We hebben ook de avatars nogquote:Votes rond 11.44
Pomme & Kelly 89% 25,637
Michael Ray 11% 3,168
28,805 votes total
Vanochtend waren de 2 dames ook nog op de radio!quote:
Het kon je dochter wezen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:16 schreef yvonne het volgende:
Deel II, voor al die jaloerse vrouwen hier
Game on.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whahaha .Ik jaloers op die twee lelijke spastische mokkels?
Ik dacht het niet he.![]()
Hondquote:
Tot ze winnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 04:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee,verwijder m maar gewoon.![]()
Ik zie overal die kutkop van dat ene grietje.Hoe lang gaat dat nog duren?
Arme Ratelslangetjequote:
Watnouquote:
Laat maarquote:
Bah, de graftombe.quote:
Hoi BGquote:Op donderdag 23 maart 2006 04:22 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi yvonne
<3 , ik ben *cool* en *lau* enzo in onz forum he?quote:
Zeer puik!quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
<3 , ik ben *cool* en *lau* enzo in onz forum he?
mijn topics zijn iig puik.
Drink meer bier mensch.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:24 schreef Noir666 het volgende:
Ah, mooi
<--------------------
deze usericon is vrijgekomen![]()
quote:
Hoe komen jullie aan al die clips? Ik ken maar 1 cover van hun, en, hoe maken jullie de avatars zo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:18 schreef mstx het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik las op de site van google idol dat er binnenkort ook prijzen zullen komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:14 schreef timmeeeh het volgende:
wat krijgen ze eigenlijk als ze winnen? behalve dan de eeuwige roem..
http://video.google.com/videosearch?q=pomme+kellyquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan al die clips? Ik ken maar 1 cover van hun, en, hoe maken jullie de avatars zo?
En hoe maken ze al die plaatjes? Zijn vast wel programma's voor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
http://video.google.com/videosearch?q=pomme+kelly
wat ben je soms onwetend voor een terroristquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:56 schreef Yildiz het volgende:
Hoe komen jullie aan al die clips? Ik ken maar 1 cover van hun, en, hoe maken jullie de avatars zo?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:01 schreef Yildiz het volgende:
En hoe maken ze al die plaatjes? Zijn vast wel programma's voor.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:41 schreef m-kay het volgende:
Screen Movie Studio
Ulead GIF Animator 5.0
Hoe het werkt mag je zelf uitvinden..
Fiks jij liever de OP maar voor mequote:Op donderdag 23 maart 2006 08:44 schreef Renesite het volgende:
Yvonne, doe jij eens zo maf met je tong![]()
Had je weer zo zitten zuipen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fiks jij liever de OP maar voor me
Het was laat/vroeg vannacht
ok.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fiks jij liever de OP maar voor me
Het was laat/vroeg vannacht
Mooie tekeningen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:05 schreef jowblow het volgende:
http://mangaddicted.deviantart.com/
voor de kelly fans
quote:
Volgens mij is die Kelly wat spontaner en vlotter dan die Pomme en valt ze zo meer op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:07 schreef p-etr-a het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen iemand kennen die op Kelly lijkt... Ik dus ook al, maar hoe kan dat toch? Want ze heeft juist zo'n apart gezicht.
Ik vind Pomme leuker.
Laat dat "volgens mij" maar weg, MrBean.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij is die Kelly wat spontaner en vlotter dan die Pomme en valt ze zo meer op.
OK.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
Laat dat "volgens mij" maar weg, MrBean.
Heb ik jou toestemming gegeven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef Magno het volgende:
[..]
Zegt degene die de rage zowat begonnen is op fok
Hoeveel gaan ze dan kosten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik las op de site van google idol dat er binnenkort ook prijzen zullen komen
"hoi ik ben tonks en doe een kind van 12 na"quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
Oja iedereen die mijn icoontje heeft gebruikt. fuck you. ik heb hem veranderd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef Herald het volgende:
[..]
"hoi ik ben tonks en doe een kind van 12 na"
Die ogen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef SiemeN het volgende:
Toch, als je de foto's bekijkt op die Apeldoorn profielen van die kids, vind ik er bar weinig aan..
[afbeelding]
Die zijn dan nog wel leuk ja, maar verder.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef Herald het volgende:
[..]
"hoi ik ben tonks en doe een kind van 12 na"
Zeg Tonks, de zon schijnt. De zon, je weet wel, die grote lichtgevende bol die warmte af geeft en in de grote, op het moment blauwe, lucht staat. Voel het eens. De zon geeft namelijk warmte af.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
Hallo opgeverquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg Tonks, de zon schijnt. De zon, je weet wel, die grote lichtgevende bol die warmte af geeft en in de grote, op het moment blauwe, lucht staat. Voel het eens. De zon geeft namelijk warmte af.
Ow ja, licht van de zon, dat is dus van dat schijnsel dat NIET uit je beeldscherm komt
En dan snuif je ook frisse lucht. Dat is dus van dat soort lucht dat niet van je eigen lichaam afkomt
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef tonks het volgende:
Joh. Je komt er achter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef SiemeN het volgende:
Toch, als je de foto's bekijkt op die Apeldoorn profielen van die kids, vind ik er bar weinig aan..
[afbeelding]
Ik begrijp dat wel. Dat is het vallen-op-de-lelijke-vriendin-van-het-lekkere-wijf-syndroom. Onzekere mensen vallen dan op het minder mooie meisje wat achter het meisje aanloopt wat de meeste aandacht krijgt. Ze vinden haar zielig en hebben medelijden, of zien de kans schoon om zo dicht bij het mooie meisje te zijn omdat ze haar niet durven aan te spreken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die zijn dan nog wel leuk ja, maar verder.
Pomme is in ieder geval helemaal doorsnee, wat mensen daarin zien kan ik niet bevatten.
Is dit ongeveer goed?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:47 schreef HuHu het volgende:
Kan iemand van dit filmpje op 45 seconden even een user-icon maken. Dat is echt een tof stukje
http://video.google.com/videoplay?docid=-4666253967326609137&q=pomme+kelly
Ik ook. Ik voel een depressie aankomen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik vind ze errug leuk. Maar ik ben te oud.
Ben jij al over de 14?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik vind ze errug leuk. Maar ik ben te oud.
Je moet me eens zien met superstoere sik. Dan piep je wel anders.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je moet me eens zien met superstoere sik. Dan piep je wel anders.,
.
Daar staat ie niet hoor. Wacht maar tot je me weer eens in de uitzending hebt (moet ik wel 3 weken vantevoren stoppen met scheren, maar dat moet dan maar).quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar staat ie niet hoor. Wacht maar tot je me weer eens in de uitzending hebt (moet ik wel 3 weken vantevoren stoppen met scheren, maar dat moet dan maar).
Ik zit in Ierland, Nolius. Al een maand of twee. En ik ben begin juni pas weer terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Briljant! Kom je niet naar de meet op 7 april?
Ow ja, da's waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland, Nolius. Al een maand of twee. En ik ben begin juni pas weer terug.
Dat denk ik ook, maar daarom vind ik Pomme juist wat leuker. En qua uiterlijk vind ik Pomme sowieso mooier. Maar dat is nog wel de minste reden waarom de meeste mensen Kelly leuker vinden, gok ik zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij is die Kelly wat spontaner en vlotter dan die Pomme en valt ze zo meer op.
Juist! Scheld 'm verrooooooot!!!11!!11!!!! Dan krijg je vast je zin!!!!11!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Jajong het volgende:
Hehe, laat maar ik smeed een plannetje.
Nee veel beter plan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Juist! Scheld 'm verrooooooot!!!11!!11!!!! Dan krijg je vast je zin!!!!11!!
Maak zelf je bent toch niet dom ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Magno het volgende:
Dies inmiddels ook al wel een stuk of 8x in verschillende vormen langs geweest :\
Btw kan iemand hiero een avatar maken van het toxic en dan secondes 11, 12 en 13. Dus dat kelly naar voren komt en ff zingt en dan haar haar opzij schuift...
en dat ze met haar handen bewegingen maakt om te bellen. Tot aan dat. Dus dat hoeft niet meer
Jawel, want ik zou geen flauw idee hebben hoe dat moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak zelf je bent toch niet dom ofzo.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef outcast_within het volgende:
Iemand die voor mij mss nog een kelly avatar kan maken? (dat ze een traantje wegpinkt bij die clip van i'm not a girl mss?)
ik ook!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi, ik heb in hun gastenboek gepost![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Magno het volgende:
Btw kan iemand hiero een avatar maken van het toxic en dan secondes 11, 12 en 13. Dus dat kelly naar voren komt en ff zingt en dan haar haar opzij schuift...
en dat ze met haar handen bewegingen maakt om te bellen. Tot aan dat. Dus dat hoeft niet meer
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Myst.nl het volgende:
damn... ik wil ook zo'n avatar, Maarja stelen is niet tof hea. Dan maar netjes vragen
Iemand die voor mij ook zo'n lieve avatar wil maken
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef Crudus het volgende:
Zijn er nog avatars over van deze popjes?
Ik wil er ook één namelijk.![]()
Maakt niks uit! Leef je maar uit zou ik zeggen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[..]
Roep maar uit welk filmpje en welke momenten ongeveer. En wie natuurlijk. (of allebei)
Over 2 jaar ga ik haar (lees: ze) regelen. Staat genoteerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef NLCreative het volgende:
Voor degenen die 't niet konden vinden, het profiel van Kelly:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2743
En fotoowtjes van beide dames:
http://picturetrail.com/kcv-2005
quote:
En deze trail. http://www.picturetrail.com/kcv-2005-keulenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Magno het volgende:
NLCreative:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2747
Ook nog ff profiel van pomme geven lijkt me
Nee, ik dacht ook meteen aan haar. Maar dat komt voornamelijk door die hippie hoedjes in die nummers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:58 schreef Nolius het volgende:
Ben ik de enige die die rechter op Melanie the miss vind lijken?
THANX!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Boes-Poes het volgende:
Voor myst.nl : [afbeelding]
Voor crudus: [afbeelding]
Je bestand is 100856 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
THANX!
Maaruh....bestand is te groot, zegt de usericon manager...![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
THANX!
Maaruh....bestand is te groot, zegt de usericon manager...![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat kloptmaar ik heb hem met veel moeite onder de 100kb gekregen. Dus mag je hem wel extern hosten. Even invullen bij webicon dus, deze link: http://i1.tinypic.com/s2t9xi.gif
Ik ben niet alleen verliefd op haar nu, maar ook op jou! Dank je welquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Boes-Poes het volgende:
Voor myst.nl : [afbeelding]
Voor crudus: [afbeelding]
quote:
quote:
Hij had de mijne gestolen, nu zal ie boeten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Daarom moet je ook altijd je eigen pics hosten..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Net Because I got high van hun gezien..
Volgens mij zijn ze dat ook wel bij elk nummer..
Je icon was bijna een mb groot.quote:
flikker dan je 56k modem de deur uit en koop een fatsoenlijke adsl lijn netzoals de rest van nederland zodat je ook niet hoeft te huilen over die paar kbquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je icon was bijna een mb groot.. Hou je dan gewoon aan de 100kb limiet!
Ik heb geen 56k lijn, het is snel genoeg. Het gaat erom dat meer dan 100kb niet mag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
flikker dan je 56k modem de deur uit en koop een fatsoenlijke adsl lijn netzoals de rest van nederland zodat je ook niet hoeft te huilen over die paar kb
Kelly.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef NLCreative het volgende:
Voor degenen die 't niet konden vinden, het profiel van Kelly:
http://www.apeldoorner.com/?p=profiel&pid=2743
Ik eerst!quote:Relatie : Geen relatie
Ze kent nog moeilijke woorden ookquote:Hipste woord: Arbeidsongeschiktheidscriterium
zou ze ook kijken na de sex?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
oef ... die blik als ze klaar is met drummen ...
quote:Ik hou niet van!:
...
- Van die vage oerkreten zoals NIET TUH BREKUUUUH WEETJUHH GWOON JONGUHHH HOUVANJUHHHHHHHHHH
...
Er staat op haar profiel dat ze maagd is. Of ze dat naast haar sterrenbeeld is weet ik niet.quote:
En die foto dan, met die gozer, niet te breken staat daar. Prachtig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef Hugster het volgende:
Ze lijkt ook niets van breezertaal te moeten weten![]()
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ze zijn gewoon geil dus. wanneer gaan we met zijn allee naar apeldoorn?
Voor mij dan weer welquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga erheen dan....
enne voor mij ist geen pedofilie![]()
Fok! Verkracht ploeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
* meldt zichquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
sla je slagquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga erheen dan....
enne voor mij ist geen pedofilie![]()
Whehee elke keer als ik die Femke zie lach ik me dood. Wat is die lelijk zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
http://www.apeldoorner.com/?p=fotos&aid=2743
Je klikte!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:42 schreef B_BOY het volgende:
flauwe grap.nl
maarre als ik met iemand mee kan rijden vanaf tilburg naar apeldoorn ga ik mee.
"Kelly heeft geen wannabe vrienden"quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
Freakin' HOT zeg ik jullie...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
Heb je adres? Dan zet ik hem vast in m'n TomTomquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:42 schreef B_BOY het volgende:
flauwe grap.nl
maarre als ik met iemand mee kan rijden vanaf tilburg naar apeldoorn ga ik mee.
Monster iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehee elke keer als ik die Femke zie lach ik me dood. Wat is die lelijk zeg..
neej want ik heb onderin een balkje wwaar ik standaard in kijk bij dit soort actiesquote:
Is al op slot wegens gebrek aan materiaalquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Crudus het volgende:
Verdienen deze meisjes geen eigen B&H topic?![]()
Kijk eens goed man.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is al op slot wegens gebrek aan materiaal
ik maak er wel naakt... ken iemand anders dan de actie/natuurfoto's ff komen schietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
de vraag is: "wie maakt ze"
Kelly.zipquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Crudus het volgende:
't Is natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat de eerste naaktfotootjes op het net verschijnen, me dunkt...![]()
Whehehe niet normaal hoe ze voor staan trouwens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
tis trouwens nog maar 2 dagen en dan is de semi-finale ronde afgelopen.
KNIJP!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
pomme.rar.
Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe niet normaal hoe ze voor staan trouwens.
Nou, niet alleen door Fok denk ik hoor. Meer doordat het wijven zijn die tegen een gozer strijden.quote:
Dat is natuurlijk een drogreden, dat is gewoon een feitquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou, niet alleen door Fok denk ik hoor. Meer doordat het wijven zijn die tegen een gozer strijden.
Omdat ze godse geil zijn bedoel jequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
en omdat ze vrij appetijtelijk zijn.
Doet me een beetje denken aan de foto's van Big Brother Kelly, hopelijk is deze Kelly 100% vrouwelijkquote:
denk het wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef NLCreative het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de foto's van Big Brother Kelly, hopelijk is deze Kelly 100% vrouwelijk (!)
Effe Apeldoorn bellen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
denk het wel...
maarja ik wil het wel onderzoeke....
wie brengt me naar apeldoorn???
(en ja ik ben geobsedeerd ja)
Het is spannend!quote:
*kwak* en toen zat heel zijn toetsenbord onder met witte vloeistof.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer, ik hou het nie meer![]()
*fap* *fap* *fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef Gebs het volgende:
Ik hou het niet meer, ik hou het nie meer![]()
gewoon in photoshop das niet zo moeilijk tog?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah Yeahinho, hoe krijg je zo'n gif ge-resized naar 60 x 60 pixels? Ik ben nu zelf aan het sleutelen maar hij is nog veel te groot.
steekt kelly daar nou een bezemsteel bij pomme in der kut of wat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik heb wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Ik ben er niet erg bedreven in.
[afbeelding]
Hij ziet er wel aardig uit, maar hij is alleen te groot om te mogen gebruiken op Fok!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik heb wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Ik ben er niet erg bedreven in.
[afbeelding]
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
steekt kelly daar nou een bezemsteel bij pomme in der kut of wat?
Ik zal er nog wel wat verder mee sleutelen en de tijdsduur van het GIF'je wat verkorten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:49 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Hij ziet er wel aardig uit, maar hij is alleen te groot om te mogen gebruiken op Fok!
De regel op Fok! is dat je webicon maximaal 100 kB groot mag zijn.
Dat staat hij natuurlijk zowiezo (op fok! kun je maar tot 10 Kb uploaden), maar dan is het nog niet toegestaan, i.v.m. met mensen met een langzamere verbinding. Wanneer iedereen zo'n groot icoon zou nemen, zou de laadtijd voor een topic tenslotte wel erg lang worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef B_BOY het volgende:
je kan hem natuurlijk op een eigen server zetten.
91 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat staat hij natuurlijk zowiezo (op fok! kun je maar tot 10 Kb uploaden), maar dan is het nog niet toegestaan, i.v.m. met mensen met een langzamere verbinding. Wanneer iedereen zo'n groot icoon zou nemen, zou de laadtijd voor een topic tenslotte wel erg lang worden.
100 x 50 = 5000kb voor alleen al de ava'squote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
95 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.![]()
Als iedereen een icoon instelt wat zo groot is, moet je wel max zo'n. 9.5 Mb per pagina gaan downloaden, dat is natuurlijk van de zotten voor een forumpagina.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
91 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef B_BOY het volgende:
geen moeilijke taal hier alleen maar
kijken naar pomme en kelly
![]()
![]()
![]()
Download Screen Movie Studio & Ulead GIF Animator. (Googlequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef bupatH het volgende:
ik wil ook zo een ava kan iemand me uitleggen hoe je er een maakt ?
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Herald het volgende:
ik vind het knap dat sommige mensen er zo'n vloeiende animatie van kunnen bakken
[afbeelding]
15 lentes jong.quote:
zo dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.![]()
Naah. Dit is ook niets. Nu zie je haar niet full frame in beeld maar half afgesneden.quote:
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Cool al die icoontjes.
Hé Asskicker, check je (g)mail es.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
tevens tvp, al is dit topic bijna vol
Huh? Ik vraag je wat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.![]()
Oh. Ik dacht dat het over de vraag ging die ik jou stelde. Even mijn mail checken dan maar.quote:
Mijn tom pouceje is binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
inderdaad *Fap fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef Noir666 het volgende:
De linkerkant van het topic (waar de usericons staan) is onderhand al een heuse Pomme en Kelly-GIF gallery geworden![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
quote:...two girls lip synching to popular songs.
The videos, all of which are available through Google Video, are ridiculously entertaining, yet serve no actual purpose.
They're not curing cancer; they don't make you smarter; and they may be mildly addicting.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] ?
edit:
[afbeelding]
Deze is wat beter denk ik.
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaidquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
In The Indiana Statesman worden ze ook genoemd
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* Was ik net bezig met mijn meesterwerkje voor Barbaaf *verwijdert de GIF maar*
Niet zo, op hun school waren ze nauwelijks bekend. En dan zeggen dat de jeugd van tegenwoordig veel internetquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaid![]()
Heeft er misschienmee te maken dat de meerderheid van de aanbidders twee keer zo oud is als zij?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Noir666 het volgende:
Trouwens best grappig/ironisch dat Kelly ondanks al die aanbidders nog single is![]()
![]()
Heb al een subtiel berichtje achtergelaten in hun gastenboekquote:Oh, en stel je eens voor dat iemand P&K op dit topic attendeert, en ze al die GIFjes en *fap*-posts zien![]()
![]()
(Idee voor een kloon misschien?)
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zagquote:
Zie maar wat je ermee doet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
zou iemand ook een gifje kunnen maken rond 00:56 bij Respect, rond het "money" gebaar
Bvd![]()
O RLY?quote:
Op internet liggen miljoenen mannelijke aanhangers aan haar voeten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
NO WAI!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zag![]()
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!![]()
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?![]()
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.![]()
nEe, wAnT uN bReEzAh tYpT gUhW00n w1LLeKeuRiGh sHiFt, eNn sChrIjfT w0ordEn vAak Fo0WneTieZ..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?![]()
dankuquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie maar wat je ermee doet.![]()
[afbeelding]
Wat een onthulling!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Herald het volgende:
het schijnt dat ze eerst wel altijd live zongen, totdat Kelly een neger had gedeepthroat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |