Ey!, niet schelden ik wil het G woord niet meer horen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ben je blind ofzo?
Het is niet met een scholier, ze is geen docente, en het is niet op een schoolplein.
Lulkoek, dit is een recente ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook ik niet.
Ik vind het ook stompzinnig en behoorlijk asociaal van degene die die foto's op het net gezet heeft.
Verder is het gewoon eigen verantwoordelijkheid, je weet dat dit tot de mogenlijkheden kan behoren, vette pech dus.
Juist, dat risico loop/liep je, en het ergste dat je kon overkomen was een schop onder je hol en het dreigement dat het tegen je ouders verteld werd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey!, niet schelden ik wil het G woord niet meer horen.
Hoe dan ook, neuk je buiten kun je verwachten dat je betrapt wordt.
Klopt. Maar dan die foto's op internet zetten is een heel ander verhaal. Ik vindt die jongens een stelletje tering hufters.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:die jongen gilde op die foto 'hier met mijn honderd euro'
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:36 schreef MrBean het volgende:
Belachelijk dan dat die jongen z'n excuses niet aanbiedt aan die vrouw. Alhoewel hij wel gelijk heeft dat hij ook slachtoffer is. Dat op internet zetten zal zijn plan namelijk wel niet geweest zijn ...
Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...
Jaja.
Achternaam? en dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
Geplande aktie dus, vooropgezet, zaterdag gebeurd, maandag worldwide, ik ben nog even achter de achternaam van onze Olivier aan.
[..]
Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...
Jaja.
Ja hier, krijg ik net door.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".
Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Achternaam? en dan?
Die jongen heeft iets dat oudere dames aanspreekt?
[..]
Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.
Te ziek eigenlijk dat dit "nieuws" is, je zou bijna kunnen zeggen dat de serieuze media er netzo schuldig aan zijn. Van een site als geenstijl kun je zo'n kansloze actie verwachten, maar ik snap niet dat de NoS hier aandacht aan besteed.
Ik vraag me serieus af of dat waar is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?
Idd kansloos nieuws is dit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Nu blijkt dat het een administratief medewerkster vd school was, de jongen geen leerling vd school was + meerderjarig was en het schandaal zich niet op het schoolplein afspeelde vind ik het helemaal niet interessant meer.
Ik weet het niet, vertel mij 't als je het weet, voor mij hoeft het niet, maar dat ik ben wel van mening dat je niet raar moet op kijken als je betrapt wordt als je buiten loopt te sexen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".
Wat zijn we voor een zielige bekrompen pseudo-gereformeerden dat we andere mensen voor lul gaan zetten.
Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat waar is.
Als dat zo is, was er wel meer mis op die school
Als collega's op een school dien je elkaar nooit af te vallen tegenover de leerlingen. Leerlingen zijn keihard en zullen alles aangrijpen om een docent/medewerker van een school voor paal te zetten is mijn ervaring.
Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.
Verhuizen?? Dank zij internet kan zij niet meer woonachtig zijn in Nederland, lijkt mequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tering.
Ze kan beter een tijdje ziek blijven. En verhuizen. En heur haar verven.
De klas komt er toch wel achter.. Dit scheelt zoektijd moet je maar rekenen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.![]()
Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!quote:
Dan vond ik het nog veel zieliger.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als het echt een lekkere lerares was geweest met een 15-jarige leerling óp het schoolplein... dan... dan...!!!
ik nietquote:
Laat me raden, je had dan ook geen fototoestel bij je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet
Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaanHad iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger
Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet
Maar wat ik wel opvallend vind is dat iedereen het voor die administratief medewerkster opneemt op die school. Ik zou eerder verwachten dat ze ontslagen zou worden, al heeft ze natuurlijk eigenlijk niets verkeerds gedaanHad iedereen kunnen overkomen. Hopelijk is ze in de toekomst verstandiger
Maar waarom die foto's zo bijzonder zijn dat ze op internet moeten circuleren zie ik ook niet. Ik heb ook wel eens een stel zien neuken in het winkelcentrum om 5 uur 's nachts, dus ja... Daar heb ik niet eens een topic over geopend
ja, bezoedelen van de reputatie van de school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En op welke grond zou je haar dan willen ontslaan??
Welke???quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef MrBean het volgende:
pikant detail: de lerares aardrijkskunde kwam dit triomfantelijk in haar klas vertellen, met inetrnet-url en al erbij
Nee, laat maar. Ik zie net in het personeelsbestand dat mijn voormalig AK lerares er niet meer werkt. Ik had het een giller gevonden als zij het wasquote:
OMGquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef teh_m0nkey het volgende:
Hahahah naar de klote!
[afbeelding]
http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/teamfoto2005-2006.jpg
Stel je aan. Wat die vrouw in haar vrije tijd wil doen moet ze toch zelf weten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, bezoedelen van de reputatie van de school.
Het is hoe dan ook ongepast voor een vrouw en zeker voor een 52-jarige vrouw om op de hoek van de straat haar broek naar beneden te trekken en je te laten verleiden door een 30 jaar jongere vent. Had haar kleinzoon kunnen zijn
het gekke hiervan is dat men er dan minder om kan lachenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat artikel zegt het helemaal. Als dit een setup is, is het al helemaal ziekelijk. Zouden die idioten nou echt nergens enig gevoel hebben?
Hierover lachen in privé-kring is ieders eigen keuze, maar publiekelijk iemand totaal uitlachen vind ik evenmin kunnen. Een digitale vorm van stenigen - zie de wilde conclusies die getrokken worden: lerares die haar leerling naait, leerling die door lerares misbruikt is, etc.
Wat ik elders ook al las - wat als dit nou es een vrouwelijke scholiere zou betreffen, die een mannelijke medewerker in een setup zou meesleuren? Ik denk dat die man in de cel zou belanden wegens sex met minderjarigen...
Vroeger had je zulke mensen ook wel inderdaad. Die werden dan geestelijke.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Herald het volgende:
zhe-devilll dat is een geheel andere discussie lijkt meDaarbij vind ik chatrooms niet representatief voor de maatschappij. Net zoals het in R&P lijkt alsof er enkel romantische zachte eitjes bestaan
Ik geloof niet dat dit een heel nieuwe tendens is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Trouwens wat ook een vreemde tendens is tegenwoordig, is dat jonge knullen alleen maar willen neuken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |