Fries heeft nergens overeenkomsten mee.. Fries is een spraakgebrek...quote:Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Jackass_ het volgende:
Ik ben ook Belg. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na: ik ben zeker dat mijn Nederlands beter is dan dat van de gemiddelde fok!er.
Integreren mien jong integreren...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
juist. en 9christensen die hoort er ook wel bijquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).![]()
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.
Dankzij een zekere user ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef Camplo het volgende:
Hendig sjiek is anders aardig limburgs en komt hier HENDIG vaak voorbij...
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Gauge het volgende:
Trouwens, ik denk dat je verhaal niet opgaat voor walloniers? Het is dus 'Vlamingen'
Ah, een kenner.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
Het zal je leren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef Gauge het volgende:
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?
scheelt weer wat gelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef paaskannekoekje het volgende:
belgen zijn vreselijk, wat een volk is dat, denken echt dat ze alles zijn met hun ardennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |