Jij ook al Maar nu is der een boer minderquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:33 schreef thefunny het volgende:
Lekkere boer dan.
Ik heb altijd een hekel aan die gore landboeren die met hun smerige gore trekker zo de weg oprijden, waardoor ik weer 13 euro kan gaan lappen bij de wasserette!
Ja, da's waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij ook al Maar nu is der een boer minder![]()
![]()
![]()
![]()
M,n ouders ja ik had geen keusquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent zelf tussen de boeren gaan wonen, dus je hebt niet eens recht van klagen.
Dat gebeurd binnenkort ook Een van de boertjes heeft de pliesie opgebeld En nu stoppen er allemaal busjes met mannen die een bivak muts op hebben eruit Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaatquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat gebeurd binnenkort ook Een van de boertjes heeft de pliesie opgebeld En nu stoppen er allemaal busjes met mannen die een bivak muts op hebben eruit Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaat![]()
Wakker worden; of leren onderscheid te maken tussen fantasie en werkelijkheid misschien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bla.. Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaat![]()
Nou ff snel boertje in de tractor boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren Ik knal het boertje overhoop zo ongeveerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik begrijp je niet helemaal. Ik wacht wel tot Maikuuul er een tekening van maakt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wakker worden; of leren onderscheid te maken tussen fantasie en werkelijkheid misschien?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Jaco90 het volgende:
Ik begrijp er dus geen kanker van hé..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ff snel boertje in de tractor. Boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren. Ik knal het boertje overhoop zo ongeveer
Wat die meeuwen betreft die te langzaam zijn: Survival of the fittest; je hebt één kans om dat boertje neer te schieten; als ie je kogel-granaat oid ontwijkt moet je hem als een van de 'fittest' zien vind ik...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ff snel boertje in de tractor boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren Ik knal het boertje overhoop zo ongeveer
Ja maar straks pakt ie me terug Door de gevel van m,n huis der uit te rijden met z,n viese vuile trekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wat die meeuwen betreft die te langzaam zijn: Survival of the fittest; je hebt één kans om dat boertje neer te schieten; als ie je kogel-granaat oid ontwijkt moet je hem als een van de 'fittest' zien vind ik...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |