quote:Aha. A 3D Zelda game on the DS - 2D perspective, but 3D graphics, loads of touch-screen controls. It's called "Zelda: Phantom Hourglass". It'll launch later this year and will be playable at E3 alongside Twilight Princess (Cube).
quote:Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker).
Ja staat er alquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef knater het volgende:
Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker)![]()
denk ik haast, wel, zoals ze nu zeiden: In a few weeks, you will play and see and understand our philosophy.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef Roi het volgende:
Hadden ze dit niet beter tot de E3 kunnen bewaren ? Kan me niet voorstellen dat het daar overschaduwd zou worden! ()
Gamespotquote:Link is on his way to Nintendo's portable in an all-new adventure, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass.
SAN JOSE, Calif.--As part of its keynote address in conjunction with the 2006 Game Developers Conference, Nintendo has announced a new game for the Legend of Zelda series for the Nintendo DS, titled The Legend of Zelda: Phantom Hourglass.
The game appears to use the stylus in a few different ways, such as drawing an hourglass shape to open a door, plotting out the path of a ship on the ocean, and writing numbers, though the reasons for the number writing are currently unknown. You'll also be able to use the touch screen to direct your boomerang shots.
Graphically, the game has a cel-shaded look to it that's similar to Wind Waker, though there's a bit of Four Swords influence in there, as well. The game is shown on the upper screen of the DS, while the lower screen displays your map. The gameplay appears to rely on some of the same puzzle-based dungeon mechanics seen in previous installments, including hitting multiple colored buttons to affect different things in the world. The brief demo being shown at the Nintendo keynote also showed Navi, the fairylike sparkling glow that let you see what you were targeting back in The Ocarina of Time, as well as an outdoor battle against a cool, squidlike boss.
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass is currently scheduled to be released later this year. We'll have more details as they become available.
Ehrm ja. Heb je wel eens tony hawk gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef speknek het volgende:
Spel ziet er echt goed uit voor een DS game!
Had verwacht dat Cel shading te hoog gegrepen zou zijn..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hier zou ik bijna een ds voor kopen koop ik een DS voor.
( tenzij er een fatsoenlijke emulator uit komtemulators zijn namelijk nare dingen)
Noem je dat dromen. Dromen is dat ze ook met elkaar kunnen werken en dat dat de oa revo toevoeging is van het spel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:47 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Het zou gek zijn, maar stel je voor dat ie tegelijk met Twilight Princess uitkomtTwee Zelda games in een keer, nadat we heel lang hebben gewacht.
Je moet natuurlijk nooit te hoopvol dromenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Noem je dat dromen. Dromen is dat ze ook met elkaar kunnen werken en dat dat de oa revo toevoeging is van het spel.
Of ze tegelijk uit zullen komen lijkt me wel. Ze moeten dit jaar komen dus komen ze aan het einde
Misschien is het het directe vervolg op the Windwaker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:52 schreef Oksel het volgende:
Geil.
Alleen wel water..(Windwaker aargh!)
nope. Kan gewoon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
Het laatste gedeelte van het filmpje, in het gevecht tussen Link en die Inktvis, zie je dat er boven en onder 3D graphics zijn. Hebben ze niet altijd gezegt dat er maar 1 scherm tegelijk 3d aan kan?
Die mening deel ik niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef Slappy het volgende:
Nog een reden om een Ds te kopen.
Van de makers of Wind Waker![]()
![]()
Emulators is warez. Warez mogen niet op fok!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
hoeveel gaat de DS Lite ongeveer kosten in europa?
maar emulators zijn best handig![]()
Is nog niet bekend. Word vast niet 100 euro meer dan de huidige dsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Maar zonde van je speelplezier en lekker nutteloos voor de dsquote:maar emulators zijn best handig![]()
inderdaad, games zijn een stuk minder leuk als je ze op een emulator speelt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Word vast niet 100 euro meer dan de huidige ds
[..]
Maar zonde van je speelplezier
t Is niet dat ik het haat dat ze door hen gemaakt zijn, alleen vond ik Ocarina VEEL beter dan de in herhaling vallende Windwaker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef Roi het volgende:
Ik wel.
Ik denk t ook wel, maar ben er niet zeker van nadat de GC versie zo vreselijk uitgesteld is. Nintendo hanteert (gelukkig) voor Zelda nog steeds het Seal of Quality principe.quote:Ik wel, tis een DS spel en die worden zelden uitgesteld..
Helemaal mee eens, een Nintendo titel needs to be played on a Nintendo consolequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
inderdaad, games zijn een stuk minder leuk als je ze op een emulator speelt.
idd, eerlijk gezegd zit ik niet te vachten op hakken en slaan door strepen te strekkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop dat er nog wat fimpjes uitkomen en anders verschijnen er rond de E3 wel fimpjes. Met name filmpjes rond de besturing zou ik wel waarderen.
klopt. touchscreen controlsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:01 schreef Xrenity het volgende:
lijkt er trouwens op dat je Link bestuurt via Navi
Je zou het topic kunnen doorlezen, volgens mij staat er ergens dat het van dezelfde makers als The WindWaker komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef Evertjan het volgende:
en door wie wordt dit spel gemaakt? nintendo zelf hoop ik toch niet capcom??
Staat in de OPquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou het topic kunnen doorlezen, volgens mij staat er ergens dat het van dezelfde makers als The WindWaker komt.
quote:Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker).
Hell yeahquote:
Mja maar wel totaal anders zo te zien. Je bestuurd je boot iig niet meer in 'real time'.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Gatver, weer bootje varen. En van de kwaliteit van de graphics ben ik ook niet bepaald kapot, maar dat zal er in het echt allicht beter uit zien (komt vaak niet over in zo'n filmpje).
mooi..kan je binnenkort de lite versie kopenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
shit..net nou ik mijn ds verkocht heb![]()
![]()
'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
maar emulators zijn best handig![]()
wanneer ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef Noax het volgende:
[..]
'
Bij de Mediamarkt gaat de DS lite 149,99 kosten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
En van de kwaliteit van de graphics ben ik ook niet bepaald kapot
vond ik ook,mischien het mooitste dat ik heb gezien van een ds gamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het er heel mooi uit zien anders hoor.
Ik denk dat ze het wel reddne, ze zijn al een hele tijd bezig met deze gamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik zou 'm dit jaar niet verwachten... hij wordt vast wel uitgesteld, tenzij Aonuma een onweerstaanbare drang voelt tot het slopen van tempels omwille van de releasedatum.
Je bedoelt zoals bij Wind Waker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik zou 'm dit jaar niet verwachten... hij wordt vast wel uitgesteld, tenzij Aonuma een onweerstaanbare drang voelt tot het slopen van tempels omwille van de releasedatum.
er zit ong 4 seconden film materiaal in over een boot, waarvan 2 seconden je duidelijk kan zien, dat je alleen aan het schieten bent. de rest van de film is geen boot te verkennen. Daarbij, de graphics niet zo goed? in vergelijk tot wat? Voor de DS 1 van de beste graphische games tot nu toe dacht ik.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Gatver, weer bootje varen. En van de kwaliteit van de graphics ben ik ook niet bepaald kapot, maar dat zal er in het echt allicht beter uit zien (komt vaak niet over in zo'n filmpje).
Het spel zal wel weer leuk worden verder, daar niet van.
We hebben net 50 seconden van het spel gezien van een versie waarin ze nog minstens 7 maanden kunnen sleutelen. Het is een leuke trailer, maar er is grotendeels nog weinig uit op te maken.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef Evertjan het volgende:
ik vond wel de omgeving waarin Link liep een beetje kaal en ik vind het jammer dat we niet echt een dorpje ofzo hebben gezien
maar ze hadden toch wel wat meer kunnen laten zien?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
We hebben net 50 seconden van het spel gezien van een versie waarin ze nog minstens 7 maanden kunnen sleutelen. Het is een leuke trailer, maar er is grotendeels nog weinig uit op te maken.
Nee tuurlijk niet, je gaat niet in de eerste trailer alles weggeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar ze hadden toch wel wat meer kunnen laten zien?![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef Evertjan het volgende:
ik vond wel de omgeving waarin Link liep een beetje kaal en ik vind het jammer dat we niet echt een dorpje ofzo hebben gezien
Correct en tevens tvpquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Yankee_One het volgende:
volgens mij komt ie pas ergens in 2007 uit
More precise?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Yankee_One het volgende:
volgens mij komt ie pas ergens in 2007 uit
Ja, en het topic is té vroeg geopend als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:03 schreef koekiemonster het volgende:
hmm.. het is al bijhoorlijk lang stil. Komt deze game nog steeds begin 2007?
Dat duurt nog eeuwenquote:
Nog heel lang.. dus geduld hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wanneer komt ie nououououou...
jammergenoeg welquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Duurt nog veel te lang...
1e paar schermen lukt wel, omdat er dan word uitgelegd wat je moet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef Fatihtjuh het volgende:
Heeft iemand al de Japanse versie?
Zucht .... het wordt toch eens tijd om dat japans maar eens onder de knie krijgen (kan ik ook gelijk tales spelen en eindelijk verstaan wat ze in anime lullen)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
1e paar schermen lukt wel, omdat er dan word uitgelegd wat je moet doen.
Zelfs in het Japans valt dit wel mee![]()
Dan begint de game en kom je bij je 1e obstakel![]()
Ben al iets verder nu, maar het zou een stuk makkelijker gaan in het engels![]()
Da's mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef super-muffin het volgende:
Op de site van de Bart Smit staat trouwens 12 oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:41 schreef bierjoost het volgende:
Dit spel maakt echt zo goed gebruik van de eigenschappen van de DS:Dan gaat de DS toch uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Nee, ik heb het al eerder gezien. Ik geloof bij Hotel Dusk.quote:
zelda is onderwegquote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: 63078
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...)o.php?order_id=63078
Date Ordered: Monday 07 May, 2007
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
Please reply to this email if you have any questions.
Ook in Another Code zit dat trucje. Hotel Dusk heb ik zelf nog niet gespeeld maar aangezien dat van dezelfde makers is is de kans groot dat het daar ook in zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al eerder gezien. Ik geloof bij Hotel Dusk.
Waar heb jij hem besteld dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
Goed om de enthousiaste reacties hier te lezen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vind de game zwaar heersend!Maakt inderdaad zeer goed gebruik van de mogelijkheden van de ds. Blazen, roepen, zwiepen... Geniaal!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:35 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer jammer. Ik speel vaak als ik in de bus of trein zit. Dan ga ik niet staan schreeuwen naar m'n ds
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
die doosjes boeien natuurlijk niet he. het draait om het spel.
als je dan toch importspellen wilt hebben, kun je ze trouwens beter zelf importeren. zeker als je meerdere spellen tegelijk koopt. door de wisselkoers kan dat heel leuk voordeel opleveren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.
te simpel, te kort, items kiezen gaat onhandig door stylus besturing.
Met normale besturing zou deze game veel beter zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.
te simpel, te kort, items kiezen gaat onhandig door stylus besturing.
Met normale besturing zou deze game veel beter zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je moet een spel beter leren waarderen natuurlijk. rustig spelen, niet erdoorheen jagen. Je hebt er immers 40 euro voor betaald!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:06 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik jaag er niet doorheen. Maar deze game is gewoon te simpel. De deku tree uit OoT is al lastiger dan alle dungeons uit PH.
Bestel bij DVDBoxoffice gewoon in 2 keer een op iemand anders zijn naam en een op de jouwe kost niet meer en dan heb je waarschijnlijk helemaal geen probleem met de doane tevens verstuurd dvdboxoffice het vanuit duitsland dus als het goed is is er geen probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
Bij dvd boxoffice is het 5 euro goedkoper... Ik ben aan het denken of ik via daar moet kopen of niet... De dollarkoers is wel erg gunstig om dit te doen
Dan bestel ik ineens 2 exemplaren, 1 voor mij en 1 voor iemand anders
Ik geloof dat dvdboxoffice gratis verstuurt? Maar hoe zit het precies met de douane denk je? Ik dacht dat ze in NL minder streng zijn dan in Belgie...
Wellicht kan je er later nog een keer terug komen, of kijk goed of er eventueel hulpmiddelen in de buurt zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef janeway het volgende:
Vraag voor de mensen die ook Zelda spelen ..
Ik ben lekker aan het spelen met Zelda zit nu in de tempel van vuur.. Maar... ik zie bv op het eerste eiland stukjes die wat hoger liggen waar ik dus niet kan komen.. Ik kan niet springen toch?? Iig ligt daar bv een schat ergens.. En dat is in het dorp ook zo.. Hoe kom ik daar dan?? Weet iemand dat?
Ook ergens overheen springen is geen succes gebleken.. IK spring te kort.. en stort dan neer![]()
Verder een leuke game.. Maar ik baal van de stukken waar ik niet kan komen want daar ligt toch ook het een en ander.. Waarom ligt het er anders toch?
Gewoon markeren op je kaart met een kleine omschrijving zodat je het niet vergeet. Het is heel vaak zo met zelda games dat je nu wat ziet maar pas als je schep/hookshot of vul het maar in nodig heb om er bij te kunnen komen. (ik ben heel blij dat je nu aantekeningen kan maken dat is echt heel fijn)quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:26 schreef janeway het volgende:
Mmm ja dat helpt heel goed hihihi
Ik zie gewoon niet wat ik niet goed doe. Ik zie bv stenen liggen boven aan een trappetje.. Maar ik kan daar niks mee.. Hellup...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik ben nu op het spookschip... Da's wel redelijk pittig!Viel eigenlijk nog best mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben net op het schip wat is lineback toch een schijt luisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik ben nu op het spookschip... Da's wel redelijk pittig!
Lineback is inderdaad een huilie!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:52 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ben net op het schip wat is lineback toch een schijt luismaar het is wel grappig.
Het is wel een van de grappigere zelda's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:10 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lineback is inderdaad een huilie!![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:44 schreef MeZZiN het volgende:Kon ik inderdaad ook smakelijk om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is inderdaad een grappige game!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:44 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het is wel een van de grappigere zelda's.Geniaal inderdaad, moest ook echt mijn lachen heel erg inhouden (speel in bed als vriendlief al ligt te pitten)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben inmiddels al een eindje gevorderd, maar ik blijf het een geweldig spel vinden.
Gewoon volgen, je merkt vanzelf wel waar je naar toe gaat/moet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef AirRaid het volgende:
ik heb zojuist het kanon opgehaald op kanoneiland en de rotsen aan die de weg naar de linkerkant blokkeren vernietigd, nu zie ik echter het spookschip, is het de bedoeling om deze te volgen of moet ik een andere weg op
Ga naar dat eerste eiland waar je start, het huisje direct aan de pier is de plek waar je gratis je boot kunt upgraden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:46 schreef Game_Error het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mn schip kan customizen? ik heb een heleboel parts, en kan ze ook bekijken, maar hoe zet ik ze er op?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet wel een paar keer de microfoon gebruiken, altijd leuk in een volle bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
Hoe belangrijk is dat, de microfoon van m'n lite is namelijk vrij brak/zo goed als dood.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet wel een paar keer de microfoon gebruiken, altijd leuk in een volle bus
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
die minigame op zo'n eilandje waarbij je 10x een schat mag opgraven is leuk.
in tags voor de mensen die het nog niet gedaan hebbenMoet ook ergens een treasure map liggen daar! Maar waar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, het gaat helemaal met stylus. Gewoon ff eraan wennen, dan speelt het heerlijk.
Schaf eventueel een grotere stylus aan om het beter in de hand te laten liggen.
Zit in het midden inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:33 schreef Ixnay het volgende:
Domme vraag misschien. Maar ik lees dat je een microfoon nodig hebt.
Is dit dat kleine gaatje in het midden van je Ds bij het scharnier zeg maar, of moet je die er los bij kopen?
Majora`s Maskquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:48 schreef De_Brandweer het volgende:
ja das bij elke zelda toch zo. wel was het vet bij OoT dat je alles kon ruilen met die maskers en zo. dat heb je hier niet
Zelda-games zijn allang niet moeilijk meer, maar wel leukquote:Wordt het spel ook nog moeilijk?
Tot nu toe erg simpel allemaal. Wel leuk spel verder.
Dat bootje vaart rond over de hele oceaan daar, en hij verkoopt ook heel vaak iets anders als je er later terug komt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef Ixnay het volgende:
Op de zuid-west zee was eerst een dude die mij voor 1500 rupees een heart container wilde verkopen, maar nu ik ze bij elkaar gespaard heb kan ik hem nergens meer vinden.
Ja die kun je verpatsen op het eerste eilandje bij die treasure hunter.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:24 schreef Nebo het volgende:
Weet iemand wat je kunt met al die necklaces die je hier en daar krijgt, of met die kroon?
dan heb je hem wsl te veel tegen de rotsen gebeurkt en moet je hem tegen betaling laten maken op Mercay Island (eerste huisje aan de pier, waar je ook je boot kunt customizen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:23 schreef Ixnay het volgende:
En de salvage arm werkt ineens niet meer.
Waaraan ligt dat?
Had ik ook eerstquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:48 schreef super-muffin het volgende:
Shit, ik krijg die muis met de sleutel niet te pakken.
Ik vind 'm nog wel te doen, maar je hebt 'm eigelijk nooit nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
die koprol is kut uitgevoerd ja, daar hadden ze wel iets beters voor mogen nemen
De koprol is juist een van de dingen waar ik totaal geen problemen mee hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
die koprol is kut uitgevoerd ja, daar hadden ze wel iets beters voor mogen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:51 schreef super-muffin het volgende:
Shit zeg, ik ben nu op het eiland van Zaus, die smid. En ik heb hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mhahahaa!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
dan ga je naar het zuiden he!
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure mapquote:
Ik zit ongeveer vast op hetzelfde stukje..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure map
Schatkist? Is er ook een schatkist begraven? Hmm dan moet ik toch nog maar een keer zoeken want vond alleen die map. Zit nu overigens bij de Goronsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure map
Nee, op dat verhoogde stukje naast de black smith. Tip: Die kippen zijn handig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schatkist? Is er ook een schatkist begraven? Hmm dan moet ik toch nog maar een keer zoeken want vond alleen die map. Zit nu overigens bij de Gorons![]()
Er is maar 1 tijd-tempelquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
Die tijd-tempels zijn kut zegWas ik net in de laatste kamer, is me Tijd op, kan ik weer overnieuw beginnen
Is die in de maak dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:51 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb hem ook sinds vorige week, en het is weer genieten. Wind Waker stijltje bevalt me wel, en is wellicht ook het hoogst haalbare op de DS. Alleen vind ik 'm wat makkelijkDe mysteries in de dungeons zijn vrij makkelijk te solven, en ook het varen is i.t.t. de Wind Waker een verademing.
Ik weet neit wie het zei, maar ik voel ook inderdaad een Golden Sun tintje door deze game lopen. Ik wacht btw nog met smart op een Golden Sun DS. Trouwens, het enige waar ik ook problemen mee heb is die koprol
Niet voor zover ik weet. Should be though..quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Reintji het volgende:
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Inderdaad zeg! Valt me nu pas op hoe oud dit topic eigenlijk al isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig dat ik dit topic 1,5 jaar geleden heb geopend
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef Nebo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ! Spel speelt lekker door
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, weer een stuk verderIk ben nu in de
Toch blij dat je hem gehaald hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ! Spel speelt lekker door
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Ja, behalve dan dat die Hourglass levels zo kut zijn:quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Toch blij dat je hem gehaald hebt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat die Hourglass levels zo kut zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind die Hourglass lvls juist een uitdaging. Zeker wanneer je die guards moet ontwijken ala Metal Gear Solid![]()
Heb sinds afgelopen donderdag Zelda in mijn bezit. Vind het een erg vermakelijk spel alleen is het zoals zovelen zeggen echt te makkelijk. Tevens vind ik het erg rot dat je sommige dungeons lekker overnieuw kan doen als je de dungeon weer opnieuw binnen loopt, dit allemaal om verder te kunnen in het spel. Beetje onnodig rekken al zeg ik het zelf.
Voor de mensen die het spel al helemaal uitgespeeld hebben... Hoeveel uurtjes ben je er zoet mee? Alleen het hoofdavontuur dan, minus de side-quests?![]()
![]()
Heb 'm gisteren gekocht voor ¤32. Wel een erg leuke spel!
Mij zul je hier wel wat vaker zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
Heb 'm gisteren gekocht voor ¤32. Wel een erg leuke spel!
Mij zul je hier wel wat vaker zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Ik heb wel het idee dat ik er door heen raas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het echt jammer dat je vaak door die tempel heen moet van de Ocean King om verder te kunnen. Erg irritant.![]()
Ik moet daar nu voor de derde keer gaan, maar heb er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind het echt jammer dat je vaak door die tempel heen moet van de Ocean King om verder te kunnen. Erg irritant.![]()
Even melden dat ik ook met Zelda bezig ben. Ben treasures aan het opvissen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik ben op het punt waar ik Jolene moet verslaan en het zal wel aan mij liggen, maar het lukt niet.
-gelukt-
[ Bericht 13% gewijzigd door Jane op 10-11-2007 02:20:50 ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik vind vissen juist het leukst. Was in TP ook voornamelijk bezig met vissenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
Dat vissen is echt verschrikkelijk. Ben al dagen op zoek naar Neptoona...![]()
![]()
Bijna dicht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: