Waar heb jij hem besteld dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
Goed om de enthousiaste reacties hier te lezen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vind de game zwaar heersend!Maakt inderdaad zeer goed gebruik van de mogelijkheden van de ds. Blazen, roepen, zwiepen... Geniaal!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:35 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer jammer. Ik speel vaak als ik in de bus of trein zit. Dan ga ik niet staan schreeuwen naar m'n ds
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
die doosjes boeien natuurlijk niet he. het draait om het spel.
als je dan toch importspellen wilt hebben, kun je ze trouwens beter zelf importeren. zeker als je meerdere spellen tegelijk koopt. door de wisselkoers kan dat heel leuk voordeel opleveren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.
te simpel, te kort, items kiezen gaat onhandig door stylus besturing.
Met normale besturing zou deze game veel beter zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.
te simpel, te kort, items kiezen gaat onhandig door stylus besturing.
Met normale besturing zou deze game veel beter zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je moet een spel beter leren waarderen natuurlijk. rustig spelen, niet erdoorheen jagen. Je hebt er immers 40 euro voor betaald!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:06 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik jaag er niet doorheen. Maar deze game is gewoon te simpel. De deku tree uit OoT is al lastiger dan alle dungeons uit PH.
Bestel bij DVDBoxoffice gewoon in 2 keer een op iemand anders zijn naam en een op de jouwe kost niet meer en dan heb je waarschijnlijk helemaal geen probleem met de doane tevens verstuurd dvdboxoffice het vanuit duitsland dus als het goed is is er geen probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
Bij dvd boxoffice is het 5 euro goedkoper... Ik ben aan het denken of ik via daar moet kopen of niet... De dollarkoers is wel erg gunstig om dit te doen
Dan bestel ik ineens 2 exemplaren, 1 voor mij en 1 voor iemand anders
Ik geloof dat dvdboxoffice gratis verstuurt? Maar hoe zit het precies met de douane denk je? Ik dacht dat ze in NL minder streng zijn dan in Belgie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |