Willem van Oranje sprak geen Nederlands.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef thefunny het volgende:
Eigenlijk zou Willem van Oranje vanuit de hemel even op fok! moeten kijken. Die goser krijgt een hartaanval.
"NEEEEE!! eens schrijf je met EENSCH!!" Mijn Nederland! Wat doe je?
Da's ook zoiets. "Dat is me jas" Dat zég je toch niet?!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Vaatdoek het volgende:
Wat dacht je van "me" in plaats van "mijn"![]()
Niet lang in ieder geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Frollo het volgende:
Ik ken geen mensen die dat zeggen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb een collega die steeds dit zegt:
hebbe, lache, geve, neme, wege enzovoort
Kortom alle woorden die op -n eindigen de -n niet uitspreken
Kots en kotsmisselijk wordt ervan:r HOERRRRRRRR
Waar komt dat toch vandaan? Dat in de war zijn met NA en NAAR?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Willem van Oranje sprak geen Nederlands.
Wel voornamelijk Frans en soms ook Duits
Overigens vind ik "Ik zal er is na kijken" veel erger. Twee fouten maken in zes woorden![]()
Of "Jantje kwam naar zessen pas thuis"
Wat hij zegt. Ik ken tevens geen mensen die me in plaats van mijn zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Frollo het volgende:
Ik ken geen mensen die dat zeggen.
Hij heeft ook nog eens een wijven stemquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Het is vrij normaal om die laatste N niet uit te spreken hoor
Ik heb medelijden met jou als je elke dag loopt te kotsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb een collega die steeds dit zegt:
hebbe, lache, geve, neme, wege enzovoort
Kortom alle woorden die op -n eindigen de -n niet uitspreken
Kots en kotsmisselijk wordt ervan:r HOERRRRRRRR
Voor studenten in Leiden en Delft ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:Het is vrij normaal om die laatste N niet uit te spreken hoor
'nsquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Natalie het volgende:
Ik vind 'is' ipv 'eens' een stuk erger.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou als je elke dag loopt te kotsenof je bent contactgestoord
![]()
Hier int zuide ist ok vrij normaal om de nie te doen hor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor studenten in Leiden en Delft ja..
Ja, maar daar schijten ze dan ook gewoon op straat en eten ze met hun handen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hier int zuide ist ok vrij normaal om de nie te doen hor.
Gelukkig werk ik alleen zaterdags met hem. Anders had ik hem allang rattengif gevoederdquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou als je elke dag loopt te kotsenof je bent contactgestoord
![]()
Verwijder dan ook die MSN-BreeZahTjeHz uit je lijst wil jequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die men i.p.v. m'n typen, of zen i.p.v. z'n
Stelletje breezahs.
Voorbeeld: Ik ga ff men kepjoeter opstarte, als men vader da goed vind want et is zen pc.
Leer Nederlands![]()
t kan me allemaal niet schelen eerlijk gezegd.. He, ik ben wel erg depri vandaag, moet er toch wat aan doen.. Ik kan niet eens een leuke reactie verzinnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zou-ie een interpunctiefobie hebben?
Uh-oh... Daar gaat TS niet blij mee zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef saartje1102 het volgende:
t kan me allemaal niet schelen eerlijk gezegd..
Jij bent echt té gevat... Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Uh-oh... Daar gaat TS niet blij mee zijn...
Nee hoor, ik verveel me gewoon. En inderdaad, foutloos dit keer. Hou dit vast!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
Jij bent echt té gevat... Hoe kan ik het goedmaken?
Ps. Dit bericht is toch helemaal zonder spelfouten dacht ik...
![]()
Nou... Nee, niet echt zin in eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verveel me gewoon. En inderdaad, foutloos dit keer. Hou dit vast!![]()
Typ een tirade over hoe irritant mensen zijn die men i.p.v. mijn typen, wie weet vergeeft-ie je dan.![]()
Ik had daar wel een 4.2 voor...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Slappertje het volgende:
Dan vind ik mensen die wederkerige werkwoorden verkrachten nog erger.
"Ik heb de DVD's bij."
Neeeeeeeee, je hebt ze bij JE!!!! Ga een integratiecursus volgen ofzo!![]()
Jezus, er zijn ergere dingen dan een woordje vergeten, hoor. Daarvoor is echt geen integratiecursus (hoe jij dat dan ook voor je ziet) nodig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Slappertje het volgende:
Dan vind ik mensen die wederkerige werkwoorden verkrachten nog erger.
"Ik heb de DVD's bij."
Neeeeeeeee, je hebt ze bij JE!!!! Ga een integratiecursus volgen ofzo!![]()
Der ipv haar!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef Gronnaephos het volgende:
Kijk, kijk, dit is waar ik naar zocht. Die dingen die jullie erbij plaatsen horen ook allemaal thuis in dit topic, maar ik was ze even vergeten.
Een lijstje van onze ergenissen tot nu toe:
me(n) ipv m'n/mijn
ze(n) ipv z'n/zijn
is ipv eens
na ipv naar
de laatste -n in zwakke infinitieven niet uitspreken/typen
die ipv 'ie
int ipv in het
da ipv dat
moej ipv moet je
Vergeten ok, maar het gaat mij om die kneuzen die het beter vinden klinken of het gewoon doen 'omdat het makkelijk is'. Zweep erover zeg ik je!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jezus, er zijn ergere dingen dan een woordje vergeten, hoor. Daarvoor is echt geen integratiecursus (hoe jij dat dan ook voor je ziet) nodig.![]()
Ik laatst ook had die.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef leneh het volgende:
Ik zeg u als het je moet zijn
voorbeeld: danku en kbeb u gezien
Kweet nu eens niet hoe dat komt zie..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |