quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Reintji het volgende:
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Inderdaad zeg! Valt me nu pas op hoe oud dit topic eigenlijk al isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig dat ik dit topic 1,5 jaar geleden heb geopend
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef Nebo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ! Spel speelt lekker door
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Heb een probleem op het piratenschip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, weer een stuk verderIk ben nu in de
Toch blij dat je hem gehaald hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ! Spel speelt lekker door
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Ja, behalve dan dat die Hourglass levels zo kut zijn:quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Toch blij dat je hem gehaald hebt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat die Hourglass levels zo kut zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind die Hourglass lvls juist een uitdaging. Zeker wanneer je die guards moet ontwijken ala Metal Gear Solid![]()
Heb sinds afgelopen donderdag Zelda in mijn bezit. Vind het een erg vermakelijk spel alleen is het zoals zovelen zeggen echt te makkelijk. Tevens vind ik het erg rot dat je sommige dungeons lekker overnieuw kan doen als je de dungeon weer opnieuw binnen loopt, dit allemaal om verder te kunnen in het spel. Beetje onnodig rekken al zeg ik het zelf.
Voor de mensen die het spel al helemaal uitgespeeld hebben... Hoeveel uurtjes ben je er zoet mee? Alleen het hoofdavontuur dan, minus de side-quests?![]()
![]()
Heb 'm gisteren gekocht voor ¤32. Wel een erg leuke spel!
Mij zul je hier wel wat vaker zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
Heb 'm gisteren gekocht voor ¤32. Wel een erg leuke spel!
Mij zul je hier wel wat vaker zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Ik heb wel het idee dat ik er door heen raas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het echt jammer dat je vaak door die tempel heen moet van de Ocean King om verder te kunnen. Erg irritant.![]()
Ik moet daar nu voor de derde keer gaan, maar heb er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind het echt jammer dat je vaak door die tempel heen moet van de Ocean King om verder te kunnen. Erg irritant.![]()
Even melden dat ik ook met Zelda bezig ben. Ben treasures aan het opvissen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik ben op het punt waar ik Jolene moet verslaan en het zal wel aan mij liggen, maar het lukt niet.
-gelukt-
[ Bericht 13% gewijzigd door Jane op 10-11-2007 02:20:50 ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik vind vissen juist het leukst. Was in TP ook voornamelijk bezig met vissenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
Dat vissen is echt verschrikkelijk. Ben al dagen op zoek naar Neptoona...![]()
![]()
Bijna dicht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: