quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet in TRU?
Goed idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:57 schreef sigme het volgende:
Is het ook niet eens tijd dit topic UMTS Masten gevaarlijk deel 2 uit POL te schoppen?
Precies, ook de users die de politieke erfenis wat minder positief beoordelen moeten dit kunnen melden natuurlijk, ik bedoel het dan ook meer praktisch, want dit soort topics ontsporen bijna altijd, óf ze moeten heel zwaar gemodereerd worden, en dan kan je beter één discussie topic maken en één 'condoleance topic'. Mensen die een mega fan waren van die politicus en die het kennelijk wat doet, die kunnen dan gewoon wegblijven uit het discussie topic, net zoals de 'tegenstander' zich dan niet hoeft te storen aan de in zijn/haar ogen wellicht al te dweperige afscheidswoorden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef sigme het volgende:
Ja, zo zijn er sommigen, die het wat doet als ze worden herinnerd aan een politicus -omdat deze is overleden. Maar dat hun oordeel over de gevoerde politiek of het politiek streven negatief uitpakt.
Of er even bij stilstaan hoe later dingen bekend zijn geworden die de politiek van betreurde in achteraf in ander licht heeft gesteld.
Maar ook gewoon een tijdsbeeld, en sommigen zullen terugkijkend, zich herinneren hoe een hekel ze hadden aan een politicus of diens streven.
Waar over ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
hey tafkahs, zand er over?
yup, een beetje opgeschoond.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef Yildiz het volgende:
Zalm en burgelijke ongehoorzaamheid?
&
[afbeelding]
Wonderlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef Sidekick het volgende:
TT verbeterd.
Ik ben met dat topic begonnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb hem maar weer verbeterd naar wat degene die ermee begonnen is als TT wilde hebben.
Je bent niet de reeks begonnen. In feite zie ik die reeks als 1 groot topic en ben jij toevallig degene met de 602e post.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben met dat topic begonnen.
Dan moet er toch een valide reden zijn om af te wijken van wat ik als TT had?
Goed, haal dat "deel 3" erachteraan maar weg en geef het weer mijn titel, dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bent niet de reeks begonnen. In feite zie ik die reeks als 1 groot topic en ben jij toevallig degene met de 602e post.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, haal dat "deel 3" erachteraan maar weg en geef het weer mijn titel, dan.
Mocht je dat weghalen dan doe ik het trouwens nog niet, aangezien de rest van de posters postte in de veronderstelling dat het het vervolg was.quote:SP: 'Eigen volk eerst - Deel 2 was deel 2.
Hier weer verder.
Nou, dan haal je mij als topicstarter maar weg. Zo'n leugen wil ik niet in mijn posthistory hebben staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je begint al met:
[..]
Mocht je dat weghalen dan doe ik het trouwens nog niet, aangezien de rest van de posters postte in de veronderstelling dat het het vervolg was.
Dat kan niet. Ik kan je post weghalen, maar dan blijf je alsnog als TS staan. Bovendien is het denk ik wel duidelijk voor iedereen dat jij dit niet vindt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dan haal je mij als topicstarter maar weg. Zo'n leugen wil ik niet in mijn posthistory hebben staan.
Er is niet zo veel te "vinden" aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik kan je post weghalen, maar dan blijf je alsnog als TS staan. Bovendien is het denk ik wel duidelijk voor iedereen dat jij dit niet vindt.
Kennelijk valt genoeg te zeggen over o.a.:quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is niet zo veel te "vinden" aan.
Het is namelijk een leugen.
De strekking van TS lijkt me vrij duidelijk en ik ga hier die discussie niet met jou of hem over doen. Dan zouden we 3 FB topics verder zijn, kennelijk.quote:Maar de keuze van de SP is duidelijk, hun 'solidariteit' houdt schijnbaar op bij de grens.
Als in een topic blijkt dat het een leugen is, dan moet altijd de TT aangepast worden? Dus feitelijk moet een stelling dan veranderd worden in een conclusie. Wat zou er dan moeten gebeuren met Pinochet: de resultaten van puur (totalitair) liberalisme ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:41 schreef Floripas het volgende:
Ja, maar ook die onderste stelling is gewoon niet waar.
Nee, hoor, maar ik wil deze leugen niet maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als in een topic blijkt dat het een leugen is, dan moet altijd de TT aangepast worden?
Hetzelfde als met het topic waarvan deze een lemming is.quote:Dus feitelijk moet een stelling dan veranderd worden in een conclusie. Wat zou er dan moeten gebeuren met Pinochet: de resultaten van puur (totalitair) liberalisme ?
Jij hebt die leugen ook niet gemaakt. Dat heeft Davitamon gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef Floripas het volgende:
Nee, hoor, maar ik wil deze leugen niet maken.
En dat is? Dicht? Aanpassen TT?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef Floripas het volgende:
Hetzelfde als met het topic waarvan deze een lemming is.
Dat weet ik niet, ik maak het beleid niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En dat is? Dicht? Aanpassen TT?
Beste ..-._---_-.- ofzo,quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kortom: stel je niet aan en ga weer eens posten! Hup! waar blijven die kwaliteitsposts?!?
Dat hoeft niet, dat hoeft niet, dat hoeft niet!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat was ook zonder TT-verandering wel gebeurd.
Ik heb het overigens wel verwijderd.
Ik ga hier verder mijn tijd niet aan verdoen, maar ik vind het een onbehoorlijke reactie van een mod. Doe ff normaal, lamlul.quote:en jij al helemaal niet
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:05 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik ga hier verder mijn tijd niet aan verdoen, maar ik vind het een onbehoorlijke reactie van een mod. Doe ff normaal, lamlul.
Kan je al een keer iets met bronnen onderbouwen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:05 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik ga hier verder mijn tijd niet aan verdoen, maar ik vind het een onbehoorlijke reactie van een mod. Doe ff normaal, lamlul.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je al een keer iets met bronnen onderbouwen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Dat neemt niet weg dat je, na LV, wel de allerbelabberste mod in Pol bent tot nu toe. Ik heb je echt nog nooit op ook maar 1 inhoudelijke post kunnen betrappen. Of sowieso op iets boeiends buiten de SC.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Als ik van bagger posten wordt beschuldigd, dan vraag ik mij af waar de lat ligt als anderen gewoon sterf! en kneus kunnen gebruiken in hetzelfde topic. Inderdaad een vreemde moderatie. Zogenaamd heel streng modereren, maar andere rotzooi gewoon laten staan en zelfs aanmoedigen met offtopic reakties of ononderbouwde oneliners.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:08 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je, na LV, wel de allerbelabberste mod in Pol bent tot nu toe. Ik heb je echt nog nooit op ook maar 1 inhoudelijke post kunnen betrappen. Of sowieso op iets boeiends buiten de SC.
Ik zal het topic even gaan doorlezen. Heb geduld; het kan even duren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:53 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Als ik van bagger posten wordt beschuldigd, dan vraag ik mij af waar de lat ligt als anderen gewoon sterf! en kneus kunnen gebruiken in hetzelfde topic. Inderdaad een vreemde moderatie.
Als ik even mag neuzelen, je hebt nog een flame-bait (zo heet dat toch?) over het hoofd gezien: Zijn zielige mensen en zwakkelingen altijd links?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik geloof dat ik het hele topic nu goed doorgespit heb.
Ah, handig, de vervolg'discussie' kan dan ook gelijk weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik even mag neuzelen, je hebt nog een flame-bait (zo heet dat toch?) over het hoofd gezien: Zijn zielige mensen en zwakkelingen altijd links?
Oh, dus ik zei het verkeerd (nog afgezien van de foute schrijfwijze)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het heet trouwens flamebait, zonder streepje.
Geloof me, jij en Raymond zijn niet bijzonderder dan anderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:53 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Als ik van bagger posten wordt beschuldigd, dan vraag ik mij af waar de lat ligt als anderen gewoon sterf! en kneus kunnen gebruiken in hetzelfde topic. Inderdaad een vreemde moderatie. Zogenaamd heel streng modereren, maar andere rotzooi gewoon laten staan en zelfs aanmoedigen met offtopic reakties of ononderbouwde oneliners.![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dus ik zei het verkeerd (nog afgezien van de foute schrijfwijze).
De eerste uitlokking is de bait (beet, als aas aan een haakje), kijken of er gehapt wordt. Ik dacht dat het 'happen' de bait was.
Maar het is dus:
flamebait -> fame -> flamewar
aas -> bijten -> vechten.
Zo correct?
Jij bent zoals bijna dagelijks weer fantastisch in het verzinnen van eigen waarheden. Goed zo, maar kap eens met dat gezeur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |