ABCXYZ,
Ik begrijp dat het frustrend kan zijn als mensen de dingen die je zegt niet aannemen of als het lijkt dat ze je bronnen niet accepteren of de dingen gewoon niet zien hoe jij ze ziet ongeacht hoe vaak je het uitlegt.
Maar !
Je bent hier op een forum, een forum met regels, een forum dat een prettige sfeer probeert te creëren/behouden. Bijdragen zoals hieronder werken hier níet aan mee.
quote:
Angstvallig stil op die nog meer bizarre theorieën? Jongen, ik heb niet net als jij 7 dagen in de week 24 uur per dag niks beters te doen dan achter de PC te zitten, ik heb ook nog een leven buiten de deur. Ik ben klaar met jou en mijn maag is het daar volledig mee eens. Maar wees maar niet bang, ik ga rustig door met het plaatsen van feiten en jouw soort mag flink gaan met polls zoals deze die hard bewijzen dat je in een minderheid bent, ik lach je vierkant uit. Het zal mij benieuwen of jij nog lekker kan slapen de komende dagen. Praat niet meer tegen mij, je bent me tijd niet meer waard, je staat bij mij nu op negeer mode.
quote:
Je bent blijkbaar pissed off dat slechts 19 % je visie deelt. Met je domme achterlijke kutopmerkingen en op de man gespeel. Misselijk mannetje dat je bent. Je bent een discussie niet eens meer waard. Ga eerst maar 's volwassen worden en zelf je hersencapaciteit ontwikkelen. Toedeledokie.
Ik heb meer dan eens gezien dat je op redelijk agressieve wijze je gesprekspartner tegemoet komt.
Ik heb ook gezien dat je anders kan.
Voorkom in het vervolg dat je op deze manier reageert, anders zal ik je toch echt moeten laten bannen. En als je een ban te pakken hebt kan je de informatie helemaal niet meer delen.
Dat zou jammer zijn.
Ik merk dat andere users inde topics heel erg hun best doen om de discussie(s) prettig te laten verlopen. Dat is anders geweest !
Nu is er heel duidelijk een verandering zichbaar, ik heb de indruk dat ik echte goodwill zie enmet name bij natte-flamoes.
Klez komt af en toe misschien nog wat onhandig uit de hoek zoals de post waar jij met bovenstaand op reageerde... de slaapsmiley was misschien net een speldenprik te veel, maar ook hij schenkt duidelijk meer aandacht aan hoe hij zijn posts formuleert.
Ik kan het heel lief en mooi vormgeven, maar waar het heel koud en direct op neer komt is het volgende:
ABCXYZ, het is meewerken of wegwezen......
Succes, want ik heb gezien dat ook jij het kan
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill