Tering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.vituscollege.nl/persbericht_23032006.htm
Tot het jou overkomtquote:
Vooral voor haar dochter die ook op die school zitquote:
Dat las ik in het andere topic, maar is het wel 100% haar dochter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Vooral voor haar dochter die ook op die school zit![]()
Ja, dat is het.quote:
Ik had mijn geld eerder ingezet op die lupa rechtsonder.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook wel weer een kneuzenkermis op die foto, zeg, het laatste waar je aan denkt als je die docenten ziet is seks.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik had mijn geld eerder ingezet op die lupa rechtsonder.
Met die kekke blauwe laarsjes, hé?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.vituscollege.nl/persbericht_23032006.htm
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jongen is ook minderjarig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.
Het is een bal man ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is helemaal idioot! Ze verdedigen haar eerder tegen het feit dat zij op internet gezet is zonder toestemming, dan dat ze zich uitlaten over haar seks met minderjarigen.
Viking84 ... ben jij het ... ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Allejezus hee!!! Ik geloofde niet dat t echt was, maar dat is t toch. Lang leve internet!.
Gisteren Breezerknokfilmpje en nu dit!prachtig!
Hoe oud is die jongen dan , is dat bekend?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat zeggen sommige mensen ook van Fok!meetfoto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook wel weer een kneuzenkermis op die foto, zeg, het laatste waar je aan denkt als je die docenten ziet is seks.
nee zeg danquote:
maar stiekem moest jij er ook wel om lachenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een ongelooflijke kut-actie van degene die dit op internet hebben gegooid, je verneukt (no pun intended) iemands leven behoorlijk zo.
OK dan maar even het linkje opengemaakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vette shit
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zou de schooldirectie tegen die leerling aan kijken? Lijkt me niet dat ze hem iets kunnen maken, het was tenminste in de prive sfeer.
Het gaat dus niet over een leerling van die school volgens dit persbericht.quote:Persbericht 23-03-2006
De afgelopen dagen werd het Sint-Vituscollege geconfronteerd met het bestaan van berichten en foto’s op websites,
waarbij links werden gelegd met de school.
Onderzoek wees het volgende uit:
Van een medewerkster van het Sint-Vituscollege in Bussum – die niet behoort tot het onderwijzend personeel –
zijn zonder haar medeweten en zonder haar toestemming foto’s op internet verspreid.
De foto’s tonen haar in een compromitterende situatie, die zich in haar vrije tijd heeft voorgedaan en die geen
enkele relatie met de school of met leerlingen van de school heeft.
De betrokken medewerkster heeft in de school geen pedagogische functie.
Zij is op dit moment met ziekteverlof thuis.
Wij betreuren het zeer, dat mensen op deze manier onnodig, zonder hun medeweten en zonder hun instemming,
beschadigd worden. En we betreuren ook dat de schoolgemeenschap (medewerkers en leerlingen)
hier ongewild en onterecht mee in verband worden gebracht.
Hmm, ik vind het eigelijk maar een trieste actie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ahhh jammer, dat was echt vette shit geweest![]()
Inderdaad, als je alleen maar lol kunt hebben door anderen te beschadigen dan is er iets mis met jezelf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het eigelijk maar een trieste actie.
Maar zij heeft wel sex McC.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef McCarthy het volgende:
kijk die gast lachen en die lerares zuur kijken
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
idd veel mensen realiseren zich niet dat er hier mensen helemaal kapot worden gemaakt
hoe je dat nou leuk kunt vinden , dat is ziek
maar ja.. zo zijn mensen.. het is blijkbaar "leuk" om de macht te hebben iemand te vernederen
we zijn ook net apen he
liever geen sex dan een lelijk wijfquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar zij heeft wel sex McC.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
McCarthy, ik heb echt schoon genoeg van je kuttopics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |