abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:01:07 #51
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36293943
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Met zo'n reactie ben jij zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
Inderdaad ik denk ik breng het even zoals de erge rechtsen hun posts brengen. Het liefts absolutistisch, duidelijke taal. Het is wel wat er aan de hand is trouwens.
Zyggie.
pi_36293986
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Links staat voor mensen met een hippievisie en rechts staat voor een verkapte Hitler-denkwijze.
Idd en wie een hippievisie ventileert blijft wel binnen de policy en wie een verkapte Hitler-denkwijze etaleert niet.

Zo simpel is het.
pi_36294136
quote:

[..]

Linkse mensen zijn net zo dom en kortzichtig hoor.
Die zijn zo naief dat ze niet eens willen en kunnen zien hoe sommige situaties ervoor staan.
En maar de zin willen doordrijven...

Wil niet zeggen dat ik rechts ben,maar links ben ik absoluut niet.
Ik hang er tussen in.

Links staat voor mensen met een hippievisie en rechts staat voor een verkapte Hitler-denkwijze.
Je bent dus Hitler met een hippievisie?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:19:31 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36294446
Waarom zijn mensen zo vaak links of rechts en zelden centraal of neutraal?

Waarom moeten mensen altijd steeds 1 kant kiezen en kunnen ze niet in het midden blijven waar ze alles meemaken en waar ze over alles een betere mening kunnen vormen?

Waarom blijven mensen niet in hun element waar ze zich houden aan de regels van fatsoenlijk gedrag? En tevens in het element waar ze dus niet achter de mening van anderen blijven aanhollen. Ik vind het ook belangrijk dat er geen massale meningen zijn, afzonderlijke meningen. En volgens mij is het vaak zo dat mensen een gezamelijke mening vormen, noem je dat front? Iedereen achter een mening en dan weer tegenstanders met een mening zodat er partijen bestaan. En dan gaat de afzonderlijke mening weg. Ik bedoel, veel linkse rakkers en rechtse rakkers die vormen een mening zomaar denk ik, een makkelijke mening. De makkelijkste weg ook wel.

En dat is dan geen 100 procent zekere analyse, ik denk dus dat veel mensen een mening vormen die gevormd is door anderen en dat ze die mening van anderen overnemen zonder echt dieper die mening van anderen verder te analyseren.

De provoceerders, tja, de mensen met de grote mond ook wel genoemd. Maar dat kunnen linkse mensen ook zijn, als linkse mensen het helemaal niet eens zijn met de gang van zaken, dan kan een linkse ook over de schreef gaan.

Het is een kwestie dat mensen hun emoties te ver laten varen en dat ze zichzelf niet onder controle hebben ook. En als je jezelf niet onder controle hebt en wanneer je ook teveel tegen een richting aan het aanleunen bent, dan kun je vanzelf geen juiste visie creeëren voor jezelf.

Ik denk dat ik zelf een centrale middenvelder ben, iemand die ook kan verdedigen en kan aanvallen. En dat is nog altijd de beste manier.

Ik zou het vreemd vinden als ik links of rechts zou kiezen. Ik zou mezelf in het ergste hokje stoppen dat bestaat. Af en toe links denken kan geen kwaad en rechts denken ook niet, maar dan wel een oordeel vormen in het centrum denk ik dus.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 15:12:57 #55
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_36298064
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom zijn mensen zo vaak links of rechts en zelden centraal of neutraal?

Waarom moeten mensen altijd steeds 1 kant kiezen en kunnen ze niet in het midden blijven waar ze alles meemaken en waar ze over alles een betere mening kunnen vormen?

Waarom blijven mensen niet in hun element waar ze zich houden aan de regels van fatsoenlijk gedrag? En tevens in het element waar ze dus niet achter de mening van anderen blijven aanhollen. Ik vind het ook belangrijk dat er geen massale meningen zijn, afzonderlijke meningen. En volgens mij is het vaak zo dat mensen een gezamelijke mening vormen, noem je dat front? Iedereen achter een mening en dan weer tegenstanders met een mening zodat er partijen bestaan. En dan gaat de afzonderlijke mening weg. Ik bedoel, veel linkse rakkers en rechtse rakkers die vormen een mening zomaar denk ik, een makkelijke mening. De makkelijkste weg ook wel.

En dat is dan geen 100 procent zekere analyse, ik denk dus dat veel mensen een mening vormen die gevormd is door anderen en dat ze die mening van anderen overnemen zonder echt dieper die mening van anderen verder te analyseren.

De provoceerders, tja, de mensen met de grote mond ook wel genoemd. Maar dat kunnen linkse mensen ook zijn, als linkse mensen het helemaal niet eens zijn met de gang van zaken, dan kan een linkse ook over de schreef gaan.

Het is een kwestie dat mensen hun emoties te ver laten varen en dat ze zichzelf niet onder controle hebben ook. En als je jezelf niet onder controle hebt en wanneer je ook teveel tegen een richting aan het aanleunen bent, dan kun je vanzelf geen juiste visie creeëren voor jezelf.

Ik denk dat ik zelf een centrale middenvelder ben, iemand die ook kan verdedigen en kan aanvallen. En dat is nog altijd de beste manier.

Ik zou het vreemd vinden als ik links of rechts zou kiezen. Ik zou mezelf in het ergste hokje stoppen dat bestaat. Af en toe links denken kan geen kwaad en rechts denken ook niet, maar dan wel een oordeel vormen in het centrum denk ik dus.
Zo denk ik ook. Ik wil neutraal blijven en het ligt aan de omstandigheden of ik vanuit het midden iets naar links of iets naar rechts kies.

Maar je bent haast gedwongen één kant te kiezen.
Anders doen anderen dat wel voor je.
Waardoor jij dan meteen over één kam wordt geschoren met het linkse of rechtse hokje waar je ongevraagd in bent geplaatst.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_36298251
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
...van de policy van Fok! en 'rechtse' users niet???

Zou ik toch weleens een antwoord op willen hebben (evt.). En rot op over dat Fok! links zou zijn, want de meerderheid is dat absoluut niet en hoe dat in de crew ligt dat weet ik niet.

Vraag is dus eigelijk: zijn de rechtse users op 1 of andere manier tegenwoordig de echte politieke provocateurs geworden en hebben zij die avantgarde positie overgenomen van links of zijn het gewoon vervelende rotzakken, die op geen enkele andere site lang geduld zouden worden. .

Kortom wat beweegt een ieder??? (Ik bedoel, iedereen weet dat sommige uitspraken niet geduld worden hè. )
Dit is mij eigenlijk niet opgevallen, heb je wat voorbeelden?
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:53:15 #57
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_36299348
Over welke links hebben we het nou? die 'ene'? of over die uuh.. 'andere'? Ik ben links maar niet op die manier. Laat maar eigelijk..
pi_36302645
quote:

[..]

Links is voor de wat slimmere medemens die niet generaliserend is ..
Rechts is voor de lager geschoolde mensen die in woonwagens wonen
пусть всегда будет солнце
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:32:16 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_36302714
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:
Ik kan hieruit opmaken dat je een woonwagenbewoner bent?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36302816
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:

[..]

Hmm, ik zou de gemiddelde achterban van de SP wel eens willen zien... Ik ben trouwens rechts volgens de meeste definities. Overigens wil ik niet beweren dat ik representatief ben voor een rechtse user, maar ik ben wel hoger opgeleid, heb een boel van de wereld gezien en heb een hoog IQ.
pi_36302841
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef speknek het volgende:

[..]

pi_36303083
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef speknek het volgende:

[..]

oh wacht... misschien heb je " " niet gezien
пусть всегда будет солнце
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:01:02 #63
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_36303604
Omdat links met fatsoenlijke, begrijpelijke en redelijke argumenten onderbouwd kan worden in tegenstelling tot rechts.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_36303668
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Sjabba het volgende:
Omdat links met fatsoenlijke, begrijpelijke en redelijke argumenten onderbouwd kan worden in tegenstelling tot rechts.
Toch hoor ik van links fok veelal irrationele, onrealitsische, naieve, emotionele en zelfs domme argumenten
pi_36303789
Er zijn weinig rechtse users die gebanned worden, het zijn vooral racistjes die zich rechts noemen. De overigen die gebanned worden hebben nogal een handicap als het op normaal communiceren aankomt, maar dat is ook het geval bij linkse usertjes. Hoewel het aantal onaangepaste rechtse users grappig genoeg veel groter is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 18:08:04 ]
pi_36303836
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Toch hoor ik van links fok veelal irrationele, onrealitsische, naieve, emotionele en zelfs domme argumenten
Ik krijg toch sterk de indruk dat 'rechtse' user zich veel meer op emotie baseert dan de linkse user, zeker op Fok!. Het realisme in oplossingen is ook vaak ver te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 18:10:18 ]
pi_36303864
Het enige goede antwoord - en het antwoord waarnaar Ryan3 aan het vissen is - is natuurlijk dat linkse users moreel superieur zijn en rechtse users een racistische analfabetistische achtergrond hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_36303905
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
Het enige goede antwoord - en het antwoord waarnaar Ryan3 aan het vissen is - is natuurlijk dat linkse users moreel superieur zijn en rechtse users een racistische analfabetistische achtergrond hebben.
Op Fok! is dat ook gewoon een feit hoor, al;s je het gemiddeld bekijkt. Gelukkig zijn er ook genoeg rechtse users die normaal en beargumenteerd hun mening geven.
pi_36304106
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Op Fok! is dat ook gewoon een feit hoor, al;s je het gemiddeld bekijkt. Gelukkig zijn er ook genoeg rechtse users die normaal en beargumenteerd hun mening geven.
Ik vrees dat ze aan beide kanten zeldzaam zijn.
pi_36312677
Wij zijn gewoon SCHlimmer
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:55:43 #71
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36312770
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

Maar zou Danny links zijn, denk je???
Yeah right

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 22:56:49 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36312813
Wat je kunt opmaken uit veel posts tot nu toe, is dat links / rechts tegenwoordig blijkbaar gesimplificeerd is tot: "voor / tegen buitenlanders".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36312950
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
Wat je kunt opmaken uit veel posts tot nu toe, is dat links / rechts tegenwoordig blijkbaar gesimplificeerd is tot: "voor / tegen buitenlanders".
Dat is onderdeel van de generalisatie die aan beide zijden voorkomt. Het stomme van de linkse kant is dat veel ontkennen dat ze generaliseren, en misschien nog wel erger dat sommigen het niet eens door hebben.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:00:45 #74
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36312953
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
Nee dier van plaizier. Het gaat om policyovertredingen, juist die vinden plaats wanneer racistisch wordt gepraat.
Zyggie.
pi_36313016
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee dier van plaizier. Het gaat om policyovertredingen, juist die vinden plaats wanneer racistisch wordt gepraat.
Het probleem is dat gefundeerde kritiek op de islam af en toe al de stempel racisme krijgt.
pi_36313148
Het lijkt zo, omdat vaak rechtse users geband worden omdat hun uitspraken de Fok-crew niet bevallen. Dan krijg je juist een vertekend beeld.

Kijk maar naar de user SCH, hij basht regelmatig en post telkens nietzeggende dingen. Maar zelden is hij hiervoor berispt. Dát is veelzeggend.
pi_36313197
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef The_Dijkstra het volgende:

Kijk maar naar de user SCH, hij basht regelmatig en post telkens nietzeggende dingen. Maar zelden is hij hiervoor berispt. Dát is veelzeggend.
Gevalletje rechts-realisme en de harde feiten ?
pi_36313206
En ryandrietje, hou maar op met je gevis dat linkse users toch wel superieur zijn. Dat is kinderachtig.

Voor hetzelfde geld had een rechtse user dit topic kunnen openen met andere invulling. Joh, ga je eens met serieuze zaken bezighouden ipv ons dingen aanpraten.
pi_36313229
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Gevalletje rechts-realisme en de harde feiten ?
Hoezo? SCH is zeker aan de forse kant van links hoor.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:08:39 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_36313276
quote:
Het lijkt zo, omdat vaak rechtse users geband worden omdat hun uitspraken de Fok-crew niet bevallen. Dan krijg je juist een vertekend beeld.

als er een user vaak berispt is is het SCH wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_36313283
.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:09:05 #82
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36313293
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:02 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Het probleem is dat gefundeerde kritiek op de islam af en toe al de stempel racisme krijgt.
Kritiek op islam is natuurlijk niet racistisch en dat zal onterecht zijn. Het probleem ligt hem dan ook natuurlijk dat veel marrokanen en turken, ergo bruingekleurden mensen, de last van de islam mee moeten zeulen. Gooi daar nog wat kwajongens tegenaan en je kan beginnen met generaliseren tot je erbij neervalt. Islam en gebrekkige integratie is een van de stokpaardjes van rechts. De grens wordt dus overschreden omdat die al zo vaag is.
Zyggie.
pi_36313303
quote:
Bij Duyvis zijn ze jaloers op mijn notes hoor
pi_36313313
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
Gaan we van het Hennie Herdenkingstopic nou ook al een links-rechts topic maken?

Dat is echt niet in de geest van Hennie.
Bok ff eens op met je off-topic geleuter.
pi_36313330
SCH, ga toch alsjeblieft weg. Je probeert dit topic ook te verkloten
pi_36313336
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef The_Dijkstra het volgende:
SCH, ga toch alsjeblieft weg. Je probeert dit topic ook te verkloten
pi_36313341
Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
pi_36313349
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef Re het volgende:

[..]

als er een user vaak berispt is is het SCH wel
Vertel dan eens waarom hij nauwelijks een ban gekregen heeft?
pi_36313365
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Vertel dan eens waarom hij nauwelijks een ban gekregen heeft?
Doe je huiswerk eens man
pi_36313378
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
Idem voor Ryan3. Sjun werd geband vanwege zijn rechtse mening.

Ryan blijft zitten.
pi_36313380
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
pi_36313391
SCH, ROT EENS OP UIT DIT TOPIC.

Want eerder had ik het beleefd gevraagd, je probeerde dat te omzeilen met nietszeggende reply's.
pi_36313394
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij Duyvis zijn ze jaloers op mijn notes hoor
Ok, ik geloof je wel, maar je bent ook vaak met policy schendingen weggekomen.
pi_36313419
The_Dijkstra is wel een mooi voorbeeld van de rechtse user met een sociale handicap. Hoewel zijn rechts zijn vooral lijkt te blijken uit nietszeggende moslimbash en Marokkanenhaat. Niet echt rechts dus.
pi_36313444
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef gelly het volgende:
The_Dijkstra is wel een mooi voorbeeld van de rechtse user met een sociale handicap. Hoewel zijn rechts zijn vooral lijkt te blijken uit nietszeggende moslimbash en Marokkanenhaat. Niet echt rechts dus.
Hoezo? Ik heb niet eens aan moslimbash gedaan? Waarop baseer je dit dan?

Juist... weer het zoveelste leugentje van de user gelly.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:14:32 #96
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36313519
DIt topic is in vrij rap tempo triest geworden, triest mèt gebrek aan humor dat is.
Zyggie.
pi_36313810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
het antwoord is heel simpel.

Linkse mensen knuffelen problemen, en problemen bojven bestaan.
Rechtse mensen pakken problemen aan, en waar gehakt wordt, vallen nu eenmaal spaanders
Linkse mensen geven zichzelf vaak de schuld van problemen, zoeken daar ook naar de oplossing ....en worden zelfhaters.
Rechtse mensen geven een ander vaak de schuld van problemen, kweken daardoor een haat tegen die ander, die dan tot uiting komt op fora ....of in de een of andere vuile oorlog.

Globaal gezien, speelt de "echte strijd" zich af tussen tussen democratie en dictatuur.
Democratie is links.
Dictatuur is rechts.
pi_36313940
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:23 schreef LokoOno het volgende:
Democratie is links.
Dictatuur is rechts.
Zeg Yoko Ono, maak je lagere school af voordat je hier komt posten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_36313942
quote:

[..]

Globaal gezien, speelt de "echte strijd" zich af tussen tussen democratie en dictatuur.
Democratie is links.
Dictatuur is rechts.
Dat is dan dus puur en alleen echt jouw mening. De grootste dictaturen waren volgens de gebruikelijke definities links.
pi_36313983
quote:

[..]

Linkse mensen geven zichzelf vaak de schuld van problemen, zoeken daar ook naar de oplossing ....en worden zelfhaters

Pvda kreeg zijn fouten niet snel door, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')