quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef PsyCha het volgende:
fora's?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Om antwoord te geven op je vraag: nee. Maar Belgen wel op Nederlandse, aangezien ze in België zelf alleen maar pauperspul hebben moeten ze maar weer profiteren van de Nederlandse internetsites. Prima, maar typ dan gewoon normaal Nederlands.![]()
Nuttige reply.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Herr_Munk het volgende:
dan zou je eens in een Belgische kroeg moeten zitten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef tuut84 het volgende:
ik typ wel soms dialect. ik kom uit twente
Da's nait best...quote:75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:
Ik ben ook Belg.
'Holocaust' is een woord voor de Joden-genocide. 75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:Van statistiek heb je schijnbaar ook geen kaas gegeten, 80% is erg overdreven!
Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Da's nait best...
Moar as 't an mie ligt bent die Belg'n almoal welkom hierzoot.. moar den mot'n sie wol Nederlaans tiep'n ja.
Schijnbaar communiceren we op een verschillend intellectueel niveau. Mijn excuses.quote:
Fries heeft nergens overeenkomsten mee.. Fries is een spraakgebrek...quote:Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Jackass_ het volgende:
Ik ben ook Belg. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na: ik ben zeker dat mijn Nederlands beter is dan dat van de gemiddelde fok!er.
Integreren mien jong integreren...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
juist. en 9christensen die hoort er ook wel bijquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).![]()
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.
Dankzij een zekere user ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef Camplo het volgende:
Hendig sjiek is anders aardig limburgs en komt hier HENDIG vaak voorbij...
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Gauge het volgende:
Trouwens, ik denk dat je verhaal niet opgaat voor walloniers? Het is dus 'Vlamingen'
Ah, een kenner.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
Het zal je leren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef Gauge het volgende:
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?
scheelt weer wat gelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef paaskannekoekje het volgende:
belgen zijn vreselijk, wat een volk is dat, denken echt dat ze alles zijn met hun ardennen.
Dat woord wordt alleen door de onderlaag van de bevolking gebruikt, dus schrap die maar weer uit je vocabulairequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:14 schreef Taproot het volgende:
Hier op dit forum zal ik er dan ook niet voor terugdeinzen om woorden zoals paupers e.d. in de mond te nemen.
En zoals Urbanus al ooit zei: "Aan deze kant van den taalgrens wonen de goeden, de fiere Vlamingen! En aan denandere kant... DAAR WONEN DE VUILE WALENKOPPEN!!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
neuf neuf neuf .... HUITquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef maartena het volgende:
[..]
En zoals Urbanus al ooit zei: "Aan deze kant van den taalgrens wonen de goeden, de fiere Vlamingen! En aan denandere kant... DAAR WONEN DE VUILE WALENKOPPEN!!"
stom telenet & Belgacom ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef maartena het volgende:
De Belgen hebben een datalimiet. Stel een downloadrace voor en vind uit welk land beter is....![]()
Wij zijn niet Hollanders, wij zijn Nederlanders. Slechts de mensen uit 2 van onze provincies zijn Hollanders. Verder hebben we nog Friezen, Groningers, Twentenaren, Tukkers, Brabo's, Limbo's, Zeeuwen en meer. Stomme Belgen ook altijd met hun geholland.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef whispers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan er trouwens leuk kamperen. Maar doen jullie Hollanders dat wel?
Ja, dat en hun minderwaardigheidscomplex is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef LSS het volgende:
[..]
Wij zijn niet Hollanders, wij zijn Nederlanders. Slechts de mensen uit 2 van onze provincies zijn Hollanders. Verder hebben we nog Friezen, Groningers, Twentenaren, Tukkers, Brabo's, Limbo's, Zeeuwen en meer. Stomme Belgen ook altijd met hun geholland.![]()
Met het verschil dat ik wel kan pratenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
Gebrek aan hoofdletters en de punt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef sararaats het volgende:
mijn Nederlands is tenminste tip top in orde
Vooral dat "spoed" op Nederland 2, daar liggen jullie vast van in een deukquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Sebasser het volgende:
Weetje hoe erg lachwekkend jullie soms zijn in belgie
hier kunnen we NL 1 2 en 3 ontvangen,
Alleen meestal is het gewoon simpel weg brol wat jullie uitzenden,
of het is gewoon te lachwekkend om te kijken.
ik denk niet dat jullie verwachten dat wij ook vaak om jullie taalgebruik lachen
Mierenneuker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Gebrek aan hoofdletters en de punt.![]()
dat kijk ik juist omdat ik het taaltje zo geweldig vind. Je hebt ook zo'n vlaamse politieserie, die vind ik ook geweldig. (alleen het tijdstip van uitzenden is wat minder)quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Vooral dat "spoed" op Nederland 2, daar liggen jullie vast van in een deuk
Ik kijk het eigenlijk vooral omdat ik het zo amateuristisch vind. Flikken kijk ik eigenlijk nooit, je had wel eerst een serie met die Search and Rescue, dat keek ik soms nog wel, dat was nog te doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat kijk ik juist omdat ik het taaltje zo geweldig vind. Je hebt ook zo'n vlaamse politieserie, die vind ik ook geweldig. (alleen het tijdstip van uitzenden is wat minder)
Nederland 1, 2 en 3 zijn bij ons zogenaamde publieke zenders.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Sebasser het volgende:
ik denk niet dat jullie verwachten dat wij ook vaak om jullie taalgebruik lachen
Off-topic en niet relevant. Waar heb ik het over hoe de taal klinkt? Waar heb ik het over wie er het vaaktst Tien voor Taal wint? Ik heb het erover dat ze als josti's typen op internet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
presoonlijk vind ik het Vlaamse dialect erg prettig in het gehoor liggen, en over het algmeen vind ik de taal ook kleurrijker. En over Taalgebruik: 80% van de uitzendingen van Tien voor Taal worden gewonnen door de Vlamingen. Dus wie hebben er nu meer taalgevoel ?
Ik ken ook een hele boel toffe belgen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef SuperBosch het volgende:
Ik vind Belgen over het algemeen een stuk toffer dan de Hollanders.
Yep... de executives bij Telenet en Belgacom zaten daar zo eens aan het einde der 90tiger jaren:quote:
Verzamelnaam voor alles boven de rivieren: Kaaskoppen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef LSS het volgende:
Wij zijn niet Hollanders, wij zijn Nederlanders. Slechts de mensen uit 2 van onze provincies zijn Hollanders. Verder hebben we nog Friezen, Groningers, Twentenaren, Tukkers, Brabo's, Limbo's, Zeeuwen en meer. Stomme Belgen ook altijd met hun geholland.![]()
Ik kijk als Belg erg graag naar Nederland 2 en 3.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Sebasser het volgende:
Mensen die men i.p.v. m'n zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Jackass_ het volgende:
Ik ben ook Belg. Kijk men postgeschiedenis er maar op na, maar ik denk dat mijn Nederlands beter is dan dat van de gemiddelde fok!er.
Limburgers zijn gewoon Limburgers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor alles boven de rivieren: Kaaskoppen.
Verzamelnaam voor ales onder de rivieren: Reserve-Belgen.
Verzamelnaam voor Belgen uit Vlaanderen: Frietvreters.
Verzamelnaam voor Belgen uit Wallonië: Walekoppen.
Hou er dan wel rekening mee dat het Nederlands is.... Niet Vlaams, maar Nederlands.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Jackass_ het volgende:
Ik ben ook Belg. Kijk men postgeschiedenis er maar op na, maar ik denk dat mijn Nederlands beter is dan dat van de gemiddelde fok!er.
dus? dat neemt niet weg dat je bij een achterbaks volkje hoort.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:52 schreef Paltos het volgende:
Ik schrijf ook gewoon normaal Nederlands.
Een stuk beter zelfs dan 90% van de Nederlandse Fok!ers.![]()
Daar gaat deze topic niet over, dacht ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus? dat neemt niet weg dat je bij een achterbaks volkje hoort.
maar wat is een foker?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Daar gaat deze topic niet over, dacht ik.
Jaja, Fok!kers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is een foker?
Liever achterbaks dan een blinde chauvinist.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Chauvinistisch, Hollanders ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef Gauge het volgende:
[..]
Liever achterbaks dan een blinde chauvinist.
Leer eerst het verschil tussen interpunctie en hoofdletters, daarna wil ik wel even de tijd nemen om je posts van taalfouten te zuiveren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaja, Fok!kers.
Gelukkig gebruik jij lekker interpunctie, en zo.
Oké, done, begin maar met het zuiveren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leer eerst het verschil tussen interpunctie en hoofdletters, daarna wil ik wel even de tijd nemen om je posts van taalfouten te zuiveren.
Gaat ook zo lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:28 schreef placebeau het volgende:
Deze topic gaat echt nergens meer over, het zoveelste topic om Belgen uit te maken, en het draait uit op gezaag over spelfouten en scheldproza.
Laten we gewoon vriendjes zijn en samen nog eens een W.K. organiseren of zo...
quote:Allé geachte meneertje Kessler,
Zoute gij mij zo spoedig mogelijke ne briefke sture wille kzit nu friet te ete ja.
Hoogagtent,
Filip DeWinter
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef leneh het volgende:
hmm....Ik denk dat het dan vooral de West vlamingen zijn die zo een onbegrijplijk taaltje gebruiken, want in Oost vlaanderen spreken ze toch meestal gewoon algemeen nederlands?!
Ikzelf ben v Oost vlaanderen maar woon nu in West vlaanderen,
In het begin verstond ik hier geen woord, daar stond ik dan int school...![]()
Je bent zelf alleen niet helemaal inordequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef sararaats het volgende:
mijn Nederlands is tenminste tip top in orde
Correctie! Je bedoelt: "Ik herken een Belg enkel als hij in z'n achterlijke dialect typt of als hij z'n nationaliteit in z'n gebruikersnaam vermeldt."quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!Limburgers typen toch ook niet in hun achterlijke dialect? Waarom doen die Vlaampjes dat dan wel?
* TC03 voegt mensen toe aan zijn Tweede Holocaust lijstje
En zo is het!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:47 schreef JackHerrer het volgende:
Maar ze hebben wel lekker bier.
Fuck dt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:31 schreef Gauge het volgende:
De dt-fouten die de gemiddelde Fok!er maakt... Daar gaan je haren van overeind staan!
Alleen met caravans.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef whispers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan er trouwens leuk kamperen. Maar doen jullie Hollanders dat wel?
Idd, lijkt me wel grappig om een keer met een Vlaamse te hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Vlaams klinkt bij meisjes vaak zo schattig
Verder is het wel een sympathiek volk, aardige mensen, en mooie koersen daar
Dit is nu net een chauvinistische reactie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:14 schreef Tref het volgende:
[..]
Chauvinistisch, Hollanders ?
Belgen moeten hun frustraties jegens hollanders eens een keer laten vieren. Jullie zijn nou eenmaal aan ons ondergeschikt, jullie haven is alleen bereikbaar als wij de schelde uitbaggeren en ooit waren jullie zelfs een (achterlijke) provincie van ons land.
ze neuken best lekker. alleen zodra ze hun bakkes open doen is het mis. wat een zeikerds.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Idd, lijkt me wel grappig om een keer met een Vlaamse te hebben.
Er zijn ook eerlijke Turken, hardwerkende Marokkanen en vredelievende Antilianen natuurlijk....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Yozzz het volgende:
Er zijn bijvoorbeeld heus wel symphatieke Fransen en lekker ruikende Duitsers. Gulle Nederlanders en Slimme Belgen zijn er ook meer dan genoeg![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!
Daar kan ik me soms ook aan ergeren. En dan kunnen ze beter Nl dan ik Frans kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:02 schreef SHE het volgende:
Belgjes
Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
quote:RIJSWIJK - Nederlanders zijn het slimst van alle Europeanen. We moeten de eerste plaats echter wel delen met de Duitsers. Gemiddeld hebben inwoners van beide landen een IQ van 107, zo staat in een onderzoek van de Universiteit van Ulster in Noord-Ierland, waaruit de Britse krant de Times maandag publiceerde.
Uit onderzoek blijkt tevens dat moppen over Belgen geoorloofd zijn: onze zuiderburen hebben een gemiddeld IQ van 99. Daarmee laten ze wel de Spanjaarden (98) en de Fransen (94) achter zich. De 'domste' mensen wonen volgens de onderzoekers in Servië. Het gemiddelde IQ reikt daar niet verder dan 89.
In inzicht en talen waren we wel nog beter dan de Nederlanders hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef Kizim het volgende:
wat een leuk topic weer![]()
Zelf ben ik van belgie, maar werk in Nederland. Heb zowel vlaamse als nederlandse vrienden ... moet zeggen dat ik het verschil nog amper merk![]()
maar zouden de teleurgestelde nederlanders (want ben overtuigd dat het echt een minderheid is die de belgen hier weg wil vh forum) zich dan beter voelen als ik de volgende quote laat zien:
[..]
![]()
I know, maar dan zou ik mijn eigen post ontkrachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef Doderok het volgende:
[..]
Correctie! Je bedoelt: "Ik herken een Belg enkel als hij in z'n achterlijke dialect typt of als hij z'n nationaliteit in z'n gebruikersnaam vermeldt."
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:02 schreef Repeat het volgende:
die mayonaise in belgie
Bestel je patat met, krijg je fritten met van die ranzige zure gore rotzooi erop
Suiker op patatquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!
Ik ken geen Heinquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:55 schreef Frederic het volgende:
[..]
Si vous voulez on peut discuter en français aussi, hein!
![]()
Het heet patat en je krijgt er nergens suiker overheen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!
Nederlands accentjequote:
Je bent meer dan welkom.quote:Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Walen die Vlaams spreken?quote:Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
huh?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef PatjeDoN het volgende:
heb vandaag van mijn grote vriend de Frysk een nieuw woord frys geleerd: PICKNICKEN!!
oftewel: Leeg bai de Grond Eejte ofzo
Wêr hest it oer, grafmongoal?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef placebeau het volgende:
me zie wieder vrèè goe te verstaon, e kleinen effort, tis al da me vraogen
Aardappels zijn patatten. Op plaatje zijn frietenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:29 schreef Merkie het volgende:
Dat zijn aardappels.
Dit is patat:
[afbeelding]
Eh....?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Aardappels zijn patatten. Op plaatje zijn frieten
Hij heeft gelijk, aardappels zijn patatten, dat prentje was van een hoopje frieten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh....?![]()
Edit: laat me raden? Je bent een belg of gewoon stoned?
Belgquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh....?![]()
Edit: laat me raden? Je bent een belg of gewoon stoned?
Aardappels zijn helemaal geen patatten.... patat=friet, net zoals toilet=wc isquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:59 schreef Chiwakka het volgende:
Hij heeft gelijk, aardappels zijn patatten, dat prentje was van een hoopje frieten.
Kijk, dat verklaart veel.quote:
weer zin voor overdrijving hoor ... Ik ben ook Belg en denk dat ik vrij normale zinnen typ op dit forum (ook op andere forums trouwens). Dus als je Belgen niet kunt uitstaan zeg het dan gewoon zo hé ! Van een grafmongool heb ik trouwens ook nog nooit gehoord ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!Limburgers typen toch ook niet in hun achterlijke dialect? Waarom doen die Vlaampjes dat dan wel?
Zolang je '80% worden' typt ben ik geneigd om te zeggen 'de Vlamingen'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
presoonlijk vind ik het Vlaamse dialect erg prettig in het gehoor liggen, en over het algmeen vind ik de taal ook kleurrijker. En over Taalgebruik: 80% van de uitzendingen van Tien voor Taal worden gewonnen door de Vlamingen. Dus wie hebben er nu meer taalgevoel ?
Denk het niet, heb het aanbod een tijdje geleden bekeken, chello biedt de mogelijkheid aan voor 65¤/maand, maar die zitten enkel in Leuven en Brussel. Heb zelf chello en ben naar die formule overgestapt. Daarvoor had ik een limiet van 40GB/maand, wat ik momenteel in twee dagen opgebruik. Was me de 25¤ extra wel waard.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef maartena het volgende:
Zeg eens vlamingen.... Ik ken iemand die momenteel in Antwerpen zit voor een jaartje of wat (Nederlander) en die zit zich groen en geel te ergeren aan de data limieten van zijn kabelmodem. Weet iemand of er providers bestaan in Antwerpen die GEEN datalimiet heffen?
Tele2quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef maartena het volgende:
Zeg eens vlamingen.... Ik ken iemand die momenteel in Antwerpen zit voor een jaartje of wat (Nederlander) en die zit zich groen en geel te ergeren aan de data limieten van zijn kabelmodem. Weet iemand of er providers bestaan in Antwerpen die GEEN datalimiet heffen?
Heeft iemand hier een vertaling van ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
"He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie".
ik ga ook eens pogen:quote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een vertaling van ?
Een poging: "Doei asjemenou Kees gadverdamme, kroket patat."![]()
Ten eerste zijn het Walen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:02 schreef SHE het volgende:
Belgjes
Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
Ik ben een Vlaming, heb je mij ooit zo'n Nederlands zien gebruiken soms?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Domme kick. Vlamingen die geen Frans spreken? Onzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het Walen.
Ten tweede waarom Nederlands spreken als de Vlamingen niet Frans spreken?
Baarle Hertog/Baarle Nassau?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach...
Ik zit er precies tussenin. Als Nederlander zijnde en dan tussen de Nederlanders en de Belgen tegelijk wonen is best leuk. Maar ja, dat kan slechts in 1 klein dorpje juist aan de Nederlandse grens.
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen. Geen probleem; dan zetten we gewoon een PC'tje bij m'n vader neer, die heeft glasvezel in Nederland. Leechen we daar de lijn wel dicht.
Verder valt het op dat ik, sinds ik de beschikking heb over zowel de Nederlandse als de Belgische commerciële omroepen, nog slechts zelden naar de bagger van de RTL-groep en consorten kijk. In Nederland moeten ze schijnbaar nog uitvinden dat er al jaren breedbeeldtoestellen zijn - en dan te bedenken dat Philips in Nederland is gevestigd - maar er bijna geen breedbeelduitzending is te vinden op de Nederlandse TV.
Yups. Klavertje Vier ken ik niet. Dolfijn ook niet. En Zena zit hier recht tegenover. In december kun je hier je auto niet eens meer voor de deur zetten. Maar dat geeft niet; ik heb lekker een grote auto die in Nederland schofterig duur in de wegenbelasting zou liggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Baarle Hertog/Baarle Nassau?
Klavertje Vier![]()
Dolfijn![]()
Zena![]()
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen.
[..]
Dan moet je wel bij die provider een abonnement kunnen nemen. En ik las ergens iets over Chello? Die zitten toch enkel maar in Brussel en Leuven?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.
datalimiet?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:24 schreef maartena het volgende:
* maartena lacht die belgen nog steeds uit met hun DATA-LIMIET!
Via iTunes nu trouwens te downloaden: de geniale cd "Kamiel in België" van Van het Groenewoud. (En natuurlijk via een heleboel illegale kanalen ook ...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |