Jij ook al Maar nu is der een boer minderquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:33 schreef thefunny het volgende:
Lekkere boer dan.
Ik heb altijd een hekel aan die gore landboeren die met hun smerige gore trekker zo de weg oprijden, waardoor ik weer 13 euro kan gaan lappen bij de wasserette!
Ja, da's waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij ook al Maar nu is der een boer minder![]()
![]()
![]()
![]()
M,n ouders ja ik had geen keusquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent zelf tussen de boeren gaan wonen, dus je hebt niet eens recht van klagen.
Dat gebeurd binnenkort ook Een van de boertjes heeft de pliesie opgebeld En nu stoppen er allemaal busjes met mannen die een bivak muts op hebben eruit Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaatquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat gebeurd binnenkort ook Een van de boertjes heeft de pliesie opgebeld En nu stoppen er allemaal busjes met mannen die een bivak muts op hebben eruit Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaat![]()
Wakker worden; of leren onderscheid te maken tussen fantasie en werkelijkheid misschien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bla.. Wat moet ik doen fokkertjes heb nog wel een granaat![]()
Nou ff snel boertje in de tractor boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren Ik knal het boertje overhoop zo ongeveerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik begrijp je niet helemaal. Ik wacht wel tot Maikuuul er een tekening van maakt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wakker worden; of leren onderscheid te maken tussen fantasie en werkelijkheid misschien?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Jaco90 het volgende:
Ik begrijp er dus geen kanker van hé..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ff snel boertje in de tractor. Boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren. Ik knal het boertje overhoop zo ongeveer
Wat die meeuwen betreft die te langzaam zijn: Survival of the fittest; je hebt één kans om dat boertje neer te schieten; als ie je kogel-granaat oid ontwijkt moet je hem als een van de 'fittest' zien vind ik...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ff snel boertje in de tractor boertje rijd over de sociale werkplaats meeuwtjes die te langzaam waren Ik knal het boertje overhoop zo ongeveer
Ja maar straks pakt ie me terug Door de gevel van m,n huis der uit te rijden met z,n viese vuile trekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wat die meeuwen betreft die te langzaam zijn: Survival of the fittest; je hebt één kans om dat boertje neer te schieten; als ie je kogel-granaat oid ontwijkt moet je hem als een van de 'fittest' zien vind ik...![]()
Vriend van de boertjesquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Als ze dan al niet weg vliegen dan hadden ze het toch niet overleefd
Inteelt boer Met je mislukte fok lok profielquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ga er voor liggen kreupele kangaroo
(ik hoop dat die traktor doorrijd!)
gozer ik heb nog nooit een traktor aangeraakt in me leven en heb ook geen paardenploeg dus weet niet hoe jij bij boer komtquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Inteelt boer Met je mislukte fok lok profiel
woonplaats: Epequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gozer ik heb nog nooit een traktor aangeraakt in me leven en heb ook geen paardenploeg dus weet niet hoe jij bij boer komt![]()
![]()
Heb jij wat met vooroordelen ofzo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
woonplaats: EpeDaar wonen toch van die enge mensen net als in urk Hele dag in de kerk zitten en liggen te batsen met hun familie
![]()
Dusmongolenenpauperswerkenindeplantsoenendienstquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:09 schreef Death_Angel_89 het volgende:
kgg, niks mis met boeren verdomme, die lui motten toch ook hun brood verdienen? sjonge, als jij bij de plantsoenendienst werkt ga k j etoch ook nie uitschelden voor mongool en pauper? of wel?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dak hem toch ook nie voor mongool en pauper uit ga maken als ie in de plantsoenendienst zou werkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dusmongolenenpauperswerkenindeplantsoenendienst
Owhjee een gefrusteerde gothicpuberquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:09 schreef Death_Angel_89 het volgende:
kgg, niks mis met boeren verdomme, die lui motten toch ook hun brood verdienen? sjonge, als jij bij de plantsoenendienst werkt ga k j etoch ook nie uitschelden voor mongool en pauper? of wel?
[..]
Heb jij wat met vooroordelen ofzo?![]()
![]()
weetje, je bent zielig
NOTquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Owhjee een gefrusteerde gothicpuber![]()
![]()
Wel zielig voor de kneus meeuwtjesquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
DarwinSterke meeuwen
Kneusmeeuwen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
woonplaats: EpeDaar wonen toch van die enge mensen net als in urk Hele dag in de kerk zitten en liggen te batsen met hun familie
![]()
vertaling:quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef skippy22 het volgende:
Ik woon in het buitengebied van een dorpje Daar woon ik sinds een paar jaar Ik kom uit de stad En nu woon ik dus tussen de boertjesNou is er tegen over mij een weilandje en die word omgeploegt door een van de boertjes Der lopen en vliegen van die lieve meeuwtjes om heen die alle wormen pakken Door dat alles geploeged is Er zitten blijkbaar een paar sociale werkplaats meeuwen bij want die vliegen niet snel genoeg weg als die trekker er aan komt Wat doet die viese lomkpe gore boer rijdt er vol overheen
Alle meeuwen met een "gebrek zijn nu plat
Maar ik heb me ak-74 al klaar staan Als die lompe boer wij er langs rijd dan schiet ik eerst z,n banden lek Van die smerige gore tractor En als ie er dan uit komt al gedddddddddddddddvrdeumededvrrrrrrrrrrrrdeumeplat voor godvrdomme dan is het RAKAKAKAKTAK Farmboy wasted
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Boeren Knok Klubquote:
Wat dom van hem; dat ie dat niet meteen wist...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:02 schreef thefunny het volgende:
[..]
De Boeren Knok Klub(eigenlijk is het BKC)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |