Wij krijgen een speciale mevrouw die gaat schoonmaken door de hele winkel. Geen werkster, meer een HACCP-mevrouw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef CryptoKnight het volgende:
De kassa krijgt ook keurig uren voor de kantine dus die horen die troep ook op te ruimen...
Is het bij jullie op zaterdagavond ook altijd zo'n heerlijke bende?
Nooitquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef CryptoKnight het volgende:
De kassa krijgt ook keurig uren voor de kantine dus die horen die troep ook op te ruimen...
Is het bij jullie op zaterdagavond ook altijd zo'n heerlijke bende?
Doen ze bij ons op zaterdagavond. Op zaterdagochtend begint brood al om 5 uurquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef GotC het volgende:
Wij beginnen (HB) om 6 uur op maandagochtend, koppen enzo.
Je kan in het systeem per product de verkoopaantallen per dag/per week oproepen. Als je die vergelijkt met de verkoopaantallen in de weken ervoor (let op, neem meerdere weken), dan zou je een (voorzichtige) conclusie kunnen trekken. Suc6 ermee iig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef stevenp het volgende:
Voor een PO *practische opdracht* wil ik wat prijselasticiteit gaan onderzoeken, alleen vraag ik mij af in hoeverre ik aan cijfertjes kan komen.
VB: bij de C1000 (10m verderop) is de koffie in de aanbieding, gaat dan onze omzet qua koffie merkbaar omlaag?
Zijn dit soort verkoopcijfers per product/categorie te vinden? Ik weet dat je van vlees/groente/zuivel dat soort grote categorieën op kan vragen met de software, maar kan het dus ook zo specifiek?
Wij beginnen elke dag om 5 uur. Als je dan moet werken, is het heerlijk, lekker relaxed je ding doen, geen gezeik van klantenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:45 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Doen ze bij ons op zaterdagavond. Op zaterdagochtend begint brood al om 5 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |