De koprol is juist een van de dingen waar ik totaal geen problemen mee hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
die koprol is kut uitgevoerd ja, daar hadden ze wel iets beters voor mogen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:51 schreef super-muffin het volgende:
Shit zeg, ik ben nu op het eiland van Zaus, die smid. En ik heb hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mhahahaa!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
dan ga je naar het zuiden he!
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure mapquote:
Ik zit ongeveer vast op hetzelfde stukje..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure map
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schatkist? Is er ook een schatkist begraven? Hmm dan moet ik toch nog maar een keer zoeken want vond alleen die map. Zit nu overigens bij de Goronsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm, toch blijft die kapitein zeggen dat er wat te vinden is op dat eiland. Die schatkist heb ik al vonden, en ook die teasure map
Nee, op dat verhoogde stukje naast de black smith. Tip: Die kippen zijn handig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schatkist? Is er ook een schatkist begraven? Hmm dan moet ik toch nog maar een keer zoeken want vond alleen die map. Zit nu overigens bij de Gorons![]()
Er is maar 1 tijd-tempelquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
Die tijd-tempels zijn kut zegWas ik net in de laatste kamer, is me Tijd op, kan ik weer overnieuw beginnen
Is die in de maak dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:51 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb hem ook sinds vorige week, en het is weer genieten. Wind Waker stijltje bevalt me wel, en is wellicht ook het hoogst haalbare op de DS. Alleen vind ik 'm wat makkelijkDe mysteries in de dungeons zijn vrij makkelijk te solven, en ook het varen is i.t.t. de Wind Waker een verademing.
Ik weet neit wie het zei, maar ik voel ook inderdaad een Golden Sun tintje door deze game lopen. Ik wacht btw nog met smart op een Golden Sun DS. Trouwens, het enige waar ik ook problemen mee heb is die koprol
Niet voor zover ik weet. Should be though..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |