Willem van Oranje sprak geen Nederlands.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef thefunny het volgende:
Eigenlijk zou Willem van Oranje vanuit de hemel even op fok! moeten kijken. Die goser krijgt een hartaanval.
"NEEEEE!! eens schrijf je met EENSCH!!" Mijn Nederland! Wat doe je?
Da's ook zoiets. "Dat is me jas" Dat zég je toch niet?!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Vaatdoek het volgende:
Wat dacht je van "me" in plaats van "mijn"![]()
Niet lang in ieder geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Frollo het volgende:
Ik ken geen mensen die dat zeggen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb een collega die steeds dit zegt:
hebbe, lache, geve, neme, wege enzovoort
Kortom alle woorden die op -n eindigen de -n niet uitspreken
Kots en kotsmisselijk wordt ervan:r HOERRRRRRRR
Waar komt dat toch vandaan? Dat in de war zijn met NA en NAAR?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Willem van Oranje sprak geen Nederlands.
Wel voornamelijk Frans en soms ook Duits
Overigens vind ik "Ik zal er is na kijken" veel erger. Twee fouten maken in zes woorden![]()
Of "Jantje kwam naar zessen pas thuis"
Wat hij zegt. Ik ken tevens geen mensen die me in plaats van mijn zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Frollo het volgende:
Ik ken geen mensen die dat zeggen.
Hij heeft ook nog eens een wijven stemquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Het is vrij normaal om die laatste N niet uit te spreken hoor
Ik heb medelijden met jou als je elke dag loopt te kotsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb een collega die steeds dit zegt:
hebbe, lache, geve, neme, wege enzovoort
Kortom alle woorden die op -n eindigen de -n niet uitspreken
Kots en kotsmisselijk wordt ervan:r HOERRRRRRRR
Voor studenten in Leiden en Delft ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:Het is vrij normaal om die laatste N niet uit te spreken hoor
'nsquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Natalie het volgende:
Ik vind 'is' ipv 'eens' een stuk erger.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou als je elke dag loopt te kotsenof je bent contactgestoord
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |