abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36312793
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die evenmin worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Vergeet je ponskaart niet.
pi_36312834
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:03:27 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36313063
En we gaan weer verder:
quote:
Säpo reveals Swedish embassy threats

Published: 23rd March 2006 09:11 CET

Sweden's security police, Säpo, has revealed that serious threats were directed at Swedish embassies abroad after the far right group Sweden Democrats published one of the pictures of the prophet Muhammad on its web site.

According to a letter from Säpo, signed by the organisation's boss Klas Bergenstrand, sent to the Chancellor of Justice, a competition run on the Sweden Democrats' site to draw another Muhammad picture was widely reported in the mainstream Middle East media.

The first response to the drawing came in January via the embassy of a Muslim country. On January 31st Sweden's Ministry of Foreign Affairs had a meeting with ambassadors from Muslim countries, and just a few days later the Sweden Democrats published the drawing on its web site, reported Göteborgs-Posten.

The reaction was such that Säpo considered there to be a risk that Swedish embassies, agency representatives and other institutions could be exposed to serious criminal attacks. In its letter to the Chancellor of Justice, the security police also stated that Swedes abroad could be in danger.

A Sweden Democrats board member, Adam Marttinen, was in contact with Säpo in February, as was Levonline, the company which hosted the Sweden Democrats' web site.

According to Säpo, the threat against Sweden also included Levonline. In his letter to the Chancellor of Justice, Klas Bergenstrand emphasised that Säpo simply informed the hosting company of its views of the situation. How Levonline responded was up to them.

The company closed the web site, and the Chancellor of Justice is now investigating the legality of that decision.

Adam Marttinen says that he was not given a clear impression of how serious the threat against him and others within the Sweden Democrats was.

He also said that the Säpo official he met tried to convince him to take the picture off the web site, which Säpo denies.
http://www.thelocal.se/article.php?ID=3348

Jullie dachten toch niet dat dit voorbij was hč? It ain't over untill the fat lady sings.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:05:27 #4
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:07:20 #5
93744 Finder_elf_towns
pi_36313228
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Sigme-virus slaat over
Goede ontwikkeling trouwens, mits er een betere behandelmethode voor blaasontsteking komt.
pi_36313273
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:09:35 #7
93744 Finder_elf_towns
pi_36313500
Sharon Dijksma op Nederland 3 bij Paul de Leeuw, dat u het weet
pi_36313644
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-rape_female_condom

"Should an attacker attempt vaginal rape, the penis would penetrate the latex and be hooked by the barbs, causing the attacker pain and (ideally) giving the victim time to escape."
.
Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36313891
Santegoeds: SBS6 is één grote jatfabriek
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
boeieh .
hele media zuigt negerpenis in hel .
.
pi_36313998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die dingen kraken als de tyfus, ik denk dat dat sowieso al een afschrikmethode is
Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
pi_36314238
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hey, abolitionist, doe er wat aan!.
quote:
According to free market logic, that which sells most is wanted most. So apparently most of us prefer— and feel most comfortable with-- white male leaders.
Oneens Zoek het maar in schappen, bij Dickman's
pi_36314421
Wat een leuke sig, nikker.
pi_36314506
Mja, ik wordt er altijd een beetje misselijk van, die negerzoenen. Soort van assimilatie, zwart van buiten, wit van binnen.
pi_36314569
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
quote:
Ryan3 zal het niet kunnen velen uit te spreken dat hij in het opzetje tuinde dat jou een fles wijn kostte om hem tot een zoveelste toeschrijving te verleiden. Hij moest wel theater maken om zijn ego te redden. Datzelfde ego speelt hem nu parten.
pi_36314572
Eat more bananas
pi_36314617
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Raad het citaat.
Wie bekent hier een trolposting.?
Tip: befaamde holocaustontkenningposting
[..]
Call-tv-tip
pi_36314762
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Call-tv-tip
Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
pi_36315007
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Eat more bananas
Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
pi_36315050
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik krijg net door dat de telefoon nog 5 minuten openstaat...
Wil je niet die 1000 euro verdienen? Bel dan niet..
Wil je dat wel?... wat let je die telefoon te pakken..
Wat? Mensen, ik krijg te horen dat we de prijs verhogen naar 250 euro! Ongekend!
pi_36315191
pi_36315203
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ken je deze Simpsons-episode: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trouble_with_Trillions ?

Leuke scene met Fidel Castro
dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
pi_36315260
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
Werkt dit ook op je hormonen, Johan_De_With?
Geen idee, maar DoG is lekker bezig achter de schermen
pi_36315270
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat ie het briefje wil bekijken en het in z'n binnenzak stopt. What trilion dollar bill

Geniaal was die aflevering
.

pi_36315328
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')