abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36286649
...van de policy van Fok! en 'rechtse' users niet???

Zou ik toch weleens een antwoord op willen hebben (evt.). En rot op over dat Fok! links zou zijn, want de meerderheid is dat absoluut niet en hoe dat in de crew ligt dat weet ik niet.

Vraag is dus eigelijk: zijn de rechtse users op 1 of andere manier tegenwoordig de echte politieke provocateurs geworden en hebben zij die avantgarde positie overgenomen van links of zijn het gewoon vervelende rotzakken, die op geen enkele andere site lang geduld zouden worden. .

Kortom wat beweegt een ieder??? (Ik bedoel, iedereen weet dat sommige uitspraken niet geduld worden hè. )
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:49:01 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36286656
Geef het door, rechts gaat voor!

*hik*
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:49:39 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36286661
en dit vroeg jij je af om 02.00?
pi_36286664
Omdat rechts "recht" impliceert en links "link".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36286665
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef PLAE@ het volgende:

Geef het door, rechts gaat voor!

*hik*
pROOST. .
I´m back.
pi_36286669
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef SHE het volgende:
en dit vroeg jij je af om 02.00?
So what? .
I´m back.
pi_36286680
Omdat er minder SCHs zijn dan rechtse equivalenten hier op FOK!.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:51:24 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36286683
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

So what? .
Rustig maar
Calm down

Je lijkt wel rechts
pi_36286700
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef Monolith het volgende:
Omdat er minder SCHs zijn dan rechtse equivalenten hier op FOK!.
SCH is een bijzondere variant van links hè. .
I´m back.
pi_36286705
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Rustig maar
Calm down

Je lijkt wel rechts
hihi.
I´m back.
pi_36286740
Zou de policy bedacht zijn door linkse mensen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36286763
In discussies hier kunnen users op 2 manieren te ver gaan:

1) Tegen medeusers, door die voor rotte vis uit te maken. Hierin zullen linkse en rechtse users niet veel van elkaar verschillen.

2) In het algemeen, over wat men als heilige huisjes of geloofsartikelen van de tegenpartij ziet. Simpel voorbeeld: linkse user noemt Amerika fascistisch, rechtse user noemt allochtonen luie uitvreters. Dan is het gelijk duidelijk waar een ban eerder zal vallen. Rechts raakt nu eenmaal eerder bevolkingsgroepen zodat daar snel racisme bij kan komen kijken, terwijl links zich meer richt op instituties waar dat niet speelt.

Tot zover mijn theorie
pi_36286777
Wat Monolith zegt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36286799
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Soul79 het volgende:

1) Tegen medeusers, door die voor rotte vis uit te maken. Hierin zullen linkse en rechtse users niet veel van elkaar verschillen.

2) In het algemeen, over wat men als heilige huisjes of geloofsartikelen van de tegenpartij ziet. Simpel voorbeeld: linkse user noemt Amerika fascistisch, rechtse user noemt allochtonen luie uitvreters. Dan is het gelijk duidelijk waar een ban eerder zal vallen. Rechts raakt nu eenmaal eerder bevolkingsgroepen zodat daar snel racisme bij kan komen kijken, terwijl links zich meer richt op instituties waar dat niet speelt.

Tot zover mijn theorie
Dus rechts geeft bevolkingsgroepen de schuld van bepaalde problemen, terwijl linkse users meer een structuralistische (en wellicht historische) oorzaak aanwijzen voor bepaalde problemen???
I´m back.
pi_36286808
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:57 schreef cultheld het volgende:
Zou de policy bedacht zijn door linkse mensen?
Weet niet, heb de policy nooit gelezen. Maar zou Danny links zijn, denk je???
I´m back.
pi_36286810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weet niet, heb de policy nooit gelezen. Maar zou Danny links zijn, denk je???
Grote kans.
pi_36286812
quote:

Tot zover mijn theorie
Racisme is rechts?
pi_36286817
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grote kans.
Wist ik niet. .
I´m back.
pi_36286824
Ik denk trouwens ook dat omdat Nederland vrij 'links' is ingesteld, conservatieven en liberalen harder (denken te moeten) schreeuwen.

Zie ook het handjevol links-extremistische malloten in de V.S. wat nog net niet denkt dat Bush zelf in de cockpit zat op 11-09-2001.
pi_36286831
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Racisme is rechts?
Als het om deze vraag gaat:
quote:
Kan iemand mij uitleggen waarom racisme en discriminatie zonder enige onderbouwing, door het gros van de mensen als 'rechts' wordt bestempeld?
Dat is gewoon zo gelopen, taalgebruik dus. Of is dat niet wat je bedoelt
pi_36286843
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus rechts geeft bevolkingsgroepen de schuld van bepaalde problemen, terwijl linkse users meer een structuralistische (en wellicht historische) oorzaak aanwijzen voor bepaalde problemen???
Grof gezegd wel ja. En voor alle duidelijkheid: dat is een constatering, geen waardeoordeel over het niveau van de redeneringen en argumentatie.

Maar wie het probleem (mede) zoekt bij bevolkingsgroepen en daarbij wat ongenuanceerd is, loopt in discussies nu eenmaal een grotere kans de policy te overschrijden, simpel omdat die racisme verbiedt. Als schoffering van een bevriende natie in de policy verboden zou zijn, zou het aantal bans van linkse users wel wat hoger liggen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:22:47 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_36286869
Je mot het beessie bij ze naam kenne noemen, en denken wat je zegt!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36286919
Mm, S79, denk toch ergens dat het anders ligt. Denk dat onze karaktertrekken (of opvoeding of weet ik veel wat...) ons definiëren tot een bepaald ideologisch oid standpunt en dat dat standpunt weer bepaalt hoe we in de wereld staan IRL en hoe we uiteindelijk reageren op Fok!, wat dan weer wel of niet tot een ban leidt.
R&P ligt om de hoek maw.
I´m back.
pi_36286958
Leuk onderwerp.

Rechtse users denken in zwart/wit, goed/fout, logisch. Voor linkse users is er meer grijs. Rechtse users zullen het beestje bij de naam noemen, en linkse users draaien er omheen.

Wat Soul schrijft over andere landen klopt natuurlijk ook. Het is heel gemakkelijk om andere landen die hoger op de ladder staan politiek correct af te zeiken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_36286960
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:54 schreef Lyrebird het volgende:
Leuk onderwerp.

Rechtse users denken in zwart/wit, goed/fout, logisch. Voor linkse users is er meer grijs. Rechtse users zullen het beestje bij de naam noemen, en linkse users draaien er omheen.
3 uur is mijn tijd. .
Maar eh... omdat ze meer twijfelen blijven ze grijs?
I´m back.
pi_36286967
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

3 uur is mijn tijd. .
Maar eh... omdat ze meer twijfelen blijven ze grijs?
Dan is je tijd nu om.

Ik weet niet precies waaraan het ligt. Rechts denkt in goed en fout. Links denkt meer in 'ja, maar het ligt aan hun opvoeding'. Ik denk dat we het in die hoek moeten zoeken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 23 maart 2006 @ 03:12:47 #27
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36286983
Op een discussieforum is het nogal logisch dat mensen de andere mensen gaan aanvallen om hoe ze geboren zijn (bv. met een bepaalde religie of huidskleur) eerder geband worden dan mensen die andere mensen gaan aanvallen omwille van hun denkbeelden over de juiste verdeling van rijkdom in Europa en in de wereld.

Des te meer omdat die "linkse" users helemaal niet oproepen tot rassengeweld in Nederland, maar (extreem-)rechtse users wél. (Althans, zij die dus "in het net blijven steken").
---verdwijnt---
pi_36286986
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:12 schreef Clourhide het volgende:
Op een discussieforum is het nogal logisch dat mensen de andere mensen gaan aanvallen om hoe ze geboren zijn (bv. met een bepaalde religie of huidskleur) eerder geband worden dan mensen die andere mensen gaan aanvallen omwille van hun denkbeelden over de juiste verdeling van rijkdom in Europa en in de wereld.
Slecht verkapte ik-ben-links-en-kan-niet-relativeren-post.
  donderdag 23 maart 2006 @ 03:17:31 #29
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36286990
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Slecht verkapte ik-ben-links-en-kan-niet-relativeren-post.
Onzin.
Ben net zo hard tegen extremistische moslims. Maar relativeer jij maar eens tussen "moslim", "ras", en "Midden-Oosten", dat zou je goed doen.

Ik heb hier al verschillende keren een of andere Relkloon nr. 10 horen roepen dat een Pakistaan "teruggestuurd moet worden naar de Sahara", terwijl je hopelijk zelf ook wel weet waar die Sahara precies ligt.
---verdwijnt---
pi_36287002
Linkse users
Rechtse users
пусть всегда будет солнце
pi_36287005
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:17 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Onzin.
Ben net zo hard tegen extremistische moslims. Maar relativeer jij maar eens tussen "moslim", "ras", en "Midden-Oosten", dat zou je goed doen.
Ik doelde meer op je gebrek aan relativeringsvermogen met betrekking tot het onderwerp.

Maar als jij er graag moslims bij wil slepen en lachwekkende aannames tentoon wil spreiden, moet je dat vooral doen.
quote:
Ik heb hier al verschillende keren een of andere Relkloon nr. 10 horen roepen dat een Pakistaan "teruggestuurd moet worden naar de Sahara", terwijl je hopelijk zelf ook wel weet waar die Sahara precies ligt.
Relkloon nummer tien waarschijnlijk niet.
pi_36287011
Rechts is progressief. Links conservatief (over het algemeen dan he). Ik scheer het hieronder ff heel erg over een kam.

Daardoor zijn de linkse standpunten altijd gelijk met de wet, en die van rechts is dat nooit.
Als links zul je nooit tegen de wet in gaan, zul je nooit bestraft worden en als rechts ga je constant tegen de wet in, en zul je continue bestraft worden.

Daarom?
pi_36287014
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:24 schreef MoChe het volgende:
Linkse users
Rechtse users
Je raakt offtopic, en dreigt daarmee de stelling van TS omver te gooien.

ga slapen
pi_36287019
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:27 schreef the_disheaver het volgende:
Rechts is progressief. Links conservatief
dude... seriously... ik mag hopen dat je dit niet serieus meent...
  donderdag 23 maart 2006 @ 03:34:03 #35
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36287025
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op je gebrek aan relativeringsvermogen met betrekking tot het onderwerp.

Maar als jij er graag moslims bij wil slepen en lachwekkende aannames tentoon wil spreiden, moet je dat vooral doen.
Intelligente personen hebben wel door dat het onderwerp van dit topic precies is wat ik bedoelde.
---verdwijnt---
pi_36287033
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Intelligente personen hebben wel door dat het onderwerp van dit topic precies is wat ik bedoelde.
Goed punt, blijkbaar ben ik dan ook een ontzettend dom persoon en ben jij superintelligent, waarmee je deze discussie officiëel 'gewonnen hebt'.

Kom je morgen je lintje halen?
  donderdag 23 maart 2006 @ 03:38:42 #37
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36287045
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 03:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Goed punt, blijkbaar ben ik dan ook een ontzettend dom persoon en ben jij superintelligent, waarmee je deze discussie officiëel 'gewonnen hebt'.

Kom je morgen je lintje halen?
Ja, is goed, ik heb er hier toch al een stuk of 20 liggen. Kan nooit kwaad.
---verdwijnt---
pi_36287120
quote:
En zo is het maar net.

Het Nederlandse mantra "links = per definitie goed en rechts per definitie slecht" telt ook zeker mee.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36287585
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neutraler lijkt me:
  • rechts verklaart problemen en zoekt oplossingen in het gedrag van mensen (individuen)
  • links verklaart problemen en zoekt oplossingen in het gedrag van overheden (systemen)

Met als gevolg dat wanneer een rechts persoon problemen duidt, of oplossingen, deze spreekt over de (groep) mensen die de problemen veroorzaakt of zou kunnen oplossingen.
    Als een links persoon problemen benoemt, of oplossingen, zoekt deze het in (staats)systemen.

Beide (links, rechts) zullen van mening zijn dat ze structurele (en wellicht historische) oorzaken aanwijzen voor problemen.

Maar het rechtse aspect van het zoeken van problemen bij mensen zal meer fricties met het banbeleid opleveren dan de linkse. Er zijn immers nauwelijks banredenen om een of ander systeem te vrijwaren van kritiek.

Er zijn wel wat banredenen om bepaalde staatssytemen niet te promoten, maar die staatsystemen zijn in weerwil van mijn bovenstaande indeling ingedeeld bij 'rechts'.

[ Bericht 15% gewijzigd door sigme op 23-03-2006 08:12:26 ]
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_36287677
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Neutraler lijkt me:
  • rechts verklaart problemen en zoekt oplossingen in het gedrag van mensen (individuen)
  • links verklaart problemen en zoekt oplossingen in het gedrag van overheden (systemen)

Met als gevolg dat wanneer een rechts persoon problemen duidt, of oplossingen, deze spreekt over de (groep) mensen die de problemen veroorzaakt of zou kunnen oplossingen.
    Als een links persoon problemen benoemt, of oplossingen, zoekt deze het in (staats)systemen.

Beide (links, rechts) zullen van mening zijn dat ze structurele (en wellicht historische) oorzaken aanwijzen voor problemen.

Maar het rechtse aspect van het zoeken van problemen bij mensen zal meer fricties met het banbeleid opleveren dan de linkse. Er zijn immers nauwelijks banredenen om een of ander systeem te vrijwaren van kritiek.

Er zijn wel wat banredenen om bepaalde staatssytemen niet te promoten, maar die staatsystemen zijn in weerwil van mijn bovenstaande indeling ingedeeld bij 'rechts'.
  • Lijkt me niet helemaal correct, het valt mij namelijk op dat rechts op Fok! eerder de overheid als schuldige aanwijst voor de problemen die spelen en dan vooral omdat de overheid te groot is. Er is wel een groep Fokkers die groepen mensen als het probleem aanwijzen en die zijn waarschijnlijk voor het grootste deel rechts maar daar zitten ook enkele SP'ers bij bijvoorbeeld.

Bannen vind ik eigenlijk een teken van zwakte en zou ook eigenlijk maar op zeer beperkte schaal moeten worden toegepast. Vaak mis ik ook een goede onderbouwing van een ban.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 08:21:09 ]
    pi_36287755
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 08:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal correct, het valt mij namelijk op dat rechts op Fok! eerder de overheid als schuldige aanwijst voor de problemen die spelen en dan vooral omdat de overheid te groot is.
    De rechtse groep die de overheid als probleem aanwijst verklaart de aanwezigheid van de grote overheid uit welbegrepen eigenbelang van de "uitvreters". Individuen die voor hun individuele welzijn (is portemonnee, in rechts denkraam) kiezen voor en uit eigenbelang. (Dus niet uit sociale overwegingen, overtuiging, solidariteit: de redenen die een links persoon zou opgeven om kiezerskeuze voor links te verklaren).

Maar mijn indeling is heel grof, natuurlijk
    quote:
    Er is wel een groep Fokkers die groepen mensen als het probleem aanwijzen en die zijn waarschijnlijk voor het grootste deel rechts maar daar zitten ook enkele SP'ers bij bijvoorbeeld.
    Maar de SP'ers zullen toch meer dan zeg LPF'ers vinden dat de groepsproblemen te verhelpen zijn door beter beleid (verbied reclame Frisia), waar de LPF'ers zullen pleiten voor meer individule verantwoordelijkheid (laat ze hun fouten maar voelen: in de schulden? Op houtje bijten!)
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_36287848
    het antwoord is heel simpel.

Linkse mensen knuffelen problemen, en problemen bojven bestaan.
    Rechtse mensen pakken problemen aan, en waar gehakt wordt, vallen nu eenmaal spaanders
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
      donderdag 23 maart 2006 @ 08:45:19 #43
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_36287931
    schopje GC
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_36287999
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 08:28 schreef sigme het volgende:

Maar de SP'ers zullen toch meer dan zeg LPF'ers vinden dat de groepsproblemen te verhelpen zijn door beter beleid (verbied reclame Frisia), waar de LPF'ers zullen pleiten voor meer individule verantwoordelijkheid (laat ze hun fouten maar voelen: in de schulden? Op houtje bijten!)
    Ik vind LPF'ers nu niet echt mensen die het zoeken in individuele oorzaken en oplossingen anders.
    pi_36288006
    Omdat linkse mensen softe nerds zijn.
    Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
    als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
    pi_36288878
    Het aantal notes van SCH suggereert niet dat hij vaak binnen de mazen van de policy blijft.
    Graag op anoniem
      donderdag 23 maart 2006 @ 12:19:06 #47
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36292886
    Rechtse mensen zijn over het algemeen dommer en kortzichtiger. Rechtse mensen hebben ook meer haat jegens allochtonen. Natuurlijk zit er een reden achter, maar ze misbruiken het. Generaliseren op huidskleur is makkelijk in de simpele koppies.
    Zyggie.
    pi_36293344
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Zyggie het volgende:
    Rechtse mensen zijn over het algemeen dommer en kortzichtiger. Rechtse mensen hebben ook meer haat jegens allochtonen. Natuurlijk zit er een reden achter, maar ze misbruiken het. Generaliseren op huidskleur is makkelijk in de simpele koppies.
    Met zo'n reactie ben jij zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
    pi_36293417
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
    Mm, S79, denk toch ergens dat het anders ligt. Denk dat onze karaktertrekken (of opvoeding of weet ik veel wat...) ons definiëren tot een bepaald ideologisch oid standpunt en dat dat standpunt weer bepaalt hoe we in de wereld staan IRL en hoe we uiteindelijk reageren op Fok!, wat dan weer wel of niet tot een ban leidt.
    R&P ligt om de hoek maw.
    Ik volg de meeste links/rechts-discussies hier op Fok niet , laat staan dat ik er in reageer, maar het lijkt me dat de manier van reageren (zuiggedrag, flamen) voor beide soorten users wel zo ongeveer gelijk is. Het zou anders zijn als je twee extremen bij elkaar zou gooien (bv. de leden van Indymedia vs. de leden van Stormfront) en met elkaar zou laten discussiëren . Dan kan ik me voorstellen dat de gemiddelde Lonsdaler eerder gaat schelden dan die veganistische tuinkabouters van Indymedia. Dat heeft idd met de achtergrond van die personen te maken. Maar zo extreem zijn de users hier op Fok niet, voorzover ik kan overzien tenminste.

