Mooi, daar ga ik dus aan meedoenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
Dutchie, er zal vast wel wat gedaan worden. Op het kaartje staat dat ze ipv bloemstukken, liever één bloem voor Danyel hebben en een donatie voor de kinderen van Kempenhaeghe. Dus dat lijkt me verstandig. Een heel goed doel ook, ik neem aan dat één van de mods wat regelt dit keer.
We zullen vanavond gaan overleggen hierover.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
Dutchie, er zal vast wel wat gedaan worden. Op het kaartje staat dat ze ipv bloemstukken, liever één bloem voor Danyel hebben en een donatie voor de kinderen van Kempenhaeghe. Dus dat lijkt me verstandig. Een heel goed doel ook, ik neem aan dat één van de mods wat regelt dit keer.
daar gaat hun wens toch ook naar uit..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vind idd dat als we wat doen, we het beste geld kunnen doneren aan Kempenhaege, zodat kindjes "zoals Danyel" het daar nog beter kunnen krijgen ... mede omdat hij daar zelf ook zat, lijkt me dat een geschikte instelling
Ik sluit me 100% bij Luchtbel aan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
dat denk ik dus ook. Volgens mij hebben LB en Merisse vrij duidelijk aangegeven wat Phluphy wil, waarom dan (hoe goed bedoeld ook) er zo'n 'show' van maken. Daar gaat het nu toch niet om?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat we als Fok! geen uitzonderingspositie hoeven in te nemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik doe ook zeker weten mee.
done thanxquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, als je nog wil mag je de mijne lenen hoor. Ik heb deze gekozen omdat hij hier op Fok! vaker gebruikt is voor verdrietige aangelegenheden.
Ja, waar is jessie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders; heeft iemand de afgelopen dagen iets van Jessie gehoord? Ik maak me een beetje zorgen over haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |