Tering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.vituscollege.nl/persbericht_23032006.htm
Tot het jou overkomtquote:
Vooral voor haar dochter die ook op die school zitquote:
Dat las ik in het andere topic, maar is het wel 100% haar dochter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Vooral voor haar dochter die ook op die school zit![]()
Ja, dat is het.quote:
Ik had mijn geld eerder ingezet op die lupa rechtsonder.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook wel weer een kneuzenkermis op die foto, zeg, het laatste waar je aan denkt als je die docenten ziet is seks.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik had mijn geld eerder ingezet op die lupa rechtsonder.
Met die kekke blauwe laarsjes, hé?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.vituscollege.nl/persbericht_23032006.htm
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jongen is ook minderjarig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.
Het is een bal man ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.
Viking84 ... ben jij het ... ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Allejezus hee!!! Ik geloofde niet dat t echt was, maar dat is t toch. Lang leve internet!.
Gisteren Breezerknokfilmpje en nu dit!prachtig!
Hoe oud is die jongen dan , is dat bekend?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat zeggen sommige mensen ook van Fok!meetfoto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook wel weer een kneuzenkermis op die foto, zeg, het laatste waar je aan denkt als je die docenten ziet is seks.
nee zeg danquote:
maar stiekem moest jij er ook wel om lachenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een ongelooflijke kut-actie van degene die dit op internet hebben gegooid, je verneukt (no pun intended) iemands leven behoorlijk zo.
OK dan maar even het linkje opengemaakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vette shit
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zou de schooldirectie tegen die leerling aan kijken? Lijkt me niet dat ze hem iets kunnen maken, het was tenminste in de prive sfeer.
Het gaat dus niet over een leerling van die school volgens dit persbericht.quote:Persbericht 23-03-2006
De afgelopen dagen werd het Sint-Vituscollege geconfronteerd met het bestaan van berichten en foto’s op websites,
waarbij links werden gelegd met de school.
Onderzoek wees het volgende uit:
Van een medewerkster van het Sint-Vituscollege in Bussum – die niet behoort tot het onderwijzend personeel –
zijn zonder haar medeweten en zonder haar toestemming foto’s op internet verspreid.
De foto’s tonen haar in een compromitterende situatie, die zich in haar vrije tijd heeft voorgedaan en die geen
enkele relatie met de school of met leerlingen van de school heeft.
De betrokken medewerkster heeft in de school geen pedagogische functie.
Zij is op dit moment met ziekteverlof thuis.
Wij betreuren het zeer, dat mensen op deze manier onnodig, zonder hun medeweten en zonder hun instemming,
beschadigd worden. En we betreuren ook dat de schoolgemeenschap (medewerkers en leerlingen)
hier ongewild en onterecht mee in verband worden gebracht.
Hmm, ik vind het eigelijk maar een trieste actie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ahhh jammer, dat was echt vette shit geweest![]()
Inderdaad, als je alleen maar lol kunt hebben door anderen te beschadigen dan is er iets mis met jezelf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het eigelijk maar een trieste actie.
Maar zij heeft wel sex McC.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef McCarthy het volgende:
kijk die gast lachen en die lerares zuur kijken
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
idd veel mensen realiseren zich niet dat er hier mensen helemaal kapot worden gemaakt
hoe je dat nou leuk kunt vinden , dat is ziek
maar ja.. zo zijn mensen.. het is blijkbaar "leuk" om de macht te hebben iemand te vernederen
we zijn ook net apen he
liever geen sex dan een lelijk wijfquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar zij heeft wel sex McC.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
McCarthy, ik heb echt schoon genoeg van je kuttopics.
Klopt, ze is geen mod meer, dan verlies je die mogelijkheid.quote:
Jij bent mod. haal die foto links dan weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef iteejer het volgende:
Iemand dermate voor gek zetten vind ik not done. De eerste de beste verkrachter of moordenaar wordt met balkjes over zijn gezicht in de media getoond, er zijn discussies gaande of je betrapte winkeldieven wel mag laten zien, en iets als dit mag gewoon...?
Die dochter heeft ook geen leven meer, wat kan zij daar aan doen?
Als we maar kunnen lachen - erg wreed.
En tegelijkertijd lopen er commercials tegen digitaal pesten - wat is dit dan..?
Digitaal pesten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef iteejer het volgende:
En tegelijkertijd lopen er commercials tegen digitaal pesten - wat is dit dan..?
Werkt toch niet, iedereen hier begrijpt wel dat die foto's gewoon op GeenStijl.nl te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Jij bent mod. haal die foto links dan weg.![]()
Internet laat de ware aard van mensen zien. Niet dat iemand sex heeft in een donker steegje, dat heeft iedereen wel eens gedaan. Het gaat erom dat we collectief even hartelijk willen lachen. Om iemand wiens leven misschien totaal kapot gemaakt is omdat ze zich nergens meer kan vertonen zonder zich af te vragen of ze herkend wordt. De commotie nu laat daar geen twijfel meer over bestaan, morgen of overmorgen pikt de landelijke media dit wellicht op.quote:
ok , dan gaan ze de foto's toch daar bekijken, hoeft fok toch niet aan mee te werken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Werkt toch niet, iedereen hier begrijpt wel dat die foto's gewoon op GeenStijl.nl te vinden zijn.
Geweldig, die doelgerichte reclamequote:Mevrouw van de administratie
De mevrouw van de administratie. Schrijf je in op het st. Vituscollege
Foto
Foto
Administratie Software?
AccountView software maakt het u makkelijk. Bestel nu uw demo CD!
Financiële software?
U wilt toch ook in één oogopslag zien waar u op kunt besparen?
Ads door Goooooogle Adverteer hier
of je favoriete PUBmodquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef zhe-devilll het volgende:
hahaha wat leuk, ja tot het jou overkomt of je moeder, vader, zus, broer, nicht, neef, tante etc etc..
![]()
En dat is erg! Die ware aard van mensen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:23 schreef Keromane het volgende:
[..]
Internet laat de ware aard van mensen zien.
Ik ben formeel geen mod meer. En het is mijn forum niet. En al zou ik het weghalen, het staat op tig andere plekken ook al.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Jij bent mod. haal die foto links dan weg.![]()
ja dat is vaak wel zo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben formeel geen mod meer. En het is mijn forum niet. En al zou ik het weghalen, het staat op tig andere plekken ook al.
Ik vind het wat hypocriet: als ik tegen iemand op fok zeg dat het een kneus is, is diegene zwaar beledigd, en gaat grof terugschelden - want mijn benaming 'kneus' heeft hem beschadigd. Terwijl de kneus zelf zich de tering lacht om dit soort foto's. Alsof die dán niet beschadigen.
Deze hypocrisie: Zolang het je zelf niet overkomt, mag alles. Maar als je zelf wel een scheldwoordje over je heen krijgt, kan je daar ineens niet meer tegen. gaat steeds meer opvallen.
Het debiele is volgens mij toch vooral dat mensen hierdoor 'beschadigd' kunnen raken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef iteejer het volgende:
Iemand dermate voor gek zetten vind ik not done. De eerste de beste verkrachter of moordenaar wordt met balkjes over zijn gezicht in de media getoond, er zijn discussies gaande of je betrapte winkeldieven wel mag laten zien, en iets als dit mag gewoon...?
Die dochter heeft ook geen leven meer, wat kan zij daar aan doen?
Als we maar kunnen lachen - erg wreed.
Gelukkig ben ik verstandig genoeg om geen oude fietsen te gaan bereiden, zeker niet als ze les zouden geven bij mij op school.quote:
nou het hebben van sex met een minderjarige..quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:53 schreef sigvard het volgende:
[..]
Het debiele is volgens mij toch vooral dat mensen hierdoor 'beschadigd' kunnen raken.
Ik bedoel, kom op! Wat maakt het uit met wie je in een achterafstraatje je lusten hun loop laat gaan?
Eigenlijk gaat het nergens over; mensen hebben seks. Klaar. Waarom maken mensen daar zo'n big deal van?
Helaas heb je alleen niet gelezen dat de vrouw geen lerares is en dat die knaap geen scholier van die school is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:56 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik verstandig genoeg om geen oude fietsen te gaan bereiden, zeker niet als ze les zouden geven bij mij op school.
Lijkt eerder op een student. Maar goed. Ik heb nog nergens berichten over de leeftijd van die knaap gezien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
oh, dat verandert de boel wel een beetje, maar hij is wel minderjarig toch ?
ik weet dat oudere vrouwen heel agressief kunnen zijn in hun benadering... komt door de hormonen
op die leeftijd zijn ze sexueeel op hun top
Ok correctie, ze geeft geen les op die school maar is administratief medewerker ofzo. Maar ik vind het persbericht wat vaag. Volgens mij is die dude wel van die school, alleen wat het persbericht bedoeld is dat de handelingen niet tijdens schooltijd hebben plaatsgevonden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Helaas heb je alleen niet gelezen dat de vrouw geen lerares is en dat die knaap geen scholier van die school is.
Nee. Die mevrouw werkt daar bij de administratie (is dus geen lerares; dus ook geen gezagsverhoudig). Daarnaast is deze jongen daar geen leerling/student (dus ook geen gezagsverhouding).quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou het hebben van sex met een minderjarige..![]()
en dan ook nog in een gezagsverhouding staan.. tja dat is not done
maar die jongen,,, die al misbruikt is door die vrouw, wordt door de internet outing dubbel gepakt
Er verandert niets. De wereld is een lagere schoolplein zonder toezicht. Pwnen of pwned worden. Daar gaat het om. Ervoor zorgen dat je niet vernederd kunt worden, proberen om anderen te vernederen. Actief danwel passief. W0000000t!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pff waar moet dit toch heen met deze wereld?
bronquote:Scholier verleidt medewerkster school Bussum
Een onfris schandaal heeft het keurige St. Vitus College in Bussum op zijn kop gezet. Op internet circulerende compromitterende foto's van een oudere medewerkster met een 20-jarige jongen zijn het gesprek van de dag. De onderwijsinspectie spreekt van digitaal treiteren.
Op de foto's is te zien hoe een jongen in een steegje tussen de vuilcontainers een administratief medewerkster van de school liefkoost. In een café in Bussum sloot de 20-jarige Olivier, de jongen in kwestie, een weddenschap met vrienden dat hij haar zou kunnen verleiden. De vrouw werd daarop naar buiten gelokt en tegen haar wil in een compromitterende positie gefotografeerd. Na de flits kijkt de vrouw verschrikt achterom, de jongen blikt uitdagend in de camera.
Ziek thuis
Door publicatie van de foto's is haar het leven onmogelijk gemaakt en staat haar baan op het spel. De medewerkster zit ziek thuis. Leerlingen spreken schande van de lasterpraktijken.
"Ik vind het vooral erg voor haar dochter", aldus de 14-jarige Puk. De 17-jarige Linde staat pal achter het slachtoffer. "Dit is een privé-kwestie. Er zijn zonder toestemming foto's gemaakt en op internet geplaatst. Schandalig!"
Rector Jan Heinen betreurt dat mensen op deze manier onnodig beschadigd worden. De rector ontkent ieder verband met de school.Desondanks kon Heinen geen garantie afgeven dat het incident de loopbaan van slachtoffer niet negatief beďnvloedt. Olivier zelf betreurt pas na lang nadenken de publicatie van de foto's: "Ik kan het toch ook niet helpen. Het komt door mijn vrienden. Ik ben net zo goed slachtoffer." Hij heeft gesproken met het slachtoffer maar geen excuses aangeboden.
Ik ben net zo goed slachtoffer, right, hij heeft nog steeds geen idee wat hij heeft aangericht.quote:Olivier zelf betreurt pas na lang nadenken de publicatie van de foto's: "Ik kan het toch ook niet helpen. Het komt door mijn vrienden. Ik ben net zo goed slachtoffer." Hij heeft gesproken met het slachtoffer maar geen excuses aangeboden.
Dat artikel zegt het helemaal. Als dit een setup is, is het al helemaal ziekelijk. Zouden die idioten nou echt nergens enig gevoel hebben?quote:
.. sprak de opperrechter...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Je moet ook niet zo dom zijn om A) met een kakker te neuken of andersom met een semi-bejaarde en B) OP HET FUCKING SCHOOLPLEIN VINDT JE HET FUCKING LOGISCH?!
Dat was 'm, als je ZO dom bent verdien je het om je fotos op internet te krijgen.
Goeiemorgen, ik weet dat lezen moeilijk is,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Je moet ook niet zo dom zijn om A) met een kakker te neuken of andersom met een semi-bejaarde en B) OP HET FUCKING SCHOOLPLEIN VINDT JE HET FUCKING LOGISCH?!
Dat was 'm, als je ZO dom bent verdien je het om je fotos op internet te krijgen.
Deze redenatie is net als het volgende vergelijk het even met vandalisme. Dus bedrijven en de overheid moeten geen spullen meer maken en op straat plaatsen die gelsloopt kunnen worden. Jammer is dat veel mensen net zo denken als jij. A-sociaal dus. Die jongen met zijn vrienden zijn tuig van het ergste soort. Door de foto's op internet te zetten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Flikker toch op,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:30 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een gezeik dat dit niet kan, eigenschuld, dan neuk je maar thuis.
Nee, dat kan ook ik niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op,
en hier kan iedereen met een stalen gezicht beweren nooit een vluggertje gemaakt te hebben in, fietsenhok, berging, plee, achter de kerk, bos, parkeerplek, vul maar in?
Toen had je alleen te maken met sociale controle, nu heb je te maken met een digitaal tribunaal.
foto's ??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
fietsenhok, berging, plee, achter de kerk, bos, parkeerplek, vul maar in?
Ik heb het iig nooit buiten gedaan en dan wordt je betrapt,.. nou dat is dan totaal niet te verwachten eh..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op,
en hier kan iedereen met een stalen gezicht beweren nooit een vluggertje gemaakt te hebben in, fietsenhok, berging, plee, achter de kerk, bos, parkeerplek, vul maar in?
Toen had je alleen te maken met sociale controle, nu heb je te maken met een digitaal tribunaal.
Ja het is altijd 'eigen schuld' natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:30 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een gezeik dat dit niet kan, eigenschuld, dan neuk je maar thuis.
Totaal unrelated, vandalisme is dom op een heel andere manier, maar neuken op je eigen schoolplein is toch onwijs stupid?, zeker als het pedofilie betreft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Deze redenatie is net als het volgende vergelijk het even met vandalisme. Dus bedrijven en de overheid moeten geen spullen meer maken en op straat plaatsen die gelsloopt kunnen worden. Jammer is dat veel mensen net zo denken als jij. A-sociaal dus. Die jongen met zijn vrienden zijn tuig van het ergste soort. Door de foto's op internet te zetten.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Totaal unrelated, vandalisme is dom op een heel andere manier, maar neuken op je eigen schoolplein is toch onwijs stupid?, zeker als het pedofilie betreft.
Hoe oud is die dude dan?, hij ziet er iig niet uit als +18.quote:
Hoezo minderjarig, die gast is 20 jaar (ik heb zelfs ergens 22 gelezen)? En hij zit niet op die school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat artikel zegt het helemaal. Als dit een setup is, is het al helemaal ziekelijk. Zouden die idioten nou echt nergens enig gevoel hebben?
Hierover lachen in privé-kring is ieders eigen keuze, maar publiekelijk iemand totaal uitlachen vind ik evenmin kunnen. Een digitale vorm van stenigen - zie de wilde conclusies die getrokken worden: lerares die haar leerling naait, leerling die door lerares misbruikt is, etc.
Wat ik elders ook al las - wat als dit nou es een vrouwelijke scholiere zou betreffen, die een mannelijke medewerker in een setup zou meesleuren? Ik denk dat die man in de cel zou belanden wegens sex met minderjarigen...
Sorry hoor, maar waar zien jullie dat sprake is van neuken op het schoolplein?quote:De foto’s tonen haar in een compromitterende situatie, die zich in haar vrije tijd heeft voorgedaan en die geen
enkele relatie met de school of met leerlingen van de school heeft.
Een pedofiel is iemand die op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken valt, dat gaat hier niet op. Verder kan sex met minderjarigen natuurlijk wel verboden zijn maar als die jongen ouder dan 16 is, is er wettelijk gezien iig niks aan de hand.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoe oud is die dude dan?, hij ziet er iig niet uit als +18.
En meisjes vanaf 16 dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Een pedofiel is iemand die op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken valt, dat gaat hier niet op. Verder kan sex met minderjarigen natuurlijk wel verboden zijn maar als die jongen ouder dan 16 is, is er wettelijk gezien iig niks aan de hand.
Godskolere, ben je blind ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het iig nooit buiten gedaan en dan wordt je betrapt,.. nou dat is dan totaal niet te verwachten eh..
En als je dan met een leerling gaat neuken, wees dan iig niet zo dom om het op je eigen schoolplein te doen..![]()
Ey!, niet schelden ik wil het G woord niet meer horen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ben je blind ofzo?
Het is niet met een scholier, ze is geen docente, en het is niet op een schoolplein.
Lulkoek, dit is een recente ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook ik niet.
Ik vind het ook stompzinnig en behoorlijk asociaal van degene die die foto's op het net gezet heeft.
Verder is het gewoon eigen verantwoordelijkheid, je weet dat dit tot de mogenlijkheden kan behoren, vette pech dus.
Juist, dat risico loop/liep je, en het ergste dat je kon overkomen was een schop onder je hol en het dreigement dat het tegen je ouders verteld werd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey!, niet schelden ik wil het G woord niet meer horen.
Hoe dan ook, neuk je buiten kun je verwachten dat je betrapt wordt.
Klopt. Maar dan die foto's op internet zetten is een heel ander verhaal. Ik vindt die jongens een stelletje tering hufters.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:die jongen gilde op die foto 'hier met mijn honderd euro'
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:36 schreef MrBean het volgende:
Belachelijk dan dat die jongen z'n excuses niet aanbiedt aan die vrouw. Alhoewel hij wel gelijk heeft dat hij ook slachtoffer is. Dat op internet zetten zal zijn plan namelijk wel niet geweest zijn ...
Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...
Jaja.
Achternaam? en dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
Geplande aktie dus, vooropgezet, zaterdag gebeurd, maandag worldwide, ik ben nog even achter de achternaam van onze Olivier aan.
[..]
Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...
Jaja.
Ja hier, krijg ik net door.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".
Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Achternaam? en dan?
Die jongen heeft iets dat oudere dames aanspreekt?
[..]
Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.
Te ziek eigenlijk dat dit "nieuws" is, je zou bijna kunnen zeggen dat de serieuze media er netzo schuldig aan zijn. Van een site als geenstijl kun je zo'n kansloze actie verwachten, maar ik snap niet dat de NoS hier aandacht aan besteed.
Ik vraag me serieus af of dat waar is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?
Idd kansloos nieuws is dit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Nu blijkt dat het een administratief medewerkster vd school was, de jongen geen leerling vd school was + meerderjarig was en het schandaal zich niet op het schoolplein afspeelde vind ik het helemaal niet interessant meer.
Ik weet het niet, vertel mij 't als je het weet, voor mij hoeft het niet, maar dat ik ben wel van mening dat je niet raar moet op kijken als je betrapt wordt als je buiten loopt te sexen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".
Wat zijn we voor een zielige bekrompen pseudo-gereformeerden dat we andere mensen voor lul gaan zetten.
Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat waar is.
Als dat zo is, was er wel meer mis op die school
Als collega's op een school dien je elkaar nooit af te vallen tegenover de leerlingen. Leerlingen zijn keihard en zullen alles aangrijpen om een docent/medewerker van een school voor paal te zetten is mijn ervaring.
Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.
Verhuizen?? Dank zij internet kan zij niet meer woonachtig zijn in Nederland, lijkt mequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tering.
Ze kan beter een tijdje ziek blijven. En verhuizen. En heur haar verven.
De klas komt er toch wel achter.. Dit scheelt zoektijd moet je maar rekenen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.![]()
Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!quote:
Dan vond ik het nog veel zieliger.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!
ik nietquote:
Laat me raden, je had dan ook geen fototoestel bij je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet
Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaanHad iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger
Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet
Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaanHad iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger
Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
ja, bezoedelen van de reputatie van de school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??
Welke???quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef MrBean het volgende:
pikant detail: de lerares aardrijkskunde kwam dit triomfantelijk in haar klas vertellen, met inetrnet-url en al erbij
Nee, laat maar. Ik zie net in het personeelsbestand dat mijn voormalig AK lerares er niet meer werkt. Ik had het een giller gevonden als zij het wasquote:
OMGquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef teh_m0nkey het volgende:
Hahahah naar de klote!
[afbeelding]
http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/teamfoto2005-2006.jpg
Stel je aan. Wat die vrouw in haar vrije tijd wil doen moet ze toch zelf weten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, bezoedelen van de reputatie van de school.
Het is hoe dan ook ongepast voor een vrouw en zeker voor een 52-jarige vrouw om op de hoek van de straat haar broek naar beneden te trekken en je te laten verleiden door een 30 jaar jongere vent. Had haar kleinzoon kunnen zijn
het gekke hiervan is dat men er dan minder om kan lachenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat artikel zegt het helemaal. Als dit een setup is, is het al helemaal ziekelijk. Zouden die idioten nou echt nergens enig gevoel hebben?
Hierover lachen in privé-kring is ieders eigen keuze, maar publiekelijk iemand totaal uitlachen vind ik evenmin kunnen. Een digitale vorm van stenigen - zie de wilde conclusies die getrokken worden: lerares die haar leerling naait, leerling die door lerares misbruikt is, etc.
Wat ik elders ook al las - wat als dit nou es een vrouwelijke scholiere zou betreffen, die een mannelijke medewerker in een setup zou meesleuren? Ik denk dat die man in de cel zou belanden wegens sex met minderjarigen...
Vroeger had je zulke mensen ook wel inderdaad. Die werden dan geestelijke.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Herald het volgende:
zhe-devilll dat is een geheel andere discussie lijkt meDaarbij vind ik chatrooms niet representatief voor de maatschappij. Net zoals het in R&P lijkt alsof er enkel romantische zachte eitjes bestaan
Ik geloof niet dat dit een heel nieuwe tendens is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Trouwens wat ook een vreemde tendens is tegenwoordig, is dat jonge knullen alleen maar willen neuken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |