abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36292027

Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

....betreffende het subforum Truth en of haar modererende dames, dan kun je dat hier kwijt.
    De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Lilith-Wicca@fok.nl
    Mirage@fok.nl

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je post binnen truth. Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel.

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 23 maart 2006 @ 15:11:50 #2
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_36298024
    Was er niet ooit een Tarot Voor Professionals topic?
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_36299877
    Chicks - verwante posts graag in Ouwehoer
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:15:27 #4
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36302213
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
    Chicks - verwante posts graag in Ouwehoer
    ◢◤
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:48:07 #5
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_36303220
    mass delete in bizarre theorien aangevraagd! Teveel onzin om nog serieus te reageren.
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_36303811
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef displission het volgende:
    mass delete in bizarre theorien aangevraagd! Teveel onzin om nog serieus te reageren.
    done
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      donderdag 23 maart 2006 @ 18:31:50 #7
    91333 displission
    pi_36304457
    thx
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      vrijdag 24 maart 2006 @ 09:52:53 #8
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36320171
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef livEliveD het volgende:
    Was er niet ooit een Tarot Voor Professionals topic?
    wat ben jij toch goed in originele tvp'tjes
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:04:54 #9
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_36325667
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef Mirage het volgende:
    Klaag TS aan, open een site waarin je je sympathie voor GT of je ongenoegens omtrent het vermeend zwartmaken van mensen uit... hier is je mening luid en duidelijk over gekomen.
    Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.
    Is dat de TRU spirit ja?
    Geen ruimte voor discussie, aanklagen die handel!

En gelukkig dat mijn mening bij jou luid en duidelijk is overgekomen, bij sommige anderen hier helaas nog niet. Mag ik daar nog wel op reageren of treedt dan meteen dat subtiele dreigement in werking?
    Dat komt op mij een beetje over alsof je alleen meelopers en believers wilt horen.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_36326451
    tvp
    pi_36329854
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.
    Is dat de TRU spirit ja?
    Geen ruimte voor discussie, aanklagen die handel!

En gelukkig dat mijn mening bij jou luid en duidelijk is overgekomen, bij sommige anderen hier helaas nog niet. Mag ik daar nog wel op reageren of treedt dan meteen dat subtiele dreigement in werking?
    Dat komt op mij een beetje over alsof je alleen meelopers en believers wilt horen.
    Nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar het wordt op deze manier een vervelende discussie die niet binnen truth hoort.
    Je boodschap is zeker overgekomen.

Zolang er niets zinnigs te melden is of iets leuks of interessants of iets dergelijks te bediscussieren is, heb ik liever dat het topic even wat rustiger is of stil staat dan dat we de discussie zoals die begon in gaan.

Veel liever ga ik dieper in op de truthgerelateerde zaken.
    Maar zoals ik al zei.. ikzelf ben er nog niet helemaal aantoe gekomen om die draai te maken.

Ik zie dus liever dat het topic even wat rustiger of dat we bovengenoemde zaken bespreken, dan dat de discussie ontstaat waar het heen lijkt/leek te gaan.

Dit is immers truth.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 18:27:21 #12
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36335563
    Met welk topic is http://forum.fok.nl/topic/834624/ mee samengevoegd?
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:32:14 #13
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_36335677
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

done
    Hoi, jij bent vast nieuw hier!

Welkom
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_36335794
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef NorthernStar het volgende:
    Met welk topic is http://forum.fok.nl/topic/834624/ mee samengevoegd?
    Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.
    Dit op verzoek van enkele users en in overleg met de NWS moderators.

snel even opgezocht:
  • 9/11 Masters of Deception.
  • http://forum.fok.nl/topic/834624

bovenste is parent gemaakt omdat deze langer bestond ( gebeurd automatisch)
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 18:45:06 #15
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36336039
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.
    Dit op verzoek van enkele users en in overleg met de NWS moderators.

snel even opgezocht:
  • 9/11 Masters of Deception.
  • http://forum.fok.nl/topic/834624

bovenste is parent gemaakt omdat deze langer bestond ( gebeurd automatisch)
  • Ok bedankt!

Ik zat me rot te zoeken.
    pi_36350570
    ABCXYZ,

Ik begrijp dat het frustrend kan zijn als mensen de dingen die je zegt niet aannemen of als het lijkt dat ze je bronnen niet accepteren of de dingen gewoon niet zien hoe jij ze ziet ongeacht hoe vaak je het uitlegt.

Maar !
    Je bent hier op een forum, een forum met regels, een forum dat een prettige sfeer probeert te creëren/behouden. Bijdragen zoals hieronder werken hier níet aan mee.
    quote:
    Angstvallig stil op die nog meer bizarre theorieën? Jongen, ik heb niet net als jij 7 dagen in de week 24 uur per dag niks beters te doen dan achter de PC te zitten, ik heb ook nog een leven buiten de deur. Ik ben klaar met jou en mijn maag is het daar volledig mee eens. Maar wees maar niet bang, ik ga rustig door met het plaatsen van feiten en jouw soort mag flink gaan met polls zoals deze die hard bewijzen dat je in een minderheid bent, ik lach je vierkant uit. Het zal mij benieuwen of jij nog lekker kan slapen de komende dagen. Praat niet meer tegen mij, je bent me tijd niet meer waard, je staat bij mij nu op negeer mode.
    quote:
    Je bent blijkbaar pissed off dat slechts 19 % je visie deelt. Met je domme achterlijke kutopmerkingen en op de man gespeel. Misselijk mannetje dat je bent. Je bent een discussie niet eens meer waard. Ga eerst maar 's volwassen worden en zelf je hersencapaciteit ontwikkelen. Toedeledokie.
    Ik heb meer dan eens gezien dat je op redelijk agressieve wijze je gesprekspartner tegemoet komt.
    Ik heb ook gezien dat je anders kan.

Voorkom in het vervolg dat je op deze manier reageert, anders zal ik je toch echt moeten laten bannen. En als je een ban te pakken hebt kan je de informatie helemaal niet meer delen.
    Dat zou jammer zijn.

Ik merk dat andere users inde topics heel erg hun best doen om de discussie(s) prettig te laten verlopen. Dat is anders geweest !
    Nu is er heel duidelijk een verandering zichbaar, ik heb de indruk dat ik echte goodwill zie enmet name bij natte-flamoes.
    Klez komt af en toe misschien nog wat onhandig uit de hoek zoals de post waar jij met bovenstaand op reageerde... de slaapsmiley was misschien net een speldenprik te veel, maar ook hij schenkt duidelijk meer aandacht aan hoe hij zijn posts formuleert.

Ik kan het heel lief en mooi vormgeven, maar waar het heel koud en direct op neer komt is het volgende:
    ABCXYZ, het is meewerken of wegwezen......

Succes, want ik heb gezien dat ook jij het kan
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_36350623
    Komt goed, ik negeer waar mijn maag me voor waarschuwd.
    pi_36350658
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:

Dank je wel !
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 25 maart 2006 @ 12:18:33 #19
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_36351011
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:
    Daar heb je pilletjes voor, een gevoelige maag...
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
      zaterdag 25 maart 2006 @ 12:34:18 #20
    70154 klez
    pi_36351351
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dank je wel !
    * Mod wordt geband voor het stimuleren van beledigingen.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 13:54:46 #21
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_36353040
    Ik weet niet of de posts van Bregalad erg nuttig zijn voor het topic op zich, want hij richt zich volledig tegen de sceptici, op een vervelende manier.
    Breitling - Instruments for Professionals
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:06:30 #22
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353275
    Ik vind het wel nuttig, het is tijd dat men wakker word. Ik beledig niemand, ik geef alleen mijn mening over wat ik denk/hoop dat sommige lezers zullen vinden van alle informatie die er word gegeven wat betreft 11 september 2001. Ik geeft daar aan dat men zich niet van de wijs moet laten brengen. dat is alles.
    pi_36353341
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
    Je zou bijna gaan denken dat Bregalad een kloon is...
    Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:03 #24
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353383
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Bregalad het volgende:
    Ik vind het wel nuttig, het is tijd dat men wakker word. Ik beledig niemand, ik geef alleen mijn mening over wat ik denk/hoop dat sommige lezers zullen vinden van alle informatie die er word gegeven wat betreft 11 september 2001. Ik geeft daar aan dat men zich niet van de wijs moet laten brengen. dat is alles.
    Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:12:58 #25
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353435
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Als jij nou even de aandacht bij je eigen posts en manier van posten houdt? Daar heb je je handen al meer dan genoeg aan vol.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:13:46 #26
    70154 klez
    pi_36353454
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.
    Ik taai in ieder geval af, met Taliban/inquisitie achtige figuren als Bregalad die geen bewijs nodig hebben om mensen van zoiets te beschuldigen ben je wel uitgeluld.

Blijkbaar moet hier toch continue een Mod bovenop zitten...
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:14:59 #27
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353483
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Jij leest alles zowat letterlijk, dan doe dat hierbij ook eens. Ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat je dat bijna zou denken. Ik zeg niet dat ie een kloon is.
    pi_36353515
    quote:

[..]

Jij bent beledigend bezig met je kloon-beschuldigingen.
    pi_36353524
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij leest alles zowat letterlijk, dan doe dat hierbij ook eens. Ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat je dat bijna zou denken. Ik zeg niet dat ie een kloon is.
    Ooooo dat je dat "bijna zou denken". Toffe gozer ben je. Daar laat ik het weer bij.
    pi_36353595
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jij nou even de aandacht bij je eigen posts en manier van posten houdt? Daar heb je je handen al meer dan genoeg aan vol.
    Vanaf de dag dat jij volwassen bent geworden.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:19:23 #31
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353596
    quote:

[..]

Nee ik wilde daar alleen maar mijn punt extra duidelijk mee maken. Niks beledigends aan. Ik wilde daarmee aangeven: kijk, dit bedoelde ik.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:20:10 #32
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353614
    ging ff iets mis
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:20:51 #33
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353632
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:19 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Nee ik wilde daar alleen maar mijn punt extra kracht bij aangeven. Niks beledigends aan. Ik wilde daarmee aangeven: kijk, dit bedoelde ik.
    Als je de post van Johan de With leest zie je denk ik eigenlijk wel prima wat ik bedoel. Ik kan het misschien niet goed uitleggen. Jouw posts waar ik op doel waren gewoon niet netjes.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:24:18 #34
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353712
    oke, dat mag jij vinden. maar wat wil je nou zeggen? dat ik gebanned moet worden omdat ik mijn mening geef?
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:24:57 #35
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353735
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Jij bent beledigend bezig met je kloon-beschuldigingen.
    Wil je nou per se het laatste woord hebben? Jij hebt al een waarschuwing gehad, en dat is niet de eerste keer. Stop eens wat meer moeite in de reden aan te pakken dat je die waarschuwingen krijgt in plaats van te proberen mij 'terug te pakken'.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:25:20 #36
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353747
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef Bregalad het volgende:
    oke, dat mag jij vinden. maar wat wil je nou zeggen? dat ik gebanned moet worden omdat ik mijn mening geef?
    Nee niet om dat je je mening geeft, maar om hoe je die verwoordt.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:29:22 #37
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353855
    Oke ik zal kijken of ik dat voortaan anders kan doen dan.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:31:07 #38
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353895
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef Bregalad het volgende:
    Oke ik zal kijken of ik dat voortaan anders kan doen dan.
    Ik weet niet of je hier sarcastisch bent, maar zo niet, dan siert het je dat je in ieder geval blijk geeft van het kunnen accepteren van kritiek.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:34:58 #39
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353994
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je hier sarcastisch bent, maar zo niet, dan siert het je dat je in ieder geval blijk geeft van het kunnen accepteren van kritiek.
    Nee ik ben niet sarcastisch, ik beledig nooit bewust mensen. Ik heb echt een hekel aan onrecht, in welke vorm dan ook, van op kleine schaal tot op grote schaal. Daarom ook mijn reacties in dat topic.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:38:53 #40
    70154 klez
    pi_36354100
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Nee ik ben niet sarcastisch, ik beledig nooit bewust mensen. Ik heb echt een hekel aan onrecht, in welke vorm dan ook, van op kleine schaal tot op grote schaal. Daarom ook mijn reacties in dat topic.
    Dan zou je eens kunnen beginnen met niet net te doen alsof iedereen die niet jou standpunt overneemt achterlijk is. Dat is een vrij geaccepteerd fenomeen in fascistoide dictaturen enzo, maar niet hier, lijkt me.
    Nogal vreemd voor iemand die een hekel heeft aan onrecht.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:39:23 #41
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36354115
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:34 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Als je nou onpartijdig was dan zou je zien dat het mes op zijn minst aan 2 kanten snijdt, als het zelfs niet doorklapt naar de andere kant. Laten we wel helemaal eerlijk blijven he.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:41:22 #42
    91333 displission
    pi_36354167
    jullie lijken wel een stel kleine kinderen..jah sorry dat ik het zeg..maar verder houdt ik hier buiten, de mods moeten maar ingrijpen als het het nodig vinden
    pi_36354621
    [quote]Op zaterdag 25 maart 2006 12:56 schreef Bregalad het volgende:
    Mensen die stelsematig de wetten van de natuur negeren en waarden over hoogte's van temperatuur van een kerosine brand negeren. Of is de link van het onderzoek van Pieter van Vollenhoven ook een conspiracy?
    Ooit aan gedacht dat kerosine samen met alle mateiralen die daar waren een veel hogere temperatuur kan halen dan alleen kerosine?
    Dan kan je wel proberen mensen als Klez of coolgey als dom te betitelen? Maar wat is er dan dom aan? Dat ze je menig niet overnemen? Of dat ze een theorie aanhangen waarvan 90% is bewezen en 10% dubieus inplaats van conspiracy theory's die niet verder komen dan 2%, en dat zijn dan nog alleen vragen oproepen ook.

Ik ben niet per definitie voor het officiele verhaal, heb ik ook meerdere kerne gezegd. Ik ga puur tegen alle technische onzin die mensne van anderen voor waarheid aannemen terwijl ze zelf niet de kennis hebben om het te checken en ondertussen de verhalen van de overheid als onzin afdoen op basis van die door anderen aangereikte info.
    Met jogy heb ik een hele normale discussie en geen van beide is gefrustreerd naar iemand toe.

Dus nu klaar en door met de discussie. Overigens kan ik niet nog een keer die dingen over de temperatuur van kerosine, de valsnelheid etc uitleggen. Als men het eerst negeert en afdoet als onzin en en aantal post daarna dezelfde vraag stelt dan vraag ik me af of je wel disucssie hier wilt en niet een kunstje aan het opvoeren bent om het item 9-11 onder de aandacht te houden.
    Of zit er meer achter de tactiek? een eigen 9-11 forum?
    Conspiracy...
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_36354799
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ja, een toontje lager mag wel.

als de waarheid eenmaal boven water komt, kunnen ze altijd nog zeggen "we hebben het niet geweten" (waar heb ik die quote eerder gehoord?)
    sorry, maar ik vind dit een opmerking van de laagste plank. Die goze post bijna nooit wat en gaat met zulke opmerkingen een beetje de boel lopen zieken. Als dit de toon gaat worden kap ik ermee. Heozo discussie. hoe meer we aantonen met formules of dergelijke des te harder gaat men op de man spelen. Als men dit wil best, maar ga dan niet wuasi interressant een topic openen om ''feiten'' boven water te krijgen
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
      zaterdag 25 maart 2006 @ 15:47:18 #45
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36355884
    damn, verkeerd scherm open
    pi_36356112
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef Bregalad het volgende:
    Nou nou nou zeg, Johan_de_With. CoolGuy, Klez, One_of_the_few, natte-flamoes, ik heb geen zin om elk stukje die jullie hier schrijven te moeten beantwoorden aangezien jullie goed weten hoe de situatie werkelijk is. Jullie spelen een voortdurend spelletje, om iets ZEERernstigs, en dat moeten jullie onderhand wel weten, jullie zijn daar slim genoeg voor.
    Ja juf.
    quote:
    Nadat ik eventjes in de post mijn mening gaf waren de meeste reacties van jullie aan mij gewoon belachelijk en dat weten jullie, alsof een mens niet gewoon fok!forum mag lezen en af en toe reageren om zijn mening te geven.
    Wij liegen, bedriegen en zouden jou ook nog het liefst verbieden je mening te geven. Is dit een KLASSIEK voorbeeld van ABSOLUTE vertekening of niet?
    quote:
    Het is niet aan jullie te bepalen of ik 1 keer per maand of 50 keer per dag reageer.
    Niemand heeft het daarover gehad, het ging over je vlammenwerpersproza.
    quote:
    Jullie vallen over dingen die niet relevant zijn, jullie proberen desnoods mij maar belachelijk te maken.
    Hier hoor ik iemand heel hard schreeuwen dat aanmerkingen op de politionele toon die hij tegen anderen aanslaat, niet ter zake doen. Ik maak je helemaal niet belachelijk.
    quote:
    Dat is het enige wat jullie als tegen antwoord kunnen geven. En dat gaf ik in mijn eerste post ook allemaal aan, dat jullie alleen maar zo reageren, en je ziet het nu.
    Ja juf.
    quote:
    Jullie doen er gewoon ECHT alles aan om krampachtig jullie gelijk te houden wat betreft 11 September Jullie zouden überhaupt nooit toegeven dat de officiële versie niet klopt, dat we gigantisch in de maling worden genomen.
    ''Uberhaupt niet toegeven'''.....er zijn dus bewijzen die tien maal sterker zijn dan wat op het moment als bewijs geldt? Want dan wil ik het best toegeven, hoor.
    quote:
    Goed, daarom lees ik meestal gewoon mee in plaats van te reageren, omdat ik weet dat het hopeloos is, en met mij vele andere. Maar het neemt niet weg dat wanneer ik in een topic ABCXYZ, Resonancer en andere wil complimenteren ik dat gewoon mag doen.
    Al die mensen die niet reageren corresponderen met elkaar hoe hopeloos het wel niet is?

Verder complimenteer je maar wie je aanstaat, ik wens alleen niet een absurd proces-verbaal te krijgen in de geest van: ''je begrijpt best hoe het zit, je bent een leugenaar! En anders ben je echt dom!''
      zaterdag 25 maart 2006 @ 15:57:52 #47
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36356145
    ja sorry had het al naar dit topic verplaatst:
    9/11 Van (pseudo-) scepticus tot believer??? #3
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 18:28:18 #48
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36360110
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja juf.
    [..]

Wij liegen, bedriegen en zouden jou ook nog het liefst verbieden je mening te geven. Is dit een KLASSIEK voorbeeld van ABSOLUTE vertekening of niet?
    [..]

Niemand heeft het daarover gehad, het ging over je vlammenwerpersproza.
    [..]

Hier hoor ik iemand heel hard schreeuwen dat aanmerkingen op de politionele toon die hij tegen anderen aanslaat, niet ter zake doen. Ik maak je helemaal niet belachelijk.
    [..]

Ja juf.
    [..]

''Uberhaupt niet toegeven'''.....er zijn dus bewijzen die tien maal sterker zijn dan wat op het moment als bewijs geldt? Want dan wil ik het best toegeven, hoor.
    [..]

Al die mensen die niet reageren corresponderen met elkaar hoe hopeloos het wel niet is?

Verder complimenteer je maar wie je aanstaat, ik wens alleen niet een absurd proces-verbaal te krijgen in de geest van: ''je begrijpt best hoe het zit, je bent een leugenaar! En anders ben je echt dom!''
    Oh mijn god Hij zegt ook gewoon letterlijk dat ik (hij noemt me bij naam) nooit zou toegeven dat het officiele verhaal niet klopt Dat heb ik al LANG en BREED aangegeven in heel veel verschillende topics hier in TRU, dus misschien moet jij eens wat beter onderzoek doen....
      zaterdag 25 maart 2006 @ 18:29:35 #49
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36360147
    wat een gezijk in FB tegenwoordig zeg.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_36363816
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
    wat een gezijk in FB tegenwoordig zeg.
    GezEIk is met EI
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')