het lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen..... Hoe kan je nog "doorgaan" na dit?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
phluph en jeroen. wat zullen die kapot zijn van verdriet.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Er staat nu een bericht op zijn site.
.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Er staat nu een bericht op zijn site.
Merisse, ik denk ook constant aan jou!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:42 schreef Merisse het volgende:
Ik zit op mijn werk nu maar van werken komt niet veel. Zeker niet na het bericht vanuit de hemel op Danyels siteIk stond vanochtend op met een gigantische hoofdpijn. Ik vind het allemaal zoo intens verdrietig en kan het ook nog niet bevatten.
Merisse ... een dikke knuffel voor jou!! Wat zal het voor jou zwaar zijn, ... je digipetekindje , waar je zo bij (en mee) betrokken was en bent.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:42 schreef Merisse het volgende:
Ik zit op mijn werk nu maar van werken komt niet veel. Zeker niet na het bericht vanuit de hemel op Danyels siteIk stond vanochtend op met een gigantische hoofdpijn. Ik vind het allemaal zoo intens verdrietig en kan het ook nog niet bevatten.
Ik moest net ook al even naar het toilet vluchtenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
pff ik moet dat soort berichtjes ook gewoon niet op het werk lezen..
* ladylike veegt traan weg
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Soms kan Fok! ook heel mooi zijn ...
ps. ik vind en ook die vleugels van Moussy zo mooi!!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom totaal niet aan werken toe vandaag...
Ik ook niet echt nee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom totaal niet aan werken toe vandaag...
Wat mooi gezegd van René....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
dat "maar internet" kan je heel veel kracht geven, ik hoop dat het voor fluf en meneer fluf ook zo zal zijn.
Ik las net het berichtje op de site van danyel en moest er meteen van huilen. René schrok zich kapot, tot ik vertelde dat wat er was, het arme kind had een hele mooie reactie, oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Maar mous, het is toch logisch dat jouw/jullie gevoelens boven komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
dat "maar internet" kan je heel veel kracht geven, ik hoop dat het voor fluf en meneer fluf ook zo zal zijn.
Ik las net het berichtje op de site van danyel en moest er meteen van huilen. René schrok zich kapot, tot ik vertelde dat wat er was, het arme kind had een hele mooie reactie, oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Het enige wat ik soms mis is dat je niet even naar iemand toe kan rennen, om een arm om iemand heen te kunnen slaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:22 schreef Jelief het volgende:
Dutch, ik heb dat ook reglmatig hoor. We leven hier zo met elkaar mee dat het soms precies zo voelt als irl. Logisch ook wel, dat het contact voornamelijk over inet gaat betekent niet dat de emoties niet echt zijn.
Ja die neiging heb ik soms ook, dat als het niet lekker gaat ff een koppie thee doen of een extra wasje draaien voor een zieke mama ofzo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Het enige wat ik soms mis is dat je niet even naar iemand toe kan rennen, om een arm om iemand heen te kunnen slaan.
Mamaatje, ik kreeg een telefoontje van een familielid van Esther. Er waren toen al condoleanceberichten in het gastenboek van Danyel geplaatst dus het was een kwestie van tijd voordat het op Fok bekend zou worden. Ik wist niet of Esther wilde dat ik het bekend zou maken maar ik heb het na overleg toch maar besloten te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Ma-Maatje het volgende:
Merisse, mag ik vragen hoe jij het vreselijke bericht te horen hebt gekregen?
Ik vind dat heel mooi gezegd van René, moussy!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
oh zei ze dan heeft Mink een vriendje om mee te spelenen eigenlijk wil ik het daar helemaal niet over hebben, omdat het nu "tijd" voor danyel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |