abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36292027

Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

....betreffende het subforum Truth en of haar modererende dames, dan kun je dat hier kwijt.
    De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Lilith-Wicca@fok.nl
    Mirage@fok.nl

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je post binnen truth. Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel.

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 23 maart 2006 @ 15:11:50 #2
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_36298024
    Was er niet ooit een Tarot Voor Professionals topic?
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_36299877
    Chicks - verwante posts graag in Ouwehoer
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:15:27 #4
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36302213
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
    Chicks - verwante posts graag in Ouwehoer
    ◢◤
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:48:07 #5
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_36303220
    mass delete in bizarre theorien aangevraagd! Teveel onzin om nog serieus te reageren.
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_36303811
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef displission het volgende:
    mass delete in bizarre theorien aangevraagd! Teveel onzin om nog serieus te reageren.
    done
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      donderdag 23 maart 2006 @ 18:31:50 #7
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_36304457
    thx
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      vrijdag 24 maart 2006 @ 09:52:53 #8
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36320171
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef livEliveD het volgende:
    Was er niet ooit een Tarot Voor Professionals topic?
    wat ben jij toch goed in originele tvp'tjes
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:04:54 #9
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_36325667
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef Mirage het volgende:
    Klaag TS aan, open een site waarin je je sympathie voor GT of je ongenoegens omtrent het vermeend zwartmaken van mensen uit... hier is je mening luid en duidelijk over gekomen.
    Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.
    Is dat de TRU spirit ja?
    Geen ruimte voor discussie, aanklagen die handel!

En gelukkig dat mijn mening bij jou luid en duidelijk is overgekomen, bij sommige anderen hier helaas nog niet. Mag ik daar nog wel op reageren of treedt dan meteen dat subtiele dreigement in werking?
    Dat komt op mij een beetje over alsof je alleen meelopers en believers wilt horen.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_36326451
    tvp
    pi_36329854
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede oplossing. Als je het oneens bent met een TS moet je hem maar aanklagen.
    Is dat de TRU spirit ja?
    Geen ruimte voor discussie, aanklagen die handel!

En gelukkig dat mijn mening bij jou luid en duidelijk is overgekomen, bij sommige anderen hier helaas nog niet. Mag ik daar nog wel op reageren of treedt dan meteen dat subtiele dreigement in werking?
    Dat komt op mij een beetje over alsof je alleen meelopers en believers wilt horen.
    Nee, zo bedoel ik het helemaal niet, maar het wordt op deze manier een vervelende discussie die niet binnen truth hoort.
    Je boodschap is zeker overgekomen.

Zolang er niets zinnigs te melden is of iets leuks of interessants of iets dergelijks te bediscussieren is, heb ik liever dat het topic even wat rustiger is of stil staat dan dat we de discussie zoals die begon in gaan.

Veel liever ga ik dieper in op de truthgerelateerde zaken.
    Maar zoals ik al zei.. ikzelf ben er nog niet helemaal aantoe gekomen om die draai te maken.

Ik zie dus liever dat het topic even wat rustiger of dat we bovengenoemde zaken bespreken, dan dat de discussie ontstaat waar het heen lijkt/leek te gaan.

Dit is immers truth.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 18:27:21 #12
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36335563
    Met welk topic is http://forum.fok.nl/topic/834624/ mee samengevoegd?
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:32:14 #13
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_36335677
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

done
    Hoi, jij bent vast nieuw hier!

Welkom
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_36335794
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef NorthernStar het volgende:
    Met welk topic is http://forum.fok.nl/topic/834624/ mee samengevoegd?
    Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.
    Dit op verzoek van enkele users en in overleg met de NWS moderators.

snel even opgezocht:
  • 9/11 Masters of Deception.
  • http://forum.fok.nl/topic/834624

bovenste is parent gemaakt omdat deze langer bestond ( gebeurd automatisch)
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 18:45:06 #15
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36336039
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het topic is terug naar NWS waar TS het neer had gezet (maar waar hij vandaan geschopt werd) en dan gemergd met een bestaand topic.
    Dit op verzoek van enkele users en in overleg met de NWS moderators.

snel even opgezocht:
  • 9/11 Masters of Deception.
  • http://forum.fok.nl/topic/834624

bovenste is parent gemaakt omdat deze langer bestond ( gebeurd automatisch)
  • Ok bedankt!

Ik zat me rot te zoeken.
    pi_36350570
    ABCXYZ,

Ik begrijp dat het frustrend kan zijn als mensen de dingen die je zegt niet aannemen of als het lijkt dat ze je bronnen niet accepteren of de dingen gewoon niet zien hoe jij ze ziet ongeacht hoe vaak je het uitlegt.

Maar !
    Je bent hier op een forum, een forum met regels, een forum dat een prettige sfeer probeert te creëren/behouden. Bijdragen zoals hieronder werken hier níet aan mee.
    quote:
    Angstvallig stil op die nog meer bizarre theorieën? Jongen, ik heb niet net als jij 7 dagen in de week 24 uur per dag niks beters te doen dan achter de PC te zitten, ik heb ook nog een leven buiten de deur. Ik ben klaar met jou en mijn maag is het daar volledig mee eens. Maar wees maar niet bang, ik ga rustig door met het plaatsen van feiten en jouw soort mag flink gaan met polls zoals deze die hard bewijzen dat je in een minderheid bent, ik lach je vierkant uit. Het zal mij benieuwen of jij nog lekker kan slapen de komende dagen. Praat niet meer tegen mij, je bent me tijd niet meer waard, je staat bij mij nu op negeer mode.
    quote:
    Je bent blijkbaar pissed off dat slechts 19 % je visie deelt. Met je domme achterlijke kutopmerkingen en op de man gespeel. Misselijk mannetje dat je bent. Je bent een discussie niet eens meer waard. Ga eerst maar 's volwassen worden en zelf je hersencapaciteit ontwikkelen. Toedeledokie.
    Ik heb meer dan eens gezien dat je op redelijk agressieve wijze je gesprekspartner tegemoet komt.
    Ik heb ook gezien dat je anders kan.

Voorkom in het vervolg dat je op deze manier reageert, anders zal ik je toch echt moeten laten bannen. En als je een ban te pakken hebt kan je de informatie helemaal niet meer delen.
    Dat zou jammer zijn.

Ik merk dat andere users inde topics heel erg hun best doen om de discussie(s) prettig te laten verlopen. Dat is anders geweest !
    Nu is er heel duidelijk een verandering zichbaar, ik heb de indruk dat ik echte goodwill zie enmet name bij natte-flamoes.
    Klez komt af en toe misschien nog wat onhandig uit de hoek zoals de post waar jij met bovenstaand op reageerde... de slaapsmiley was misschien net een speldenprik te veel, maar ook hij schenkt duidelijk meer aandacht aan hoe hij zijn posts formuleert.

Ik kan het heel lief en mooi vormgeven, maar waar het heel koud en direct op neer komt is het volgende:
    ABCXYZ, het is meewerken of wegwezen......

Succes, want ik heb gezien dat ook jij het kan
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_36350623
    Komt goed, ik negeer waar mijn maag me voor waarschuwd.
    pi_36350658
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:

Dank je wel !
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 25 maart 2006 @ 12:18:33 #19
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_36351011
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef ABCXYZ het volgende:
    Daar heb je pilletjes voor, een gevoelige maag...
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
      zaterdag 25 maart 2006 @ 12:34:18 #20
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_36351351
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dank je wel !
    * Mod wordt geband voor het stimuleren van beledigingen.
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 13:54:46 #21
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_36353040
    Ik weet niet of de posts van Bregalad erg nuttig zijn voor het topic op zich, want hij richt zich volledig tegen de sceptici, op een vervelende manier.
    Breitling - Instruments for Professionals
      zaterdag 25 maart 2006 @ 14:06:30 #22
    40645 Bregalad
    Hm, Hoem.....
    pi_36353275
    Ik vind het wel nuttig, het is tijd dat men wakker word. Ik beledig niemand, ik geef alleen mijn mening over wat ik denk/hoop dat sommige lezers zullen vinden van alle informatie die er word gegeven wat betreft 11 september 2001. Ik geeft daar aan dat men zich niet van de wijs moet laten brengen. dat is alles.
    pi_36353341
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
    Je zou bijna gaan denken dat Bregalad een kloon is...
    Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:11:03 #24
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353383
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Bregalad het volgende:
    Ik vind het wel nuttig, het is tijd dat men wakker word. Ik beledig niemand, ik geef alleen mijn mening over wat ik denk/hoop dat sommige lezers zullen vinden van alle informatie die er word gegeven wat betreft 11 september 2001. Ik geeft daar aan dat men zich niet van de wijs moet laten brengen. dat is alles.
    Als je naar de post van Johan de With kijkt als reactie op jouw post dan zie je dat jouw posts wel degelijk beledigend zijn.
      Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 14:12:58 #25
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36353435
    quote:
    Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Valse beschuldigingen ... daar hou ik niet zo van.
    Als jij nou even de aandacht bij je eigen posts en manier van posten houdt? Daar heb je je handen al meer dan genoeg aan vol.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')