abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36324340
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.
De klas komt er toch wel achter.. Dit scheelt zoektijd moet je maar rekenen!
Ook leeg
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:39:05 #127
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_36324814
TVP voor thuis
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:04:39 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36325657
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Idd kansloos nieuws is dit.
Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_36325693
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!
Dan vond ik het nog veel zieliger.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:14:08 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36325916
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dan vond ik het nog veel zieliger.
ik niet

Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaan Had iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
Niet meer actief op Fok!
pi_36326688
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik niet

Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaan Had iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
Laat me raden, je had dan ook geen fototoestel bij je?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:39:59 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_36326772
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik niet

En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:42:07 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36326870
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??
ja, bezoedelen van de reputatie van de school.
Het is hoe dan ook ongepast voor een vrouw en zeker voor een 52-jarige vrouw om op de hoek van de straat haar broek naar beneden te trekken en je te laten verleiden door een 30 jaar jongere vent. Had haar kleinzoon kunnen zijn
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:44:00 #134
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36326937
kleinzoon
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:55:44 #135
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_36327278
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef MrBean het volgende:
pikant detail: de lerares aardrijkskunde kwam dit triomfantelijk in haar klas vertellen, met inetrnet-url en al erbij
Welke??? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:05:12 #136
3767 Herald
Come get some
pi_36327591
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:55 schreef k_i_m het volgende:
Welke??? .
welke klas het was is onbekend
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:08:52 #137
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_36327745
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:05 schreef Herald het volgende:

[..]

welke klas het was is onbekend
Nee, laat maar. Ik zie net in het personeelsbestand dat mijn voormalig AK lerares er niet meer werkt. Ik had het een giller gevonden als zij het was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:11:26 #138
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36327841
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_36328651
wtf :|
tvp
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_36329238
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, bezoedelen van de reputatie van de school.
Het is hoe dan ook ongepast voor een vrouw en zeker voor een 52-jarige vrouw om op de hoek van de straat haar broek naar beneden te trekken en je te laten verleiden door een 30 jaar jongere vent. Had haar kleinzoon kunnen zijn
Stel je aan. Wat die vrouw in haar vrije tijd wil doen moet ze toch zelf weten.

Mensen mogen van jou geen seksueel afwijkend verdrag vertonen, maar jij mag wel er sensatiegeil op los soppen terwijl je dit soort berichten leest?
pi_36329995
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat artikel zegt het helemaal. Als dit een setup is, is het al helemaal ziekelijk. Zouden die idioten nou echt nergens enig gevoel hebben?
Hierover lachen in privé-kring is ieders eigen keuze, maar publiekelijk iemand totaal uitlachen vind ik evenmin kunnen. Een digitale vorm van stenigen - zie de wilde conclusies die getrokken worden: lerares die haar leerling naait, leerling die door lerares misbruikt is, etc.

Wat ik elders ook al las - wat als dit nou es een vrouwelijke scholiere zou betreffen, die een mannelijke medewerker in een setup zou meesleuren? Ik denk dat die man in de cel zou belanden wegens sex met minderjarigen...
het gekke hiervan is dat men er dan minder om kan lachen
-als een leraar met zijn paal voor een scholiere zit waar foto's van gemaakt worden.-
(want hij is een man en is nu tof en stoer en verdiend respect dat hij een grietje zover heeft gekregen )
Toch weer het vernederende aspect van -" het is maar een vrouw en nog een oude ook" hahaha-
m.a.w die mag je nagelen! Dat is funny!
De knul zelf , daar wordt nu wat lacherig over gedaan want hij heeft gescoord nml.
Zij daarentegen is een geile ouwe lelijke heks die _net goed_ genaaid is.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36330081
Trouwens wat ook een vreemde tendens is tegenwoordig, is dat jonge knullen alleen maar willen neuken!
Met wie maakt ze niet uit als er maar een gat in zit!
In chatrooms zie je vaak jonge knullen die op zoek zijn naar oudere wijven, wat is dit dan voor kul?
Speelt er nog een woordje liefde of aantrekkingskracht mee in de wereld of zijn we die allemaal opeens vergeten?
Ik vind dit niet normaal hoor.
En alleen neuken omdat men jeuk heeft? Koop dan een opblaaspop oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:37:55 #143
3767 Herald
Come get some
pi_36330674
zhe-devilll dat is een geheel andere discussie lijkt me Daarbij vind ik chatrooms niet representatief voor de maatschappij. Net zoals het in R&P lijkt alsof er enkel romantische zachte eitjes bestaan
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36332066
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Herald het volgende:
zhe-devilll dat is een geheel andere discussie lijkt me Daarbij vind ik chatrooms niet representatief voor de maatschappij. Net zoals het in R&P lijkt alsof er enkel romantische zachte eitjes bestaan
Vroeger had je zulke mensen ook wel inderdaad. Die werden dan geestelijke.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 17:28:32 #145
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36334078
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Trouwens wat ook een vreemde tendens is tegenwoordig, is dat jonge knullen alleen maar willen neuken!
Ik geloof niet dat dit een heel nieuwe tendens is.
pi_36349875
Wat een lelijke trol zeg. Ik zou er 'n straathond nog vanaf schoppen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36410897
Ach gelukkig is er ook nog liefde op scholen ipv alleen geweld

Heb zelf op die school gezeten en afgelopen weekend nog maar es in dat steegje gekeken, maar er was geen sprake van herhaling ...

PS
Ik vind et eigenlijk alleen zielig voor die dochter van die vrouw moet ik zeggen... Et zou je moeder maar zijn...
ik ben sowieso da bomb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')