Hier is het gewoon zo dat als de gemoederen in een topic over Marokkaanse relschoppers hoog oplopen, het vrij voorspelbaar is dat een rechtse user die al die k*t Marokkanen het land uit wil mieteren, eerder geband wordt dan de linkse user die roept dat Wilders en Verdonk fascisten zijn. Gewoon omdat het eerste naar racisme neigt en dus in strijd is met de policy, en het tweede niet.
      † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 12:49:32 #50
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_36293653
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Zyggie het volgende:
    Linkse mensen zijn net zo dom en kortzichtig hoor.
    Die zijn zo naief dat ze niet eens willen en kunnen zien hoe sommige situaties ervoor staan.
    En maar de zin willen doordrijven...

Wil niet zeggen dat ik rechts ben,maar links ben ik absoluut niet.
    Ik hang er tussen in.

Links staat voor mensen met een hippievisie en rechts staat voor een verkapte Hitler-denkwijze.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
      donderdag 23 maart 2006 @ 13:01:07 #51
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36293943
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Met zo'n reactie ben jij zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
    Inderdaad ik denk ik breng het even zoals de erge rechtsen hun posts brengen. Het liefts absolutistisch, duidelijke taal. Het is wel wat er aan de hand is trouwens.
    Zyggie.
    pi_36293986
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Links staat voor mensen met een hippievisie en rechts staat voor een verkapte Hitler-denkwijze.
    Idd en wie een hippievisie ventileert blijft wel binnen de policy en wie een verkapte Hitler-denkwijze etaleert niet.

Zo simpel is het.
    pi_36294136
    quote:

[..]

Linkse mensen zijn net zo dom en kortzichtig hoor.
    Die zijn zo naief dat ze niet eens willen en kunnen zien hoe sommige situaties ervoor staan.
    En maar de zin willen doordrijven...

Wil niet zeggen dat ik rechts ben,maar links ben ik absoluut niet.
    Ik hang er tussen in.

Je bent dus Hitler met een hippievisie?
    People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
      donderdag 23 maart 2006 @ 13:19:31 #54
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_36294446
    Waarom zijn mensen zo vaak links of rechts en zelden centraal of neutraal?

Waarom moeten mensen altijd steeds 1 kant kiezen en kunnen ze niet in het midden blijven waar ze alles meemaken en waar ze over alles een betere mening kunnen vormen?

Waarom blijven mensen niet in hun element waar ze zich houden aan de regels van fatsoenlijk gedrag? En tevens in het element waar ze dus niet achter de mening van anderen blijven aanhollen. Ik vind het ook belangrijk dat er geen massale meningen zijn, afzonderlijke meningen. En volgens mij is het vaak zo dat mensen een gezamelijke mening vormen, noem je dat front? Iedereen achter een mening en dan weer tegenstanders met een mening zodat er partijen bestaan. En dan gaat de afzonderlijke mening weg. Ik bedoel, veel linkse rakkers en rechtse rakkers die vormen een mening zomaar denk ik, een makkelijke mening. De makkelijkste weg ook wel.

En dat is dan geen 100 procent zekere analyse, ik denk dus dat veel mensen een mening vormen die gevormd is door anderen en dat ze die mening van anderen overnemen zonder echt dieper die mening van anderen verder te analyseren.

De provoceerders, tja, de mensen met de grote mond ook wel genoemd. Maar dat kunnen linkse mensen ook zijn, als linkse mensen het helemaal niet eens zijn met de gang van zaken, dan kan een linkse ook over de schreef gaan.

Het is een kwestie dat mensen hun emoties te ver laten varen en dat ze zichzelf niet onder controle hebben ook. En als je jezelf niet onder controle hebt en wanneer je ook teveel tegen een richting aan het aanleunen bent, dan kun je vanzelf geen juiste visie creeëren voor jezelf.

Ik denk dat ik zelf een centrale middenvelder ben, iemand die ook kan verdedigen en kan aanvallen. En dat is nog altijd de beste manier.

Ik zou het vreemd vinden als ik links of rechts zou kiezen. Ik zou mezelf in het ergste hokje stoppen dat bestaat. Af en toe links denken kan geen kwaad en rechts denken ook niet, maar dan wel een oordeel vormen in het centrum denk ik dus.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 15:12:57 #55
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_36298064
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
    Waarom zijn mensen zo vaak links of rechts en zelden centraal of neutraal?

Waarom moeten mensen altijd steeds 1 kant kiezen en kunnen ze niet in het midden blijven waar ze alles meemaken en waar ze over alles een betere mening kunnen vormen?

Waarom blijven mensen niet in hun element waar ze zich houden aan de regels van fatsoenlijk gedrag? En tevens in het element waar ze dus niet achter de mening van anderen blijven aanhollen. Ik vind het ook belangrijk dat er geen massale meningen zijn, afzonderlijke meningen. En volgens mij is het vaak zo dat mensen een gezamelijke mening vormen, noem je dat front? Iedereen achter een mening en dan weer tegenstanders met een mening zodat er partijen bestaan. En dan gaat de afzonderlijke mening weg. Ik bedoel, veel linkse rakkers en rechtse rakkers die vormen een mening zomaar denk ik, een makkelijke mening. De makkelijkste weg ook wel.

En dat is dan geen 100 procent zekere analyse, ik denk dus dat veel mensen een mening vormen die gevormd is door anderen en dat ze die mening van anderen overnemen zonder echt dieper die mening van anderen verder te analyseren.

De provoceerders, tja, de mensen met de grote mond ook wel genoemd. Maar dat kunnen linkse mensen ook zijn, als linkse mensen het helemaal niet eens zijn met de gang van zaken, dan kan een linkse ook over de schreef gaan.

Het is een kwestie dat mensen hun emoties te ver laten varen en dat ze zichzelf niet onder controle hebben ook. En als je jezelf niet onder controle hebt en wanneer je ook teveel tegen een richting aan het aanleunen bent, dan kun je vanzelf geen juiste visie creeëren voor jezelf.

Ik denk dat ik zelf een centrale middenvelder ben, iemand die ook kan verdedigen en kan aanvallen. En dat is nog altijd de beste manier.

Ik zou het vreemd vinden als ik links of rechts zou kiezen. Ik zou mezelf in het ergste hokje stoppen dat bestaat. Af en toe links denken kan geen kwaad en rechts denken ook niet, maar dan wel een oordeel vormen in het centrum denk ik dus.
    Zo denk ik ook. Ik wil neutraal blijven en het ligt aan de omstandigheden of ik vanuit het midden iets naar links of iets naar rechts kies.

Maar je bent haast gedwongen één kant te kiezen.
    Anders doen anderen dat wel voor je.
    Waardoor jij dan meteen over één kam wordt geschoren met het linkse of rechtse hokje waar je ongevraagd in bent geplaatst.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
    pi_36298251
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
    ...van de policy van Fok! en 'rechtse' users niet???

Zou ik toch weleens een antwoord op willen hebben (evt.). En rot op over dat Fok! links zou zijn, want de meerderheid is dat absoluut niet en hoe dat in de crew ligt dat weet ik niet.

Vraag is dus eigelijk: zijn de rechtse users op 1 of andere manier tegenwoordig de echte politieke provocateurs geworden en hebben zij die avantgarde positie overgenomen van links of zijn het gewoon vervelende rotzakken, die op geen enkele andere site lang geduld zouden worden. .

Kortom wat beweegt een ieder??? (Ik bedoel, iedereen weet dat sommige uitspraken niet geduld worden hè. )
    Dit is mij eigenlijk niet opgevallen, heb je wat voorbeelden?
      donderdag 23 maart 2006 @ 15:53:15 #57
    99782 Jaco90
    Nee ik ben niet negentig.
    pi_36299348
    Over welke links hebben we het nou? die 'ene'? of over die uuh.. 'andere'? Ik ben links maar niet op die manier. Laat maar eigelijk..
    pi_36302645
    quote:

[..]

Links is voor de wat slimmere medemens die niet generaliserend is ..
    Rechts is voor de lager geschoolde mensen die in woonwagens wonen
      donderdag 23 maart 2006 @ 17:32:16 #59
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_36302714
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:
    Ik kan hieruit opmaken dat je een woonwagenbewoner bent?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_36302816
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:

[..]

Hmm, ik zou de gemiddelde achterban van de SP wel eens willen zien... Ik ben trouwens rechts volgens de meeste definities. Overigens wil ik niet beweren dat ik representatief ben voor een rechtse user, maar ik ben wel hoger opgeleid, heb een boel van de wereld gezien en heb een hoog IQ.
    pi_36302841
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef speknek het volgende:

[..]

pi_36303083
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef speknek het volgende:

[..]

oh wacht... misschien heb je " " niet gezien
      donderdag 23 maart 2006 @ 18:01:02 #63
    73107 Sjabba
    Cinderella man
    pi_36303604
    Omdat links met fatsoenlijke, begrijpelijke en redelijke argumenten onderbouwd kan worden in tegenstelling tot rechts.
    Fuck catching lightning, he struck it
    screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
    and made it rain upward
    pi_36303668
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Sjabba het volgende:
    Omdat links met fatsoenlijke, begrijpelijke en redelijke argumenten onderbouwd kan worden in tegenstelling tot rechts.
    Toch hoor ik van links fok veelal irrationele, onrealitsische, naieve, emotionele en zelfs domme argumenten
    pi_36303789
    Er zijn weinig rechtse users die gebanned worden, het zijn vooral racistjes die zich rechts noemen. De overigen die gebanned worden hebben nogal een handicap als het op normaal communiceren aankomt, maar dat is ook het geval bij linkse usertjes. Hoewel het aantal onaangepaste rechtse users grappig genoeg veel groter is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 18:08:04 ]
    pi_36303836
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Toch hoor ik van links fok veelal irrationele, onrealitsische, naieve, emotionele en zelfs domme argumenten
    Ik krijg toch sterk de indruk dat 'rechtse' user zich veel meer op emotie baseert dan de linkse user, zeker op Fok!. Het realisme in oplossingen is ook vaak ver te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 18:10:18 ]
    pi_36303864
    Het enige goede antwoord - en het antwoord waarnaar Ryan3 aan het vissen is - is natuurlijk dat linkse users moreel superieur zijn en rechtse users een racistische analfabetistische achtergrond hebben.
    pi_36303905
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
    Het enige goede antwoord - en het antwoord waarnaar Ryan3 aan het vissen is - is natuurlijk dat linkse users moreel superieur zijn en rechtse users een racistische analfabetistische achtergrond hebben.
    Op Fok! is dat ook gewoon een feit hoor, al;s je het gemiddeld bekijkt. Gelukkig zijn er ook genoeg rechtse users die normaal en beargumenteerd hun mening geven.
    pi_36304106
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Op Fok! is dat ook gewoon een feit hoor, al;s je het gemiddeld bekijkt. Gelukkig zijn er ook genoeg rechtse users die normaal en beargumenteerd hun mening geven.
    Ik vrees dat ze aan beide kanten zeldzaam zijn.
    pi_36312677
    Wij zijn gewoon SCHlimmer
      donderdag 23 maart 2006 @ 22:55:43 #71
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_36312770
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

Maar zou Danny links zijn, denk je???
    Yeah right

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 22:56:49 #72
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_36312813
    Wat je kunt opmaken uit veel posts tot nu toe, is dat links / rechts tegenwoordig blijkbaar gesimplificeerd is tot: "voor / tegen buitenlanders".
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_36312950
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
    Wat je kunt opmaken uit veel posts tot nu toe, is dat links / rechts tegenwoordig blijkbaar gesimplificeerd is tot: "voor / tegen buitenlanders".
    Dat is onderdeel van de generalisatie die aan beide zijden voorkomt. Het stomme van de linkse kant is dat veel ontkennen dat ze generaliseren, en misschien nog wel erger dat sommigen het niet eens door hebben.
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:00:45 #74
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36312953
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
    Nee dier van plaizier. Het gaat om policyovertredingen, juist die vinden plaats wanneer racistisch wordt gepraat.
    Zyggie.
    pi_36313016
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee dier van plaizier. Het gaat om policyovertredingen, juist die vinden plaats wanneer racistisch wordt gepraat.
    Het probleem is dat gefundeerde kritiek op de islam af en toe al de stempel racisme krijgt.
    pi_36313148
    Het lijkt zo, omdat vaak rechtse users geband worden omdat hun uitspraken de Fok-crew niet bevallen. Dan krijg je juist een vertekend beeld.

Kijk maar naar de user SCH, hij basht regelmatig en post telkens nietzeggende dingen. Maar zelden is hij hiervoor berispt. Dát is veelzeggend.
    pi_36313197
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef The_Dijkstra het volgende:

Kijk maar naar de user SCH, hij basht regelmatig en post telkens nietzeggende dingen. Maar zelden is hij hiervoor berispt. Dát is veelzeggend.
    Gevalletje rechts-realisme en de harde feiten ?
    pi_36313206
    En ryandrietje, hou maar op met je gevis dat linkse users toch wel superieur zijn. Dat is kinderachtig.

Voor hetzelfde geld had een rechtse user dit topic kunnen openen met andere invulling. Joh, ga je eens met serieuze zaken bezighouden ipv ons dingen aanpraten.
    pi_36313229
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Gevalletje rechts-realisme en de harde feiten ?
    Hoezo? SCH is zeker aan de forse kant van links hoor.
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:08:39 #80
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_36313276
    quote:
    Het lijkt zo, omdat vaak rechtse users geband worden omdat hun uitspraken de Fok-crew niet bevallen. Dan krijg je juist een vertekend beeld.

als er een user vaak berispt is is het SCH wel
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_36313283
    .
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:09:05 #82
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36313293
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:02 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Het probleem is dat gefundeerde kritiek op de islam af en toe al de stempel racisme krijgt.
    Kritiek op islam is natuurlijk niet racistisch en dat zal onterecht zijn. Het probleem ligt hem dan ook natuurlijk dat veel marrokanen en turken, ergo bruingekleurden mensen, de last van de islam mee moeten zeulen. Gooi daar nog wat kwajongens tegenaan en je kan beginnen met generaliseren tot je erbij neervalt. Islam en gebrekkige integratie is een van de stokpaardjes van rechts. De grens wordt dus overschreden omdat die al zo vaag is.
    Zyggie.
    pi_36313303
    quote:
    Bij Duyvis zijn ze jaloers op mijn notes hoor
    pi_36313313
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
    Gaan we van het Hennie Herdenkingstopic nou ook al een links-rechts topic maken?

Dat is echt niet in de geest van Hennie.
    Bok ff eens op met je off-topic geleuter.
    pi_36313330
    SCH, ga toch alsjeblieft weg. Je probeert dit topic ook te verkloten
    pi_36313336
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef The_Dijkstra het volgende:
    SCH, ga toch alsjeblieft weg. Je probeert dit topic ook te verkloten
    pi_36313341
    Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
    pi_36313349
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef Re het volgende:

[..]

als er een user vaak berispt is is het SCH wel
    Vertel dan eens waarom hij nauwelijks een ban gekregen heeft?
    pi_36313365
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Vertel dan eens waarom hij nauwelijks een ban gekregen heeft?
    Doe je huiswerk eens man
    pi_36313378
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
    Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
    Idem voor Ryan3. Sjun werd geband vanwege zijn rechtse mening.

Ryan blijft zitten.
    pi_36313380
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
    pi_36313391
    SCH, ROT EENS OP UIT DIT TOPIC.

Want eerder had ik het beleefd gevraagd, je probeerde dat te omzeilen met nietszeggende reply's.
    pi_36313394
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij Duyvis zijn ze jaloers op mijn notes hoor
    Ok, ik geloof je wel, maar je bent ook vaak met policy schendingen weggekomen.
    pi_36313419
    The_Dijkstra is wel een mooi voorbeeld van de rechtse user met een sociale handicap. Hoewel zijn rechts zijn vooral lijkt te blijken uit nietszeggende moslimbash en Marokkanenhaat. Niet echt rechts dus.
    pi_36313444
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef gelly het volgende:
    The_Dijkstra is wel een mooi voorbeeld van de rechtse user met een sociale handicap. Hoewel zijn rechts zijn vooral lijkt te blijken uit nietszeggende moslimbash en Marokkanenhaat. Niet echt rechts dus.
    Hoezo? Ik heb niet eens aan moslimbash gedaan? Waarop baseer je dit dan?

Juist... weer het zoveelste leugentje van de user gelly.
      donderdag 23 maart 2006 @ 23:14:32 #96
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_36313519
    DIt topic is in vrij rap tempo triest geworden, triest mèt gebrek aan humor dat is.
    Zyggie.
    pi_36313810
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
    het antwoord is heel simpel.

Linkse mensen knuffelen problemen, en problemen bojven bestaan.
    Rechtse mensen pakken problemen aan, en waar gehakt wordt, vallen nu eenmaal spaanders
    Linkse mensen geven zichzelf vaak de schuld van problemen, zoeken daar ook naar de oplossing ....en worden zelfhaters.
    Rechtse mensen geven een ander vaak de schuld van problemen, kweken daardoor een haat tegen die ander, die dan tot uiting komt op fora ....of in de een of andere vuile oorlog.

Globaal gezien, speelt de "echte strijd" zich af tussen tussen democratie en dictatuur.
    Democratie is links.
    Dictatuur is rechts.
    pi_36313940
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 23:23 schreef LokoOno het volgende:
    Democratie is links.
    Dictatuur is rechts.
    Zeg Yoko Ono, maak je lagere school af voordat je hier komt posten.
    pi_36313942
    quote:

[..]

Globaal gezien, speelt de "echte strijd" zich af tussen tussen democratie en dictatuur.
    Democratie is links.
    Dictatuur is rechts.
    Dat is dan dus puur en alleen echt jouw mening. De grootste dictaturen waren volgens de gebruikelijke definities links.
    pi_36313983
    quote:

[..]

Linkse mensen geven zichzelf vaak de schuld van problemen, zoeken daar ook naar de oplossing ....en worden zelfhaters

Pvda kreeg zijn fouten niet snel door, hoor.
    pi_36314032
    quote:

Rechtse mensen geven een ander vaak de schuld van problemen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')