quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef PsyCha het volgende:
fora's?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Om antwoord te geven op je vraag: nee. Maar Belgen wel op Nederlandse, aangezien ze in België zelf alleen maar pauperspul hebben moeten ze maar weer profiteren van de Nederlandse internetsites. Prima, maar typ dan gewoon normaal Nederlands.![]()
Nuttige reply.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Herr_Munk het volgende:
dan zou je eens in een Belgische kroeg moeten zitten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef tuut84 het volgende:
ik typ wel soms dialect. ik kom uit twente
Da's nait best...quote:75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:
Ik ben ook Belg.
'Holocaust' is een woord voor de Joden-genocide. 75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:Van statistiek heb je schijnbaar ook geen kaas gegeten, 80% is erg overdreven!
Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Da's nait best...
Moar as 't an mie ligt bent die Belg'n almoal welkom hierzoot.. moar den mot'n sie wol Nederlaans tiep'n ja.
Schijnbaar communiceren we op een verschillend intellectueel niveau. Mijn excuses.quote:
Fries heeft nergens overeenkomsten mee.. Fries is een spraakgebrek...quote:Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Jackass_ het volgende:
Ik ben ook Belg. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na: ik ben zeker dat mijn Nederlands beter is dan dat van de gemiddelde fok!er.
Integreren mien jong integreren...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
juist. en 9christensen die hoort er ook wel bijquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).![]()
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we zo'n belachelijk exemplaar.
Dankzij een zekere user ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef Camplo het volgende:
Hendig sjiek is anders aardig limburgs en komt hier HENDIG vaak voorbij...
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Gauge het volgende:
Trouwens, ik denk dat je verhaal niet opgaat voor walloniers? Het is dus 'Vlamingen'
Ah, een kenner.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
Het zal je leren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef Gauge het volgende:
Je hebt gelijk, zie je wat ervan komt als je een tijdje in Nederland woont?
scheelt weer wat gelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
[..]
Het is 'Walen' en niet 'Walloniërs'. Van dergelijke taalfouten gaan mijn haren overeind staan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef paaskannekoekje het volgende:
belgen zijn vreselijk, wat een volk is dat, denken echt dat ze alles zijn met hun ardennen.
Dat woord wordt alleen door de onderlaag van de bevolking gebruikt, dus schrap die maar weer uit je vocabulairequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:14 schreef Taproot het volgende:
Hier op dit forum zal ik er dan ook niet voor terugdeinzen om woorden zoals paupers e.d. in de mond te nemen.
En zoals Urbanus al ooit zei: "Aan deze kant van den taalgrens wonen de goeden, de fiere Vlamingen! En aan denandere kant... DAAR WONEN DE VUILE WALENKOPPEN!!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef whispers het volgende:
neuf neuf neuf .... HUITquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef maartena het volgende:
[..]
En zoals Urbanus al ooit zei: "Aan deze kant van den taalgrens wonen de goeden, de fiere Vlamingen! En aan denandere kant... DAAR WONEN DE VUILE WALENKOPPEN!!"
stom telenet & Belgacom ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef maartena het volgende:
De Belgen hebben een datalimiet. Stel een downloadrace voor en vind uit welk land beter is....![]()
Wij zijn niet Hollanders, wij zijn Nederlanders. Slechts de mensen uit 2 van onze provincies zijn Hollanders. Verder hebben we nog Friezen, Groningers, Twentenaren, Tukkers, Brabo's, Limbo's, Zeeuwen en meer. Stomme Belgen ook altijd met hun geholland.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef whispers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan er trouwens leuk kamperen. Maar doen jullie Hollanders dat wel?
Ja, dat en hun minderwaardigheidscomplex is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef LSS het volgende:
[..]
Wij zijn niet Hollanders, wij zijn Nederlanders. Slechts de mensen uit 2 van onze provincies zijn Hollanders. Verder hebben we nog Friezen, Groningers, Twentenaren, Tukkers, Brabo's, Limbo's, Zeeuwen en meer. Stomme Belgen ook altijd met hun geholland.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |