Check je mail en zie hoe je erin kan komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef ymme het volgende:
Ja maar nu sta ik niet in het lijstje...
Belachelijke TVP maar goed
Tja, ik heb dat gewoon overgenomen van het lijstje. Daar staat haar begin gewicht op 112 en haar huidige op 120. Kan zijn dat het verkeerd om staat, maar zo staat het al een tijdje in de lijstjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Waar komt die -8 bij Fuente vandaan? Laatste kolom. Volgens mij scheelt dat zo 8 kilo in ons gezamenlijk afgevallen gewicht
Gewoon opnieuw updaten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik heb wat verkeerd ingevuld. Ik was maar 0.7 afgevallen, inplaats van 10,7
Eventueel zouden we die zelf nog kunnen maken, maar misschien is dat ook nog wel een optie die ingebouwd kan worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik mis de top 5 wel een beetje
verder is het wel erg makkelijk dat iedereen zelf zijn update direct kan verwerken...
Ik moet ook zeggen, dat ik het een geweldig idee vindt. Goed systeem ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef kwakveense het volgende:
hey, das handig!!!
mag ik ook een regeltje?
mail even dan regelen we dat voor je! (In principe heeft iedereen die een regeltje had al een account om op in te loggen)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef kwakveense het volgende:
hey, das handig!!!
mag ik ook een regeltje?
Sinds ik weer werk eet ik op mijn werkdagen soms wel zes stuks fruit. Heerlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag een: "eet belachelijk veel fruit en groente en verder niet zoveel" dag
Die heb ik zelf bedachtniet omdat het gezond is, maar omdat ik het gewoon lekker vind
Vandaag tot nu toe een zak worteltjes, wat druiven en tomaten, magere ananas yoghurt en twee broodjes
Echt lekker
In de zomer vooralquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds ik weer werk eet ik op mijn werkdagen soms wel zes stuks fruit. Heerlijk![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef poohy het volgende:
Zo, het gaat lekker hierIk heb weliswaar nog geen weegschaal, maar ik merk dat er al wat van mijn vetkwabben af is
![]()
Ik voel me ook een stuk 'schoner' en zelfverzekerder![]()
en daardoor ging het sollicitatiegesprek vanochtend beter dan verwacht en ben ik aangenomen![]()
Och, ik was ergens vorige week ook 86 kgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga niet updaten, want dat doe ik alleen op woensdag... Maar ik woog vanmorgen ineens 77,3![]()
Hopelijk blijft de weegschaal zo aardig voor me, maar dat zal wel niet...
ohja, dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik was ergens vorige week ook 86 kgZomaar! En dat is sindsdien niet terug gekomen
* Isabeau heeft een vreetkick en een vriendje in huis die de hele tijd 'nee' zegt![]()
Eh, die vetten schijnen niets te doen voor je hart- en bloedvaten, kanker etcquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef Rewimo het volgende:
lekker voor de eiwitten en natuurlijk de gezonde vetten
Okee, gewoon lekker danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Eh, die vetten schijnen niets te doen voor je hart- en bloedvaten, kanker etc
http://www.nu.nl/news/699(...)zonde_vette_vis.html
Nee hoor, als je even een mailtje stuurt naar mij (adres staat in profiel en in de OP), dan kan ik je de gegevens mailen van je accountje waarmee je de boel kan updaten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Miss_S het volgende:
moet ik me nu opnieuw aanmelden?
Als je even mailt, kan ik je je wachtwoord mailenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:
Hoi dames.... mag ik ook in het lijstje?
is ook iets met punten alleen anders als weight watchers we zien het wel eerst dat maar weer proberen of het iets helpt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef Cutie het volgende:
tvp
Riann, wat bedoel je met 'balans doen'?
Maar net als ik ik weeg al een aantal maanden 85 hoe wil je dat dan doen terwijl ik nog wel bezig ben met de lijn???quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Troel het volgende:
Bert zal proberen om nog een aantal dingen toe te voegen aan het plaatje, zodat na 5 weken geen updaten mensen automatisch uit het plaatje gehaald worden en dergelijke, maar dat is nog een beetje toekomstmuziek.
In het vóórjaar gaat de klok vóóruit .quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:50 schreef Isabeau het volgende:fruitsalades dus
Zo, morgen begint de zomertijd. En ik weet nooit of ik dan een uur minder mag slapen of een uur meer. Het is weer minder hè?
idem, ik update ook bijna nooitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar net als ik ik weeg al een aantal maanden 85 hoe wil je dat dan doen terwijl ik nog wel bezig ben met de lijn???
In ieder geval prettig dat dat allemaal verklaard isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Het voelt zo eng...ongesteld in de sauna. Het is maar een beetje, een soort 'spotting', maar toch. Al die warmte.
Maar het verklaart heel erg goed mijn vreetkick van gisteren en het feit dat ik amper ben afgevallen in de afgelopen week (en dat ik de afgelopen dagen zwaarder was dan vorige week).
Kan je oip weg naar het station niet even langs een supermarkt of drogist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee, M. heeft echte sponsjes... (die eh ze voor haar werk gebruikte zodat ze door kon werken tijdens). Kosten ongeveer 5 euro per stukMaar werken geweldig!
Die verkopen ze niet bij de supermarkt of drogistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:09 schreef freecell het volgende:
Kan je oip weg naar het station niet even langs een supermarkt of drogist?
Bij de drogist verkopen ze overigens wel 'softcups'...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet bij de supermarkt of drogistAlleen in seksshops.
Hartstikke goed troelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Ik vanochtend op de weegschaal, zie ik net 113,9 verschijnen, gaat Bert erbij opstaan.
Daarna wilde hij niet meer op de 113 blijven maar schoof ie net door.
Ben maar gaan douchen, na het douchen nogmaals gegaan, en ja hoor
113,8![]()
een lotgenoot! ja...en hij moet over een week af zijn...das heel eng maar ook fijn want ik weet dus dat ik er over een week klaar mee ben!quote:He Kwakveense,
Ook bezig met de scriptie? Me too, en ik vind het een verschrikking... Had ik niet verwacht, maar het valt heel erg tegen..
Maar misschien komt dat ook wel omdat er zoveel andere leuke dingen te doen zijn!
Heb je alle taarten en nootjes verwijderd ofzo?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef yvonne het volgende:
Opgeschoond.
Een pond per dag afvallen???? Hoeveel dagen doe je het dieet nu? Dat kan volgens mij alleen maarquote:Op zondag 26 maart 2006 12:32 schreef NAF_NAF het volgende:
Hey ik weet niet of iedereen hier een speciaal dieet volgt ofzo, maar ik heb er een van een nicht van me. Kijk maar op de website http://www.maigrevit.nl/. Het is geen spam ofzo, want ik doe het zelf ook en val rond de 0,5 kilo per dag af. Je moet dan wel goed het dieet volgen, maar het is niet eens zwaar.
Als er mensen geinteresseerd zijn dan kan ik dat dieet ook wel plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |