Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe niet normaal hoe ze voor staan trouwens.
Nou, niet alleen door Fok denk ik hoor. Meer doordat het wijven zijn die tegen een gozer strijden.quote:
Dat is natuurlijk een drogreden, dat is gewoon een feitquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou, niet alleen door Fok denk ik hoor. Meer doordat het wijven zijn die tegen een gozer strijden.
Omdat ze godse geil zijn bedoel jequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
en omdat ze vrij appetijtelijk zijn.
Doet me een beetje denken aan de foto's van Big Brother Kelly, hopelijk is deze Kelly 100% vrouwelijkquote:
denk het wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef NLCreative het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de foto's van Big Brother Kelly, hopelijk is deze Kelly 100% vrouwelijk (!)
Effe Apeldoorn bellen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
denk het wel...
maarja ik wil het wel onderzoeke....
wie brengt me naar apeldoorn???
(en ja ik ben geobsedeerd ja)
Het is spannend!quote:
*kwak* en toen zat heel zijn toetsenbord onder met witte vloeistof.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer, ik hou het nie meer![]()
*fap* *fap* *fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef Gebs het volgende:
Ik hou het niet meer, ik hou het nie meer![]()
gewoon in photoshop das niet zo moeilijk tog?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah Yeahinho, hoe krijg je zo'n gif ge-resized naar 60 x 60 pixels? Ik ben nu zelf aan het sleutelen maar hij is nog veel te groot.
steekt kelly daar nou een bezemsteel bij pomme in der kut of wat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik heb wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Ik ben er niet erg bedreven in.
[afbeelding]
Hij ziet er wel aardig uit, maar hij is alleen te groot om te mogen gebruiken op Fok!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik heb wat geprobeerd. Wat vinden jullie ervan? Ik ben er niet erg bedreven in.
[afbeelding]
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
steekt kelly daar nou een bezemsteel bij pomme in der kut of wat?
Ik zal er nog wel wat verder mee sleutelen en de tijdsduur van het GIF'je wat verkorten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:49 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Hij ziet er wel aardig uit, maar hij is alleen te groot om te mogen gebruiken op Fok!
De regel op Fok! is dat je webicon maximaal 100 kB groot mag zijn.
Dat staat hij natuurlijk zowiezo (op fok! kun je maar tot 10 Kb uploaden), maar dan is het nog niet toegestaan, i.v.m. met mensen met een langzamere verbinding. Wanneer iedereen zo'n groot icoon zou nemen, zou de laadtijd voor een topic tenslotte wel erg lang worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef B_BOY het volgende:
je kan hem natuurlijk op een eigen server zetten.
91 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat staat hij natuurlijk zowiezo (op fok! kun je maar tot 10 Kb uploaden), maar dan is het nog niet toegestaan, i.v.m. met mensen met een langzamere verbinding. Wanneer iedereen zo'n groot icoon zou nemen, zou de laadtijd voor een topic tenslotte wel erg lang worden.
100 x 50 = 5000kb voor alleen al de ava'squote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
95 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.![]()
Als iedereen een icoon instelt wat zo groot is, moet je wel max zo'n. 9.5 Mb per pagina gaan downloaden, dat is natuurlijk van de zotten voor een forumpagina.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
91 kb te veel ja. En tegenwoordig heeft iedereen een ADSL/Kabel/T3+ verbinding.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef B_BOY het volgende:
geen moeilijke taal hier alleen maar
kijken naar pomme en kelly
![]()
![]()
![]()
Download Screen Movie Studio & Ulead GIF Animator. (Googlequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef bupatH het volgende:
ik wil ook zo een ava kan iemand me uitleggen hoe je er een maakt ?
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Herald het volgende:
ik vind het knap dat sommige mensen er zo'n vloeiende animatie van kunnen bakken
[afbeelding]
15 lentes jong.quote:
zo dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.![]()
Naah. Dit is ook niets. Nu zie je haar niet full frame in beeld maar half afgesneden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |