quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Chicks - verwante posts graag in Ouwehoer
donequote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef displission het volgende:
mass delete in bizarre theorien aangevraagd! Teveel onzin om nog serieus te reageren.
wat ben jij toch goed in originele tvp'tjesquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef livEliveD het volgende:
Was er niet ooit een Tarot Voor Professionals topic?
Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef Mirage het volgende:
Klaag TS aan, open een site waarin je je sympathie voor GT of je ongenoegens omtrent het vermeend zwartmaken van mensen uit... hier is je mening luid en duidelijk over gekomen.
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar het wordt op deze manier een vervelende discussie die niet binnen truth hoort.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.
Is dat de TRU spirit ja?
Geen ruimte voor discussie, aanklagen die handel!
En gelukkig dat mijn mening bij jou luid en duidelijk is overgekomen, bij sommige anderen hier helaas nog niet. Mag ik daar nog wel op reageren of treedt dan meteen dat subtiele dreigement in werking?
Dat komt op mij een beetje over alsof je alleen meelopers en believers wilt horen.![]()
Hoi, jij bent vast nieuw hier!quote:
Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef NorthernStar het volgende:
Met welk topic is http://forum.fok.nl/topic/834624/ mee samengevoegd?
Ok bedankt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.
Dit op verzoek van enkele users en in overleg met de NWS moderators.
snel even opgezocht:
9/11 Masters of Deception. http://forum.fok.nl/topic/834624
bovenste is parent gemaakt omdat deze langer bestond ( gebeurd automatisch)
quote:Angstvallig stil op die nog meer bizarre theorieën? Jongen, ik heb niet net als jij 7 dagen in de week 24 uur per dag niks beters te doen dan achter de PC te zitten, ik heb ook nog een leven buiten de deur. Ik ben klaar met jou en mijn maag is het daar volledig mee eens. Maar wees maar niet bang, ik ga rustig door met het plaatsen van feiten en jouw soort mag flink gaan met polls zoals deze die hard bewijzen dat je in een minderheid bent, ik lach je vierkant uit. Het zal mij benieuwen of jij nog lekker kan slapen de komende dagen. Praat niet meer tegen mij, je bent me tijd niet meer waard, je staat bij mij nu op negeer mode.
Ik heb meer dan eens gezien dat je op redelijk agressieve wijze je gesprekspartner tegemoet komt.quote:Je bent blijkbaar pissed off dat slechts 19 % je visie deelt. Met je domme achterlijke kutopmerkingen en op de man gespeel. Misselijk mannetje dat je bent. Je bent een discussie niet eens meer waard. Ga eerst maar 's volwassen worden en zelf je hersencapaciteit ontwikkelen. Toedeledokie.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:
Komt goed, ik negeer waar mijn maag me voor waarschuwd.
Daar heb je pilletjes voor, een gevoelige maag...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:
Komt goed, ik negeer waar mijn maag me voor waarschuwd.
* Mod wordt geband voor het stimuleren van beledigingen.quote:
Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Bregalad een kloon is...
Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Bregalad het volgende:
Ik vind het wel nuttig, het is tijd dat men wakker word. Ik beledig niemand, ik geef alleen mijn mening over wat ik denk/hoop dat sommige lezers zullen vinden van alle informatie die er word gegeven wat betreft 11 september 2001. Ik geeft daar aan dat men zich niet van de wijs moet laten brengen. dat is alles.
Als jij nou even de aandacht bij je eigen posts en manier van posten houdt? Daar heb je je handen al meer dan genoeg aan vol.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.
Ik taai in ieder geval af, met Taliban/inquisitie achtige figuren als Bregalad die geen bewijs nodig hebben om mensen van zoiets te beschuldigen ben je wel uitgeluld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.
Jij leest alles zowat letterlijk, dan doe dat hierbij ook eens. Ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat je dat bijna zou denken. Ik zeg niet dat ie een kloon is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.
Jij bent beledigend bezig met je kloon-beschuldigingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.
Ooooo dat je dat "bijna zou denken". Toffe gozer ben je. Daar laat ik het weer bij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij leest alles zowat letterlijk, dan doe dat hierbij ook eens. Ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat je dat bijna zou denken. Ik zeg niet dat ie een kloon is.
Vanaf de dag dat jij volwassen bent geworden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij nou even de aandacht bij je eigen posts en manier van posten houdt? Daar heb je je handen al meer dan genoeg aan vol.
Nee ik wilde daar alleen maar mijn punt extra duidelijk mee maken. Niks beledigends aan. Ik wilde daarmee aangeven: kijk, dit bedoelde ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je de post van Johan de With leest zie je denk ik eigenlijk wel prima wat ik bedoel. Ik kan het misschien niet goed uitleggen. Jouw posts waar ik op doel waren gewoon niet netjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Nee ik wilde daar alleen maar mijn punt extra kracht bij aangeven. Niks beledigends aan. Ik wilde daarmee aangeven: kijk, dit bedoelde ik.
Wil je nou per se het laatste woord hebben? Jij hebt al een waarschuwing gehad, en dat is niet de eerste keer. Stop eens wat meer moeite in de reden aan te pakken dat je die waarschuwingen krijgt in plaats van te proberen mij 'terug te pakken'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Jij bent beledigend bezig met je kloon-beschuldigingen.
Nee niet om dat je je mening geeft, maar om hoe je die verwoordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef Bregalad het volgende:
oke, dat mag jij vinden. maar wat wil je nou zeggen? dat ik gebanned moet worden omdat ik mijn mening geef?
Ik weet niet of je hier sarcastisch bent, maar zo niet, dan siert het je dat je in ieder geval blijk geeft van het kunnen accepteren van kritiek.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef Bregalad het volgende:
Oke ik zal kijken of ik dat voortaan anders kan doen dan.
Nee ik ben niet sarcastisch, ik beledig nooit bewust mensen. Ik heb echt een hekel aan onrecht, in welke vorm dan ook, van op kleine schaal tot op grote schaal. Daarom ook mijn reacties in dat topic.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier sarcastisch bent, maar zo niet, dan siert het je dat je in ieder geval blijk geeft van het kunnen accepteren van kritiek.
Dan zou je eens kunnen beginnen met niet net te doen alsof iedereen die niet jou standpunt overneemt achterlijk is. Dat is een vrij geaccepteerd fenomeen in fascistoide dictaturen enzo, maar niet hier, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Nee ik ben niet sarcastisch, ik beledig nooit bewust mensen. Ik heb echt een hekel aan onrecht, in welke vorm dan ook, van op kleine schaal tot op grote schaal. Daarom ook mijn reacties in dat topic.
Als je nou onpartijdig was dan zou je zien dat het mes op zijn minst aan 2 kanten snijdt, als het zelfs niet doorklapt naar de andere kant. Laten we wel helemaal eerlijk blijven he.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Nee ik ben niet sarcastisch, ik beledig nooit bewust mensen. Ik heb echt een hekel aan onrecht, in welke vorm dan ook, van op kleine schaal tot op grote schaal. Daarom ook mijn reacties in dat topic.
sorry, maar ik vind dit een opmerking van de laagste plank. Die goze post bijna nooit wat en gaat met zulke opmerkingen een beetje de boel lopen zieken. Als dit de toon gaat worden kap ik ermee. Heozo discussie. hoe meer we aantonen met formules of dergelijke des te harder gaat men op de man spelen. Als men dit wil best, maar ga dan niet wuasi interressant een topic openen om ''feiten'' boven water te krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, een toontje lager mag wel.
als de waarheid eenmaal boven water komt, kunnen ze altijd nog zeggen "we hebben het niet geweten" (waar heb ik die quote eerder gehoord?)
Ja juf.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef Bregalad het volgende:
Nou nou nou zeg, Johan_de_With. CoolGuy, Klez, One_of_the_few, natte-flamoes, ik heb geen zin om elk stukje die jullie hier schrijven te moeten beantwoorden aangezien jullie goed weten hoe de situatie werkelijk is. Jullie spelen een voortdurend spelletje, om iets ZEERernstigs, en dat moeten jullie onderhand wel weten, jullie zijn daar slim genoeg voor.
Wij liegen, bedriegen en zouden jou ook nog het liefst verbieden je mening te geven. Is dit een KLASSIEK voorbeeld van ABSOLUTE vertekening of niet?quote:Nadat ik eventjes in de post mijn mening gaf waren de meeste reacties van jullie aan mij gewoon belachelijk en dat weten jullie, alsof een mens niet gewoon fok!forum mag lezen en af en toe reageren om zijn mening te geven.
Niemand heeft het daarover gehad, het ging over je vlammenwerpersproza.quote:Het is niet aan jullie te bepalen of ik 1 keer per maand of 50 keer per dag reageer.
Hier hoor ik iemand heel hard schreeuwen dat aanmerkingen op de politionele toon die hij tegen anderen aanslaat, niet ter zake doen. Ik maak je helemaal niet belachelijk.quote:Jullie vallen over dingen die niet relevant zijn, jullie proberen desnoods mij maar belachelijk te maken.
Ja juf.quote:Dat is het enige wat jullie als tegen antwoord kunnen geven. En dat gaf ik in mijn eerste post ook allemaal aan, dat jullie alleen maar zo reageren, en je ziet het nu.
''Uberhaupt niet toegeven'''.....er zijn dus bewijzen die tien maal sterker zijn dan wat op het moment als bewijs geldt? Want dan wil ik het best toegeven, hoor.quote:Jullie doen er gewoon ECHT alles aan om krampachtig jullie gelijk te houden wat betreft 11 September Jullie zouden überhaupt nooit toegeven dat de officiële versie niet klopt, dat we gigantisch in de maling worden genomen.
Al die mensen die niet reageren corresponderen met elkaar hoe hopeloos het wel niet is?quote:Goed, daarom lees ik meestal gewoon mee in plaats van te reageren, omdat ik weet dat het hopeloos is, en met mij vele andere. Maar het neemt niet weg dat wanneer ik in een topic ABCXYZ, Resonancer en andere wil complimenteren ik dat gewoon mag doen.
Oh mijn godquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja juf.
[..]
Wij liegen, bedriegen en zouden jou ook nog het liefst verbieden je mening te geven. Is dit een KLASSIEK voorbeeld van ABSOLUTE vertekening of niet?
[..]
Niemand heeft het daarover gehad, het ging over je vlammenwerpersproza.
[..]
Hier hoor ik iemand heel hard schreeuwen dat aanmerkingen op de politionele toon die hij tegen anderen aanslaat, niet ter zake doen. Ik maak je helemaal niet belachelijk.
[..]
Ja juf.
[..]
''Uberhaupt niet toegeven'''.....er zijn dus bewijzen die tien maal sterker zijn dan wat op het moment als bewijs geldt? Want dan wil ik het best toegeven, hoor.
[..]
Al die mensen die niet reageren corresponderen met elkaar hoe hopeloos het wel niet is?
Verder complimenteer je maar wie je aanstaat, ik wens alleen niet een absurd proces-verbaal te krijgen in de geest van: ''je begrijpt best hoe het zit, je bent een leugenaar! En anders ben je echt dom!''
GezEIk is met EIquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
wat een gezijk in FB tegenwoordig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |