ja, de toegangsprijs is nogal veranderdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Rewimo het volgende:
En even iets heel anders: wij gaan zondag naar MadurodamZou het erg veranderd zijn in 30 jaar?
Ik heb kaartjes bij de ANWB gekocht, dat scheelt sowieso 20%. Dat van die dubbeltjes kan ik me niet meer herinneren, in wat voor dingen moesten die dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
ja, de toegangsprijs is nogal veranderd
en je kan geen dubbeltjes meer in attracties gooien, dat is ook duurder geworden![]()
De suikerklontjes fabriekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes bij de ANWB gekocht, dat scheelt sowieso 20%. Dat van die dubbeltjes kan ik me niet meer herinneren, in wat voor dingen moesten die dan?
Het bad gewoon wit, maar de vloertegels zijn heel groot en bruin maar dan met zo'n olie laagachtig iets en een beetje natuursteen achtig snapje hem nog en de wandtegels zijn creme en heel groot, geloof iets van 60X20 en die gaan dan op hun zij tegen de muur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef Lishe het volgende:
Githa, stoer! Welke kleur enzo? En dat bad, dat klinkt als vakantie, heerlijk!!
Ik ga zo maar weer eens werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |