het lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen..... Hoe kan je nog "doorgaan" na dit?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
phluph en jeroen. wat zullen die kapot zijn van verdriet.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Er staat nu een bericht op zijn site.
.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Er staat nu een bericht op zijn site.
Merisse, ik denk ook constant aan jou!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:42 schreef Merisse het volgende:
Ik zit op mijn werk nu maar van werken komt niet veel. Zeker niet na het bericht vanuit de hemel op Danyels siteIk stond vanochtend op met een gigantische hoofdpijn. Ik vind het allemaal zoo intens verdrietig en kan het ook nog niet bevatten.
Merisse ... een dikke knuffel voor jou!! Wat zal het voor jou zwaar zijn, ... je digipetekindje , waar je zo bij (en mee) betrokken was en bent.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:42 schreef Merisse het volgende:
Ik zit op mijn werk nu maar van werken komt niet veel. Zeker niet na het bericht vanuit de hemel op Danyels siteIk stond vanochtend op met een gigantische hoofdpijn. Ik vind het allemaal zoo intens verdrietig en kan het ook nog niet bevatten.
Ik moest net ook al even naar het toilet vluchtenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
pff ik moet dat soort berichtjes ook gewoon niet op het werk lezen..
* ladylike veegt traan weg
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Soms kan Fok! ook heel mooi zijn ...
ps. ik vind en ook die vleugels van Moussy zo mooi!!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom totaal niet aan werken toe vandaag...
Ik ook niet echt nee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom totaal niet aan werken toe vandaag...
Wat mooi gezegd van René....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
dat "maar internet" kan je heel veel kracht geven, ik hoop dat het voor fluf en meneer fluf ook zo zal zijn.
Ik las net het berichtje op de site van danyel en moest er meteen van huilen. René schrok zich kapot, tot ik vertelde dat wat er was, het arme kind had een hele mooie reactie, oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Maar mous, het is toch logisch dat jouw/jullie gevoelens boven komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
dat "maar internet" kan je heel veel kracht geven, ik hoop dat het voor fluf en meneer fluf ook zo zal zijn.
Ik las net het berichtje op de site van danyel en moest er meteen van huilen. René schrok zich kapot, tot ik vertelde dat wat er was, het arme kind had een hele mooie reactie, oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Het enige wat ik soms mis is dat je niet even naar iemand toe kan rennen, om een arm om iemand heen te kunnen slaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:22 schreef Jelief het volgende:
Dutch, ik heb dat ook reglmatig hoor. We leven hier zo met elkaar mee dat het soms precies zo voelt als irl. Logisch ook wel, dat het contact voornamelijk over inet gaat betekent niet dat de emoties niet echt zijn.
Ja die neiging heb ik soms ook, dat als het niet lekker gaat ff een koppie thee doen of een extra wasje draaien voor een zieke mama ofzo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Het enige wat ik soms mis is dat je niet even naar iemand toe kan rennen, om een arm om iemand heen te kunnen slaan.
Mamaatje, ik kreeg een telefoontje van een familielid van Esther. Er waren toen al condoleanceberichten in het gastenboek van Danyel geplaatst dus het was een kwestie van tijd voordat het op Fok bekend zou worden. Ik wist niet of Esther wilde dat ik het bekend zou maken maar ik heb het na overleg toch maar besloten te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Ma-Maatje het volgende:
Merisse, mag ik vragen hoe jij het vreselijke bericht te horen hebt gekregen?
Ik vind dat heel mooi gezegd van René, moussy!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Mooi, daar ga ik dus aan meedoenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
Dutchie, er zal vast wel wat gedaan worden. Op het kaartje staat dat ze ipv bloemstukken, liever één bloem voor Danyel hebben en een donatie voor de kinderen van Kempenhaeghe. Dus dat lijkt me verstandig. Een heel goed doel ook, ik neem aan dat één van de mods wat regelt dit keer.
We zullen vanavond gaan overleggen hierover.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
Dutchie, er zal vast wel wat gedaan worden. Op het kaartje staat dat ze ipv bloemstukken, liever één bloem voor Danyel hebben en een donatie voor de kinderen van Kempenhaeghe. Dus dat lijkt me verstandig. Een heel goed doel ook, ik neem aan dat één van de mods wat regelt dit keer.
daar gaat hun wens toch ook naar uit..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vind idd dat als we wat doen, we het beste geld kunnen doneren aan Kempenhaege, zodat kindjes "zoals Danyel" het daar nog beter kunnen krijgen ... mede omdat hij daar zelf ook zat, lijkt me dat een geschikte instelling
Ik sluit me 100% bij Luchtbel aan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
dat denk ik dus ook. Volgens mij hebben LB en Merisse vrij duidelijk aangegeven wat Phluphy wil, waarom dan (hoe goed bedoeld ook) er zo'n 'show' van maken. Daar gaat het nu toch niet om?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat we als Fok! geen uitzonderingspositie hoeven in te nemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik doe ook zeker weten mee.
done thanxquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, als je nog wil mag je de mijne lenen hoor. Ik heb deze gekozen omdat hij hier op Fok! vaker gebruikt is voor verdrietige aangelegenheden.
Ja, waar is jessie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders; heeft iemand de afgelopen dagen iets van Jessie gehoord? Ik maak me een beetje zorgen over haar.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef Merisse het volgende:
Wat betreft een donatie namens Fok, vind ik persoonlijk wel mooi want we vormen tenslotte één community.
Neuh, maar ik kan me goed voorstellen dat als je die achtergrond niet hebt en je er niet prettig bij voelt (wat ik me ook kan voorstellen hoor) dit soort dingen belachelijk vindt. En als je het gewoon leest ziet het er natuurlijk ook wel een beetje krom uit, maar voor Esther en Jeroen zal het wel duidelijk zijn, en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef Githa het volgende:
Maar ook als je geen christelijke achergrond hebt hoef je toch nog niet zo hard te oordelen. Bright poste die zin met alle goede bedoelingen, om zoveel mogelijk troost te bieden en dat doet hij natuurlijk op een manier waarop hij zelf getroost zou willen worden.
Ik denk dat zelfs iemand met verdriet de oprechtheid en medeleven uit die zin kan halen. Ik vind het triets dat hier altijd en eeuwig wel iemand een ander de grond in moet trappen. Ja, zo komt het op mij over. En jammer genoeg gebeurd dat alijd tegen de mensen waarvan ik denk dat ze het oprechtst zijn.
Ik probeer me in discussies als deze vaak afzijdigte houden , maar dat houd een keer en helemaal als men commentaar denkt te moeten maken over woorden van troost!
echt, ik vind dát te erg voor woorden!
Ik denk alleen dat de niet-gelovigen niet zozeer gekwetst zullen zijn door de uitspraak van Bright. Je kunt het belachelijk vinden, onbegrijpelijk, stom, wat dan ook. Maar word je erdoor gekwetst? Andersom is dat wel eerder zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik snap best dat Bright het anders bedoelt omdat hij een heel andere belevingswereld heeft als niet gelovigen zoals ik. Ik denk echter wel dat hij er beter over had kunnen nadenken, omdat er mensen zijn die meelezen. Net als dat ik ik dat topic niet ga zeggen: er is niks na de dood. Dat is miíjn opvatting, maar ik weet dat ik andere mensen, met een andere belevingswereld, er mee kan kwetsen. Omdat ik daarmee het bestaan van hun God ontken. En dat is onnodig grievend.
sugar, ik vind juist wel dat het beide kanten op hetzelfde is. het gaat om het 'opleggen' van jouw wereldbeeld aan een anderen, en nog wel over zo'n belangrijk onderwerp als diens eigen kind. maar aangezien esther en jeroen -dacht ik- ook gelovig zijn was het misschien een weloverwogen woordkeuze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:28 schreef Sugar het volgende:
Ik denk alleen dat de niet-gelovigen niet zozeer gekwetst zullen zijn door de uitspraak van Bright. Je kunt het belachelijk vinden, onbegrijpelijk, stom, wat dan ook. Maar word je erdoor gekwetst? Andersom is dat wel eerder zo.
Ja, ik bedoel ook dat Esther en Jeroen het waarschijnlijk wel in het juiste licht kunnen plaatsen voor henzelf. Ze zijn in ieder geval gelovig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:39 schreef bixister het volgende:
sugar, ik vind juist wel dat het beide kanten op hetzelfde is. het gaat om het 'opleggen' van jouw wereldbeeld aan een anderen, en nog wel over zo'n belangrijk onderwerp als diens eigen kind. maar aangezien esther en jeroen -dacht ik- ook gelovig zijn was het misschien een weloverwogen woordkeuze.
No Nickquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef No Nick het volgende:
[quote van edit]
dat bedoelde ik dus ook Moussyquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Yoni het volgende:
Dutch, ik denk dat lady-wrb bedoelt dat we, in plaats van 'gewoon' een donatie, kunnen regelen dat 'ons' geld voor iets speciaals gebruikt wordt op de Kempenhaege. Dus dat er dan bv. een speeltoestel komt, wat helemaal door Fok-mensen gedoneerd is.
Zoiets heb ik ook, ik prik er maar door heen, ieder woordje van troost lijkt me wel prettig, tot het opgedrongen wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef coolbabe het volgende:
Ik vond de tekst van Bright helemaal niet beledigend, maar dat kan ook zijn dat ik aan zulke teksten gewend ben door mij bijzonder Christelijke familie
ja, de toegangsprijs is nogal veranderdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Rewimo het volgende:
En even iets heel anders: wij gaan zondag naar MadurodamZou het erg veranderd zijn in 30 jaar?
Ik heb kaartjes bij de ANWB gekocht, dat scheelt sowieso 20%. Dat van die dubbeltjes kan ik me niet meer herinneren, in wat voor dingen moesten die dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
ja, de toegangsprijs is nogal veranderd
en je kan geen dubbeltjes meer in attracties gooien, dat is ook duurder geworden![]()
De suikerklontjes fabriekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes bij de ANWB gekocht, dat scheelt sowieso 20%. Dat van die dubbeltjes kan ik me niet meer herinneren, in wat voor dingen moesten die dan?
Het bad gewoon wit, maar de vloertegels zijn heel groot en bruin maar dan met zo'n olie laagachtig iets en een beetje natuursteen achtig snapje hem nog en de wandtegels zijn creme en heel groot, geloof iets van 60X20 en die gaan dan op hun zij tegen de muur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef Lishe het volgende:
Githa, stoer! Welke kleur enzo? En dat bad, dat klinkt als vakantie, heerlijk!!
Ik ga zo maar weer eens werken.
ik heb iets over achten nog gebeld, ze was opgelucht, maar doodop, ze vroeg of ik later wilde terug bellen, maar ik bel niet meer vanavond in de wetenschap dat ze nu ligt te pitten, dan kan ze lekker rusten. Ik bel morgen wel terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Kruimel het volgende:
Jessie is verlost van haar galstenen.
Alles is goed gegaam, ze is alleen nog super duf.
Ze heeft de dokter een keer of tien gezegd dat hij haar goed plat moest spuiten, en daar heeft hij blijkbaar heel goed naar geluisterd.
Ze is erg opgelucht en slaapt als een roosje nu
allemaal de groetjes van haar, en bedankt voor het duimen.
en hier schijnt de hele dag een flauw lentezonnetje en dat maakt het toch wel bijzonder..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef mallemeid het volgende:
Een hele rare dag is het, zo typisch ook dat het nu regent terwijl we toch een paar dagen goed weer hebben gehad...maarja dat zegt niks, ik vind het gewoon opvallend.
Kijk, meteen resultaat van je besparingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef Lishe het volgende:
Jessie, je bent er weer! Dappere dodo!!!![]()
Score tot nu toe (het is al kwart voor 4!!!!!) 0 sigaretten, 1 geweldig nieuw jurk-shirt-dingHihaaaa!
Goed hoor! Ik denk dat ik ook maar ga stoppen. Ben de afgelopen tijd zoveel ziek geweest (alleen deze maand al 2 x keelonsteking...nu dus ook) en ik heb zo het gevoel dat het roken daarop van invloed is. Ik wil gewoon algeheel wat gezonder gaan leven, dus ik ga het ook proberen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef Lishe het volgende:
Jessie, je bent er weer! Dappere dodo!!!![]()
Score tot nu toe (het is al kwart voor 4!!!!!) 0 sigaretten, 1 geweldig nieuw jurk-shirt-dingHihaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |