Hoe belangrijk is dat, de microfoon van m'n lite is namelijk vrij brak/zo goed als dood.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet wel een paar keer de microfoon gebruiken, altijd leuk in een volle bus
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
die minigame op zo'n eilandje waarbij je 10x een schat mag opgraven is leuk.
in tags voor de mensen die het nog niet gedaan hebbenMoet ook ergens een treasure map liggen daar! Maar waar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, het gaat helemaal met stylus. Gewoon ff eraan wennen, dan speelt het heerlijk.
Schaf eventueel een grotere stylus aan om het beter in de hand te laten liggen.
Zit in het midden inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:33 schreef Ixnay het volgende:
Domme vraag misschien. Maar ik lees dat je een microfoon nodig hebt.
Is dit dat kleine gaatje in het midden van je Ds bij het scharnier zeg maar, of moet je die er los bij kopen?
Majora`s Maskquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:48 schreef De_Brandweer het volgende:
ja das bij elke zelda toch zo. wel was het vet bij OoT dat je alles kon ruilen met die maskers en zo. dat heb je hier niet
Zelda-games zijn allang niet moeilijk meer, maar wel leukquote:Wordt het spel ook nog moeilijk?
Tot nu toe erg simpel allemaal. Wel leuk spel verder.
Dat bootje vaart rond over de hele oceaan daar, en hij verkoopt ook heel vaak iets anders als je er later terug komt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:13 schreef Ixnay het volgende:
Op de zuid-west zee was eerst een dude die mij voor 1500 rupees een heart container wilde verkopen, maar nu ik ze bij elkaar gespaard heb kan ik hem nergens meer vinden.
Ja die kun je verpatsen op het eerste eilandje bij die treasure hunter.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:24 schreef Nebo het volgende:
Weet iemand wat je kunt met al die necklaces die je hier en daar krijgt, of met die kroon?
dan heb je hem wsl te veel tegen de rotsen gebeurkt en moet je hem tegen betaling laten maken op Mercay Island (eerste huisje aan de pier, waar je ook je boot kunt customizen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:23 schreef Ixnay het volgende:
En de salvage arm werkt ineens niet meer.
Waaraan ligt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook eerstquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:48 schreef super-muffin het volgende:
Shit, ik krijg die muis met de sleutel niet te pakken.
Ik vind 'm nog wel te doen, maar je hebt 'm eigelijk nooit nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
die koprol is kut uitgevoerd ja, daar hadden ze wel iets beters voor mogen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |