Ik ben een Vlaming, heb je mij ooit zo'n Nederlands zien gebruiken soms?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!Limburgers typen toch ook niet in hun achterlijke dialect? Waarom doen die Vlaampjes dat dan wel?
* TC03 voegt mensen toe aan zijn Tweede Holocaust lijstje
Domme kick. Vlamingen die geen Frans spreken? Onzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het Walen.
Ten tweede waarom Nederlands spreken als de Vlamingen niet Frans spreken?
Baarle Hertog/Baarle Nassau?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach...
Ik zit er precies tussenin. Als Nederlander zijnde en dan tussen de Nederlanders en de Belgen tegelijk wonen is best leuk. Maar ja, dat kan slechts in 1 klein dorpje juist aan de Nederlandse grens.
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen. Geen probleem; dan zetten we gewoon een PC'tje bij m'n vader neer, die heeft glasvezel in Nederland. Leechen we daar de lijn wel dicht.
Verder valt het op dat ik, sinds ik de beschikking heb over zowel de Nederlandse als de Belgische commerciële omroepen, nog slechts zelden naar de bagger van de RTL-groep en consorten kijk. In Nederland moeten ze schijnbaar nog uitvinden dat er al jaren breedbeeldtoestellen zijn - en dan te bedenken dat Philips in Nederland is gevestigd - maar er bijna geen breedbeelduitzending is te vinden op de Nederlandse TV.
Yups. Klavertje Vier ken ik niet. Dolfijn ook niet. En Zena zit hier recht tegenover. In december kun je hier je auto niet eens meer voor de deur zetten. Maar dat geeft niet; ik heb lekker een grote auto die in Nederland schofterig duur in de wegenbelasting zou liggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Baarle Hertog/Baarle Nassau?
Klavertje Vier![]()
Dolfijn![]()
Zena![]()
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen.
[..]
Dan moet je wel bij die provider een abonnement kunnen nemen. En ik las ergens iets over Chello? Die zitten toch enkel maar in Brussel en Leuven?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.
datalimiet?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:24 schreef maartena het volgende:
* maartena lacht die belgen nog steeds uit met hun DATA-LIMIET!
Via iTunes nu trouwens te downloaden: de geniale cd "Kamiel in België" van Van het Groenewoud. (En natuurlijk via een heleboel illegale kanalen ook ...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |