljoen euro kost. Ook wordt er grof verdient aan merchandise etc. Ze houdt er lekker aan over hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef calvobbes het volgende:
Bij een madonna concert is het niet zo dat ze op een kratje staat te zingen en daardoor al het geld van de tickets in haar eigen zak kan steken.
Bij een madonna concert gebeuren een heleboel dingen die niet gratis zijn. Natuurlijk de live band, een grote groep dansers, podium dat waarschijnlijk speciaal gemaakt moet worden etc.
Dat lijken veel mensen nog wel eens te vergeten.
Ow dat zal best. We hoeven echt geen medelijden met d'r te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef PhoenixPerry het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat 1 avond 4 miljoen euro kost. Ook wordt er grof verdient aan merchandise etc. Ze houdt er lekker aan over hoor.
Yep, maar het zijn 40 data van allemaal dezelfde opbrengst en sommige zelfs meer. Dus minimaal 160 miljoen euro komt er binnen. Dat kost heel de tour echt niet bij elkaar. Ze zal er zeker wel weer iest van 40 miljoen aan verdienen. Maar he, ik vind het alleen maar slim van haar hoor. Ik wilde dat mensen zoveel betaalde om mij te zien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat zal best. We hoeven echt geen medelijden met d'r te hebben.
En ik denk ook niet dat één concert 4 miljoen kost.
Want van die 4 miljoen moeten ook de repetities, reiskosten, rustdagen etc van worden betaald neem ik aan.
http://b2b.mojo.nl/hospitality/event.asp?heid=184quote:Ticket+ arrangementen: o.a. incl. voorontvangst, veldplaats met voorste-vak-bandje. Kosten zijn ¤ 220,00 ex 6% BTW, en
Nou... stuk leuker dan bowlen of zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef MadGuy het volgende:
Ja, inderdaad. Leuk bedrijfsuitje. Lekker naar Madonna.
quote:Madonna niet aangeklaagd door springstoffenfabrikant
12 april 2006 - Nieuws
De aangekondigde miljoenenclaim van een Tsjechische springstoffenfabrikant tegen popzangeres Madonna is volgens het bedrijf van de tafel geveegd. De firma Explosia, producent van de springstof semtex, had Madonna onlangs met een proces wegens auteursrechten bedreigd. De 47-jarige artieste heeft in Londen immers een bedrijf opgericht met de naam "Semtex Girls Ltd".
Na onderzoek van de situatie zag Explosia af van een klacht, aldus directeur Ladislav Lehky in de Praagse krant Mlada fronta Dnes. "Madonna gebruikt de naam enkel maar voor reclamedoeleinden, en we kunnen echt niet bewijzen dat dat ons schade zou berokkenen", meent hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |