Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Herald het volgende:
ik vind het knap dat sommige mensen er zo'n vloeiende animatie van kunnen bakken
[afbeelding]
15 lentes jong.quote:
zo dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.![]()
Naah. Dit is ook niets. Nu zie je haar niet full frame in beeld maar half afgesneden.quote:
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Cool al die icoontjes.
Hé Asskicker, check je (g)mail es.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
tevens tvp, al is dit topic bijna vol
Huh? Ik vraag je wat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.![]()
Oh. Ik dacht dat het over de vraag ging die ik jou stelde. Even mijn mail checken dan maar.quote:
Mijn tom pouceje is binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
inderdaad *Fap fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef Noir666 het volgende:
De linkerkant van het topic (waar de usericons staan) is onderhand al een heuse Pomme en Kelly-GIF gallery geworden![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
quote:...two girls lip synching to popular songs.
The videos, all of which are available through Google Video, are ridiculously entertaining, yet serve no actual purpose.
They're not curing cancer; they don't make you smarter; and they may be mildly addicting.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] ?
edit:
[afbeelding]
Deze is wat beter denk ik.
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaidquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
In The Indiana Statesman worden ze ook genoemd
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* Was ik net bezig met mijn meesterwerkje voor Barbaaf *verwijdert de GIF maar*
Niet zo, op hun school waren ze nauwelijks bekend. En dan zeggen dat de jeugd van tegenwoordig veel internetquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaid![]()
Heeft er misschienmee te maken dat de meerderheid van de aanbidders twee keer zo oud is als zij?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Noir666 het volgende:
Trouwens best grappig/ironisch dat Kelly ondanks al die aanbidders nog single is![]()
![]()
Heb al een subtiel berichtje achtergelaten in hun gastenboekquote:Oh, en stel je eens voor dat iemand P&K op dit topic attendeert, en ze al die GIFjes en *fap*-posts zien![]()
![]()
(Idee voor een kloon misschien?)
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zagquote:
Zie maar wat je ermee doet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
zou iemand ook een gifje kunnen maken rond 00:56 bij Respect, rond het "money" gebaar
Bvd![]()
O RLY?quote:
Op internet liggen miljoenen mannelijke aanhangers aan haar voeten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
NO WAI!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zag![]()
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!![]()
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?![]()
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.![]()
nEe, wAnT uN bReEzAh tYpT gUhW00n w1LLeKeuRiGh sHiFt, eNn sChrIjfT w0ordEn vAak Fo0WneTieZ..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?![]()
dankuquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie maar wat je ermee doet.![]()
[afbeelding]
Wat een onthulling!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Herald het volgende:
het schijnt dat ze eerst wel altijd live zongen, totdat Kelly een neger had gedeepthroat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |