abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 08:04:28 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36318754
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:40 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik heb het iig nooit buiten gedaan en dan wordt je betrapt,.. nou dat is dan totaal niet te verwachten eh..
En als je dan met een leerling gaat neuken, wees dan iig niet zo dom om het op je eigen schoolplein te doen..
Godskolere, ben je blind ofzo?
Het is niet met een scholier, ze is geen docente, en het is niet op een schoolplein.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:07:19 #102
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36318768
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Godskolere, ben je blind ofzo?
Het is niet met een scholier, ze is geen docente, en het is niet op een schoolplein.
Ey!, niet schelden ik wil het G woord niet meer horen.
Hoe dan ook, neuk je buiten kun je verwachten dat je betrapt wordt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 08:07:26 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36318771
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:39 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, dat kan ook ik niet.
Ik vind het ook stompzinnig en behoorlijk asociaal van degene die die foto's op het net gezet heeft.
Verder is het gewoon eigen verantwoordelijkheid, je weet dat dit tot de mogenlijkheden kan behoren, vette pech dus.
Lulkoek, dit is een recente ontwikkeling.
Nu ga je je lekker eens verplaatsen in jeugd die net lekker stiekum aan het rommelen is, vul maar weer in, fietsenhok, berging, kom, je kent de plekken nog wel,
die kans hadden we, nu moet dus een pre puber ook nog eens bedacht zijn op loservriendjes die de hele zooi op i-net plaatsen?
Uiteraard is dit te zwaar aangezet, maar kijk nu eens verder dan je neus lang is.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 08:11:05 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36318793
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Juist, dat risico loop/liep je, en het ergste dat je kon overkomen was een schop onder je hol en het dreigement dat het tegen je ouders verteld werd.
Maar als het al zover is dat zaken van te voren geplanned worden ben ik toch eens heel benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, nogmaals, kijk eens verder dan je neus lang is.

vrijdag 24 maart 2006 @ 08:19:38 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36318858
Nou, daar ben je mooi klaar mee dan.
En een set-up, wat een smerige vieze valse ventjes zeg!
pi_36319345
De jongen is niet minderjarig, hij is 20 en heet Olivier.

Of is dit al oud nieuws?

Het stond in de Telegraaf. De Telegraaf doet voorkomen alsof de vrouw tegen haar zin in in een bepaalde positie is gebracht.

Olivier heeft zijn excuses overigens niet aangeboden. Hij is net zo goed slachtoffer vindt hij. Maar als de Telegraaf gelijk heeft (wat ze soms wel eens niet hebben ... ) dan is hij dus net zo goed dader.
pi_36319365
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 06:49 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ah, jullie wisten het al.

Wat ben jij vroeg BTW.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:03:49 #108
106856 MociN
Live your own legend
pi_36319384
Weer zo'n wazig verhaal!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:05:29 #109
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_36319402
quote:

[..]

Klopt. Maar dan die foto's op internet zetten is een heel ander verhaal. Ik vindt die jongens een stelletje tering hufters.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_36319544
quote:

[..]

Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".

Wat zijn we voor een zielige bekrompen pseudo-gereformeerden dat we andere mensen voor lul gaan zetten.
pi_36321041
Pikant detail van yvonne:

Leerling van de school:

die vrouw is 52 jaar, secretaresse van de rector

het ging als volgt: er was een weddenschap, die vrouw werd dronken gevoerd

50 euro als ze haar tot zoenen konden krijgen, 100 euro als ze verder zouden gaan

die jongen zit daar nog op school

leerlingen zijjn woedend, en men gaat het intern oplossen - die jongen heeft geen leven meer straks

pikant detail: de lerares aardrijkskunde kwam dit triomfantelijk in haar klas vertellen, met inetrnet-url en al erbij
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 10:33:52 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36321105
Geplande aktie dus, vooropgezet, zaterdag gebeurd, maandag worldwide, ik ben nog even achter de achternaam van onze Olivier aan.
quote:
die jongen gilde op die foto 'hier met mijn honderd euro'

pi_36321170
Belachelijk dan dat die jongen z'n excuses niet aanbiedt aan die vrouw. Alhoewel hij wel gelijk heeft dat hij ook slachtoffer is. Dat op internet zetten zal zijn plan namelijk wel niet geweest zijn ...
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 10:38:44 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36321222
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:36 schreef MrBean het volgende:
Belachelijk dan dat die jongen z'n excuses niet aanbiedt aan die vrouw. Alhoewel hij wel gelijk heeft dat hij ook slachtoffer is. Dat op internet zetten zal zijn plan namelijk wel niet geweest zijn ...
Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...

Jaja.

vrijdag 24 maart 2006 @ 10:41:27 #115
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36321304
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ergens, ik weet niet meer waar, beweerde hij dat het voor " intern" gebruik was, alleen voor hem en z'n vrienden, maar " opeens" was het mailadres gekraakt...

Jaja.
Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36321357
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
Geplande aktie dus, vooropgezet, zaterdag gebeurd, maandag worldwide, ik ben nog even achter de achternaam van onze Olivier aan.
[..]
Achternaam? en dan?
Die jongen heeft iets dat oudere dames aanspreekt?
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jaja.
Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.
Te ziek eigenlijk dat dit "nieuws" is, je zou bijna kunnen zeggen dat de serieuze media er netzo schuldig aan zijn. Van een site als geenstijl kun je zo'n kansloze actie verwachten, maar ik snap niet dat de NoS hier aandacht aan besteed.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 10:43:56 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36321360
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen fuck van. Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat het om 50 euro gewed was dat hij dit zou doen. En ze hebben echt wel bewust foto's genomen, heus niet voor die "vrienden".
Ja hier, krijg ik net door.
Het wachten is op de achternaam van " Olivier"
Nieuw internetschandaal, wie weet meer?

vrijdag 24 maart 2006 @ 10:44:31 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36321379
Nu blijkt dat het een administratief medewerkster vd school was, de jongen geen leerling vd school was + meerderjarig was en het schandaal zich niet op het schoolplein afspeelde vind ik het helemaal niet interessant meer .
Niet meer actief op Fok!
  Admin vrijdag 24 maart 2006 @ 10:45:01 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36321404
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Achternaam? en dan?
Die jongen heeft iets dat oudere dames aanspreekt?
[..]

Op die manier werd het "nieuws" op de radio vermeld.
Te ziek eigenlijk dat dit "nieuws" is, je zou bijna kunnen zeggen dat de serieuze media er netzo schuldig aan zijn. Van een site als geenstijl kun je zo'n kansloze actie verwachten, maar ik snap niet dat de NoS hier aandacht aan besteed.
Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?

pi_36321494
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat te denken van de Aardrijkskundelerares die het in de klas triomfantelijk komt vertellen met url erbij?
Ik vraag me serieus af of dat waar is.
Als dat zo is, was er wel meer mis op die school

Als collega's op een school dien je elkaar nooit af te vallen tegenover de leerlingen. Leerlingen zijn keihard en zullen alles aangrijpen om een docent/medewerker van een school voor paal te zetten is mijn ervaring.
Fiets
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:23:18 #121
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36322484
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Nu blijkt dat het een administratief medewerkster vd school was, de jongen geen leerling vd school was + meerderjarig was en het schandaal zich niet op het schoolplein afspeelde vind ik het helemaal niet interessant meer .
Idd kansloos nieuws is dit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:27:12 #122
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36322608
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:19 schreef MrBean het volgende:

[..]

Het is toch triest dat je dat uberhaupt "moet kunnen verwachten".

Wat zijn we voor een zielige bekrompen pseudo-gereformeerden dat we andere mensen voor lul gaan zetten.
Ik weet het niet, vertel mij 't als je het weet, voor mij hoeft het niet, maar dat ik ben wel van mening dat je niet raar moet op kijken als je betrapt wordt als je buiten loopt te sexen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36322828
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of dat waar is.
Als dat zo is, was er wel meer mis op die school

Als collega's op een school dien je elkaar nooit af te vallen tegenover de leerlingen. Leerlingen zijn keihard en zullen alles aangrijpen om een docent/medewerker van een school voor paal te zetten is mijn ervaring.
Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.
pi_36322880
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef MrBean het volgende:

[..]

Denk wel dat het waar is. Misschien is die aardrijkskundelerares ook wel een sensatiegeile GeenStijl-surfster.
Dat je zo'n linkje onder je collega's doorgeeft kan ik me misschien nog voorstellen, maar om dit aan een klas door te geven.
Fiets
pi_36324305
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef dwerg het volgende:

[..]

Tering.
Ze kan beter een tijdje ziek blijven. En verhuizen. En heur haar verven.
Verhuizen?? Dank zij internet kan zij niet meer woonachtig zijn in Nederland, lijkt me
Ook leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')