Check je mail en zie hoe je erin kan komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef ymme het volgende:
Ja maar nu sta ik niet in het lijstje...
Belachelijke TVP maar goed
Tja, ik heb dat gewoon overgenomen van het lijstje. Daar staat haar begin gewicht op 112 en haar huidige op 120. Kan zijn dat het verkeerd om staat, maar zo staat het al een tijdje in de lijstjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Waar komt die -8 bij Fuente vandaan? Laatste kolom. Volgens mij scheelt dat zo 8 kilo in ons gezamenlijk afgevallen gewicht
Gewoon opnieuw updaten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik heb wat verkeerd ingevuld. Ik was maar 0.7 afgevallen, inplaats van 10,7
Eventueel zouden we die zelf nog kunnen maken, maar misschien is dat ook nog wel een optie die ingebouwd kan worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik mis de top 5 wel een beetje
verder is het wel erg makkelijk dat iedereen zelf zijn update direct kan verwerken...
Ik moet ook zeggen, dat ik het een geweldig idee vindt. Goed systeem ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef kwakveense het volgende:
hey, das handig!!!
mag ik ook een regeltje?
mail even dan regelen we dat voor je! (In principe heeft iedereen die een regeltje had al een account om op in te loggen)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef kwakveense het volgende:
hey, das handig!!!
mag ik ook een regeltje?
Sinds ik weer werk eet ik op mijn werkdagen soms wel zes stuks fruit. Heerlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag een: "eet belachelijk veel fruit en groente en verder niet zoveel" dag
Die heb ik zelf bedachtniet omdat het gezond is, maar omdat ik het gewoon lekker vind
Vandaag tot nu toe een zak worteltjes, wat druiven en tomaten, magere ananas yoghurt en twee broodjes
Echt lekker
In de zomer vooralquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds ik weer werk eet ik op mijn werkdagen soms wel zes stuks fruit. Heerlijk![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef poohy het volgende:
Zo, het gaat lekker hierIk heb weliswaar nog geen weegschaal, maar ik merk dat er al wat van mijn vetkwabben af is
![]()
Ik voel me ook een stuk 'schoner' en zelfverzekerder![]()
en daardoor ging het sollicitatiegesprek vanochtend beter dan verwacht en ben ik aangenomen![]()
Och, ik was ergens vorige week ook 86 kgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga niet updaten, want dat doe ik alleen op woensdag... Maar ik woog vanmorgen ineens 77,3![]()
Hopelijk blijft de weegschaal zo aardig voor me, maar dat zal wel niet...
ohja, dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik was ergens vorige week ook 86 kgZomaar! En dat is sindsdien niet terug gekomen
* Isabeau heeft een vreetkick en een vriendje in huis die de hele tijd 'nee' zegt![]()
Eh, die vetten schijnen niets te doen voor je hart- en bloedvaten, kanker etcquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef Rewimo het volgende:
lekker voor de eiwitten en natuurlijk de gezonde vetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |