quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hier zou ik bijna een ds voor kopen koop ik een DS voor.
( tenzij er een fatsoenlijke emulator uit komtemulators zijn namelijk nare dingen)
Noem je dat dromen. Dromen is dat ze ook met elkaar kunnen werken en dat dat de oa revo toevoeging is van het spel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:47 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Het zou gek zijn, maar stel je voor dat ie tegelijk met Twilight Princess uitkomtTwee Zelda games in een keer, nadat we heel lang hebben gewacht.
Je moet natuurlijk nooit te hoopvol dromenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Noem je dat dromen. Dromen is dat ze ook met elkaar kunnen werken en dat dat de oa revo toevoeging is van het spel.
Of ze tegelijk uit zullen komen lijkt me wel. Ze moeten dit jaar komen dus komen ze aan het einde
Misschien is het het directe vervolg op the Windwaker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:52 schreef Oksel het volgende:
Geil.
Alleen wel water..(Windwaker aargh!)
nope. Kan gewoon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
Het laatste gedeelte van het filmpje, in het gevecht tussen Link en die Inktvis, zie je dat er boven en onder 3D graphics zijn. Hebben ze niet altijd gezegt dat er maar 1 scherm tegelijk 3d aan kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |