abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 08:57:20 #151
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_53685689
ik heb de mijne ook binnen , nu eerst nog even doorzetten om final fantasy crysis core eerst uit te spelen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_53686426
Ik heb hem ook binnen en ben al bij de eerste tempel het speelt eigenlijk best goed met de stylus
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:33:44 #153
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_53697370
Ik ga binnenkort ook een DS Lite kopen.. kunnen jullie mij vertellen welke spellen ik ZEKER moet hebben?
Rayman lijkt me wel vet.. of ja ik heb toch verhalen gehoord dat het op de Wii vet is..
Verder New super mario bros misschien en zulke braintraining spelletjes?

Heeft er iemand nog toppers?

Foutje.. ik moest dit in het algemene DS-topic zetten.. dan vraag ik het daar ook ff.
Zo niet, dan toch...
pi_53702794
Waar hebben jullie hem besteld?

At bovenstaande post:

Advance Wars
Meteos
Pokémon
Mario kart
en ik vergeet er vast een paar nu.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 07:07:14 #155
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_53712042
Ik vind de game zwaar heersend! Maakt inderdaad zeer goed gebruik van de mogelijkheden van de ds. Blazen, roepen, zwiepen... Geniaal!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:11:16 #156
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_53712414
Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
Goed om de enthousiaste reacties hier te lezen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_53712578
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
Goed om de enthousiaste reacties hier te lezen.
Waar heb jij hem besteld dan?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:36:36 #158
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_53712616
pi_53729284
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 07:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vind de game zwaar heersend! Maakt inderdaad zeer goed gebruik van de mogelijkheden van de ds. Blazen, roepen, zwiepen... Geniaal!

Dat vind ik juist weer jammer. Ik speel vaak als ik in de bus of trein zit. Dan ga ik niet staan schreeuwen naar m'n ds
En deze game is veel te makkelijk en volgens mij ook erg kort. Ik heb de 2e kerker net uitgespeeld. Het is tot nu toe wel erg makkelijker. De deku tree uit OoT was lastiger dan beide dungeons uit deze game. Alles word voorgezegd Jammer dat je de game niet gewoon op hard kan zetten waarbij de tips enzo uit staan.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  Donald Duck held vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:39:52 #160
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53729406
ja, dat voorzeggen is wel jammer van die stomme vuurvliegjes.
'oh dus je moet op schakelaar A drukken'
- 'ja je moet op schakelaar A drukken'
'ok dan, laten we op schakelaar A drukken!'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53729447
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:35 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Dat vind ik juist weer jammer. Ik speel vaak als ik in de bus of trein zit. Dan ga ik niet staan schreeuwen naar m'n ds

Eensch, maar het is natuurlijk wel de kracht van de DS, anders kan je net zo goed een PSP kopen.

SPeel je in de bus toch lekker pokemon pearl
pi_53730454
Ik wacht er ook op inmiddels .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53740184
Woei

pi_53750658
Ik kan hem import kopen bij mijn lokale Nedgame maar ik vind het zo jammer dat de amerikaanse doosjes anders zijn... zal ik dan toch 2 weken wachten? hmmmmm
  Donald Duck held zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:14:56 #165
46149 __Saviour__
pi_53750706
die doosjes boeien natuurlijk niet he. het draait om het spel.
als je dan toch importspellen wilt hebben, kun je ze trouwens beter zelf importeren. zeker als je meerdere spellen tegelijk koopt. door de wisselkoers kan dat heel leuk voordeel opleveren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_53759442
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
die doosjes boeien natuurlijk niet he. het draait om het spel.
als je dan toch importspellen wilt hebben, kun je ze trouwens beter zelf importeren. zeker als je meerdere spellen tegelijk koopt. door de wisselkoers kan dat heel leuk voordeel opleveren.

Denk dat dat met de transpotkosten niet zo gek veel meer zal schelen, bovendien kan ik dan nu ook nog eens ruim een week wachten en dan duurt het nog maar een paar dagen voor PH gewoon hier in de winkels ligt... man dat doet trouwens pijn, nu moet ik een review van Hobie in de dierentuin typen
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:24:00 #167
58560 Oksel
Gezellig.
pi_53760340
Is er al ergens een goede review te lezen?
pi_53764068
korte review:
matige game.
te simpel, te kort, items kiezen gaat onhandig door stylus besturing.
Met normale besturing zou deze game veel beter zijn.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_53764160
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.

Dat is wel erg kort door de bocht hoor. Tot nu toe vind ik het een erg vermakelijke game, die goed gebruik maakt van de mogelijkheden van de DS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cid op 07-10-2007 16:08:33 ]
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Donald Duck held zondag 7 oktober 2007 @ 14:58:47 #170
46149 __Saviour__
pi_53764895
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
korte review:
matige game.

je moet een spel beter leren waarderen natuurlijk. rustig spelen, niet erdoorheen jagen. Je hebt er immers 40 euro voor betaald!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_53765090
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

je moet een spel beter leren waarderen natuurlijk. rustig spelen, niet erdoorheen jagen. Je hebt er immers 40 euro voor betaald!

Ik jaag er niet doorheen. Maar deze game is gewoon te simpel. De deku tree uit OoT is al lastiger dan alle dungeons uit PH.
pi_53767538
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:06 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik jaag er niet doorheen. Maar deze game is gewoon te simpel. De deku tree uit OoT is al lastiger dan alle dungeons uit PH.

Dat komt o.a. ook omdat het een handheld is. Meer bedoeld om even snel te spelen, dan uren in een dungeon rond zwerven. Dit omdat als je de DS na je reis ofzo uit moet doen, je daarna niet meer weet wat je nog moet doen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_53779655
Bij dvd boxoffice is het 5 euro goedkoper... Ik ben aan het denken of ik via daar moet kopen of niet... De dollarkoers is wel erg gunstig om dit te doen
Dan bestel ik ineens 2 exemplaren, 1 voor mij en 1 voor iemand anders

Ik geloof dat dvdboxoffice gratis verstuurt? Maar hoe zit het precies met de douane denk je? Ik dacht dat ze in NL minder streng zijn dan in Belgie...
pi_53782842
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
Bij dvd boxoffice is het 5 euro goedkoper... Ik ben aan het denken of ik via daar moet kopen of niet... De dollarkoers is wel erg gunstig om dit te doen
Dan bestel ik ineens 2 exemplaren, 1 voor mij en 1 voor iemand anders

Ik geloof dat dvdboxoffice gratis verstuurt? Maar hoe zit het precies met de douane denk je? Ik dacht dat ze in NL minder streng zijn dan in Belgie...
Bestel bij DVDBoxoffice gewoon in 2 keer een op iemand anders zijn naam en een op de jouwe kost niet meer en dan heb je waarschijnlijk helemaal geen probleem met de doane tevens verstuurd dvdboxoffice het vanuit duitsland dus als het goed is is er geen probleem.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:14:50 #175
147091 janeway
live long and prosper
pi_53784941
Vraag voor de mensen die ook Zelda spelen ..
Ik ben lekker aan het spelen met Zelda zit nu in de tempel van vuur.. Maar... ik zie bv op het eerste eiland stukjes die wat hoger liggen waar ik dus niet kan komen.. Ik kan niet springen toch?? Iig ligt daar bv een schat ergens.. En dat is in het dorp ook zo.. Hoe kom ik daar dan?? Weet iemand dat?
Ook ergens overheen springen is geen succes gebleken.. IK spring te kort.. en stort dan neer
Verder een leuke game.. Maar ik baal van de stukken waar ik niet kan komen want daar ligt toch ook het een en ander.. Waarom ligt het er anders toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')